دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 10 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه های فنی کشور را تعطیل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۲    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل و کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در شهرهای هرات، مزار شریف، قندهار و جلال آباد آمادگی دارند تا نسبت به ثبت ازدواج بانوان ایرانی که با اتباع افغان ازدواج کرده اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۲    
تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) به احراز نشدن صلاحیتش از سوی شورای نگهبان رسما شکایت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۷    
برنامه آیینه خانه شهاب مرادی به دلایل نامعلوم روی آنتن نمی رود. این اتفاق درست چند روز بعد از انتقاد صریح وی به سریال معمای شاه در همین برنامه رخ داده است تا گمانه هایی که درباره ممنوع التصویری وی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۱    
یک شرکت ژاپنی با جدا کردن سفیده و زرده تخم مرغ از هم و ترکیب مجدد آن ها به صورت رولی، تخم مرغ ها را با بسته بندی جدید به بازار ارائه می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
در حالی که میلیون ها نفر از مردم کشورهای سوریه، عراق و یمن درگیر اقدامات تروریست ها هستند و شمار زیادی از آنها به دور از امنیت حتی نمی توانند شکم خود را سیر کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
رئیس کارگروه رایزنی شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: نام افراد شایسته ردصلاحیت شده به آقای جهانگیری داده شده تا موضوع از سوی رئیس جمهور، شورای نگهبان و رهبری دنبال شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
تراکت های جدیدی در سطح شهر پخش می شود که مخصوص کسب درآمد برای بانوان است آن هم با تعیین شرایط سنی! تراکتی با این مضمون ؛ قابل توجه خانم های زیر 33 سال، آیا در پی کسب درآمد هستید؟!!!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۴۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ما به همه کشورهای غربی اعلام کرده ایم که قرار نیست ایران به بازار جدید صادرات شما و صرفا مصرف کننده تبدیل شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۴۳    
پس از سقوط دو فروند هواپیما در سال 1953، مشخص شد علت سقوط، شکل پنجره ها بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۴    
این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۱    
به نظر می رسد جنجال جدیدی برای پرسپولیسی ها در راه است تا آنها را به حاشیه ببرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۸    
فرزند شهید شیخ نمر باقر النمر از ممنوع خروج شدن برادر شیخ النمر عموی وی توسط مقامات سعودی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر همچنان مردم را برای انقلاب حفظ کنیم، انقلاب و نظام آسیب نخواهد دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۹    
یک محموله بزرگ 52 کانتینری قاچاق یخچال امروز در گمرک شهیدرجایی کشف و ضبط شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۶    
تصاویر امروز را با موضوعات نمایش هنرهای رزمی در فلسطین، اعتراض فعالان محیط زیست چین به کشتار کوسه ها، جشنواره فانوس های جادویی در لندن و زندگی روزمره در سوریه خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۴    
مجری طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی با رد خبر توافق با شرکت توتال فرانسه برای سرمایه گذاری در این میدان نفتی گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۴    
وزارت نفت در توضیحاتی اعلام کرد تجمع غیرقانونی که قرار بوده امروز مقابل این وزارتخانه برگزار شود، با حضور به موقع نیروی انتظامی شکل نگرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار موادمحترقه در یک منزل مسکونی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تابلو مرگ و میر در کشور تغییر کرده و هم اکنون رژیم غذایی نادرست و پرخوری اولین عامل تهدید سلامت در ایران است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: از نظر شورای نگهبان هیچ لیستی غیر از آن چه که به صورت رسمی و در زمان مقرر به مراجع رسمی اعلام می شود، اعتبار ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۳    
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای برجام این بود که فضای ایران هراسی که در جامعه بین المللی علیه ایران ایجاد شده بود شکسته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۴    
امروز که دهم بهمن ماه است، عده ای از مردم کشورمان جشن سده را برگزار می کنند. این جشن چیست، به چه ترتیبی برگزار می شود و چه کسانی، آن را برگزار می کنند؟ آیا این جشن ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
پس از 16 سال رئیس جمهوری ایران در سفری رسمی و با دعوت همتایان اروپایی خود راهی رم و پاریس شد، سفری مهم که نقطه عطفی در تاریخ دو دهه اخیر کشور و دوران پسا برجام به شمار می رود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
" خندوانه از اسفند ماه متفاوت بازمی گردد."
