دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 16 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۰    
پرسپولیس کلاب : سوشا در صورت تبرئه در دادگاه، می تواند برای ادامه فوتبال به کشوری برود که هیچکس، از دیدن هیچ نوع عکسی در آن متعجب نمی شود.641
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۷    
کارمندان یک موزه در کراسنویارسک در سیبری پس از مشاهده عکس های قدیمی به طور تصادفی متوجه دختری شدند که در بیش از 20 تصویر لباس سرتاسر سفید بر تن و در همه تصاویر ژست کاملا مشابهی به هم دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۳    
تصویر زیر، شعبان جعفری معروف به شعبان بی مخ از عوامل کودتای 28 مرداد را در زورخانه وی نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه بریتانیا روز جمعه 5 فوریه (16 بهمن) اعلام کرد که سفارت بریتانیا در تهران تا پایان ماه جاری میلادی بخش خدمات صدور ویزای خود را راه اندازی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۱    
از نخستین بار که تلفنش زنگ خورد و دختر خاله اش درباره چال های روی گونه اش پرس و جو کرد، خیلی نمی گذرد. می خواست بداند چقدر برای درست کردن چال های روی صورتش هزینه کرده و پیش کدام دکتر رفته است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۸    
چهارمین روز جشنواره فیلم فجر با حضور محمدرضا عارف در برج میلاد، سکوت حاضران در زمان نمایش فیلم مرحوم ایرج کریمی و با مزاح حامد بهداد رقم خورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۲    
موسس فیسبوک، جوان ترین میلیاردر، کسی است که افراد زیادی در دنیا به دنبال کشف حقیقت شخصیت او هستند. درسال های گذشته فیلمی به نام شبکه اجتماعی [The Social Network] در مورد زندگی مارک زاکربرگ ساخته شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۳    
چند ماه پس از خبر نهایی شدن ورود سرمایه گذاران هندی به بندر چابهار همچنان در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و این دولت هند خواهد بود که نظر قطعی را در این زمینه می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۴    
گروه تروریستی داعش فیلم تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که در آن یک پسر بچه 10 ساله انگلیسی زبان با چاقوی بزرگی سر یک گروگان را می برد! وی در ادامه به آمریکا علیه مسلح کردن مخالفان این گروه هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۴    
چین ضمن مردود دانستن انتقاد برخی کشورهای غربی در خصوص ساخت نخستین پایگاه لجستیک نظامی این کشور در جیبوتی، تأکید کرد که این پایگاه باید یکی از مهمترین پشتیبانی مأموریت های حافظ صلح این کشور باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۴    
دوپینگ همگام با علم و البته سرعتی بیش از علم ضددوپینگ جلو می رود و نمی شود کنترل اش کرد. در این فضا تست های قدیمی فدراسیون فوتبال ایران بدون نتیجه مثبت لزوما نشان دهنده این نیست که دوپینگ کم شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۴    
پلیس آلمان از بازداشت سه عضو گروه تروریستی داعش در پایتخت این کشور و خنثی شدن طرح حمله به برلین خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
دمای هوای طی امروز و فردا در کشور افزایش پیدا می یابد اما نیمه شمالی کشور از دوشنبه به بعد کاهش دما خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: عربستان خود را در باتلاق یمن گرفتار کرده است و یقینا پیروز نهایی، ملت یمن خواهند بود و مصلحت منطقه، مردم یمن و سعودی ها در توقف این حملات است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
تصاویر امروز را با موضوعات پرواز با جت های تک نفره در آسمان دبی، ماهی های ساحلی جزیره کو فی فی در تایلند، مسابقه پرش با اسب در لستر و مسابقه کایتینگ در آفریقای جنوبی خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
با گذشت حدود یکسال و نیم از ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان، گزارش ها از انجام اصلاحاتی برای اجرایی تر شدن این قانون حکایت دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
بانک مرکزی در تازه ترین گزارش عملکرد اقتصادی دولت در سه ماهه دوم سال جاری باز هم نرخ رشد اقتصادی را اعلام نکرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن روی کشور زوم کرده است و می خواهد ببیند در انتخابات چه اتفاقی می افتد، گفت: این حرکت را انسجام و حضور پای صندوق ها می تواند عقیم کرده و پاسخ دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
در بین عوامل چندگانه در تضعیف ارزش دلار در مقابل برخی ارزهای دیگر ، افت رشد اقتصادی نیز خودنمایی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۵    
یک عکس با عنوان "در ساحل چالوس موجودی عجیب مشاهده شد" بار دیگر فضای مجازی را ملتهب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۲    
آژانس کودکان سازمان ملل موسوم به یونیسف در گزارشی اعلام کرد، دست کم 200 میلیون زن و دختر در جهان تحت عمل ختنه قرار گرفته اند که نیمی از آنها در کشورهای مصر، اتیوپی و اندونزی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۲    
