دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۰۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 6 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۷    
زمانی که اوباما، جان کری را برای تصدی وزارت امورخارجه معرفی کرد، با مخالفت شدید جمهوری خواهان راستگرای آمریکایی مواجه شد، زیرا آن ها معتقد بودند که داماد جان کری یک پزشک جراح ایرانی الاصل است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۸    
ولادیمیر پوتین ثروت شخصی عظیمی دارد که یک کشتی تفریحی لوکس 57 متری را نیز رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، به او هدیه داده نیز از جمله این دارایی هاست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
در تصوبری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است چند تن از مقامات ساواک، جهت تهذیب نفس عازم سفر حج شده اند!!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
خواننده ترانه وطنم این روزها گرفتار اشتباه عجیب و غریبی شده که نامش را به صدر اخبار آورده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۳    
ستاره سوئدی پاریس سن ژرمن روی رینگ بوکس رفت تا اتفاقی جالب را رقم بزند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
دکتر علیرضا تبریزی شاعر غزل سرا درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
فردی که به صورت اینترنتی اقدام به سرقت مبلغ 470 میلیون ریال از حساب بانکی پدربزرگ خود کرده بود، توسط ماموران پلیس فتای شهرستان نجف آباد شناسایی و دستگیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 4 نفر از سرکردگان خود را به همراه تعداد دیگری از اعضای این گروه اعدام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی با بیان اینکه امیدوارم اخلاق پزشکان ما به عنوان یک نمونه برجسته انسانی و اسلامی در جهان منعکس شود، گفت: داستانی که از جریان حادثه اصفهان نقل می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۴    
دیدار امروز حسن روحانی و رهبر کاتولیک های جهان 40 دقیقه طول کشید و پشت درهای بسته انجام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۱    
جلسه ی شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز دوشنبه با حضور محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه و به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۱    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز سه شنبه در دیدار با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، از وی خواست تا برای او دعا کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۹    
عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۳    
تصاویر امروز را با موضوعات فعال شدن کوه آتشفشانی کولیما در مکزیک ، مراسم کارناوال ونیز 2016، سرمای بی سابقه در چین، مسابقات تنیس آزاد استرالیا و آبشار نیگارا در فصل زمستان خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی دولت درباره مسأله بررسی صلاحیت ها، گفت: ما به عدالت شورای نگهبان در این زمینه امیدوار و مطمئنیم که این مشکل را در حد قانون حل می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۲    
سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان قزوین، جهت شرکت در اجلاس سراسری نماز به دلیل پیگیری آخرین وضعیت نامزدهای انتخابات لغو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفر خود به روسیه در آینده ای نزدیک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۶    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که تعاملش با شورای نگهبان مستمر بوده و تا پایان روند انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و رهبرکاتولیک های جهان، با تاکید براینکه ادیان الهی وآسمانی، مروج صلح و پرهیز از خشونت و افراطی گری هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: عملیات حج تمتع سال 95 طبق برنامه زمان بندی شده انجام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی دولت افزایش حقوق کارمندان را در سال آینده 12 درصد اعلام کرد و گفت:حداقل حقوق بازنشستگان نیز در سال 95 یک میلیون تا یک میلیون و پنجاه هزار تومان خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۲    
رییس جمهوری آمریکا می گوید، لفاظی های نامزد پیشروی جمهوری خواهان غیرقابل تشخیص است و سیاستمداران آمریکایی "بد ذات" شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۹    
دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر نسبت به حرف های دیروز محمد مایلی کهن واکنش نشان داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۶    
به دنبال حمله چند روز گذشته عوامل خودسربه جلسه نقد و بررسی فیلم یحیی سکوت نکرد در شهر کاشان و ایجاد رعب و وحشت، کارگردان این فیلم، توضیحاتی درباره این حادثه ارائه داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۶    
یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به خبر رد صلاحیت سید حسن خمینی، گفت: به نظر من به مصلحت نیست ایشان با حکم حکومتی به انتخابات برگردد به دلیل اینکه به هر صورت این گونه القا می شود که ایشان به دلیل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۶    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پشت پرده اهدای مدال حمید سوریان به محمود احمدی نژاد را افشا کرد. حمید سوریان در سال 88 و سه ماه پس از انتخابات مدال طلای جهانی خود را به محمود احمدی نژاد تقدیم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۳    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: تنها مدرسه ایرانی در عربستان تعطیل شد و 2 معلم ایرانی به کشور بازگشتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور کشورمان با تأکید بر اینکه شرایط لازم برای سرمایه گذاری خارجی در ایران فراهم است، اظهار کرد: ایران دارای قوانین و مقرراتی قابل اعتماد برای سرمایه گذاران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
پیست اسکی بهشت پنهان (تاریک دره) به عنوان یکی از قدیمی ترین پیست های اسکی کشور با نیمی از نرخ های مصوب شده پیست های اسکی کشور پذیرای خیل گسترده علاقه مندان به اسکی و گردشگران زمستانی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۷    
بانک مرکزی نرخ تورم تولید کننده در دی ماه را با 0.8 درصد کاهش 6.2 درصد و تورم نقطه به نقطه این شاخص را با 0.6 درصد کاهش 2.8 درصد اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۷    
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات شرایط استفاده بدهکاران بزرگ بانکی از خدمات این صندوق را تشریح و اعلام کرد که بیمه "ساچه" ایتالیا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۷    
بانک مرکزی نرخ 36 ارز را نسبت به روز گذشته تغییر داد و دلار را 3018 تومان قیمت گذاری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۴    
سامانه همبانک صادرات ایران(کد #719* ) به دلیل تنوع خدمات با استقبال هموطنان مواجه شده به گونه ای که در تعداد تراکنش های سامانه یاد شده در آذر ماه سال جاری65 درصد رشد را نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از تایید صلاحیت 45 درصد از داوطلبان مجلس خبرگان خبر داد و گفت: صلاحیت 373 نفر بررسی شد که از این تعداد صلاحیت 207 نفر رد و صلاحیت 166 نفر نیز تائید شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۶    
بیست و چهارمین جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات بانک شهر برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۶    
رئیس صندوق توسعه صادرات زعفران از صادرات نخستین محموله زعفران ایرانی به آمریکا پس از 15 سال در پی اجرایی شدن برجام و توافقات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 تا هفته آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۳    
بیش از 4 دهه قبل، جایی به نام کافه شهرداری وجود داشت که مردم عصر پنجشنبه و جمعه در آن جمع می شدند. می گویند این کافه شهرداری آنقدر خوش مسیر بود که خارجی ها فکر می کردند اینجا بهترین مکان برای تاسیس ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای رقابت با تشریح جزئیات جلسه دیروز این شورا در مورد ادامه حضور یا خروج شورای رقابت از موضوع قیمت گذاری خودرو، گفت: اگر قرار شود دخالت شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو ادامه یابد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۳    
با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم های شبکه بانکی، به طور حتم تجار از بزرگترین ذی نفعان برداشته شدن ممنوعیت های بانک ها در عرصه بین المللی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۵    
ایتنا- پدر زاکربرگ کوچک، به محل کارش بازگشت!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۲    
به نقل ازمشرق این پیرمرد یک مدل مد نیست، شاید برای شما باور پذیر نباشد اما این مرد 85 ساله، ساکن استان فوجیان چین، یک کشاورز ساده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۹    