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۸    
هجده سال پیش، برابر با بیست و ششم ژانویه 1998 میلادی، بیل کلینتون چهل و دومین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا از حزب دموکرات ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۲    
عزت الله ضرغامی، تصویری از پشت صحنه ی دوبله شدن یکی از برنامه های صدا و سیما را منتشر کرد. در این تصویر علاوه بر ضرغامی و سید حسن خمینی، حسین عرفانی هنرمند پیشکسوت عرصه دوبله نیز حضور دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۹    
در هفته متنهی به دوم بهمن ماه قیمت گروه های کالایی تخم مرغ 3.9 درصد، برنج 3.9 درصد، حبوب یک درصد، گوشت قرمز 0.2 درصد، قند و شکر 2 درصد و چای 2.3 درصد افزایش و گروه میوه های تازه 0 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس دادگستری استان تهران از بازداشت 60 کارمند دولتی در پرونده های زمین خواری در تهران خبرداد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۹    
با اجرای برجام و آزاد شدن مسیرهای تبادل مالی و پولی با بانک های خارجی، شبکه بانکی کشور به جنب و جوش جدیدی افتاده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۶    
در حالی که میزان عیدی کارکنان دولت بر اساس قانون و در نهایت تصویب هیات وزیران تعیین و اعلام می شود، شواهد نشان می دهد برای سال جاری، عیدی کارکنان رقمی حدود 688 هزار تومان خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۳    
بیست و ششمین نشست سران کشورهای عضو اتحادیه آفریقا از صبح شنبه در محل مقر این سازمان در آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی با حضور رییسان جمهور و مقامات عالی رتبه کشورهای عضو آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 کل کشور لایحه بودجه 95 را انقباضی دانست و در عین حال لایحه ارایه شده برنامه ششم توسعه را قابل اجرا و تصویب نداست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۱    
مطالعات جدید نشان می دهند پوست بدن را اگر بیش از حد با مواد شوینده بشویید زودتر پیر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۸    
پژوهشی در دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که رانندگی می تواند با هوشیار نگه داشتن راننده و همچنین دادن احساس خود کنترلی، آزادی شخصی و استقلال مانع از زوال شناختی می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۸    
ژانویه امسال 30 سال از بزرگترین فاجعه فضایی تاریخ ناسا گذشت؛ در چنین روزی بود که شاتل فضایی "چلنجر" تنها 73 ثانیه پس از آغاز پرتابش از پایگاه "کیپ کاناورال" در مرکز فضایی "کندی" ناگهان منفجر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۶    
قیمت بی ام دبلیو ایکس یک مدل 2011 در ایران با قیمت 310 میلیون تومان به فروش می رسد که همین مدل در شهرهای مختلف کشور آلمان مبلغی کمتر از 40 هزار یورو است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۶    
سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در سکوت خبری به کشور بازگشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۶    
دو بوکسور تیم ملی که حدود یک ماه از کشور خارج شده بودند بعد از بازگشت، احسان روزبهانی را مقصر حاشیه های ایجاد شده دانستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
احداث کارخانه جدید برای تولید محصولات پژو در ایران در حالی در قرارداد بازگشت این شرکت فرانسوی به کشورمان مطرح شده که اکنون تنها نصف ظرفیت نصب شده در ایران خودرو فعال است و در این شرایط قرار است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب گرایش تولید صنعتی را ادامه داد، اما بعد از گذراندن شش ترم به علت مشغله زیاد در دنیای موسیقی، از ادامه تحصیل منصرف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
هرچند سفر رییس جمهوری به دو کشور اروپایی ایتالیا و فرانسه دستاوردهای اقتصادی گسترده ای داشت اما شاید با توجه به نیاز جدی کشور به خرید هواپیماهای مسافرتی جدید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۸    
