دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 26 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مدل توافق هسته ای ایران را می توان در بحران های دیگر نیز اعمال کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۹    
وزیر نفت با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران در آینده ای نزدیک، گفت: با مذاکرات انجام شده، پیش بینی می شود جا برای بشکه های نفت ایران در پالایشگاه های ژاپنی باز شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۶    
معاون اول رئیس جمهوری یکی از اولین مصوبات دولت تدبیر و امید را لغو مصوبه فروش 1670 هزار متر مربع از پارک پردیسان دانست و گفت: آنهایی باید شرمنده باشند که جسورانه مصوب کردند تا این پارک فروخته شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۹    
این اظهارنظر را روز گذشته یک مقام مسئول در شهرداری تهران انجام داده است. با وجود اینکه سال گذشته رئیس جمهور در دستوری خواستار ساماندهی متکدیان در کشور شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۸    
روز نو : برخی رسانه ها خبر داده اند که یکی از خودروسازان ایرانی مذاکرات تولید برند BMW در ایران را با نماینده این برند در ابوظبی آغاز کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۵    
آیت الله احمد جنتی در نطق انتخاباتی خود درباره برخی اموالش از جمله خانه و خودروی خود توضیح داده است.آنطور که روزنامه شرق روایت کرده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۵    
یک شاهزاده سعودی از نقض حریم هوایی سوریه به وسیله جنگنده های عربستان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۵    
چهار شرور گلستانی که با انتشار فیلم هایی در تلگرام برای اشرار تلگرامی مازندران رجز خوانی کرده بودند، در شهرستان بندرگز دستگیر شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۶    
پدر اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۶    
کاندیدای مجلس دهم با اشاره به اینکه به احتمال زیاد لیست اصلاح طلبان تا فردا نهایی و اعلام می شود، گفت: با اعتدالیون و حامیان دولت در ارائه لیست تعامل داشتیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۴    
نماینده مردم بیجار در مجلس نهم از اقدام خلاف قانون معاون اول دولت احمدی نژاد در راستای تهیه لیست انتخاباتی 70 نفره از داخل زندان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۴    
تصاویر امروز را با موضوعات پیرامون جشنواره فانوس در تایوان، مصدومیت بازیکنان تیم فوتبال چلسی، نمایش هوایی تیم کره جنوبی و پرنده های مهاجر در طبیعت فلسطین خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۱    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: بنابر اعلام مرجع قضایی به باشگاه، سوشا مکانی از این پس مشکلی برای همراهی تیم و حضور در بازی های رسمی نخواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۴    
کاندیدای انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: مردم باید توجه کنند که انتخابات خبرگان بسیار حائز اهمیت است و طبق قانون اساسی در شرایط فعلی برای انتخاب رهبری در صورت نیاز هیچ راهی برای انتخاب ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۹    
در مطالعه ای دانشمندان توانستند رابطه ای بین سایز کفش و طول عمر احتمالی افراد کشف کنند که میان زنان و مردان متفاوت است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۹    
خبرگان فردی را به عنوان ولی فقیه انتخاب می کند که فقیه پاسخگو، عدالتخواه، ضد استکبار و در مقام عمل حامی مستضعفین، محرومان و قانون اساسی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۹    
شهردار تهران در خصوص استعفای شهردار منطقه 2 در پی حادثه کارواش سعادت آباد واکنش نشان داد و گفت: پذیرفتن و یا نپذیرفتن استفعای شهردار منطقه 2 منوط به بررسی نهایی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۹    
رئیس ستاد دیه کشور از حراج هدیه رئیس جمهور سابق به ستاد دیه برای آزادی زندانیان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
زنی جوان که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات عجیبی به خرید و فروش نوزاد دست می زد به دام افتاد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
به صورت مستقل و در چارچوب قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی به فعالیت های انتخاباتی خویش ادامه خواهم داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
فیروز کریمی مصاحبه ای باورزش 3 انجام داده . مصاحبه ای که نویسنده ادعا کرده به صورت طنز است اما فیروز کریمی در کل صحبت هایش به صورت جدی به کی روش حمله کرده است. مصاحبه ای که می خوانید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
آنچه که امضا کرده ام چیز مهمی نبوده است و تعهدی به آنها نداده ام. ضمناً همان طوری که می دانید ما فهرست مستقل صدای ملت را برای حوزه تهران داده ایم و به زوی فهرست مربوط به مراکز استانها را نیز اعلام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۷    
