یکشنبه ۳۰ دیساعت ۰۲:۱۰Jan 2019 20
 

جدیدترین خبرهای شهرستان بستک

خبرگزاری فارس   ۵ ساعت پیش    
...، بستک، پارسیان و جزیره کیش در مجلس با اشاره به اینکه معمولا بخشنامه ها ودستورالعمل ها برای تسریع و تصریح در اجرای قانون می باشد افزود: برخی دستگاهها با وضع بخشنامه قانون را دور میزنند وبخشنامه های فراقانونی صادر میکنندکه به اقتصاد ملی آسیب میزند. ...
هرمز آنلاین   ۸ ساعت پیش    
...، میناب، بستک،جناح خمیر و قشم بودند که در کلاس های 250 سی سی، 450 سی سی و کلاس آزاد(سوپر کراس) به رقابت پرداختند که در پایان نتایج زیر بدست امد : کلاس 250 سی سی: عبدالله اسعدی از قشم مقام اول فیصل مردپی از قشم مقام دوم رضا سرودی از قشم مقام سوم کلاس 450 سی سی: وحید تقی زاده از قشم مقام اول ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۷    
...، سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز به تازگی از پروژه توسعه اپرون فرودگاه بین المللی بندرعباس و طرح ساخت دیوارهای حفاظتی چهار فرودگاه بندر عباس، میناب، پارسیان و بستک دیدن و بر تسریع در اجرای این پروژهها برای افتتاح در سال آتی تاکید کرد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۱    
دیدار تیم های هرنگ جوان بستک و مقاومت میناب هم بدون گل به پایان رسید. در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان تیم های اتحاد دژگان با 31 امتیاز، فولاد هرمزگان با 30 امتیاز و اتحاد رودان با 27 امتیاز اول تا سوم هستند. ...
پایگاه خبری تحلیلی گرو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۶    
بانک ملت به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود در رده های شغلی بانکدار، متصدی امور اداری(حقوقی و IT ) و متصدی حفاظت، از بین متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۹    
به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، ماشاء الله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بستک افزود: این نمایشگاه در 40 غرفه شامل صنایع دستی، لباس محلی و نان های محلی برگزار شد.
پول پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۲    
... 172 نوشهر مرد 173 مرکزی اراک مرد و زن 174 ساوه مرد و زن 175 آشتیان مرد 176 خمین مرد 177 شازند مرد 178 دلیجان مرد 179 زرندیه مرد 180 محلات مرد 181 مناظق آزاد کیش مرد 182 قشم مرد 183 هرمزگان رودان مرد 184 میناب مرد و زن 185 جناح بستک ...
شرکت فرودگاههای کشور   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۷    
در جریان بازدید سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه ها از پروژه های فرودگاهی هرمزگان تسریع در اجرا و بهره برداری از توسعه اپرون فرودگاه بندرعباس و ساخت دیوار حفاظتی فرودگاه های بندر عباس، میناب، پارسیان، بستک مورد تاکید قرار گرفت.
همسو نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۳:۳۲    
....2 لار استان فارس اولین زلزله مهم روز 27 دی بود که در عمق 11 کیلومتری و در 33 کیلومتری لار استان فارس و 37 کیلومتری بستک و 44 کیلومتری کوخرد استان هرمزگان رخ داد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۳    
خطبه نماز جمعه بستک امام جمعه بستک با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا جزء چهار زن برگزیده عالم است. ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۱    
ناصر شریفی گفت : افتخار می کنم مجموعه ای که سال ها پیش با نام کشتی نسازی معروف بود امروز به آن چنان پویایی و توانمندی رسیده است که در ساخت و تعمیرات انواع شناورها خودکفا و به معنای واقعی کلمه کشتی سازی است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۲    
وی با اشاره به این که نهضت مدرسه سازی در هرمزگان شتاب گرفته است، بیان داشت: تاکنون عملیات اجرایی این واحدهای آموزشی در شهرستان های میناب، رودان، سیریک، بستک و پارسیان آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۸    
فرماندار بستک تاکید کرد: به روستاهایی که در هر زمینه مثبتی متمایز باشند نگاه ویژه ای خواهیم داشت. وی تصریح کرد: دهیاران از فکر و اندیشه و ایده های جوانان روستا استفاده، و با پای کار آوردن جوانان برای آنها مسؤولیت تعیین کنند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۱    
تیم رده دومی هرنگ بستک خارج از خانه به مصاف فانوس دریا تیاب میناب می رود و تیم رده سومی کشاورز شمیل حاجی آباد در هرمز با شهرداری این شهر دیدار می کند. در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال استان تیم ستارگان زرین بندرعباس با کسب 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های هرنگ بستک با 12 امتیاز و کشاورز شمیل حاجی آباد با 11امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۳    
سرهنگ بیژن بارسالاری افزود: قاچاقچیان قصد داشتند سیگار های قاچاق را با دو دستگاه خودرو از لمزان به بستک انتقال دهند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۳    
دهنو قلندران با 200 نفر جمعیت از توابع بخش جناح شهرستان بستک است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۳    
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، در جلسه تخصصی هیات ژیمناستیک استان در شهرستان بستک که با حضور فرماندار این شهرستان، سپهرتاج رئیس هیات ژیمناستیک استان و مربیان ورزشکاران و خانواده ها برگزار شد، وعده تهیه وسایل و تجیهزات ژیمناستیک به هیات شهرستان بستک داده شد که این هفته عملی، و پیست و تشک در اختیار هیات شهرستان بستک قرار گرفت . ...