در آستانه ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی به ایران، آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری صبح امروز (شنبه) با حضور در حرم امام خمینی ضمن قرائت فاتحه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۳    
رئیس هیات عامل شرکت ایمیدرو اظهار داشت: این شرکت با همکاری دانیلی ایتالیا یک شرکت مادر تخصصی در حوزه فولاد در منطقه آزاد چابهار تاسیس می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۱    
در حاشیه دومین روز از سفر رییس جمهور اسلامی ایران به فرانسه، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن شرکت در جلساتی مانند ملاقات رییس جمهور با نخست وزیر فرانسه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام واحدهای صنعتی که خروجی پساب و آلودگی هوا دارند مشمول خوداظهاری و پایش هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۸    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سال 92 تا 93 پایش های نظارتی 72 درصد و پایش های خوداظهاری 63 درصد رشد داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۲    
مدیر عامل راه آهن اعلام کرد: براساس اختیارات قانونی، راه آهن تعیین نرخ بلیت قطار را به شرکت های ریلی سپرده و سازمان حمایت می تواند اعتراض خود نسبت به این موضوع را از طریق قانون پیگیری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۹    
آذربایجان، یک رام قطار اتوبوسی رایگان مسافران مسیر تبریز-جلفا و بالعکس را جابه جا می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۴    
تجلیل از روسای برتر شعب بانک در ششمین همایش روسای شعب بانک های کشور برترین روسای شعب بانک شهر در ششمین همایش تجلیل از روسای موفق شعب بانک های کشور مورد قدردانی قرار گرفتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۸    
برنامه ریزی گسترده ضامن موفقیت های آتی و افق های روشن پیش روی شرکت حفاری شمال است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۶    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه از سرمای هوا در غالب مناطق کشور، کاسته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۸    
در آستانه دهه فجر 2875 مرکز و پایگاه سلامت جامعه همزمان در سراسر کشور افتتاح شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
آمارها افزایش سن ازدواج را نشان می دهد، برخی معتقدند این لزوما به معنی بحران نیست و برخی با اشاره به آسیبها بر لزوم اقدامات فرهنگی و اقتصادی برای کاهش فاصله بلوغ تا ازدواج تاکید دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۲    
رسانه های فیلیپینی از قصه عاشقانه دختر شایسته سال 2015 دنیا با بازیکن دورگه تیم ملی فیلیپین نوشته اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیته تفحص از مناطق آزاد از ارائه گزارش تحقیق و تفحص از مناطق آزاد به کمیسیون اقتصاد خبر داد وگفت:مناطق آزاد حیاط خلوت و لقمه چربی برای دولت هاست که هیات مدیره های سفارشی را منصوب کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۶    
نخستین شعبه سبز نظام بانکی کشور با حضور حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین و محمدهادی حیدرزاده مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران و جمعی از مدیران این دو نهاد در شعبه آیت الله کاشانی بانک ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۳    
انجمن عطوفت، حامی بیماران سرطانی استان خراسان شمالی با اهدای لوحی از حمایت های تسهیلاتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تقدیر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۳    
منابع رسانه ای از حمله یک عامل انتحاری به ایست بازرسی در استان عدن یمن و کشته شدن هفت نفر به دنبال این حمله خبر می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
از ده رییس شعبه موفق بانک پارسیان در ششمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور تجلیل شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
ژاپنی ها به این نتیجه رسیدند که درختانِ معروف مینیاتوری شان نه تنها باید دوست داشتنی که جالب هم باشند، بنابراین کاری کردند که این درختان مثل یک شعبده بازی در هوا معلق بمانند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۵    