حمایت بی چون و چرای نعمت زاده، وزیر صنعت از خودروسازان و ایستادگی مقابل مصرف کنندگان تا جایی پیش رفته که این بار وی از آزادسازی قیمت خودرو و تعیین نرخ ها بر اساس عرضه و تقاضا سخن گفته و مصوبه شورای ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۳    
دخالت ایران در کشورهای عربی همواره ادامه دارد. گروه های وابسته به ایران در عراق، سوریه و حجاز ترور امیر کویت را هم طراحی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در جریان سفر خود به ژاپن ضمن دیدار با وزیر اقتصاد ژاپن، پژوهشگران اقتصادی ژاپن و برخی صاحبان صنایع این کشور دیدار کرد و در گفت وگو با یک نشریه ژاپنی از احتمال انعقاد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۲    
عربستان سعودی می گوید که برای حمله زمینی به مواضع داعش در داخل خاک سوریه آمادگی دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
همه نمونه داستانی در باره طریقه آشنایی زوج ها شنیده بودیم به جز اینکه شرط بندی مبنای تشکیل یک زندگی قرار بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به ورود تاکسی های پلاک شهرستان به محدوده های زوج و فرد و طرح ترافیک هشدار داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
بورس تهران با ادامه مسیر رو به رشد خود در هفته جاری موفق به ثبت رکوردشکنی های جدید شد و میانگین بازدهی خود را به 18 درصد نزدیک کرد
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
قانون محدودیت صدور روادید برای مسافران ایران که آذرماه امسال توسط کنگره آمریکا به تصویب رسید، اجرای همایون سخی و سیار هاشمی در جشنواره موسیقی فجر را لغو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
محمدجواد ظریف که برای شرکت در نشست کشورهای کمک کننده به مردم سوریه به لندن سفر کرده با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا دیدار کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
"دوربین روی دست مردی پنجاه و چندساله را دنبال می کند؛ مرد که به تندی راه می رود، وسایل زیادی در دست دارد و در همین حین با تلفن همراهش صحبت می کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
بانک جهانی اعلام کرد، تاثیرات مخرب جنگ سوریه و گسترش آن به کشورهای همجوار در حال حاضر 35 میلیارد دلار هزینه داشته و این رقم رو به افزایش است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با اشاره به تجهیز پلیس راهور به سیستم مکانیزه کنترل پارک خودرو ، چگونگی کنترل این سیستم و نحوه ثبت تخلفات را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: پوتین تاکید کرده بر پیمانش برای نجات مردم سوریه از دست تروریست ها استوار است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه با قاچاق این محصولات به کشور مواجه هستیم، درباره سلامت آجیل های قاچاق و مشکلاتی که می توانند برای مردم ایجاد کنند، هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه بیش از 80 درصد بازنشستگان مجددا مشغول کار می شوند، واقعی شدن حقوق و دستمزد بازنشستگان را مانع اشتغال دوباره آنها دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
روابط اقتصادی ایران و ترکیه در سال 2015 به حدود 10 میلیارد دلار رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
محمد جواد ظریف گفت:هیچ کشوری در بحث حقوق بشر نمی تواند مدعی باشد که کامل است و هیچ نقصی ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
مدتی پیش محمدباقر قالیباف از آمادگی شهرداری برای مقابله با آلودگی هوای تهران درصورت واگذاری اختیارات سخن گفته بود و از برنامه شهرداری و انجام مطالعاتی در این باره نیز خبر داده بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل مراکز توانبخشی روزانه سازمان بهزیستی کشور بااشاره به تدوین و ابلاغ دستور العمل "کارگاه های تولیدی حمایتی نوع دوم"گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۴    
رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی از احتمال برقراری پیمان پولی میان ایران و روسیه در آینده نزدیک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
بحران آبی و بحث های هر روزه ای که درباره این مساله می شود وزارت نیرو را به اخذ تصمیم دوباره قطع مشترکان پر مصرف وادار کرد تا شاید حداقل این مساله بتواند موجب کاهش مصرف آب و حل این بحران 15 ساله شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
رئیس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر هدف از برگزاری شنبه بازار هنر را توجه به حلقه های مفقود هنر و پرداختن به اقتصاد هنر دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور از تمدید مهلت ثبت نام تاکسی های فرسوده خبر داد و افزود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
وام های صندوق پس انداز یکم که قرار بود از خرداد ماه سال آینده به دست خریداران برسد، زودتر از موعد به بازار رسید.