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۲    
...: طرح هایی که اخیرا در شهرستان بستک و بخش سندرک آغاز شده است شامل دبستان سه کلاسه حسین آباد، مدرسه راهنمایی زنگارد و دبستان شش کلاسه انجیردان در شهرستان بستک و همچنین دبستان دو کلاسه روستای شیوه ای در سندرک است که با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال با مشارکت خیرین نوع دوست احداث می شود. ...
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۲    
مشارکتی از جنس طرح هما که در شهرستان بستک در حال اجرا است. این طرح که مخفف همدلی، مشارکت و آبادانی است با کمک خیرین شهر ساز و مشارکت مردم بستک اقدامات قابل تحسینی را در بستک به انجام رسانده یا در دست اجرا دارد. صلاح الدین احمدی رئیس شورای شهر بستک درباره این طرح به صبح ساحل گفت: مردم شهرستان بستک همواره در کارهای خیرخواهانه مشارکت داشته و آثار متعددی در امور عام المنفعه بجا گذاشته اند. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۶    
فرمانده انتظامی بستک اظهارداشت: ماموران در بازرسی از این خودروها 180 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۷    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: این محموله در بازرسی از دو دستگاه خودروی سمند و پژو 405 کشف شد. سرهنگ عبدالرحیم جعفری افزود: رانندگان خودرو ها با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه، از محل گریختند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۹    
...، هنگویه و کمشک در منطقه جناح بستک و سه طرح آموزشی شامل دبستان سه کلاسه حسین آباد، مدرسه راهنمایی زنگارد و دبستان 6 کلاسه انجیردان در بستک آغاز شد و هنرستان خوارزمی و نمازخانه مولوی کوخرد بستک نیز افتتاح و به زیرساخت های آموزشی منطقه افزوده شد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در پایان خاطر نشان ساخت: شرکت در گروه های مختلف آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم علاوه بر کسب گواهی، می تواند راه گشای آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) باشد. روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
انتهای پیام/ف آغاز گلدهی درختچه بادام کوهی در بستک
پلیس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بستک با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها 18 میلیون نخ سیگار قاچاق کشف کرده اند ادامه داد: ارزش این محموله 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.#
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۷    
احمد جباری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بستک اظهار داشت: مجلس باید جوانب انصاف را در نظر بگیرد و اگر قرار بود به موضوع ورود کند بایستی در سال اول دوره جاری نمایندگی نمایندگان خود به این موضوع می پرداخت.
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۱:۱۳    
به گزارش بستک نیوز ، با حضور نماینده غرب هرمزگان، مدیر کل نوسازی مدارس استان ، فرماندار شهرستان بستک ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ، فرهنگیان ، دانش آموزان معتمدین و مسئولین محلی کلنگ عملیات اجرایی سالن چند منظوره و توسعه چهار کلاسه دبیرستان دخترانه روستای فاریاب به زمین زده شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۰:۳۱    
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حسین قتالی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش اظهار داشت: شهرستان بستک در تمامی رشته های ورزشی فعال بوده و رمز موفقیت این ورزشکاران، استعداد، انگیزه و پتانسیل بالای آنها می باشد. ...
