دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 12 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۹    
یکی از عوامل تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب در درگیری با نیروی انتظامی کشته شد که در پی این حادثه عده ای به کلانتری این شهر با سنگ حمله کرده و شیشه های آن را شکستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۹    
در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس به شعبه ویژه جرائم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه به منظور ادامه رسیدگی به پرونده اخیرش احضار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۹    
براساس آنچه هم اکنون در جشنواره فیلم فجر اتفاق افتاد فیلم سینمایی گیتا که پس از کش و قوس فراوان به نمایش درآمد نتوانست رضایت کارگردان این اثر را به همراه داشته باشد و وی هنگام ترک سالن گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۹    
رییس موسسه تحقیقات صلح نوبل روز دوشنبه اعلام کرد که مذاکره کنندگان پرونده هسته ای ایران از جمله علی اکبر صالحی نیز در لیست احتمالی نامزد های جایزه صلح نوبل سال 2016 قرار دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۶    
وزیر اطلاعات گفت: هنر امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و از توطئه های دشمنان حفظ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۶    
نماینده تهران در مجلس در صفحه شخصی اش در فضای مجازی مطلبی با عنوان پاسخ های امام خمینی(ره) به هتاکی های امروز هاشمی رفسنجانی نسبت به شورای نگهبان را منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۷    
معاون فنآوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال: دولت یارانه افراد فاقد کارت ملی را که در سامانه ثبت احوال ثبت نام کنند قطع نمی کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۴    
با لغو تحریم ها علیه ایران، دولت کانادا نیز از کانال های تماس و دیپلماسی با تهران عقب نمانده و درصدد بازگشایی سفارت خود در ایران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۱    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، با صدور پیامی، آغاز دهه فجر را به ملت بزرگ ایران و مردم شریف منطقه آزاد ماکو، تبریک گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۵    
بازار گوشی تلفن همراه از تمامی سنین مشتری دارد و اتفاقا به دلیل پرمخاطب بودن نارضایتی های این بازار نیز زیاد است اما همیشه همه ناراضی ها به حق و حقوق شان نمی رسند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
علیرضا افتخاری که روز گذشته پس از انتشار یک فایل ویدئویی در فضای مجازی، حواشی و جنجال های زیادی را از سر گذراند، در یک گفت وگوی تند، نسبت به برخی اقدامات تعدادی از رسانه ها واکنش نشان داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سرکرده اراذل و اوباشی خبر داد که چند هفته پیش با پخش کلیپی در فضای مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۶    
محسن رنانی که چندی پیش نسبت به دو قطبی شدن انتخابات و تاثیر مستقیم آن بر اقتصاد کشور و لاینحل ماندن مشکلات حاکم بر اقتصاد ایران از جمله رکود هشدار داده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۶    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امروز(دوشنبه) برای خرید 20 فروند هواپیمای سبک 70 نفره ای.تی.آر-72، با این شرکت هواپیماسازی قرارداد منعقد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۶    
پپ گواردیولا سرمربیگری منچستر سیتی را قبول کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۹    
تارنمای اینترپل (پلیس بین الملل) در صفحه افراد تعقیب خود مشخصات محمود رضا خاوری را منتشر کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۶    
ادوارد اسنودن کارمند سابق سیا مدعی شد اسامه بن لادن رهبر القاعده زنده است و در مجمع الجزایر باهاماس زندگی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۳    
با اجرای برجام جو روانی مثبت حاکی از خوش بینی به گشایش های اقتصادی در پیش رو ،موجبات ورود سرمایه گذاران جدید به بازار را فراهم کرده و به تبع آن میزان خرید و فروش سهام شرکت ها رشد مناسبی داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۳    
رئیس قوه قضاییه ایران رارقیب جدی در مقابل نظام های لیبرال دموکراسی غرب دانست وگفت: ایران باطرح نظام سیاسی مردم سالاری دینی و تلفیق دو رکن اساسی مردم سالاری و ارزشهای دینی درمقابل غرب ایستاد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۰    
جلسه سران قوا به میزبانی رییس جمهور در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۰    
براساس توافق بین مجلس و دولت و در جلسه ای که برخی از نمایندگان با رییس مجلس داشتند قرار شد عملا بررسی لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس آینده موکول شود و موضوع تمدید یک ساله برنامه نیز که براساس پیشنهاد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که هر آن چه که داریم از امام داریم گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۴    
مدیر عامل بانک توسعه صادرات گفت: خط اعتباری 20 میلیون یورویی برای حمایت از صادر کنندگان کالا به روسیه در نظر گرفته شده و امروز هیچ مانع بانکی برای صادرات به روسیه نداریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۲    
در اجرای ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا. و پیرو اطلاعیه های صادره آن بانک، بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، پرداخت سپرده های خرد را انجام خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۹    
