دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 15 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار آفرین حسن و عبدالرضا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
اپراتور فرودگاه اسپانیا امروز (پنج شنبه) اعلام کرد: پس از آنکه ادعا شد مواد منفجره ای در یکی از هواپیماهای سعودی جاسازی شده هواپیما در فرودگاه باراخاس مادرید تخلیه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
کارمندان یک موزه در کراسنویارسک در سیبری پس از مشاهده عکس های قدیمی به طور تصادفی متوجه دختری شدند که در بیش از 20 تصویر لباس سرتاسر سفید بر تن و در همه تصاویر ژست کاملا مشابهی به هم دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
شاه مجازی مازندران می گوید در رشته کشتی فعالیت می کرده و در این ورزش موفقیت هایی هم به دست آورده و حتی به دوبنده تیم ملی هم رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
درحالیکه یک روز پیش از افتتاح رسمی 6 طرح جدید پالایشی پالایشگاه نفت لاوان، خبر رسید که انفجاری در این پالایشگاه رخ داده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۴    
از قرآن کریم آموختم که در مقابل توهین ها و تخریب ها به مخاطبان، سلام نمایم و از امام عزیز وقتی آن همه توهین ها و تخریب ها را دید و چشید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۶    
محمد حسین سراجی و سید سجاد روشنایی دو تن از پاسداران جان برکف لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع)، به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۳    
وزیر اقتصاد ایران از انعقاد قراداد رنو با سایپا در ماه جاری خبر داد و از سرمایه گذاران ژاپنی برای شیرین کردن آب خلیج فارس برای مصرف خانگی و کشاورزی دعوت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیرکل سازمان ملل متحد، استفاده ابزاری از تروریسم توسط هر طرف خارجی در سوریه را محکوم کرد و آن را غیر قابل قبول دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
آخرین خبرها و تحلیل ها از سوریه حاکیست که فتح بزرگ سوری ها یعنی آزادسازی دو منطقه نبل و الزهرا همانند فتح نبرد القصیر تاثیرات شگرفی بر تحولات میدانی و سیاسی این کشور گذاشته و می رود تا سرنوشت نهایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه ایران که برای شرکت در نشست کمک مالی به سوریه به لندن رفته می گوید تهران امیدوار است توقف ایجاد شده در مذاکرات صلح، موقتی باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
هفته نامه امید جوان در شماره جدید خود به رمز گشایی از تاکید رییس جمهوری بر عدد 8 در مصاحبه اخیر پرداخته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
تلاش تیم غواصی سازمان آتش نشانی رشت جهت یافتن جسد جوان 26 ساله پیربازاری ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
وزیر کشور گفت: وزارت کشور از نظر قانونی دخالتی در امور شورای نگهبان ندارد اما در عین حال تعاملات خود را با این نهاد انجام می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۰    
مرسدس بنز 540 K Special رودستر مدل 1937، در حراج ساتبی از قیمت 5 میلیون دلار وارد حراج شد در حالی که قیمت آن در پایان به بیش از 9.9 میلیون دلار رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت:برای اتمام 4 بانده کردن محور هراز، 670 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که رئیس جمهور در سفر به مازندران این میزان اعتبار را تعهد کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه دولت از نقد استقبال می کند تصریح کرد: طبق آخرین نظرسنجی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
رسانه های خبری از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن در یک حمله هوایی در جنوب این کشور خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی با هشدار اینکه هر شعبه بانک یک بمب ساعتی است و هر لحظه باید منتظر فساد جدید بود، گفت: اگر بانک مرکزی تدبیر نکند، مشکلات بزرگتر در راه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
قیمت اکثریت قریب به اتفاق ارزها امروز در یک هماهنگی عجیب بدون تغییر نسبت به چهارشنبه ثابت ماند به غیر از دلار که تنها 32 تومان ارزان شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
پاپ فرانسیس ، رهبر کاتولیک های دنیا از ستاره های فوتبال خواست بیش از قبل بازی های خیرخواهانه برگزار کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۹    
روزنامه اکسپرس در گزارشی از آماده ترین ارتش های جهان نوشت: ایران هشتمین قدرت نظامی در جهان محسوب می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۹    
رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی از دستگیری کلاهبردار 7 میلیاردی یک شرکت داروسازی ایرانی در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و گفت: متهم به کشور منتقل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