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۳    
...، کلنگ 3 فضای آموزشی نزدیک به 3میلیارد تومان در بستک زده شد. به گزارش بستک نیوز، روز گذشته و با حضور نماینده غرب هرمزگان ، مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک و در راستای مقاوم سازی و توسعه فضای آموزشی کلنگ 3 فضای آموزشی به ارزش بالغ بر 30 میلیارد ریال در محروم ترین نقاط شهرستان بستک به زمین زده شد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۸    
...،سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک گفت: ساخت چهار ساختمان آموزشی با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، در شهرستان بستک آغاز شد. فرماندار شهرستان بستک افزود: این چهار ساختمان آموزشی با مجموع اعتبار 3 میلیارد تومان ساخته می شود. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۷    
...، داود دادوند در این خصوص عنوان کرد : به همت ستاد برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران، انجمن خوشنویسی شهرستان بستک همزمان با سراسر کشور، آزمون خوشنویسی را در دو روز متوالی با شرکت 18 هنرجوی خوشنویس، در محل مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) برگزار کرد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستک گفت: یکم شهریور امسال زلزله ای به بزرگی 4 و سه دهم ریشتر بخش جناح شهرستان بستک را لرزاند که به خانه های مسکونی در نزدیکی کانون زلزله خسارت وارد شد. انتهای پیام/ز پرداخت خسارت به 55 خانوار روستایی در شهرستان بستک ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
...: طرح هایی که اخیرا در شهرستان بستک و بخش سندرک آغاز شده است شامل دبستان سه کلاسه حسین آباد، مدرسه راهنمایی زنگارد و دبستان شش کلاسه انجیردان در شهرستان بستک و همچنین دبستان دو کلاسه روستای شیوه ای در سندرک است که با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال با مشارکت خیرین نوع دوست احداث می شود. ...
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
...، بشاگرد، فاز دوم جزیره لارک و شهر جناح تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۸    
ماشالله خنجی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بستک اظهار داشت: با افتتاح دو مرکز دیگر در دهه فجر امسال تعداد این مراکز در شهرستان بستک به پنج مرکز می رسد. وی افزود: تا کنون در روستاهای دهتل، ایلود و هنگویه این مراکز تاسیس شده است و قرار است در دهه فجر امسال در شهر بستک و روستای کمشک نیز این مرامز فعالیت خود را آغاز کنند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۹    
...، بشاگرد، فاز دوم جزیره لارک و شهر جناح تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
انتهای پیام/ز اجرای طرح آبیخیزداری در بستک
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۷    
...، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، شهرستان بستک دارای 70 مدرسه غیر استاندارد و 28 مدرسه تخریبی است. شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. 7195/6048 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بستک گفت: به مناسبت دهه فجر دو مرکز تخصصی آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی در شهرستان بستک افتتاح می شود .
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۲    
...، رودان وبستک انجام شد که در مجموع امتیازات تیمی شهرستان بندرعباس با 40 امتیاز مقام اول ، شهرستان رودان با35امتیاز تیمی مقام دوم و شهرستان بستک با 33 امتیاز مقام سوم را کسب کردند . ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۱    
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، در هفته شانزدهم این پیکار ها تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برابر تیم سیبه کوخرد بستک با تساوی بدون گل متوقف شد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷    
...، موزه آبزیان بود که در آن همه انواع آبزی از مناطقی همچون آبهای آزاد خلیج فارس، دریای عمان، دریای مازندران و آبهای شور و شیرین مناطق مختلف ایران در بندرعباس، آبگرم گنو، بستک، جاسک، شیراز و نیز بازار ماهی فروشان بندرعباس و تنکابن، در آن نگهداری می شود. ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۸    
2- محور بستک-بندر عباس (حدفاصل تنگ بستک-بستک) ، واقع دراستان هرمزگان ، از مورخ 22 دی لغایت 12 اسفند 97، از ساعت 7 الی 17، به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری، کیلومتر 850+2 الی 475+3. محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از کنار گذر احداثی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد. همدان : ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۵    
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، یعقوب برخورداری صبح امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجو از ضرورت های اصلی حمایتی این نهاد است، اظهار داشت: هرساله به منظور تحکیم بنیان خانواده ها و ترویج ازدواج آسان مددجویان، کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجوی در شرف ازدواج با همکاری خیران پرداخت می شود. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۶    
** نماز جمعه بستک امام جمعه بستک گفت:: روحیه انقلابی، اعتماد به جوانان، تبعیت از ولایت امر و رهبری و عدم اعتماد به دشمن رمز موفقیت انقلاب اسلامی است. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۶    
فرماندار بستک گفت:این همایش دو روزه با هدف ایجاد وحدت رویه در تصمیم گیری های سازمانی و هم افزایی توان مدیریتی بخشداران از دیروزدر حال برگزاری است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۱    
...: در بین مردم شهرستان بستک توجه به فرزندان و سامان دادن به زندگی آن ها پررنگ است. صداقت و درستکاری حرف اول می زند و بیشترین مشکلی که شهرستان ها بخصوص بستک تجربه کرده اند بحث افسردگی و استرس است. فرماندار شهرستان بستک گفت: این همایش دو روزه با هدف ایجاد وحدت رویه در تصمیم گیری های سازمانی و هم افزایی توان مدیریتی بخشداران در حال برگزاری است. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۲    
...، رودان، رودخانه، حاجی آباد و بستک اجرا شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان بستک با راه اندازی 27 نیروگاه خورشیدی رتبه نخست تولید انرژی پاک را به خود اختصاص داده است. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۱    
وی گفت: اکنون شهر های رودان، درگهان، بستک، بندرخمیر، بندرعباس وقشم و پارسیان درحال گازرسانی هستند و حاجی آباد هم به طور کامل زیر پوشش شبکه گاز رسانی است. مدیر عامل شرکت گاز گفت:پیش بینی می شود تا سال 1400 همه شهر بندرعباس گازرسانی شود.
