دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 7 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۱    
کشیش آمریکایی که اخیراً از زندان ایران آزاد شد و همراه جیسون رضائیان به آمریکا رفت، همسرش را که هم برای آزادی اش تلاش کرد و هم از انحراف جنسی و اخلاقی اش پرده برداشت، به طلاق تهدید کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۲    
علاقه نارندرا مودی، نخست وزیر هند به در آغوش کشیدن رهبران کشورهای دیگر در دیدار با آنها جنجال برانگیز شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۶    
هرچند که در قانون مصوب مجلس زمان پرداخت عیدی کارمندان و کارگران مشخص نشده اما طبق عرف، این مبلغ همراه با حقوق بهمن ماه و یا در هفته های پایانی سال به حساب آنها واریز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۳    
کریستیانو رونالدو یکی از بهترین های فوتبال است اما او در بین دسته های زیادی از مردم شخص محبوبی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۷    
شاخص امنیت اجتماعی هر ساله توسط شورای شهروندان مکزیک منتشر می شود تا خطرناک ترین شهرهای جهان را معرفی کنید. در این فهرست، نام شهرهای قاره آمریکایی جنوبی بیشتر دیده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۱    
قنات کیش بیش از 2500 سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۵    
اریک لافورگ با انتشار این تصاویر مدعی شده است که کره شمالی به دلیل این عکس ها، عکاسی را برای وی ممنوع کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۵    
صالحی گفت: فعالیت های هسته ای کشور و مذاکرات هسته ای از ابتدا تاکنون به طور منسجم و بدون وابستگی به دولت ها بلکه در ارتباط با نظام و به صورت ملی دنبال شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا دستور لغو تحریم های ایران را امضا کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران در رقابت های انتخابی المپیک، در گفت و گویی صریح نسبت به مسائل غیر شفافی که امیدها طی 14 ماه گذشته با آن روبه رو بودند موضع گیری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۱    
با مساعدت شورای محترم نگهبان و رد صلاحیتهای صورت گرفته، عملا سه نفر برای حضور در سه کرسی آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری باقی ماندند و با هم رقابت می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۸    
همسر سابق رئیس جمهور روسیه با جوانی ازدواج کرد که 21 سال از وی کوچکتر است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید راهکاری وجود داشته باشد که نامزدهای ردصلاحیت شده حداقل بتوانند پیام شان را به مسئولان برسانند و مطمئن باشند این صحبت ها شنیده می شود اما متاسفانه باتوجه به حجم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور اسلامی ایران در دومین و آخرین مرحله از سفر اروپایی خود، عصر چهارشنبه به وقت محلی وارد پاریس پایتخت فرانسه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۷    
ازدواج یک دختر و پسر عاشق در سرمای منفی 40 درجه در فضای مجازی سر و صدای زیادی بپا کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۴    
جنگنده های متجاوز رژیم سعودی بار دیگر با شلیک راکت به اطراف سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا، خساراتی به ساختمان سفارت وارد کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۴    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان اعلام کرد: همه پروازهای امروز (چهارشنبه) فرودگاه سردار جنگل رشت بدلیل بارش برف و کاهش دید لغو شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۱    
مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، خبرداد: پروازهای لندن- تهران از نیمه دوم اسفند از سر گرفته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۱    
داده ها و الگوهای پیش یابی هواشناسی تا آخر هفته، ادامه بارش باران و برف را در سراسر کشور نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۱    
سازمان بهداشت ابوظبی روز چهارشنبه از فوت یک مرد 73 ساله در اثر ابتلا به ویروس موسوم به کرونا در سال 2016 خبر داد و گفت: کرونا باردیگر به امارات بازگشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۵    
معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۲    
لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه گفت که سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به فرانسه به دلایل سیاسی و اقتصادی از اهمیت برخوردار است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۳    
سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده، برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره ای واکنش نشان داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
تلویزیون اینترنتی "آیو" که امروز رسما افتتاح شد، مبتنی بر پروتکل اینترنتی طراحی شده در صورت در اختیار داشتن اینترنت پرسرعتی با سرعت فراتر از 512 مگابیت بر ثانیه قابل دسترسی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
خرازی گفت: مهم ترین هزینه در راه حفظ دستاورد هسته ای شهادت عزیزان و دانشمندان ما در این راه بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
در پی حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن یک نیروی گارد مرزی عربستان کشته شد. در همین حال، جنگنده های سعودی امروز (چهارشنبه) حملاتی به مواضع انصار الله و نیروهای علی عبدالله صالح در صنعاء ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۸    
تصاویر امروز را با موضوعات انجماد دریا در چین، مراسم روز جمهوری در هند، سمپاشی خیابان های نیکاراگوئه و تفریح زمستانی در وینچستر انگلیس خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۸    
عناصر گروهک تروریستی داعش روز چهارشنبه کلیسای قدیس ایلیا قدیمی ترین کلیسای عراق را در شهر موصل تخریب کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۸    
رئیس جمهور سابق فرانسه در کتاب جدیدش به رقابت انتخاباتی بین باراک اوباما و جورج بوش، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا اشاره می کند که اساسا وجود خارجی نداشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه به سفر رسمی خود به جمهوری ایتالیا پایان داد و رم را به مقصد پاریس؛ پایتخت فرانسه، ترک کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۲    
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار نتایج تحلیل 271 تشکل اقتصادی از شرایط کسب و کار اعلام کرد: فعالان اقتصادی، دریافت تسهیلات بانکی را نامساعدترین مولفه محیط کسب و کار می دانند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۴    
تدبیر تازه
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم در مجلس گفت: اگر الزامات لایحه برنامه ششم در اسناد پشتیبان بیاید، دیگر قانون نیست و کسی به اسناد پشتیبان مراجعه نمی کند، چون مقاله است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رییس سازمان حفظ نباتات از تولید فراسرزمینی کود و سم هندی در ایران برای صادرات خبر داد و گفت: در دوران پساتحریم بازار های اروپایی به روی کشاورزان باز شده و می توان با استفاده از نهاده های با کیفیت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۲    
مانوری که قرار بود شرکت برق منطقه ای تهران برای سرویس و نگهداری تاسیسات خود برگزار کند، عامل اصلی قطع برق گسترده امروز در تهران بوده است!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۹    
محمدرضا عارف، رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در پیامی جوانان را به حضور و فعالیت در انتخابات پیش رو دعوت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۹    
باز هم بیمارستانی حاشیه ساز شد و باز هم وزارت بهداشت تیم ویژه اش را مامور کرد؛ این بار حکایت یک جسد بود و دستوری که بر زمین مانده است!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۸    
پست بانک ایران، بانک عامل صندوق توسعه ملی است و تأمین مالی ارزی پروژه های بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) را عهده دار شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۶    
نتایج هجدهمین رتبه بندی رسمی سالانه شرکت های برتر ایران در حالی صبح امروز اعلام شد که شرکت جیرینگ با وجود اولین سال حضور خود توانست عنوان پنجمین شرکت برتر ایران در گروه ارتباطات و مخابرات کشور را از ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۶    
نشست تخصصی کیف پول الکترونیک نیز در روز دوم همایش با حضور محمدمهدی عطوفی (معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول)، علیرضا سانیانی (معاون پرداخت های نوین سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران) ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۰    
آنزیمی که در صنعت پنیرسازی استفاده می شود به عنوان یک میکروب باید در محیطی کشت شود که این محیط در عمده موارد محیط غیرحلال مانند خوک است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال در جشنواره ی فیلم فجر با تفاوت محسوسی مواجه خواهیم بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۷    
