دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 13 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۶    
وزیر امور خارجه آلمان که به تهران سفر کرده است با همتای ایرانی خود دیدار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: صحبت های روز گذشته آقای هاشمی بی احترامی به بیت مکرم امام(ره) بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۶    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پائولو جنتیلونی همتای ایتالیایی پس از سومین نشست بین المللی ائتلاف ضد داعش که امروز در رم برگزار شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۵    
در دومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر، نیروهای گشت ارشاد در محل برگزاری این جشواره، در برج میلاد حضور یافتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۲    
دامغان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه طول عمر ایرانی ها از 51 سال به 75 سال ارتقا یافته، گفت: چهار هزار و 800 میلیارد تومان از محل یارانه ها به حوزه سلامت اختصاص یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۶    
بر اساس پژوهش های انجام شده در صورت ادامه روند پس روی آب دریای خزر، تا سال 1410 خلیج گرگان کاملا خشک شده و کانون ریزگرد در جوار استان گلستان تشکیل می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هیچ کس با صندوق انتخابات قهر نکند، همه باید در کنار صندوق انتخابات باشیم تا انشاءالله یک حماسه بسیار بزرگ دیگری توسط ملت ما در 7 اسفند خلق شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
عربستان سعودی و بحرین در پی قطع روابط دیپلماتیک با ایران، حضور کشتی ها با پرچم ایران در بنادر و تردد آنها در داخل مرزهای آبی خود را ممنوع کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
وزیر کشور گفت: ما به عنوان وزارت کشور پیرو تعاملاتی که با شورای نگهبان داشته ایم مشاوره های لازم و پیگیری های مان را به صورت مستمر با این شورا مطرح کرده ایم و این شورا هم قول مساعدت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۷    
وزیر امور خارجه آلمان در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان اظهار کرد: من در گفت وگو با طرف ایرانی متوجه این موضوع شدم که این آمادگی در ایران برای گفت وگو جهت بهبود روابط با ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۵    
دادستان تهران از صدور حکم اعدام برای متهمی که با جعل عنوان مامور پست به تعرض به زنان شوهردار و دختران اقدام کرده بود، خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. آبی ها یک امتیاز این بازی را تا حدی مدیون رحمتی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید براینکه یکسان سازی سازی نرخ ارز باید دراین دولت انجام شود،گفت: رفاه مردم در سال های اخیر کاهش یافته و برخی از مردم قادر نیستند حداقل های نیازشان را تامین کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
گاردین از تعداد سفارشات خرید هواپیمای ایرباس و بوئینگ در سال 2015 میلادی گزارش داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۲    
مقامات قضایی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس را ممنوع المصاحبه کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۹    
معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی با بیان این که طرح کارت های اعتباری کاری نو بود که فرآیند آن در حال اجرایی شدن است، از ثبت نام حدود 26 هزار زوج برای دریافت این کارت ها خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۹    
بسیاری از این آداب و رسوم آنچنان عجیبند که گاه گمان می کنید حقیقت ندارند اما با وجود پیشرفت و گام هایی به سوی مدرنیته ،هنوز هم این رسوم برقرارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
سازمان مدیریت صنعتی، لیست 100 شرکت برتر ایران در سال 93 را منتشر کرده است که مبنای رتبه بندی حجم فروش این شرکت ها در سال 93 است؛ اما کدام شرکت ها در صدر این لیست قرار دارند؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
نتایج نخستین رای گیری درون حزبی انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا با پیروزی هیلاری کلینتون از حزب دموکرات و تد کروز از حزب جمهوری خواهان در ایالت آیووا به پایان رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۴    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد هرگونه التهاب و تنش در آستانه انتخابات می تواند موجبات برهم خوردن آرامش در جامعه را فراهم کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۶    
نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قرار است در یک تفاهم نامه ای که بین شهرداری و بانک شهر به امضا رسیده با پرداخت تسهیلات بدون بهره برای مشتریان بدهکار شهرداری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۳    
بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه حال مشتریان امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق سامانه همبانک (#719*) را فراهم ساخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه گران اروپایی به صورت کتبی و حضوری اعلام آمادگی کرده و هیات های اقتصادی در این چند ماه به ایران آمدند و علی رغم تصمیم دولت آمریکا درباره ویزای کسانی که به ایران می آیند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۷    
در حالی که اخیراً نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از آزاد شدن 100 میلیارد دلار از دارایی های ایران بعد از اجرایی شدن برجام خبر داده است، رئیس کل بانک مرکزی در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۷    
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار تسهیل استفاده از دفترچه بیمه روستایی برای روستاییان شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۷    
داعش با تهدید کشورهای اروپایی به حملات تروریستی، تأکید کرد که در انگلیس قیامت به پا خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۹    
مدیران عامل گروه شرکت های ولوو و اسکانیا اسفندماه امسال برای شرکت در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران به تهران می آیند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۹    
عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدای و سیما با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۹    
رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: شورای نگهبان اقدام هیات های نظارت را جبران می کند تا شاهد حضور جدی و متنوع نامزدها باشیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به انتقادات برخی از سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به ایتالیا و فرانسه و انعقاد قراردادهای مختلف تجاری و اقتصادی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۷    
دبیر انجمن شیرینی و شکلات با بیان اینکه واردات ژلاتین خوکی برای مصرف در محصولات شیرینی و شکلات نداشته ایم، گفت: این بحث ها با هدف افزایش تعرفه واردات و در جهت کمک به یک کارخانه داخلی مطرح شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد که در آستانه انتخابات باید آرامش جامعه حفظ شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۲    
