دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۰۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 14 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
محاصره شهرک های نبل و الزهرا شکسته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۲    
شما می توانید با استفاده از این برنامه به طرز شگفت انگیزی حدود 16 درصد مصرف باتری موبایل خود صرفه جویی کنید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۷    
نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار توقف فوری فروش تسلیحات انگلیسی به عربستان سعودی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۷    
در عملیات نیروی هوایی ارتش عراق در شرق شهر الرمادی ، برادرزاده خلیفه خودخوانده داعش و 8 همراهش کشته شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۱    
سریال تلویزیونی جدید رژیم صهیونیستی با موضوع ربودن وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به نام "سردار سلیمانی" از تلویزیون رژیم اسرائیل در حال پخش است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۸    
تصاویر امروز را با موضوعات آب گرفتگی در انگلیس، چیدن گل های نیلوفر آبی در کامبوج ، نصب تصاویر کودکان کشته شده سوریه مقابل سازمان ملل و جشنواره سال نو در ویتنام خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۸    
رییس جمهور گفت: الان زمانی است که باید برجام 2 شروع شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
یک فوق تخصص سرطان با اشاره به علایم سرطان پستان گفت: سرطان پستان عموما همراه با درد نیست و به شکل توده خود را نشان می دهد؛ اگر توده ها خونریزی کنند و عارضه ای در آن ها ایجاد شود که فرد احساس درد کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
پس از مدتها رایزنی اصولگرایان، فهرست اولیه انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان برای حوزه انتخابیه تهران منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
وب سایت یورپ نیوزویک با انتشار گزارشی به بررسی اطلاعات منتشره درمورد خانواده رئیس جمهور روسیه پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
سفر دوباره ستاره رئال مادرید به کشور مراکش بازهم بازتاب گسترده ای داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۲    
دروازه بان خبرساز تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار روز سه شنبه این تیم برابر سپاهان به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت نشست با نامه مراجع قضایی به این باشگاه تا اطلاع ثانونی محروم شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۶    
سرکردگان داعش جنایتکار با صدور فرمانی دستور داده اند، هر کس که به داعش بد بگوید باید اعدام شود و این دو پیرزن را هم مخالف خود و مهدور الدم دانستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۶    
منابع بیمارستانی آمریکا از مشاهده موردی از انتقال ویروس زیکا از طریق تماس جنسی شبیه به ویروس ایدز در ایالت تگزاس خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
مذاکرات سوریه 3 در ژنو هم آغاز شده و هم متوقف مانده است! دی میستورا پس از اولین دیدار با هیئت مخالفان نظام موسوم به هیئت ریاض اعلام کرد که مذاکرات رسما شروع شده است اما با این حال هنوز لیست اعضای ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
نامزدهای انتخاباتی نباید زودتر از موعد، تبلیغات خود را شروع کنند و در تبلیغات خود به تخریب رقیبان خود بپردازند، بلکه باید در هنگام تبلیغات ظرفیت های خود را بازگو کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
هیأت وزیران در راستای اجرایی نمودن طرح های آتی تأمین مسکن، با واگذاری واحدهای فاقد متقاضی طرح مسکن مهر مازاد بر عرضه و تقاضا ، بدون در نظر گرفتن برخی شرایط موافقت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۰    
امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند باید احترام همه نهادها از جمله نهاد ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و نهاد شورای نگهبان نگاه داشته شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۰    
همانطور که آقای احمدی نژاد اعلام کردند هیچ برنامه ای برای حمایت از جناح یا فردی خاص در انتخابات های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۰    
بابایی خاطر نشان کرد: تقریبا 10 درصد گذرنامه های صادر شده در کشور مربوط به متقاضیان خوزستان بوده که این رقم در بازه زمانی اربعین به 14 درصد افزایش می یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۷    
مسئولان قضایی در جمع خبرنگاران در مورد دستبندهای الکترونیکی و پرونده مهدی هاشمی و تخلفات انتخاباتی توضیح دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل بیمه ایران گفت:ایران آماده جذب سرمایه های خارجی است و در همین راستا صنعت بیمه نیز همانند سایر بخش های اقتصادی از حضور و تعامل با سرمایه گذاران خارجی در کشور استقبال می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
وزیر اقتصاد و گردشگری اتریش از سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اتریش خبرداد و گفت:این سفرها به تعمیق روابط سیاسی منجر شده و پایه ای برای مراودات اقتصادی خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