شورای عالی بیمه پس از بررسی گزارش معاونت نظارت بیمه مرکزی از عملکرد شرکت بیمه دی، توصیه های سه گانه خود را به این شرکت اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۹    
از روسای برتر شعب بانک سینا در ششمین همایش روسای برتر شعب بانک ها تقدیر به عمل آمد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۶    
شرکت بیمه دانا به مناسبت دهه مبارک فجر، بیمه نامه های خود را با شرایط ویژه به متقاضیان ارائه می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۶    
ضوابط و مقررات تأسیس و فعالیت مؤسسات کارگزاری (دلالی) رسمی بیمه اتکایی در کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه تدوین شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۳    
در اجلاس مشترک توسعه کیفیت، ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی که با حضور مدیران ارشد سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی برگزار شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۰    
سایت مستقل امور سهام بانک شهر با هدف نوآوری و تسهیل در ارائه خدمات و اطلاع رسانی به سها م داران و مشتریان، راه اندازی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۴    
از اواخر شب گذشته اتصال بانکهای ایرانی به شبکه سوئیفت برقرار شده است. به گفته مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی حدود دو تا سه روز تا حداکثر یک هفته طول می کشد تا بانک ها بتوانند با انجام فرایند لازم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۴    
از ابتدای امسال بر اساس مصوبه شواری اسلامی شهر تهران و تأیید فرمانداری ورود کنندگان غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک علاوه بر اینکه توسط پلیس جریمه می شوند باید نسبت به پرداخت عوارض نیز اقدام کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۴    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خود لایحه بیمه اجباری حوادث طبیعی ساختمان را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۱    
بانک مرکزی نرخ 33 ارز را تغییر و قیمت دلار را 3018 تومان اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۸    
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک، بر نقش تاثیر گذار بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اقتصاد کشور تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۶    
به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تقدیر از استفاده کنندگان دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران، جشنواره خودپردازهای این بانک از 12 بهمن ماه جاری (فردا) آغاز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص موافقت کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل بین الملل وزیر خارجه گفت: قدرت بزرگ بودن در جهان باید با مسئولیت پذیری در کمک به ثبات و امنیت همراه باشد که در مورد ایران کاملا صادق است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۸    
حکیمی با اشاره به این که بانک هایی که قبلا در لیست تحریم بوده و براساس برجام تحریم آنها لغو شده به سوئیفت متصل شده اند افزود: این بانک ها در حدود چهار سال گذشته اتصال شان به سوئیفت قطع بوده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۸    
افق تازه- مریم نجفی: فریدون آسرایی خواننده خوش آوازه ی کشورمان 17 مرداد 1335 در شهر آسرا به دنیا آمد ، با آلبوم سرگذشت در سال 1377 و اولین سلام در سال 1379 در لس آنجلس حرفه ی خوانندگی را آغاز نمود .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
قهوه خانه حاج درویش، کوچک ترین قهوه خانه ای است که 45 سال است با وجود متراژ کم؛ به دلیل طعم متفاوت چای مشتری های زیادی دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۹    
سالار عقیلی آلبوم جدید خود را با نام قصه باران به آهنگسازی امین بیات منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۶    
موسسه آمریکایی هادسن (Hudson Institute) نخستین بار نام ایران را در فهرست سالانه قدرتمندترین کشورهای جهان در کنار آمریکا، چین، ژاپن، آلمان، روسیه، هند و عربستان سعودی قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰    
یک جوان در اردن که طبق قانون نانوشتۀ قبایل این کشور به جُرم متلک گفتن به یک دختر محکوم به بُریدن زبانش شده بود، از این مجازات نجات یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰    
بر اساس برخی گزارش ها، یک مرد 27 ساله در جزیره سوماترای اندونزی به ویروس زیکا مبتلا شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۷    
300 سال از آغاز مناسبات دیپلماتیک تهران - پاریس و بیش از 6 قرن از شروع مراودات بین دو ملت می گذرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۴    
بورس تهران بعد از یک استراحت کوتاه دو روزه، مجددا مسیر رشد خود را آغاز کرد و با افزایش دوباره قیمت و تشکیل صف های میلیونی خرید مواجه شد و رکوردشکنی جدیدی را ثبت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۹    
پژو در حالی با سه محصول قدیمی خود به ایران باز می گردد که اگر مقاومت همیشگی اش را مقابل داخلی سازی قطعات کنار بگذارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درسی به نام برجام به جدول درسی دانش آموزان اضافه نشده است گفت: مبحثی درباره برجام ضمیمه درس تاریخ شده و به مدت چهار ساعت ارائه می شود تا دانش آموزان با برجام آشنا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۷    
