دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۲۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 28 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۷    
وحید سرلک – با سابقه حضور 14 ساله در تیم ملی جودو – سال 1389 به آلمان پناهنده شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۶    
انفجاری بزرگ دو دستگاه اتوبوس حامل نظامیان ترکیه را در مرکز آنکارا پایتخت این کشور هدف قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۶    
روزنامه کیهان امروز در عکس و تیتر یک خود تصاویر تقدیر هاشمی و روحانی از بابک زنجانی را منتشر کرده و به سخنان روز گذشته جهانگیری واکنش نشان داده است. این عکس در رسانه های افراطی و تندخو بازتاب یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۶    
در حاشیه سفر اینفانتینو، دبیر کل فیفابه ایران و عدم حضور دایی در نشست فدراسیون، دایی: فدراسیون آنقدر بی در و پیکر است که ساعت 3:00 تماس گرفتند می گویند شام دعوتی!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
رئیس شورای شهر امیرکلا گفت: صمد هاشمی یک عضو شورای شهر امیرکلا شب گذشته براثر اصابت چاقو به کما رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
عارف به اظهارات علی یونسی که تلویحاً از عارف خواسته است که در جریان ریاست مجلس دهم به نفع لاریجانی کنار برود واکنش نشان داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۰    
وزیر نفت پس از پایان نشست چهار جانبه تهران تصمیمی که گرفته شد برای این که اعضای اوپک و غیر اوپک سقف تولید خود را به منظور تثبیت بازار و بهبود قیمت ها به نفع مصرف کننده و تولیدکننده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۷    
دولت سال گذشته بیش از 59 هزار میلیارد تومان حامل انرژی در کشور فروخت .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۹    
رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: مزاحم 86 ساله ای که با هویت ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام برای نوه جوان خود ایجاد مزاحمت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۳    
تصاویر امروز را با موضوعات آتش سوزی جنگل ها در چین، سرسره 20 متری در یک مرکز خرید، کودکان مهاجر در مرز اسلوونی و اتریش و همچنین شتر بی سر در راجستان هند خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۴    
تروریست های داعشی با منتشر کردن تصاویری از یگان ویژه خویش رونمایی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۰    
محسن دلاویز که تا روزهای آخر انتشار لیست اصلاح طلبان در این فهرست دیده می شد و در نهایت در لیست 30 نفره جای نگرفت از انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
انتقال اس 300 به ایران در مراسمی در بندر آستراخان روسیه و با حضور وزیر دفاع ایران شروع می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۴    
با فایل آموزشی ثبت نام کارت ملی هوشمند به راحتی و بدون هیچگونه ابهام و سوالی می توانید برای کارت ملی هوشمند ثبت نام نمایید .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۱    
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی به جمع چهار تیم برتر قاره کهن راه پیدا کرد. این تیم همچنین موفق شد جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۸    
در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران یک شرکت تولیدی معروف کرم و پماد سوختگی به دلیل نداشتن پروانه ساخت و انجام کارشناسی بر روی محصولات تولیدی پلمب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۱    
مدیر منطقه آسیا و خاورمیانه شرکت مرسدس بنز گفت: هدف ما از حضور در ایران، صادرات خودروی ساخته شده بنز به ایران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۸    
روزنامه کیهان در شماره امروز خود، مطلب ساختگی خارجی درباره هیلاری کلینتون را به عنوان مطلب جدی در صفحه اول خود منتشر کرد تا گافی جدی مرتکب شود!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۵    
یک شهروند سعودی یک جنایت هولناک که کاملا شبیه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش است، سر فرزند 10 ساله اش را از تن جدا کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۲    
نشست چهار جانبه وزیران نفت جمهوری اسلامی ایران، قطر، عراق و ونزوئلا به عنوان چهار کشور اصلی عضو اوپک از دقایقی قبل پشت درهای بسته آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۳    
رئیس هیات کارشناسی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت که بانک مرکزی و 15 بانک دیگر ایرانی با موفقیت مراحل فنی اتصال به سوئیفت را طی کرده و تمامی آنها به این شبکه پیام رسان متصل شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۹    
در هفته گذشته گوشت مرغ بیشترین افزایش قیمت را در مقایسه با سایر کالاهای خوراکی به خود اختصاص داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۱    