بورس های آسیایی در پی سقوط قیمت نفت به پایین 30 دلار در هر بشکه که نگرانیها را نسبت به تاثیرات احتمالی بر اقتصاد جهان زنده کرد، در معاملات روز جاری سقوط کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاونان و کارشناسان دبیرخانه شورا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۵    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای سواحل شمالی کشور بین 6 تا 10 درجه افت خواهد داشت، گفت: دمای صبح شهر تهران 2 درجه گزارش شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۵    
معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: با افتتاح پل های تقاطع بلوار ارتش و صیاد شیرازی ترافیک شمال شرقی کاهش میابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۵    
واحد مرکزی خبر نوشت: کاندیدای حزب جمهوریخواه آمریکا می گوید دراولین روز کار به عنوان رئیس جمهور،توافق فاجعه بار با ایران را پاره میکنم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۲    
جمعی از اعضای دولت های نهم و دهم در مرقد امام خمینی (ره) حضور یافتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: انقلاب اسلامی ما حادثه ای بی بدیل و بی نظیر بود و هرچه بیشتر در تاریخ جلو می رویم می توانیم به شاخص های ویژه این نظام فلسفی سیاسی در جهان امروز پی ببریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
رئیس سازمان مدیریت با بیان اینکه حقوق بازنشستگان افزایش می یابد و همه پاداش های بازنشستگان پرداخت خواهد شد، گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال آینده به 5 تا 6 درصد می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۴    
در هفته منتهی به 9 بهمن ماه قیمت لبنیات و روغن نباتی بدون تغییر بود اما تخم مرغ 0.3 درصد، برنج 5 درصد، حبوب 1.8 درصد، مرغ 18.6 درصد، قند و شکر 0.6 درصد و چای 1.1 درصد افزایش قیمت داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۷    
طبق اعلام قبلی، فردا 15 بهمن آخرین مهلت افراد فاقد کارت ملی برای ثبت نام است و بعد از آن یارانه این افراد قطع می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۴    
داروهایی که برای درمان HIV تجویز می شوند به طور مؤثری سبب جلوگیری پیشرفت بیماری می شوند اما ویروس برای مدت زمان زیادی درون بدن مخفی باقی می ماند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۳    
ابتهاج محمد، شمشیرباز زن مسلمان آمریکایی، اولین زن آمریکایی محجبه ای خواهد بود که در مسابقات المپیک شرکت می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۸    
با وجود پافشاری دولت برای تصویب لایحه بودجه سال 1395 در سال جاری خبرها حاکی از توافق برای ارائه بودجه دو دوازدهم و همچنین استمرار برنامه پنجم توسعه تا زمان تصویب برنامه ششم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رو به رشد و گسترش همکاری های اقتصادی و سیاسی میان دو کشور گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
دادستان تهران گفت: مرخصی مهدی هاشمی تمدید نمی شود و اگر دوران مرخصی اش تمام شود باید به زندان بازگردد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۲    
به رغم اعلام لغو تحریم ها وزارت خارجه و تجارت استرالیا اعلام کرده که صادرات آلیاژهای آلومینیوم و فلز شبه آلومینیوم، همچنان محدودیت دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۸    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جزئیات طرح حذف 15 میلیون نفر از لیست یارانه بگیران، همچنین به تداوم یارانه فوت شدگان اشاره کرد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به دپو شدن مقادیر زیادی تجهیزات ماهواره ای توقیف شده در انبارها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
دیروز لایحه عفاف و حجاب در دستور کار شورای شهرقرارگرفت که گرچه جزییات آن چندان مطرح نشد و به چالش کشیده نشد و تنها کلیات آن به تصویب رسید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
نتایج نشان داد که هیچ تفاوتی در زمینه مشکلات ناشی از بارداری، فشار خون بالا مربوط به بارداری، وزن جفت، و وزن هنگام تولد نوزاد در بین دو گروه وجود نداشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۹    
مشاور مقام معظم رهبری روز سه شنبه 14 بهمن ماه با دستیار ارشد رییس جمهور روسیه دیدار و در خصوص مهمترین موضوعات مرتبط با همکاری های دو جانبه و منطقه ای و راهکارهای توسعه و گسترش تعاملات بحث و تبادل نظر ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۹    
نامه آیت الله خامنه ای (به جوانان اروپا و آمریکا) را خوانده ام. دقیقا به همین دلیل ایران هستم و می خواهم همه مؤمنان مسیحی جهان را متوجه کشوری کنم که چهره ای صلح جو و خیرخواهانه دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۰    
براساس بخشنامه بانک مرکزی، ارائه دسته چک و سایر خدمات بانکی به آن دسته از مدیران اشخاص حقوقی که در ایجاد بدهی شخص حقوقی تقصیر نداشته باشند، بلامانع شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۰    
معاون وزیر کار با بیان اینکه سهم فارغ التحصیلان از بیکاری فعلی ویژه است گفت: مهارت آموزی باید در کشور نهادینه شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۰    
عضو شورای سیاستگذاری خودرو اعلام کرد: پژو غرامت قرارداد قبلی را به ایران می پردازد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۷    
وعده دولتمردان از روند کاهش تورم یک حالت خوشبینی در جامعه ایجاد کرده که نیاز است در شرایط فعلی و با گشایش هایی که پس از اجرای برجام به وجود آمده به وضعیت معیشت و سفره خانوار هم توجه شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۷    