تغییرات شاخص های عمده اقتصادی در بخش ترازپرداختها در نماگرهای اقتصادی سه ماهه دوم امسال نشان می دهد که صادرات نفتی در این مدت 20065 میلیون دلار و صادرات غیرنفتی 13551 میلیون دلار بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۳    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه دولت آنکارا از اقدام شهروندان روسی که قصد پیوستن به داعش را دارند، ممانعت نمی کند، گفت: روسیه این همکاری و زد و بند ترکیه با تکفیری ها را فراموش نمی کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست بین المللی حمایت از سوریه به لندن سفر کرده است، گفت در این سفر با مقامات انگلیسی دیدار خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۱    
پس از آنکه ارتش شوروی سابق در 13 ژانویه 1945 بزرگترین لشکرکشی خود برای آزاد کردن آشویتس را آغاز کرد توانست در بعد از ظهر 27 ژانویه وارد اردوگاه شوند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۸    
نماگرهای اقتصادی 3 ماهه دوم سال جاری از سوی بانک مرکزی منتظر شد اما این بار هم عدد رشد اقتصادی در آن درج نشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۸    
ارتش سوریه با کمک مسشاران ایرانی و بمباران ارتش روسیه، توانست در حمص و لاذقیه پیشروی های قابل توجهی داشته باشد
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۱    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که قطع نامه ها علیه برنامه موشکی ایران ناقض برجام نیستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پرونده 2هزار واحد مسکن ویژه در دهه فجر بسته می شود و حدود 200 واحد باقی مانده هم تا پایان سال تحویل خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
ترامپ گفت: "تد کروز در آیووا برنده نشد، آن را دزدید. به همین دلیل است که همه نظرسنجی ها غلط از آب درآمد و او رای خیلی بیشتری از پیش بینی ها به دست آورد."
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۶    
بانک مرکزی اعلام کرد که تا پایان نیمه دوم امسال جمعیت کشور به 78.8 میلیون نفر رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
گفته می شود ابروگوندش، خواننده زن ترکیه ای به تبریز سفر کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۵    
شهردارآنلاین: میلک شیک یک نوشیدنی خوشمزه است که از ترکیب شیر، بستنی و برخی طعم دهنده ها ساخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:تصاویر پژو 3008 جدید را می بینید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: در طول 12 سال گذشته تنها چیزی که گران نشده و برعکس ارزان هم شده، خدمات مخابرات است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
کل بدهی های خارجی کشور در پایان دوره شش ماهه سال 1394 حدود پنج هزار و 500 میلیون دلار گزارش شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در جریان سفر به استان هرمزگان با حضور در 15 کیلومتری شهرستان جاسک فاز نخست طرح ملی آبرسانی جگین به جاسک را مورد بهره برداری قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
اجلاس مشترک توسعۀ کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی برگزار و از شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور تقدیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: همه دولتمردان که تجارب ارزشمندی دارند، تلاش می کنند تا مردم در دوره جدید و با گسترش تعاملات اقتصادی دارای رفاه شوند و تا حدودی از مشکلات مردم کم شود و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
معتقدم آقای هاشمی که نسبت به وضعیت کشور آگاهی دارد و متوجه مسائل موجود در جامعه است بنابراین باید با احتیاط حرف بزند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۶    
در پایان شش ماهه امسال درآمد ها و هزینه های دولت تراز نشد و نزدیک به 12 هزار میلیارد تومان پرداخت هزینه ها بیش از درآمدهای دولت بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۳    
اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران بوده که در واقع محلی برای نمایش تصاویر مختلف از رویدادهای روزانه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۳    
در حالی امروز آخرین مهلت دریافت کارت ملی برای حذف نشدن یارانه نقدی است که طبق اعلام دولت، برای جلوگیری از حذف یارانه ی افراد فاقد کارت ملی، پیش ثبت نام کافی است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۸    
دکتر ظریف، وزیر امور خارجه و تمام اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در طول مذاکرات همواره خون شهدا را در مقابل چشمان خود می دیدند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: منتظر نظر شورای نگهبان هستیم تا لیست نهایی خود را برای انتخابات اعلام کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۵    
کری خطاب به دولت دمشق و طرفدارانش گفت: زمان آنها برای تحقق الزامات موجود و به دست آوردن اعتماد جامعه بین المللی نسبت به تمایلاتشان برای حمایت از یک راه حل صلح آمیز برای بحران سوریه به پایان رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۵    