تبریز این روزها با القاب مختلفی شناخته شده است. شهر موزه ها، شهر اولین ها و شهر بدون گدا تنها چند مورد از القابی است که برای این کلانشهر مورد استفاده قرار می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۲    
هفته جاری قیمت سه مدل خودروی وارداتی افزایش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۶    
دلالان ارزی این بار از شبکه های مجازی سر درآورده اند و با وجود ممنوعیت، به این فضا نفوذ کرده اند و اقدام به نرخ گذاری و خرید وفروش ارز از طریق تلگرام و سایر کانال های مجازی می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۶    
با تفاهم مخابراتی ایران و ایتالیا مقرر شد یک مرکز مشترک IP Pop در تهران تاسیس شود که دسترسی ایران به لینکهای جهانی سطح بالا و کیفیت پهنای باند اینترنت را افزایش خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۶    
مقام روسی اعلام کرده است، ممکن است ایران از روسیه هواپیماهای مسافربری خریداری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۳    
دبیرهمایش "ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران" تاکید کرد: بیش از 80 درصد حل مشکلات تهران در اختیار دولت است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
شرکت بیمه کوفاس فرانسه طبق این توافقنامه قادر خواهد بود تا ضمانتامه های بیمه ای لازم برای پروژه های میان مدت و بلندمدت را ارائه کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰    
معاون اول رییس جمهور روز سه شنبه هفته جاری در جلسه ای با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۷    
در ششمین گردهمائی رؤسای موفق شعب بانک های کشور با شعار "بانک موفق، نوآوری در شعب" که با حضور مدیران ارشد نظام بانکی و رؤسای برگزیده شعب بانک های دولتی و خصوصی و مؤسسات اعتباری کشور از جمله دکتر فرحی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۴    
بیمه پارسیان بعنوان تنها شرکت بیمه ای عنوان های قهرمان صنعت و یکی از صد برند ارزشمند ایران را دریافت نمود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
بانک صادرات ایران در راستای پاسخگویی بیشتر به نیاز هموطنان و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان مشتریان امکان پرداخت اقساط از انواع درگاه های خود را فعال ساخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
بانک ملی ایران انجام مبادلات ارزی هموطنان خارج از کشور را آغاز کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۷    
دختر، دست می کشد روی زنجیر طلایی و خیلی نرم آن را با دو تا انگشتش بالا می آورد. یک زنجیر طلایی ساده است؛ نه اینکه طلا باشد. از همان هاست که 50-40 تایش را جلوی پیشخوان، کنار هم آویزان کرده اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۷    
سازمان هواشناسی از حاکم شدن جوی آرام در بیشتر نقاط کشور تا آخر هفته خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۷    
ایرانیان قدیم صبح فردای شب یلدا را روز تولد خورشید می دانستند و از آنجا در بین ایرانیان جشن گرفتن دهمین و چهلمین روز تولد رسم است جشن سده را نیز به عنوان چهلمین روز تولد خورشید جشن می گیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۱    
صبح امروز مأموران یگان ویژه مقابل ساختمان وزارت نفت در خیابان طالقانی مستقر شده تا با هرگونه تجمع غیرقانونی در مقابل این وزارتخانه برخورد کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۵    
رگولاتور مالی سنگاپور اعلام کرد این کشور از 28 ژانویه ممنوعیت مبادلات مالی با دولت و موسسات مالی ایرانی را لغو کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۲    
سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین همایش سراسری نمایندگان پشتیبانی بیان داشت: تمامی ساحت های اخلاق فردی، اخلاق شغلی و اخلاق سازمانی، براساس مسئولیت پذیری های شخصی متبلور می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۲    
طی سفر رئیس جمهور به اروپا در مجموع بیش از 50 میلیارد دلار قرارداد و تفاهم نامه در زمینه های مختلف اقتصادی بین ایران و دو کشور ایتالیا و فرانسه به امضا رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۹    
