دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 27 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی می شود مهمان ویژه برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۹    
رییس دستگاه دیپلماسی کشور گفت: اتحادیه اروپا و ایران می توانند به خاطر این واقعیت که نشان دادند دیپلماسی کارآمد است افتخار کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۸    
گوشی های هوشمندی که اکنون به یکی از ضروری ترین ابزارهای زندگی امروزی تبدیل شده اند در معرض آسیب های بسیاری قرار دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۸    
پرستو صالحی بازیگر سینما، تئا تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک خود نوشت:
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۲    
با وجود اینکه وضعیت اقتصادی مردم ایران چندان مطلوب نیست و موج نارضایتی در برخی از ادارات دولتی و خصوصی در خصوص نحوه پرداخت ها وجود دارد، بازار خودروهای لوکس و میلیاردی همچنان سکه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۱    
رییس جمهور، روابط نزدیک و صمیمانه با همسایگان را از سیاستهای اصولی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: همکاری و روابط میان تهران – آنکارا در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و توریسم باید تقویت شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۴    
کامپیوتر های بدون کیس ایسوس ET1801 برای پاسخ به نیازهای پردازشی کسب و کارها و اجرای فعالیت های روزمره خانگی طراحی شده اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
جمهوری اسلامی ایران در مسایل منطقه ای نیز به گفت و گو ها و رایزنی های خود با هدف تامین و تقویت ثبات و امنیت منطقه ادامه می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
در سیاست قطعی دولت، مشارکت بخش خصوصی در امور تصدی است و در سیاست های اصل 44 و اقتصاد مقاومتی نیز مورد توجه قرار گرفته است
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
رهبر انقلاب هم حرکت ناپسند در حرم حضرت معصومه یا حرم امام خمینی را تقبیح و محکوم کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در آینده نزدیک آقای شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به ایران سفر می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
اسامی برندگان پنجاه و هشتمین دوره از جوایز گرمی، اسکار موسیقی اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
وزیر نفت قطر امروز (سه شنبه) از توافق با همتایان عربستانی، ونزوئلایی و روس خود در خصوص کاهش تولید نفت خام خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
یک جوان حدودا 30 ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری اقدام به خودسوزی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
اثر ماندگار آن عزیز سفر کرده ، نه فقط در صفحه خونرنگ دفاع از اسلام ، ایران و انقلاب برجای مانده، بلکه یادگار محبوب و ارزنده ای که او به جامعه هنری کشور تقدیم کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در آخرین پست اینستاگرامی خود، تصویری را از دوران حبس مرحوم حاج سید احمد خمینی در زندان قزل قلعه منتشر کرد و نوشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
اگر دولتی به مردم خویش وعده هایی داد ولی در عمل آن وعده ها لباس تحقق نپوشید، باید احساس سرافرازی کند یا احساس شرم به وی دست دهد و ابراز شرمندگی نماید؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
او همچنین به هدف گذاری ایران برای جذب دست کم 2 تا 5 درصد از 44 میلیون گردشگر روس که در سال 2014 به خارج از این کشور سفر داشته اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
بدیهی است آنچه در کارگروه مربوطه بررسی می شود، باید به تایید نهایی هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان و خود شورا برسد و نوعی وفاق در مورد همه اشخاص حاضر در لیست صورت گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
کلینتون در سخنرانی انتخاباتی خود با یادآوری یک برنامه رادیویی آمریکا از دروغ های نامزدهای جمهوریخواه به شدت انتقاد کرده و واق واق کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
در بازار امروز (سه شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 15 هزار تومان نسبت به روز قبل کاهش یافت و 971 هزار تومان فروخته می شود و دلار نیز با کاهش 31 تومان، 3448 تومان قیمت دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
شورای پول و اعتبار احتمالا در جلسه امروز خود کاهش 4 تا 6 درصدی نرخ سود تسهیلات بانکی را تصویب خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۳    
پروفسور الن کلارک برای همدردی با همسرش با سر و وضع خاصی رفت و آمد می کرد که سر انجام با همان ها خود را به دار آویخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