مدیر شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: باتوجه به رفع تحریم ها، شرکت های هیتاچی ژاپن و زیمنس آلمان تمایل خود برای همکاری و حضور در ایران را اعلام کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۸    
معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ادارات امور مالیاتی از این پس الزامی به اخذ کدرهگیری املاک و مستغلات و درج آن برای گواهی صادره نخواهند داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۸    
قائم مقام بانک مرکزی با اعلام اینکه اقتصاد ایران در حال خروج از شرایط رکودی است، گفت: نرخ رشد سال آینده اقتصاد ایران حدود 5.5 درصد برآورد شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۹    
در صورت ارائه مجوز توسط AFC، فدراسیون فوتبال ایران قبل از مجمع انتخاباتی فیفا به منظور دفاع از مواضع خود در قبال خواسته غیرمنطقی سعودی ها در جلسه فدراسیون فوتبال آسیا طرح مساله خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۶    
با کاهش اخیر نرخ سود تسهیلات، هزینه وام های بانکی از ابتدای امسال تاکنون بیش از شش درصد کاهش یافته است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه با لغو تحریم ها رکورد بارگیری نفتکش ها و صادرات نفت ایران شکسته شد، گفت: برای نخستین بار بیش از 7.1 میلیون بشکه نفت در مدت 48 ساعت صادر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برنامه مفصلی برای تقویت تولید و سرمایه گذاری در شرایط پسابرجام تنظیم کرده ایم، گفت: رونق اقتصادی را به مردم نوید می دهیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین اسکناس پایان سال مردم خبر داد و مصوبه دیشب شورای پول و اعتبار برای کاهش نرخ سود بانکی را تصمیمی دستوری ندانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل شرکت ستاره ایران از آغاز دوره جدید همکاری گروه صنعتی ایران خودرو با شرکت مرسدس بنز و تولید سواری های این شرکت در ایران در آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار برای کاهش نرخ سود اعم از تسهیلات و سپرده اکنون این ابهام برای مشتریان بانک ها ایجاد می شود که با اجرایی شدن سودهای جدید تکلیف سپرده های قبلی و همچنین وام هایی که ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۴    
افق تازه- فرشته نصیری دانا:مردم هوشیار ما باید مطلع باشند که تاثیرات برداشته شدن تحریم ها در اقتصاد کشور و زندگی مردم در کوتاه مدت و به صورت آنی امکان پذیر نخواهد بود .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۴    
افق تازه- فرشته نصیری دانا :حسین گروسی ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تدبیر تازه عنوان کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۸    
زاکربرگ همیشه لباس های ساده می پوشد و پول خود را به گونه ای دیگر خرج می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۸    
ورژن جدید اینستاگرام دامی نهان برای کاربران اندروید پهن کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
برج ایفل یکی از پربازدیدترین بناهای فرانسه است که به عنوان نماد این کشور شناخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
بازیگرانی که به قصد شهرت و پول ترک وطن کردند و برای امرار معاش مجبور شدند تن به قبول قراردادهای نامتعارف کارگردانان ناشناس دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
عضو کارگروه فیلترینگ گفت: اگر تلگرام به درخواست های ایران توجه نکند، حذف می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
در این فیلم شاهد فاجعه ای دردناک در حیات وحش هستیم، این فیلم را با هم ببینیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
هادی خانساری درباره ترکیب احتمالی بازیگران این فیلم توضیح داد: هنوز هیچ بازیگری به طور قطعی انتخاب نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۴    
رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم پیاز در میادین میوه و تره بار 4000 تومان است، از کاهش قیمت آن از حدود 15روز آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۴    
این روزها در عربستان رزمایش بزرگی برگزار می شود که نشان های حمله به یک کشور در این رزمایش دیده می شود. روسیه هم ماجراجویی عربستان را به مقامات این کشور گوشزد کرده.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۱    
شرکت هواپیماسازی ایرباس از بانک های اروپایی خواست بر تردید در معامله با ایران و نگرانی از تحریم های آمریکا غلبه کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۱    
خودروی زیر یک دستگاه مورگان پلاس 4 است که با پلاک گذر موقت وارد کشور شده است. این عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم تهران گفت: چون احمدی نژاد از خودشان بود، سکوت می کردند، برای همین راهم را از مدعیان اصولگرایی جدا کردم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۲    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: من لازم می دانم از اعماق دل از ملت ایران به خاطر حماسه 22 بهمن امسال تشکر کنم. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۲    