بازار سهام با آغاز معاملات امروز شاهد تقویت تقاضا در برابر عرضه سهام با سبز پوش شدن نماگرهای منتخب خود است. این در حالی است که خودرویی ها و تجهیزاتی ها اصلی ترین گروه های پیشرو بازار هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۴    
با گشایش سوئیفت، ارز به نظام بانکی تزریق می شود که باعث ورود دلار به بازار و همچنین تثبیت نرخ ارز خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۴    
اعضای اتاق مشترک ایران و فرانسه در مورد جزئیات قراردادهای بسته شده در فرانسه می گویند طرف ایرانی نفع خود را در نظر گرفته به طوری که در قرارداد پژو دیگر خبری از مونتاژ قطعات آماده پژو نیست و 40 درصد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی با تشریح علت محرمانه بودن مدل جدید قراردادهای نفتی گفت: متن مدل جدید قراردادی نفتی به دستور وزیر نفت در اختیار دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۵    
عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تحویل قراردادهای ضد جعل مسکن مهر شهر پردیس آغاز شد گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۸    
اگر مشخص شود هر کسی حتی بنده، از ایرباس پول گرفته، معامله باطل خواهد شد و ایرباس هم صدمیلیون دلار جریمه می شود؛ از ایرباس تعهد گرفتیم
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۹    
هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر امسال با نگاهی خلاقانه و نوگرا در رشته های تصویرسازی، خوشنویسی، سرامیک، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی، نگارگری و هنرهای جدید گشایش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: سفر رییس جمهور به اروپا و قراردادهای فولادی سه پروژه به ارزش حدود 900 میلیون یورو منعقد شد و طبق این قراردادها 50 درصد سرمایه گذاری ها باید توسط پیمانکاران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
به تازگی خرید و فروش عروسک های انسان نما به دلیل بازار بسیار مناسب برای عرضه و تقاضای آن، در تایلند رواج پیدا کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۲    
رویداد24- دانشگاه آمریکایی بیروت، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی را از مفاخر خود معرفی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۴    
براساس آمار رسمی از تجارت خارجی کشور طبق آمارهای گمرک ایران، در مدت 10 ماهه امسال 36 هزار خودرو به کشور به مبلغ 847 میلیون دلار وارد شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۲    
مصرف معمول قهوه خطر ابتلا به دیابت قندی نوع 2 و خطرات ناشی از بیماری های قلبی مثل چاقی و افسردگی را کاهش می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که فیلم های بسیار زیادی از روند دستگیری تفنگداران آمریکایی وجود دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۲    
دادستان بابل از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می کرد، خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۳    
رقابتهای بین المللی کشتی جام پاریس با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط آزادکاران کشورمان به پایان رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۷    
معاون وزیر کار گفت: تعاونی ها برای جذب سرمایه های خارجی در دوران پسابرجام آماده شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۷    
پس از حذف طرح کاهش حقوق شاغلان زیر 29 سال در پیش نویس برنامه ششم، حالا دولت به دنبال 8 برابر کردن دوره کارآموزی، حذف قراردادهای کار و اجازه اخراج آسان شاغلان بالای لیسانس به کارفرمایان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۴    
وزیر نیرو گفت: با به مدار آمدن تصفیه خانه هفتم که آب سد ماملو را تصفیه و با خط انتقال به جنوب تهران منتقل می کند مشکل سلامت آب نداریم و آب تهران کاملا سالم است و مردم با اطمینان می توانند از آب شرب ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
یک کارشناس مسکن استناد به نوسان مقطعی معاملات در بخش مسکن برای نتیجه گیری پیش رونق را بازی با کلمات خواند و گفت: سازندگان و خریداران مسکن نقدینگی در دست ندارند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۸    
تولید انواع سواری در دی ماه امسال 1.3 درصد افزایش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۵    
فرح دیبا همسر شاه مخلوع ایران برای معرفی هنر زری بافی از لباس های تمام زری و سوزن دوزی در ملاقات های بین المللی استفاده می کرده است و هنوز هم نمونه این لباس ها در کاخ سعدآباد نمایش داده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که امروز بیشتر نیازمند هستیم تا به اهداف بلند امام (ره) توجه داشته و تمرکز کنیم ، گفت: محور اصلی اقتدار انقلاب اسلامی بر وحدت امت اسلامی نهفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۲    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ضمن تشریح روند نوسازی ناوگان اورژانس کشور از ورود 800 آمبولانس بنز خبر داد و در عین حال درباره نیازهای کشور در زمینه آمبولانس هوایی و موتورآمبولانس ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۲    
محققان یک مسکن جدید را توسعه داده ند که همانند مورفین قوی است اما عوارض جانبی مورفین را ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۹    
سی و هفت سال پیش در چنین روزی در ساعت 30 / 5 بامداد، امام خمینی از پاریس به سوی تهران پرواز کردند. هواپیمای حامل امام خمینی در ساعت 30 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۶