وزیر نفت از حمایت وزارت نفت از خودروهای سواری با موتور دیزلی خبر داد و گفت: این وزارتخانه استفاده از خودروهای سواری با موتورهای دیزلی را مورد توجه قرار می دهد و از تولید آنها حمایت می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۷    
اقدام ماموران "شهربان حریم بان" در جمع آوری دست فروشان خیابان آزادی به درگیری منجر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۲    
جروزالم پست در گزارشی به افشای برنامه خرابکاری تل آویو علیه ایران پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
با قرارداد شرکت پرداخت ترکیه ای- آلمانی ایزیکو با ایران به زودی خرید آنلاین بین المللی با کارتهای عضو شتاب محقق خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
شعب تعزیرات حکومتی استان تهران حکم 3 پرونده را برای گرانفروشی، قاچاق ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی صادر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی دولت گفت: قوه قضائیه در برخورد با بدهکاران بانکی عملکرد قابل قبولی داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت از آغاز دریافت مطالبات نفتی ایران از سوی شرکتهای خارجی خبرداد و درباره مطالبات بابک زنجانی نیز گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۴    
وزیر اقتصاد ایالت باواریای آلمان از آمادگی برخی شرکت های آلمانی و نیز برخی بانک های این کشور برای ایجاد شعبه در ایران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۱    
یک کارشناس علوم اقتصادی معتقد است: GDP ایران کاهش یافته که متعاقب آن نیز رفاه افراد جامعه کاهش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۸    
بشار اسد در واکنش به انتشار اخباری درباره تصمیم عربستان و ترکیه برای لشکرکشی به سوریه تصریح کرد: عربستان و ترکیه درباره مداخله زمینی در سوریه تصمیم گیرنده نیستند و قدرت تغییر نقشه را ندارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۸    
مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت از آغاز دریافت مطالبات نفتی ایران از سوی شرکتهای خارجی خبرداد و درباره مطالبات بابک زنجانی نیز گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
دیگو مارادونا برای حضور در مسابقات جام جهانی هنرمندان وارد قشم شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۴    
مجلس تنها جای خدمت به انقلاب نیست و اگر کسی به هر دلیلی از جمله محدود بودن ظرفیت اسمش در فهرست قرار ندارد، می تواند در جاهای دیگر به انقلاب خدمت کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 95 در ساعت 24 فردا چهارشنبه 28 بهمن ماه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۱    
بنده به نفع ائتلاف اصول گرایان از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم انصراف دادم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۸    
گاردین طی گزارشی نوشت: با ورود یک قطار باری از چین به ایران که مسیر 10399 کیلومتری را کمتر از 14 روز و یک ماه کمتر از مسیر دریایی پیمود، احیای جاده ابریشم گامی به پیش رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
سرانجام بعد از ماهها حواشی برای کاهش نرخ سود بانکی، بانکها کوتاه آمده و برای کاهش نرخ سود توافق و اعلام کردند که نرخ های جدید را از اول اسفند ماه اجرایی خواهند کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
عموما رفتار مردم غیر حزبی است. در برخی حوزه ها مانند تهران چون باید 30 نفر انتخاب شوند، قاعدتا سخت است همه را بشناسند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
یانوش لواندوفسکی رئیس هیات روابط با ایران در پارلمان اروپایی روز دوشنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در محل اقامتگاه سفیر ایران دیدار و گفت و گو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۹    
به گزارش ایرنا، کنفرانس مطبوعاتی مشترک محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و خانم فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در محل اتحادیه اروپا در بروکسل روز گذشته برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۶    
چهارشنبه گذشته بود که فردی مسلح به کافه ای در استانبول وارد شد و چهار نفر را زخمی کرد. دو روز قبل از آن، منطقه ی دیگری از استانبول شاهد حمله مسلحانه ای بود که جان چهار نفر را تهدید کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۳    
بازارهای سهام آسیا روز سه شنبه با قوی شدن یوان و امیدواری نسبت به معرفی اقدامات محرک اقتصادی بیشتر از سوی بانکهای مرکزی، برای دومین روز متوالی صعود کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۹    
امروز در مرکز مبادلات ارزی چراغ 36 ارز سبز و قرمز شد. تنها سه ارز خاموش ماند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۶    
افق تازه:اگر نیاز نداری بذار و اگر نیاز داری بردار، جمله ای است که این روزها بر روی برخی دیوارهای کشور نقش بسته.جمله ای که به دور از هرگونه ریا و فخرفروشی ،می تواند دل هایی را به دست آورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۶    