کارشناسان توصیه می کنند افراد برای شناخت بهتر از شرکت های بیمه و تعرفه های آنها، خدمات ارائه شده توسط شرکت ها را مقایسه کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی به انتشار تصاویر جهت دار از برخی از اقدامات نادرست ناجا در سال های گذشته واکنش نشان داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
بیش از یک هفته است که دلار دولتی از 3018 تومان بالاتر یا پایین تر نرخ گذاری نشده و در حد ریال نوسان داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۵    
سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان بیان داشت: استقرار عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری های اقتصادی از اهداف سیاست های اقتصادی کشور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
در جلسه هم اندیشی روسای دوایر ستادی و شعب استان خوزستان که با حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد از روسای دوایر ستادی و شعب برتر استان تقدیر به عمل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۲    
حال که سر و کله خارجی ها در صنعت خودروسازی ایران پیدا شده، واردکنندگان دست و پا می زنند که خودروها را با شرایط جذاب به مردم بفروشند.حال پای وام های بدون کارمزد هم به بازار خودرو باز شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۹    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی سفر رئیس جمهور به اروپا را فصل جدیدی در مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای اروپایی دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۰    
وعده یکسان سازی نرخ ارز در شش ماه پیش رو در حالی بارها از سوی بانک مرکزی مورد تاکید قرار گرفته که حوزه ارزی کشور با چالش هایی همچون جهش 50 برابری دلار در 30 سال گذشته، ارزهای سه نرخی و دو نرخی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۰    
با نزدیک شدن به روز هفتم اسفند و پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توسط هیأت های نظارت به تدریج تکلیف جناح بندی ها و لیست های انتخاباتی مشخص شده هر چند هنوز ابهامات و پرسش های مختلفی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۵    
انتشار کلیپ های وحشت آفرین توسط برخی اراذل و اوباش شمال کشور با انتقادات صریح مردم و واکنش شدید نیروهای انتظامی کشور مواجه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۲    
نامزد ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا گفته که درصورت اثبات تخلف و فساد مالی در فیفا، قطر از میزبانی رقابت های جام جهانی 2022 حذف و آمریکا باید میزبان این دوره از بازی ها شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۹    
در کشف های اخیر گونه ای از کوتوله های باهوش کشف شده اند که پیش از آن در افسانه ها از آن ها یاد می کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ما در تهران روی یک بمب ساعتی زندگی می کنیم و وقوع یک زلزله شدید که می تواند بحران جدی برای کشور باشد این شهر را تهدید می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۰    
مرحله تاکتیکی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 با اعلام رمز این رزمایش توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سفر رئیس جمهور به رم یک فصل جدید در روابط با ایتالیا باز کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۷    
دبیر انجمن برنج با بیان اینکه تبلیغ برنج خارجی با اسامی ایرانی تخلف است، گفت: اگر سازمان های نظارتی به وظایف خود عمل کنند، بسیاری از این تخلفات رخ نمی دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۷    
قائم مقام موسسه اعتباری عسکریه از بهبود رتبه این شرکت در رتبه بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی خبر داد و گفت: امسال این شرکت در بین 100 شرکت برتر قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
سیاست های اصولی دولت محترم تدبیر و امید به ویژه تیم اقتصادی، عقلانیت را در بازار پولی کشور حاکم کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
سیگنال هایی که این روزها از برخی رفت و آمدهای سیاسی و اظهار نظرها می رسد حاکی از تلاش ذینفعان بزرگ نفت برای جلوگیری از سقوط هرچه بیشتر قیمت و زیان تولید کنندگان است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان ازکسب جایگاه اول بانک پارسیان درمیان بانک های خصوصی بر اساس رتبه بندی انجام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۷    
به موازات پیشرفت همه جانبه، بهبود عملکرد و توسعه توانمندی های حوزه مالی و اقتصادی بانک انصار در فضای کسب و کار ایران اسلامی و به ویژه بانکداری خصوصی کشور که با پشتوانه رویکردهای علمی و توسعه بنیادی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۱    