جریان اصلاحات به دنبال ایجاد چند دو قطبی در جریان انتخابات مجلس است که مهم ترین آن مرزبندی با دولت محمود احمدی نژاد است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۶    
به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تقدیر از استفاده کنندگان دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران، جشنواره خودپردازهای این بانک از 12 بهمن ماه جاری (فردا) آغاز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر یک روزه ی خود به چابهار که با هدف بازدید از طرح های تولیدی، صنعتی و توسعه ای منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار صورت گرفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
درحالی که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اعلام کرده بود تا پایان هفته جاری دستورالعمل فروش واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی ابلاغ می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
افزایش تولید فولاد ایران به 55 میلیون تن تا 10 سال دیگر در حالی برنامه ریزی شده است که هم اکنون تولیدکنندگان فولاد از پایین بودن تعرفه های واردات این محصول می نالند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: من لازم می دانم از اعماق دل از ملت ایران به خاطر حماسه 22 بهمن امسال تشکر کنم. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۶    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گرانی حبوبات را به دلیل کاهش تولید به ویژه در زمینه نخود عنوان کرد و گفت: همکاران متولی تولید به موضوع کاهش تولید اذعان دارند و دلیل گرانی نیز همین است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی نشست مشترک با مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص مسائل مهم صنعت بیمه به گفت و گو پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل بانک سپه گفت: بعد از هشت سال این بانک به شبکه جهانی سوئیفت متصل شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۸    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با حضور مدیرعامل گروه راهبرد هوشمندشهر(هلدینگ) و شرکت های تابعه بانک شهر برگزار می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: این بانک در ششمین سالگرد تاسیس خود، بیشترین تلاش را برای ایجاد بستر مناسب ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
با موافقت بانک مرکزی، فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری بانک ملت در مرحله سوم، تا روز 28 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۲    
اوباما که در اجلاس اقتصادی آسه آن در کالیفرنیا اظهار نظر می کرد با سوال خبرنگاران در مورد چشم انداز موفقیت ترامپ روبه رو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۳    
با توجه به اینکه فیلم سینمایی ابد و یک روز به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود، نمایش این فیلم در نوبت اکران نوروزی قطعی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۳    
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران یادآور شد: ایستگاه های فرمانداری شهرری با 155، سوهانک (منطقه یک) با 129 و شهرری (منطقه 20) با 124 آلوده ترین مناطق تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در تحلیل رفتار انتخاباتی اصولگرایان می گوید: کسانی که با 700 میلیارد دلار درآمد این حجم از بدهی و بیکاری و بی اعتباری بین المللی ایران را به ارمغان آوردند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
هرچند در علل و عوامل صدور چک های بلامحل موضوعاتی چون خرید اجناس قسطی بیشترین مددجویان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده اند اما در این میان تضامینی که به منظور ضمانت از دوست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۷    
درپی ورود میوه های تابستانه قاچاق به بازار میوه، رییس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد: براساس قانون، میوه های قاچاق باید امحاء شوند و به مردم توصیه می شود با توجه به ناشناخته بودن وضعیت این میوه ها از ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۷    
رییس اتاق بازرگانی تهران و مدیر بخش فروش و بازاریابی شرکت "مان" بر ضرورت همکاری ها و فعالیت های جدید ایران و آلمان در زمینه حمل و نقل تاکید کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
دمیتری تاراسوف بازیکن تیم فوتبال لوکوموتیو مسکو پس از بازی با تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه در استادیوم این تیم فوتبال ترکیه در استانبول ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۳    