مدیر کل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید به جزئیات ساخت قطار حومه ای در شهرهای جدید اشاره کرد و گفت: قطار حومه ای هشتگرد و بهارستان تا دوسال آینده به بهره برداری می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۹    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: مردم و مسئولان در کمک به توسعه و آبادانی کشور به یک اندازه مسئولند و ادارات ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۹    
ششمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور با عنوان " بانک موفق، نوآوری در شعب" با حضور مدیران ارشد شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۹    
شرکت تسلا قصد دارد مدل جدیدی از خودروی مدل 3 خود را در ماه های آینده روانه بازار کند و آن را با قیمتی طراحی کند که تعداد قابل توجهی از افراد به خرید آن علاقمند شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۷    
تبلیغ بانک شهر با عنوان "خودبانک" به عنوان تبلیغ برتر از نگاه رسانه مانیتورینگ تبلیغاتی کشور در آبان ماه معرفی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۷    
تیم فوتسال بانک شهر، دو پیروزی متوالی در مسابقات سازمان بسیج شهرداری تهران، یادواره شهدای مدافع حرم به دست آورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۴    
بانک شهر با 112درصد رشد، در صدر 100شرکت برتر کشور در سال93 و جایگاه یکی از ده شرکت پیشرو قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۱    
سرپرست اداره امور شعباستان گلستان بانک ملی ، منصوب شد
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۲    
سازمان توسعه تجارت در نامه ای به گمرک خواستار ممنوعیت ترخیص تایرهای بایاس (نخی) شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵    
بانک صادرات ایران در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی ها متقابل در زمینه تأمین مالی پروژه های کلان اقتصادی با بانک تجارت تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۹    
با وجود گذشت چند هفته از ابلاغ مصوبه جدید شرکت راه آهن برای افزایش 8 درصدی نرخ بلیت قطار، هنوز هم به نظر می رسد با توجه به وجود مخالفانی در بدنه اقتصادی دولت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۳    
چرا باید امثال سالار عقیلی ها از چنین مصونیتی برخوردار باشند که طبق قانون کشور فرانسه با آنها برخورد شود و با امثال زانیار خسروی ها نه طبق قوانین کشور عزیزمان، بلکه طبق سلیقه مسئولین رفتار شود؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۳    
اوباما گفت: هنگامی که همه فرصت بیان داستان خود را بیابند، این موضوع به بهتر شدن هنر و صنعت سرگرمی منجر خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۳    
وزیر بهداشت با اشاره به سفر رئیس جمهور و چند تن از وزرای دولت به ایتالیا و فرانسه گفت: در تمامی دیدار های این سفر تلاش بر انتقال این مفهوم بود که ایران در پی واردات نیست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۳    
تیم امید عراق با برتری برابر قطر میزبان به المپیک ریو صعود کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۰    
دوحسن نقش مهمی در این روزهای ایران دارند و می توان گفت که می شود زمستان 94 را به نام این دو حسن سند زد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۷    
رئیس مرکز ملی فرش ایران اعلام کرد: در سال جاری میلادی صادرات فرش دستباف ایران به آمریکا از سرگرفته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۴    
یک مقام مسئول در شرکت نفت با اشاره به آغاز تولید مرغوب ترین نفت جهان از یکی از چاه های جدید نفتی ایران در خلیج فارس، گفت: نفت جدید سفید رنگ و به نوعی گازوئیل طبیعی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام اینکه 350 دشت از مجموع 609 دشت آبی کشور ممنوعه شده است، گفت: خراسان رضوی، کرمان و اصفهان بالاترین میزان کسری ذخایر آب را دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
فعالان بازارکار می گویند حال که دولت از اجرای عدالت مزدی برای کارکنان خود سخن می گوید، منتظر ارائه نسخه شفابخش کارفرمای بزرگ برای جبران سال ها عقب ماندگی مزدی13 میلیون مشمول قانون کار هستند.
  • ۱