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا شب گذشته در مقابل تیم سلتاویگو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک حرکت عجیب پاسی به هم تیمی خود داد تا سوارز هت تریک کند و در جدول گلزنان از کریس رونالدو پیشی بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
یک کارشناس بازار سرمایه با ترسیم چشم انداز بازار سهام ایران گفت: ریسک و بازده در بورس هم اکنون در برابر کاهش نرخ سود بانکی و تورم واکنش مثبت نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
مدیرفرهنگی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهارگفت: این جشنواره برای نخستین بارباهدف اتحاد بین مذاهب اسلامی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
آیین گرامی داشت سالروز ولادت قهرمان کربلا و پرچمدار نهضت حسینی حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور"حامد علی مبارکی" رئیس هیات مدیره ومدیر عامل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۸    
مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به دستور و تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین در بیمارستان شهید چمران تهران دچار آسیب شده بود، گفت: به دنبال اقدام معاونت درمان وزارت بهداشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۸    
نایب رییس اتحادیه باغداران از قیمت های نجومی انواع میوه های قاچاق شده به بازار از کیلویی 20 هزار تا 90 هزار تومان خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پروسه خرید ایرباس ها برای هما، بدنه هواپیما ضمانت فاینانس می شود، گفت: قرار نیست این 10 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۷    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: متعاقب کاهش نرخ سود سپرده ها و در نتیجه کاهش هزینه تجهیز منابع در بانک ها، نرخ سود تسهیلات نیز متناسب با آن کاهش یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۱    
معاون وزیر اقتصاد و دارایی، اظهار کرد: کاهش نرخ ذخیره قانونی بانک ها، کاهش نرخ سود بین بانکی و انتشار اوراق بدهی از جمله سیاست های بسته تسریع رونق اقتصادی بود که تاکنون اجرا شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۲    
کورش پرویزیان، رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: کاهش نرخ سود سپرده های بانکی قطعاً با همراهی شبکه بانکی عملی می شود و مهم ترین نکته در این بین اجماع شورای هماهنگی بانک ها وکانون بانک ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۶    
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بانک ملی از دوشنبه26ر11ر1394رسماً به سوییفت متصل شد و عملاً از ابتدای روز سه شنبه 27ر11ر1394 این بانک می تواند پیام های مالی خود را از طریق سوییفت به سراسر دنیا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست اماراتی ها برای همراهی نیروهای مسلح با کاروان این تیم را رد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۷    
تک تیرانداز سرویس هوایی ویژه انگلیس، سرِ جلاد گروه تروریستی داعش را با یک گلوله از تن جدا کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۷    
پیری با مغز چه می کند؟دانشمندان کانادایی با اشاره به مسیر جدیدی در مراقبت های شناختی مرتبط با پیری، توانسته اند شواهد بیشتری مبنی بر عملکرد متفاوت مغزهای پیر نسبت به مغزهای جوان در اجرای تکالیف مشابه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۴    
در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در دی ماه نسبت به آذرماه سالجاری 26 درصد رشد را رقم زد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۴    
دم و بازدم متناوب بر میزان آدرنالین ترشح شده در بدن اثر گذاشته و ضربان قلب را کاهش می دهد. ممکن است در اوایل کار کمی اذیت شوید، اما به سرعت این مشکل از بین می رود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۴    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با رد هرگونه شایعه در خصوص استفاده از مخدرهای دیجیتالی و صوتی در کشور، تریاک و شیشه را دو مخدر پر مصرف کشور در ایران معرفی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل تعاونی های توزیعی وزارت کار در بیان تفاوت های مسکن اجتماعی با مسکن مهر گفت: بزرگترین تفاوت مسکن اجتماعی با مسکن مهر در کیفیت اجرا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۱    
لوسیون مینوکسیدیل برای پوست سر نیز استفاده شود و می تواند رشد مجدد مو را بعد از حدود 12 هفته تحریک کند. با این حال، می توانید آن را یک سال برای اثر کامل دارو مصرف کنید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
مدیر عامل بخش نفت و گاز شرکت جنرال الکتریک به تهران سفر می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
توصیه های مهم در مورد خرید چایانواع چای را چگونه باید مصرف کرد اینگونه چای ها چه تاثیراتی روی سلامتی ما میگذارند مرغوبترین نوع چای کدام است و آیا با مصرف چای ها سلامتی مان به خطر می افتد یا خیر؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۲    