اکنون وقت حساب کشی از آن رفتار است. آن سرمایه ای را که خرج نکردند و رایی را که ندادند، اکنون کجا رفته است؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۳    
وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی افزود: اگر فروش اموال موکلم به معنی رد مال است که باید بگویم هنوز حکمی صادر نشده که رد مال صورت گیرد ، بنابراین مزایده اموال زنجانی تا پیش از صدور رای نهایی معنی ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
الکسی لوچف درباره این شنیده ها گفت: نمونه B من منفی شده و امیدوارم که هر چه ز و د تر این موضوع اعلام شود که نمونه B من منفی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از فردا (پنج شنبه) به مدت یک هفته آغاز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: منشأ 25 درصد از گرد و خاک موجود کشور از تالاب جازموریان است که بحث احیای این تالاب در دستورکار محیط زیست قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری احکام ویژه ایام انتخابات را با توجه به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۳    
وزیر صنعت در واکنش به رشد صنعتی منفی در سه فصل متوالی در سال جاری ، وعده داد رونق از ابتدای سال 95 به صنعت بازگردد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۳    
تجاری سازی فناوری که به دنبال جاده ای هموار برای حرکت و رسیدن به جایگاه آرمانی خود است امروز با مشکلاتی چون عدم شناسایی صحیح بازار داخلی و خارجی و کاستی در اجرای قوانین موجود مواجه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۷    
معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در 9 ماهه نخست امسال 15 هزار تن میوه قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 300 درصدی نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
معاون ایرباس از خرید دهها هواپیما از سوی ایران استقبال کرده و آن را نعمت می داند ولی بانک های اروپا می گویند که هنوز زخم تحریم های میلیارد دلاری پاریبا التیام نیافته و رفتار تحریمی آمریکا هم هنوز ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
بازار سیم کارت که طی ماه های گذشته با سیر صعودی قیمت مواجه بوده، طی هفته های اخیر به اذعان فعالان بازار با رکود جدی مواجه شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی هما گفت: بسیار جای تعجب دارد در شرایطی که کشوری مانند امارات 75 فروند ایرباس 380 برای ناوگان خود در نظر گرفته و 75 فروند دیگر نیز برای آینده سفارش داده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
گزارشها حاکی از اینست که برند وایو- بخش جدا شده از برند پی سی سونی- در حال مذاکره برای ادغام با توشیبا و فوجیتسو است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۶    
مدیر عامل بورس کالای ایران در ششمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن مطرح کرد: تامین مالی 2 هزار میلیارد تومانی در بورس کالا تا پایان سالجاری انجام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
با مواضع اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت و مصوبات جلسه شورای رقابت، تکلیف قیمت گذاری خودروهای داخلی تا اطلاع ثانوی تعیین شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
جمعی از هنرمندان محیطی درباره ی وضعیت این هنر، تبعیض ها، کمبودها و مشکلات آن در ارتباط با شهرداری تهران، به محمدباقر قالیباف - شهردار تهران - نامه نوشتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
یک محقق و پژوهشگر در زمینه اعتیاد گفت: در مواجهه با اعتیاد، این تلقی که "من معتاد نمی شوم" یک تلقی اشتباه و خطرناک است چرا که اعتیاد آلارم نمی دهد و مرز اعتیاد سیم خاردار ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۷    
یک روز روی محوطه های تاریخی که تا امروز شهرهای تاریخی با قدمت را در برمی گرفته اند، سد می سازند و محوطه ی تاریخی را آب گیری می کنند، یک روز برای پا گذاشتن بر روی تاریخ ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۷    
پطرس غالی، دبیرکل پیشین سازمان ملل در سن 93 سالگی درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
در روز شنبه هفته جاری به نقل از سید عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه کشورمان در سفرش به اصفهان خبری منتشر شد مبنی بر این که در مرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ها به ویژه در فرودگاه ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: تلاش برای بهبود معیشت قشرهای مختلف مردم و افزایش سطح درآمد و رفاه آنها از دغدغه های جدی دولت تدبیر و امید است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۲    
سفیر ایران در پاریس گفت: برای مبارزه با تروریسم باید اراده واقعی و قاطعیت داشت و ما آمادگی داریم در این زمینه با فرانسه کار مشترک انجام دهیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۳