شرکت ملی نفت ایران اولین قرارداد فروش نفت با یک شرکت اروپایی در حوزه دریای مدیترانه را امضا کرد و اولین نفتکش اروپایی تا پایان فوریه سال جاری وارد پایانه های نفتی ایران می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
رئیس انجمن افزودنی های صنایع غذایی با بیان اینکه واردات مواد اولیه صنایع غذایی و آنزیم ها با نظارت وزارت بهداشت صورت می گیرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه بورس با توجه به روشن شدن دورنما و قراردادهای سرمایه گذاری خارجی با استقبال خریداران روبرو شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت بازرگانی دولتی باید پاسخ دهد که به چه دلیل برنج را زیر قیمت بازار به یک فرد فروخته است و قصد خریدار از خرید برنج تاریخ مصرف ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۱    
مجله اقتصادی فوربس آمریکا در گزارشی به 5 ابهام بزرگ قرارداد خرید 118 هواپیمای ایرباس از فرانسه اشاره می کند که هنوز بی پاسخ مانده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مجلس نمایندگان آمریکا با هدف محدود کردن حدود اختیارات کاخ سفید در رفع تحریم های ایران، لایحه جدیدی را تصویب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مجلس در مصوبه ای با اعلام ممنوعیت اشتغال سالمندان و تاکید به دستگاه ها در تغیین تکلیف آنها؛ راه های ادامه اشتغال به کار بخشی از بازنشسته ها را هم باز گذاشته و به آن رسمیت قانونی بخشیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۵    
یک روان شناس گفت: ما نمی توانیم با تغییر محل سکونت، از احساس افسردگی و آن چه که هستیم فرار کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: بر اساس آخرین اخباری که دارم هنوز بابک زنجانی بدهی خود را پرداخت نکرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۲    
معاون اجرایی رییس جمهور اعلام کرد که با اجرای توافقات نهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و تایلند، حجم مبادلات اقتصادی دو کشور 10 برابر خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۹    
گیف (gif) یا تصویر گرافیکی متحرک از جذابیت های فضای مجازی در کنار تصاویر و ویدیوهاست و تلگرام هم برای اینکه از قافله عقب نماند، این ویژگی را به جدیدترین نسخه خود اضافه کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۹    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه نیروگاه ها بدحساب ترین مشترکان شرکت ملی گاز هستند، گفت: بیشترین طلب این شرکت از بخش توانیر و پتروشیمی هایی است که گاز مصرف می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۶    
مدتی پیش اپراتور دوم تلفن همراه در قالب تبلیغات خود از ارائه سرویسی برای اعلام آدرس فرد تماس گیرنده خبر داد که این مسئله پیش از همه بحث امنیت و نقض حریم خصوصی افراد را در ذهن ایجاد می کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۶    
انعقاد قرار داد خرید 138 فروند هواپیمای مسافرتی آن هم پس از بیش از 15 سال از زمانی که حتی فروش قطعات هواپیما به ایران ممنوع بود خبر بزرگی است که در طول روزهای گذشته صنعت حمل ونقل ایران را تحت تاثیر ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام این که بحث ادغام موسسه ثامن الحجج و بانک پارسیان مطرح نیست، اطمینان داد در فرآیند پرداخت سپرده ها حداکثر دقت به کار برده می شود تا کمترین خسارت به سپرده گذاران وارد شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
شرکت تاتا موتورز هند به دلیل شباهت نام هاچ بک جدیدش با ویروس زیکا، نام این خودرو را تغییر خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
قائم مقام سازمان توسعه تجارت، بر اساس گزارش منتشر شده از طرف سازمان تجارت جهانی (WTO)، مذاکرات انجام شده از جانب ایران در نایروبی را خوب توصیف کرد و از فراهم و به روز بودن همه اسناد مذاکراتی و همچنین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس علت افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن را اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت اوراق مسکن نشان دهنده افزایش تقاضا برای مسکن است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۰    
"دست به کارت شوید" عبارتی است که اخیرا در بیلبوردهای سطح شهر دیده می شود. این متن پیام کمپین جدید بانک گردشگری است که به معرفی یکی از محصولات این بانک با عنوان گردش کارت می پردازد و در قالب دستی که ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت احتمال ورود ویروس زیکا به کشور را بسیار کم دانست و از وجود نظام مراقبت فعال در کشور برای کنترل حشره ناقل این بیماری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای، مجلس خبرگان رهبری را به عنوان مهم ترین رکنِ نظام اسلامی معرفی کرده و بر جایگاه اثرگذار و بی بدیل آن تأکید کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۴    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: به موضوع تغییرات تعرفه واردات خودرو در سال آینده می توان از دو منظر منافع دولت و خودروسازان و حقوق مصرف کنندگان نگاه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۱    
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۵    
ایران نوشت:پسر 24 ساله ای که دانشجوی مقطع کارشناسی است در حالی دستگیر شد که با پوشش و نقاب زنانه برای زنان جوان در خیابان ها و مراکز شلوغ شهر مشهد ایجاد مزاحمت می کرد.