معاون ارزی بانک مرکزی از عملیاتی شدن سوئیفت در بانک مرکزی از دیروز(یکشنبه) خبر داد وگفت: هر چند بانک مرکزی و دیگر بانک ها از دو هفته پیش به سوئیفت متصل شدند اما به دلیل پروسه زمانی برای این کار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۴    
محرمانه بودن قرارداد پژو این روزها در حالی به موضوعی بحث برانگیز میان مسئولان دولتی، خودروسازان و رسانه ها تبدیل شده است که نعمت زاده صراحتاً بر محرمانه بودن این قرارداد تأکید می کند اما مدیرعامل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۴    
در حالیکه برخی اخبار مبنی بر "صفر شدن تعرفه واردات روغن خام و بی نیازی واردکنندگان برای اخذ مجوز از وزارت جهاد کشاورزی" منتسب به سازمان توسعه تجارت منتشر شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۴    
رئیس نیروگاه سیری در شرکت نفت فلات قاره ایران از آغاز مذاکرات با 2 شرکت بزرگ نیروگاه ساز زیمنس و مان آلمان به منظور نوسازی و بازسازی تاسیسات جزیره نفتی سیری در خلیج فارس خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۱    
بانک ها برای کاهش سود بانکی به توافق رسیدند. بر این اساس سود سپرده سالانه به 18 درصد و سود روزشمار به کمتر از 10درصد کاهش می یابد. نرخ های جدید سود بانکی از اول اسفند ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات تجاری و بازرگانی کشور ایتالیا به این استان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل بانک دی در مراسمی ضمن اعلام تصویب تغییرات در هیات مدیره بانک دی از سوی بانک مرکزی، معاون جدید اعتبارات و بازاریابی بانک دی را معرفی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی ناجا در خصوص جمع آوری بنرها و پلاکاردهای تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران از تجهیز 1000 دستگاه تاکسی به دستگاه های پز تا پیش از پایان سال جاری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۹    
رشد دارایی های خارجی بانک ها در پایان سال 1393 نسبت به دوره قبل به شدت کاهش یافت. ورود چند بانک و موسسه به پوشش آماری بانک مرکزی رشد بیش از 120 درصدی را برای سال 1392 رقم زده بود که در دوره بعد اثر ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دامن زدن به کارهای افراطی در اداره جامعهٔ که مردمی معتدل دارد، مصداق روشن ظلم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
براساس دستور صریح معاون اول رئیس جمهور، واردات روغن خام از امروز دیگر نیازی به اخذ مجوز ( کد رهگیری) از وزارت جهادکشاورزی ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
متخصصان می گویند: در آینده نزدیک با آزمایش یک قطره بزاق در خانه می توان سرطان را پس از 10 دقیقه تشخیص داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
بانک مرکزی دلار را 3018 تومان نرخ گذاری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری رزمایش موشکی سپاه پاسداران در نیمه اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
یارانه بهمن ماه در حالی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که فاقدان کارت ملی فرصت دارند تا 15 اسفند ماه برای تعیین تکلیف خود مراجعه کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
عضو کارگروه فیلترینگ با بیان اینکه به وابستگی مردم به تلگرام توجه داریم، گفت:اما اگر تلگرام به خواسته موجه ایران تمکین نکند به سرنوشت شبکه هایی که هم فیلتر نشدند و هم حذف شدند دچار می شود که تاکنون ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بااعلام اینکه سپاه در انتخابات دخالت ندارد تاکید کرد درانتخابات وارد مصادیق نمی شویم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس اتحادیه باغداران گفت: دیشب حجم وسیعی از انواع میوه های تابستانه خارجی به صورت ناگهانی و شبانه در میدان میوه و تره بار تهران توزیع شده، ضمن اینکه این کار با رابطه بازی انجام شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۹    
مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهارگفت: 27 بهمن ماه جاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر به این منطقه از طرح های بزرگ ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: با توجه به مسائلی از جمله حج و صدور روادید برای اتباع و حجاج ایرانی و نیز برخی از مسائل دیگر این اقتضاء به وجود آمد که یک کشور به عنوان حافظ منافع ایران در عربستان تعیین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
رییس پلیس پایتخت از برخورد پلیس با شرکت های هرمی، کاغذی و ... خبرداد و گفت که از ابتدای امسال 78 سرشاخه شرکت های متقلب دستگیر شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ششم توسعه به سیاست های توسعه مسکن توجه کافی را داشته و این برنامه ها در آینده اعلام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۸    
بیمه "ما" در اولین کنفرانس بین المللی آموزش آنلاین و فرآیندهای آموزشی بانک و بیمه مفتخر به دریافت تندیس ویژه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
دختری به نام ناتاشا هست که چشم هایش ظاهراً توانایی و قدرت اشعه ایکس را دارند و او می تواند بدون هیچ وسیله دیگری اعضای درونی بدن دیگران را ببیند و از وجود بیماری یا شکستگی در آن ها خبر دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۹    