رئیس اتاق ایران بابیان اینکه ترکیه در زمان جنگ ایران وعراق با احداث سدی، حقابه ما را به صورت غیرمجاز برداشت کرد،گفت:باوجود درخواست های دیپلماتیک،ترکیه هنوز حاضر به نشستن پای میز مذاکره نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۲    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار با اعلام اینکه در 4 محور به موضوع تعیین حقوق و دستمزد سال 95 کارگران وارد می شویم، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید مرجع رسمی اعلام آمار را مشخص کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۶    
حجم نقدینگی با رشد 93 درصدی از رقم 492 هزار میلیارد تومان در پایان مردادماه سال 92 به 950 هزار میلیارد تومان در پایان دی ماه امسال رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۳    
ایرانِ تحریم شده اگرچه بزرگترین منابع گازی جهان را داشته باشد، تاکنون برای روسیه که توانسته طی سال های گذشته بازار خوبی در اروپا و خاورمیانه برای گاز خود بسازد، رقیب بزرگی به حساب نمی آمد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۳    
یکی از خبرهایی که در روزهای پساتحریم فعالان اقتصادی ایران را به آینده تجارت خود امیدوار کرده است، شنیدن زمزمه هایی از ورود "مسترکارت" به کشور است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
تویوتا موتور فعالیت در همه کارخانه های تولید قطعات و مونتاژ خودرو در ژاپن را پس از یک وقفه شش روزه ازسرگرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
بخش مسکن ایران همواره با دوره های رونق و رکود مواجه بوده اما به نظر می رسد دوره ی رکودی حاکم بر بخش مسکن در طی سال های 1392 تا 1394 از عمق بیشتری برخوردار است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۷    
تنزل جایگاه خودروهای داخلی در جدول رده بندی کیفی باعث شده وزارت صنعت، معدن و تجارت باز هم از انتشار گزارش رده بندی کیفی خودروها خودداری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۴    
رییس اتاق بازرگانی تهران از احتمال همکاری های جدیدی بین ایران و آلمان در صنعت خودرو خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۴    
بحران آب در کشور موضوعی است که در چند سال اخیر نه تنها برای ایران بلکه برای تمام کشور های خاورمیانه به یک علامت هشدار تبدیل شده و نکته جالب توجه هزینه های بالای تولید و انتقال آب است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۸    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با طرح پیشنهاد رایگان شدن هزینه های بهداشت و درمان کارگران، گفت: باید در فاصله زمانی پنج ساله فاصله بین دستمزد و هزینه های معیشت کارگران را پر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۵    
نخست وزیر عراق آمادگی خود را برای ترک پست خود در راستای اجرای تغییر وزارتی فراگیر اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت برون گرایی در موضوع اقتصاد مقاومتی، بر شناسایی موانع صادرات، رفع مزاحمت ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۵    
بشار اسد در واکنش به انتشار اخباری درباره تصمیم عربستان و ترکیه برای لشکرکشی به سوریه تصریح کرد: عربستان و ترکیه درباره مداخله زمینی در سوریه تصمیم گیرنده نیستند و قدرت تغییر نقشه را ندارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۲    
رئیس ستاد انتخابات کشور از دریافت لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان مجلس شورای اسلامی و تایید 38 نفر دیگر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۹    
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۴۲    
خرافاتی بودن رئیس جمهور آمریکا و اعتقادات عجیب وی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۹    
در عکس زیر مریضخانه تهران در دوره مظفرالدین شاه را می بینید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۶    
به اعتقاد محمد فنایی، محسن ترکی در دیدار پرسپولیس و فولاد یک پنالتی برای تیم اهوازی باید اعلام می کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۳    
درحالی که بخش بزرگی از صنایع آرایشی و بهداشتی به مواد شوینده مو اختصاص دارد، عده ای عقیده دارند که شوینده های شیمیایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۳    
در حاشیه انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۰    
در پی انتشار خبر سوختگی شدید زنی که برای انجام عمل جراحی سزارین در بیمارستان چمران تهران بستری شده بود، وزیر بهداشت که در شیراز به سر می برد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۲۷    
دیشب لوییز سوارز برای بارسا گلی جالب به ثمر رساند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۲۴    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس خبری مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از زمینه های مشترک همکاری و خشنودی فعالان اقتصادی اروپا از اجرایی شدن برجام سخن گفت.