العالم/ دادگاهی در عربستان حکم گردن زدن و به صلیب کشیدن یک نوجوان را تأیید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۶    
با صدای سوزناکی می گوید کمک کنید در راه خدا وضعیتش آنقدر آشفته است که خیلی از رهگذران با دیدن او دلشان برایش می سوزد و پولی کف دستش می گذارند اما هیچ کدام نمی دانند همین وضعیت ظاهری آشفته وضع مالی اش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۵    
جنرال الکتریک، در صنایع هواپیماسازی، مدیریت انرژی، نیرو، تجهیزات پزشکی، حمل و نقل و لوازم خانگی فعالیت دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۲    
بانک مرکزی اعلام کرد که تورم تولیدکننده با کاهش 0.8 درصدی همراه شده و در دی ماه به 6.2 درصد رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۹    
شاخص بورس تهران در نیمه معاملات امروز موفق به ثبت رکورد شکنی جدیدی شد و بعد از حدود 11 ماه دوباره به کانال 70 هزار واحدی راه پیدا کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران جزئیاتی جدید از خرید هواپیماهای ایرباس را اعلام کرد و گفت: ساچه پول ایرباس های ایران را پرداخت کرده و ایران 15 تا 20 ساله اقساط آن را خواهد پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۶    
کارشناس اتحادیه مخابرات با اشاره به اینکه مشتری ها در بازار موبایل به دلیل بی اطلاعی از حقوقشان متحمل ضرر می شوند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۱    
چهار شرکت پارس خودرو، سایپا دیزل، سایپا آذین و لیزینگ رایان سایپا با ارسال نامه ای به سازمان بورس به طور همزمان درباره افزایش سرمایه خود شفاف سازی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۱    
نشست خبری هفتگی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۸    
سود سهامداران شرکت پتروشیمی پردیس از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۸    
طبق اعلام اتاق اصناف تهران، میوه فروشان در صدر تخلفات واحدهای صنفی در ماه گذشته قرار داشتند که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی دلیل آن را اینگونه اعلام کرد که "میوه فروشان هزینه مغازه های خود را ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۲    
معاون وزیر اقتصاد از ادامه برنامه دولت برای خروج تولید از رکود خبرداد و جزئیات توافقات سه جانبه بورس کالا، وزارت صنعت و اقتصاد را درباره رفع مشکلات معاملات پتروشیمی در بورس را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۶    
تبصره مهم توسعه ای بودن بانک مسکن و همچنین افزایش سرمایه بانک مسکن در لایحه بودجه 95 وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۶    
بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن هفتادوهفتمین سالگرد تاسیس بانک،تا پایان سال جاری خدمات متنوعی درقالب طرح 77 به مشتریان خود ارایه می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
با اجرایی شدن سند برجام در 27 دی ماه 1394، بانک ملت نسبت به افتتاح حساب نزد بانک های اروپایی و معرفی به شرکت ملی نفت ایران برای دریافت مطالبات نفتی 1.2 میلیارد یورویی از شرکت شل اقدام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، افزایش سرمایه بانک های تخصصی را یک ضرورت خواند و گفت: اگر به دنبال حمایت کامل از تولید و اشتغال هستیم، افزایش سرمایه بانک های تخصصی یک حقیقت غیرقابل انکار است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۲    
تصاویر جنگ خونین سگ ها در زنجان، چند روزی است که در خبرگزاری ها می چرخد، تصاویری که در ابتدای ورود به سایت های خبری، هشدار +16 می دهد و خبر از تصاویر چندش آوری از به جان هم افتادن سگ های وحشی می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۲    
بیست و هفتم دیماه امسال همزمان با اعلام رسمی اجرای برجام، 14 فقره ال سی(گشایش اعتبار) به میزان 100میلیون یورو آزاد شد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۳    
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان مجلس خبرگان که صلاحیت آنان، مورد تأیید قرار نگرفته، از 8 تا 10 بهمن می توانند شکایت خود را تحویل دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی سازمان حمایت با بیان اینکه حذف قیمت مصرف کننده از روی کالا غیرقانونی است، گفت: مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در این خصوص تصمیم بگیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۴    
بانک مرکزی، نرخ تورم تولیدکننده در دوازده ماهه منتهی به دی ماه سال جاری را 6.2 درصد اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۴    