نیروی انتظامی به دلیل انجام اقدامات حفاظتی توسط بانک صادرات ایران و طراحی نرم افزارهایی با قابلیت های بالای امنیتی که منجر به کاهش کلاهبرداری از طریق خودپردازها شده است، از این بانک تقدیر به عمل آورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نتایج بررسی کیفی طرح بازگشایی مدارس در روزهای پنج شنبه در خردادماه سال آینده اظهار کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۳    
نخستین قطار که چند روز قبل کشور چین را به مقصد ایران ترک کرده بود، در پایان مسیر طولانی خود به ایستگاه راه آهن تهران رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه هدف گذاری کرده ایم چین را از طریق ایران با خط آهن به اروپا متصل کنیم،از هدف گذاری افزایش ترانزیت ریلی در ایران به 4 میلیون تن در سال 95 خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۵    
محققان ایرانی موفق به طراحی لامپ هایی شدند که می تواند علاوه بر روشنایی، ویتامین D3کلسیم نیز تولید کند این لامپهای پرتوزا برای جلوگیری از پوکی استخوان در کهنسالی مفید هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید برای ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی شهرداری ها و شهروندان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: یک سری تجهیزات به منظور افزایش سرعت صدور کارت ملی خریداری کرده ایم که بزودی نصب می شود و با انجام این کار ظرف 15 روز از زمان ثبت درخواست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه وزیر صنعت در مورد قرارد پژو نگفته بود که محرمانه است، گفت: وقتی شرکت پژو سرمایه گذاری کرده و پول اینجا بیاورد مطمئنا اتفاق قبلی رخ نمی دهد و ضمن اینکه مکانیزم هایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
دادستان تهران گفت: سیاست دادستانی تهران در پرونده بابک زنجانی از همان ابتدا، بازگشت وجوه به بیت المال بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۷    
وزیر بهداشت از مجلس دهم خواست که بدون تفسیرهای سلیقه ای و تاثیر گرفتن از جریانات سیاسی و اجتماعی و برای رضای خدا، سیاست های کلی نظام سلامت، ابلاغی مقام معظم رهبری را اجرا کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
مدیر عامل بورس تهران با اشاره به آخرین برنامه عرضه های اولیه سهام در تالار شیشه ای ؛عنوان کرده:فرآیند پس از معاملات سرمایه گذار در هر بازاری که انجام می شود باید معاملات بازار مشتقه ارزی نیز در همان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۸    
جست وجو برای خرید لوازم خانگی، همیشه روشی سنتی داشته است. رفتن به بازار، پرس وجو از فروشندگان و دست آخر بازدید از خود محصول. روشی طاقت فرسا که عموماً باعث می شود جست وجو و خرید در یک روز انجام نشوند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۸    
کمپانی اپیسر از جدیدترین فلش مموری خود رونمایی کرد. فلش مموری AH650 بهره مند از سیستم احراز هویت با استفاده از اثر انگشت می باشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
هیروکازو ایشیزوکا، معاون ارشد توسعه فروش جهانی، مستقیماً بر توسعهٔ فعالیت های Sony Mobile Communications درخاورمیانه و آفریقا نیز نظارت خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۲    
در ادامه توسعه شبکه باندپهن همراه ایرانسل، هشت هزار و صدمین سایت باندپهن همراه (MBB) این اپراتور در ایران راه اندازی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۹    
معاون کل سازمان توسعه تجارت با اعلام جزئیات مصوبه دیشب دولت برای کاهش طبقات تعرفه ای واردات از 10 به 8 طبقه برای سال 95، اعلام کرد: حداکثر تعرفه واردات برای سال آینده (خودرو) 55 تعیین شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۹    
همزمان با کاهش قیمت جهانی طلای سیاه و صادرات نفت ارزان، بهای هر لیتر بنزین در خلیج فارس به لیتری کمتر از 1000 تومان رسید، با این وجود سناریوهای جدید گرانی بنزین دوباره روی میز رفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۳    
خرید گوشی های کارکرده و دست دوم در بازار، امری نسبتا رایج است، اما این موضوع می تواند حاشیه های متعددی به دنبال داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۰    
وزیر امور خارجه تاکید کرد، مردم سوریه نیاز به قیم ندارند و خودشان تصمیم گیری خواهند کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۸    
وزیر خارجه قطر ضمن تأکید بر اینکه مساله آمادگی برای عملیات در سوریه طرح جدیدی نیست، گفت: اعزام نیروی زمینی به سوریه به یک مساله ضروری تبدیل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۸    
فهرست 20 نفره "صدای ملت" برای حوزه انتخابیه تهران منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۵    
شورای ریاستی لیبی در شهر الصخیرات مراکش از تشکیل دولت جدید که شامل تنها 13 وزیر است و دولتی کوچک محسوب می شود، خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برجام دو باید برجام داخلی و مبتنی بر اقتصاد و توسعه داخلی باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۲