بیش از دو سال است که پلیس فدرال آمریکا و نهادهای اطلاعاتی در مورد امکان سوءاستفاده کلاهبرداران و جانیان از فناوری های رمزگذاری تلفن همراه و ... برای فرار از دست قانون هشدار می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۲    
دبیر کل کانون کارفرمایان ایران با اعلام این خبر که سنوات کارگران (مزایای پایان کار) که به صورت سالانه یا پایان دوره خدمت پرداخت می شود، طبق قانون کار مشمول پرداخت مالیات نیست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه تجارت از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی تا پایان سال خبرداد و افزود: تا پایان سال رایزنانی در کشورهای فرانسه و آلمان مستقر خواهند شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توافق اخیر ایران با شرکت هواپیماساز ایرباس یک قرارداد بسیار مهم و تاثیرگذار به حساب می آید، اعلام کرد: در کنار خرید هواپیما ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای ورزش کشور که در تاریخ 21 دی ماه 94 برگزار شده بود صبح امروز در همایشی که به همین منظور در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درفهرست نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل سال 2016 قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۸    
معمای شکستن شیشه های 12 فروشگاه در ساری که شایعات زیادی را دامن زده بود، حل شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۲    
مرحله سوم انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری(عام) با نام بانک ملت در سال 94 از روز یکشنبه 18 بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری روز دوشنبه 12 بهمن 1394 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۹    
در هجدهمین سال رتبه بندی IMI-100 که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام شد، بانک گردشگری با 30 پله صعود در بین 100 شرکت برتر قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۹    
رتبه بندی شرکتهای برتر ایرانی بر اساس عملکرد سال 1393 آنها برای هجدهمین سال متوالی انجام و جوایز شرکتهای برتر و منتخب با حضور دکتر شریعتمداری معاون محترم اجرایی رئیس جمهور اعطا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۶    
بانک سینا در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل بانک سپه گفت: همزمان با شروع دهه مبارک فجر طرح اعتبار در حساب جاری بانک سپه برای کمک به تأمین نقدینگی بنگاه های اقتصادی در بخش های مختلف عملیاتی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۷    
معاون اول رئیس جمهور با حضور در بانک مرکزی در جلسه شورای مدیران ارشد این بانک شرکت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۱    
شاید حرکت موس یا نشانگر روی صفحه های وب برای همه مسئله ای عادی به نظر برسد اما محققان دانشگاه BYU با کمک حرکت مکان نما احساسات افراد را تعیین کردند و شخصیت شناسی جالبی را بدست آوردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۵    
با موی خیس نخوابید، خطرناک است!خوابیدن با موی خیس و خشک نشده یکی از بدترین عادت هایی است که برخی ها دارند. اگر شما هم اینگونه هستید بهتر است این عادت بد و مضر را ترک کنید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۹    
پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج از امروز - سه شنبه - در شعب بانک پارسیان آغاز خواهد شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود هواپیما با سن بیش از 18 سال ( قبل از 1998 میلادی) خبر داد و گفت: یک فروند ایرباس خریداری شده تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد کشور می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۳    
باحضور400 تن ازمدیران ارشد نظام بانکی و دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، ششمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با شعار "بانک موفق، نوآوری درشعب" برگزارشد و در آن ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۰    
امیررضا واعظی آشتیانی با تاکید بر اینکه قرارداد با پژو را باید ترکمانچای صنعت خودرو دانست، از مجلس و سایر نهادهای نظارتی خواست مانع از بین رفتن حقوق مردم شده و مانع اجرای قرارداد شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۷    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه میزان حضور دانش آموزان در شاخه نظری از سال آینده 35 ساعت و در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش 40 ساعت در هفته خواهد بود از اضافه شدن درس تفکر و سواد رسانه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۲    
رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، شرکت های هواپیمایی می توانند نرخ خدمات شان را خودشان تعیین کنند و این مساله موجب ایجاد رقابت میان آن ها خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۹    
لازوتکین، فضانورد و مهندس فضایی روسیه در سفر به ایران در بازدید از تپه های مریخی دامغان، زمینه های همکاری در طرح راه اندازی کمپ تحقیقاتی - توریستی این منطقه را بررسی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۶    
وزیر صنعت بااشاره به تعیین سقف 3 ساله برای مدل های تولیدی پژو در ایران گفت:خودروسازان مخالف قیمت گذاری دولتی هستند که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۳    
معاون وزیر راه با بیان اینکه اولین هواپیما در قرارداد 118 فروند ایرباس، سال آینده وارد ناوگان هما می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۰    
فیس بوک که برای جلوگیری از تبلیغات و عضوگیری گروه تروریستی داعش تحت فشار قرار دارد به طور بی سر و صدا تلاشهای خود برای مسدود کردن پیامها و ویدئوهای تروریستی این گروه را افزایش داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۷    
در اولین مورد از سلسله رای گیری های ایالتی برای تعیین نامزد هر حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در آیووا برگزار شد، سناتور تد کروز در میان جمهوری خواهان برنده شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۷    
آیت الله نوری همدانی گفت: اینترنت و فضای مجازی سبب آثار و برکات زیادی است اما باید اهتمام لازم صورت بگیرد تا آسیب هایی که فضاهای مجازی دارد کاهش پیدا کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: مدتی پیش یک خبر در خصوص برگزاری جنگ سگ ها در کرج منتشر شد که بازخوردهای زیادی را به دنبال داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام اینکه اقلام دارویی مشمول بیمه ایرانیان از 271 قلم در ابتدای طرح تحول به 436 قلم رسیده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۱    
آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با معرفی برگزیدگان برپا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: پلیس در بحث مبارزه با مواد مخدر اتکایی به کمک سازمان های بین المللی ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۵    
معاون اول رییس جمهور بر لزوم تامین منابع مالی برای تکمیل فازهای پارس جنوبی تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۰