با وجود افزایش 635 هزارنفری تعداد شاغلان کشور از پاییز 93 تا 94، رکود اقتصادی و سکته فعالیت ها باعث کاهش تولید، فروش و در نتیجه افت پرداختی بنگاه ها و حذف اضافه کاری 264 هزارنفر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۱    
معاون سازمان حمایت با اشاره به اعلام معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ضرورت قیمت گذاری بلیت قطار، گفت: هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز ممنوع است، ضمن اینکه برخی شرکت های متخلف، تعزیراتی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۱    
عباس کاظمی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت ساخت و راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجتمع پالایشگاهی در دست ساخت کشور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۸    
طبق قانون مالیات های مستقیم از درآمد اجاره املاک، مستغلات خالی و نقل و انتقال املاک مالیات اخذ می شود، البته در این زمینه 5 مورد معافیت نیز پیش بینی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۸    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه یکسان سازی نرخ ارز از سال آینده اجرایی می شود، گفت: زیرساخت های یکسان سازی نرخ ارز در حال فراهم شدن است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در صورتی که خودروسازان داخلی اقدامات اساسی برای انتقال تکنولوژی و توسعه محصول انجام ندهد خودروسازان چینی می توانند ظرف چند سال آینده بازار خودروی ایران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طی 9 ماهه ابتدای امسال بیش از 182 هزار فقره شکایت مردمی در بخش کالا و خدمات دریافت و رسیدگی شد که از مجموع شکایات ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۲    
ارزش افزوده مداوم بخش ساخت و ساز در کلان شهر تهران باعث شده تا طی سال های اخیر شاهد نوعی تغییر تعریف در خصوص خانه های کلنگی و تخریب خانه های 20 سال ساخت باشیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۹    
افت شدید قیمت نفت در هفته های گذشته یک سئوال تکراری را بازهم بر سر زبان ها انداخت، این که با وجود افت قیمت نفت تا این سطح، آیا قیمت بنزین نباید تغییر کند؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۹    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو به تلاش های خود برای بهبود وضعیت جهان با اتکا به حقوق بین المللی ادامه خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۶    
وزیر دادگستری گفت: قوت نظام ما از روز اول به مشارکت و پشتیبانی مردم بوده است که انتخابات مهم ترین مجرای بروز و ظهور و بالاترین نماد این انسجام و وحدت ملی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۶    
پوتین با اشاره به سقوط هواپیمای روسی در حمله جنگنده های نیروهای هوایی ترکیه، گفت: ترکیه با ساقط کردن هواپیمای سوخو 24 روسیه اشتباه بزرگی مرتکب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۶    
در حالی که قرار است مذاکرات ژنو 3 درباره سوریه 29 ژانویه آغاز شود، هیئت مخالفان سوری در ریاض امروز (سه شنبه) نشستی را برای اتخاذ تصمیم خود جهت شرکت در ژنو 3 برگزار خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص ترویج نماز ، همگان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۳    
وزیر کار در حالی از افزایش دستمزد سال آینده کارگران خبر داده و گفته است که این افزایش بیش از نرخ تورم خواهد بود که گروه های کارگری در تلاش برای پررنگ تر شدن تبصره دو ماده 41 قانون کار و تعیین دستمزد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۰    
رییس جمهوری پس از امضای 14 سند همکاری میان مقام های ارشد تهران و رم، تاکید کرد که فصل تازه ای در روابط ایران و ایتالیا آغاز شده است و دو کشور مصمم هستند سطح همکاری های خود را در همه حوزه ها افزایش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۴    
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۰:۵۸    
8 روز پس از لغو تحریم ها که رئیس جمهور سفر خود به اروپا را آغاز کرده است، خودروساز مشهور فرانسوی، خانه نمایش برند لوکس خود را در تهران افتتاح می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۳    
مقامات آمریکایی گفته اند که هیچ مذاکره ای با مقامات ایرانی برای از سرگیری پروازهای مستقیم بین دو کشور انجام نشده است و برخی مسائل قانونی و غیره مانع برخواستن چنین پروازی از روی باند است.