من در اعتراض به رد صلاحیتم به صورت مکتوب از شورای محترم نگهبان خواستم که مرا دعوت کنید و اگر موردی هست از من توضیح بخواهید؛ ولی خبری نشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۵    
ما در طول این سال ها هیج وقت حزب عصبانی یبوده ایم . سعی کردیم هم ارام باشیم و هم به جامعه ارامش دهیم .حتی با مخالفینمان برخورد غیر اخلاقی و از روی تعصیب نداشته باشیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۵    
او به معنای واقعی یک سرباز به حساب می آمد و در تمام دوران زندگی خود پاک و سرافراز زندگی کرد. هر لحظه حضور او خاطره است چون سلیم و به دنبال خدمت و خدمتگذاری و اعتلای آرمان ها وعزت کشور بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۲    
نانو، دختر بیست ساله ی اهل نروژ ادعا می کند که اصلاً انسان نیست بلکه گربه ایست که در قالب گونه ای اشتباه پا به دنیا گذاشته است!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۱    
مبلغی که ایران قرار است برای 12 فروند ایرباس پهن پیکر A380 بپردازد 5.136 میلیارد دلار معادل یک هشتم درآمد نفتی کشور است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۵    
برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که نامزد جنجالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سیاست های بسیار افراطی دارد، برای دریافت جایزه صلح نوبل پیشنهاد شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۷    
عصر ایران - عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی در بازدید از جشنواره دو هفته ای " جنادریه " در حومه ریاض در بخش مربوط به آلمان در حال گرفتن عکس سلفی در مقابل پوستر بزرگی از تیم ملی فوتبال آلمان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۷    
محققان چینی موسسه روانشناسی بیجینگ خصوصیات رفتاری رانندگان را مورد بررسی قرار دادند تا دریابند که آیا دیدگاه افراد در زندگی می تواند احتمال تصادف آن ها را تحت تاثیر قرار دهد یا نه.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۷    
تصاویر منتشره جدید از گروه تروریستی داعش جلاد معلولی را بر روی ویلچر نشان می دهد که یک قربانی را اعدام می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۱    
به گفته این محققان، مصرف ماهی، بخصوص به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم نظیر رژیم غذایی مدیترانه ایی، با کاهش ابتلا به بیماری آلزایمر و کُندشدن روند پیشرفت بیماری مرتبط است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۱    
در تمام سال هایی که ایران ایر، در سراشیبی افول قرار داشت، چند رقیب منطقه ای که در دوران شکوه ایران ایر، اساساً وجود نداشتند یا بسیار کوچک و محلی بودند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان امروز در جمع نمایندگان شرکتهای خصوصی ژاپن از آنان برای سرمایه گذاری در ایران دعوت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۵    
نیروهای ارتش سوریه ساعاتی قبل وارد روستاهای شیعه نشین نبل و الزهرا شده و مورد استقبال گرم شیعیان ساکن این دو روستا قرار گرفتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۲    
وزیر نیرو با بیان اینکه با بیان اینکه هیچ تصمیمی در دولت درباره افزایش قیمت آب و برق اتخاذ نشده و بخش برق تنها 10 درصد نیازمند خارج از کشور است گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی، تاسیس بنیاد نخبگان را اقدامی موثر برای حمایت از این قشر فرهیخته دانست و گفت: در بودجه سال آینده مبلغ 300 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به بنیاد نخبگان کشور اختصاص یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۹    
وزیر نفت گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا در بخش نفت همواره به یکدیگر نزدیک بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۶    
همه ساله در ایام منتهی به پایان سال برخی سودجویان با اعمال نفوذ در برخی دستگاه ها یا به صورت خودجوش نسبت به واردات قاچاق مایحتاج شب عید مردم اقدام می کنند که این موضوع نه تنها تنظیم قیمت ها درپی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۶    
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۶    
تولید انواع وانت در کشور معادل 39.5 درصد کاهش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۶    
غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: دولت می گوید به استناد اصل 126 قانون اساسی برنامه از وظایف و اختیارات دولت است و دولت باید برای اجرای آن از مجلس مجوز بگیرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۳    
آتش سوزی جزئی در یکی از کمپرسورهای واحد تصفیه گازوئیل پالایشگاه نفت لاوان در کمتر از هفت دقیقه مهار شد و این کمپرسور ظرف 10 روز آینده دوباره به مدار تولید باز می گردد.