کاردار ایران در انگلستان گفت: در آینده نزدیک فعالیت مجدد بانکهای ملی و پرشیا در انگلیس آغاز خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۸    
سازمان بورس در اطلاعیه ای آخرین اقدام صورت گرفته از سوی شرکت سایپا برای خروج از ماده 141 قانون تجارت و افزایش سرمایه شرکت های تابعه آن را به بازار سهام اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۸    
کریستیانو رونالدو دوباره به داشته های خود افزود و این بار هتلی را در مونته کارلو موناکو خرید. مهاجم رئال مادرید برای آن 140 میلیون یورو هزینه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۵    
انواع لپ تاپ ها که مدل ها و برند های بسیار متنوعی در بازار لوازم دیجیتال دارند، قیمتشان از حدود 850 هزار تومان آغاز می شود و تا بیش از 10 میلیون تومان هم فروخته می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۲    
در هجدهمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، بانک ملی ایران موفق به کسب سه رتبه برتر اول، دوم و سوم در جمع 500 شرکت برتر کشور در سال 93 شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۲    
حیوان آزاری پدیده ای است که خیلی ها نسبت به آن واکنش نشان می دهند، هرچند این گونه رفتارها مختص به جغرافیای خاصی نو بوده و در سراسر دنیا می توان انواع مختلفی از این گونه رفتارها را دید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۶    
وقوع چهار انفجار در نزدیکی پارلمان ونزوئلا باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان پایتخت این کشور شده اما پلیس می گوید به هیچکس آسیبی وارد نشده و خسارتی نیز به وجود نیامده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۳    
دانشمندان نشان داده اند که می توان با تغییراتی در تخمک های مسن، آن ها را مجددا جوان کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
با اعلام افزایش های جدید حقوقی سال 95 توسط دولت و خداحافظی با دریافتی های زیر یک میلیون تومان، حال شرایط جهش 40.5درصدی حداقل مزد کارگران از 712 هزارتومان به بیش از یک میلیون تومان فراهم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۷    
معاون سازمان هواپیمایی کشوری از ورود 10 فروند هواپیمای ایرباس و بوئینگ دست دوم تا پایان سال خبر داد وگفت: تاکنون شرکت های ایرانی با فاینانسورهای اروپایی برای خرید هواپیما به توافق رسیده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بهترین راه کسب درآمد بانوان جویای کار را مشاغل خانگی دانست و بر ضرورت عدم اتکا به خام فروشی در دوران پساتحریم تأکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۴    
مدیرعامل یک شرکت ریلی با بیان اینکه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران یکی از اصلی ترین مسائلی است که راه آهن آن را دنبال می کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۱    
معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد: اولین دور گفت وگوها بین ایران و اتحادیه اروپا در سطح معاونان در اوایل فوریه با حضور هلگا اشمید در تهران برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مونتاژکاران خودروهای چینی در ایران به دلیل پایین بودن قیمت محصولاتشان به تدریج سهم بیشتری از بازار را از آن خود خواهند کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۸    
در پی تصمیم آمریکا و اتحادیه اروپا برای رفع تحریم های ایران، وزیر خارجه کانادا نیز گفت: این کشور تحریم های اقتصادی خود علیه ایران را لغو می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۸    
رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل نوسانات اخیر قیمت طلا را افزایش قیمت جهانی طلا و نوسان سینوسی قیمت ارز دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهوری با اشاره به ویژگی های برجسته ملت بزرگ ایران گفت: همه ما به ایرانی بودن، وحدت، انسجام و اسلام و به اینکه با سرافرازی بخش مهمی از مشکلات را به خوبی پشت سر گذاشته و در برابر قدرتهای بزرگ و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۵    
به دنبال محکومیت ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری توسط بان کی مون نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که اظهارات دبیرکل سازمان ملل موجب تشویق تروریسم می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۹    
8 تا نه ماهگی 5 تا 6 ماهگی 1 تا 3 ماهگی 3 تا 4 ماهگی
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۹