پلیس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۸    
...،گفت: مأموران انتظامی شهرستان بستک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۰    
این در حالی است که فواد حمزوی مدیرعامل جدید شرکت گاز هرمزگان در بازدیدی که روز گذشته به همراه محمدرضا صدیقی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز از خط 56 اینچ کوییچ بستک به بندرآفتاب داشت، اظهار کرد: با اجرای این خط، علاوه بر گازرسانی به بندرلنگه، گازرسانی به پنج بندر کنگ، بندر بستانه، بندر دیوان، بندر مغویه و بندر حسینیه انجام می شود. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۲    
......0903: من از شهرستان بستک استان هرمزگان هستم در شهرستان بستک در کوه های روستاهای داربست و گچویه هیچ نظارتی نمی شود و آهو وغوچ زیادی شکار می شوند. لطفا اقدامی بکنید درپناه حق ...
جماران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۰    
...، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد عصر چهارشنبه افزود: ماموران انتظامی بستک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون شک کرده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۵    
انتهای پیام/ر تخریب کوره زغال سازی در بستک
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۱    
به گزارش بستک نیوز ،سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک دراین خصوص اظهار داشت: همایش آموزشی و توجیهی بخشداران استان هرمزگان در شهرستان بستک با حضور مهندس اکرمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از صبح روز پنجشنبه به مدت دو روز در شهرستان بستک برگزار می گردد. ...
همسو نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۰    
شهرستان ابوموسی • شهرستان بستک • شهرستان بشاگرد • شهرستان بندرعباس • شهرستان لنگه • شهرستان پارسیان • شهرستان جاسک • شهرستان حاجی آباد • شهرستان خمیر •شهرستان رودان • شهرستان سیریک • شهرستان قشم • شهرستان میناب شهرها.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۴    
...، مرکز شماره بستک 15 در حال حاضر 4 کارگاه در بخش ثابت در رشته های برق ، تاسیسات،الکترونیک، جوشکاریفعالیت دارد . گفتنی است در نه ماهه سالجاری مرکز شماره بستک موفق به اجرای 159883نفر – ساعت در بخش دولتی و 124121 نفر – ساعت در بخش آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شده است . این مرکز در بخش های ثابت ، روستایی ، سیار شهری فعالیت دارد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۴    
وی، تعداد صرافی های مجوزدار استان را 376 صرافی اعلام کرد و گفت: هفت صرافی در بندرعباس، 295 صرافی در قشم، 70 صرافی در کیش، دو صرافی در بستک، یک صرافی در حاجی آباد و یک صرافی هم در بندرلنگه دارای مجوز هستند که از فعالان این بخش هم مطالبه مالیات می شود.
جماران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۳    
...، فواد حمزوی روز سه شنبه به همراه محمدرضا صدیقی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز در بازدید از خط 56 اینچ کوییچ بستک به بندرآفتاب افزود: با اجرای این خط، علاوه بر گازرسانی به بندرلنگه، گازرسانی به پنج بندر کنگ، بندر بستانه، بندر دیوان، بندر مغویه و بندر حسینیه انجام می شود. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
وی از رشد چهار برابری مشارکت مردم شهرستان بستک در پرداخت صدقه امسال خبر داد و افزود: مردم خیر شیعه و اهل سنت شهرستان بستک به منظور دستگیری از نیازمندان، طی 9 ماهه سال جاری بیش از 140 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند. ...
میلاد لارستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
18- آب انبار معروف به برکه لاری واقع در روستای برکه لاری از توابع شهرستان بستک 19- آب انباری در بندرلنگه 20- آب انباری در قشم 21- احداث ساختمانی در حوزه علمیه فیضیه قم و...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۰    
فرماندار شهرستان بستک تصریح کرد: تمامی اماکن ورزشی در شهرستان بستک به صورت مساوی برای استفاده برادران و خواهران تقسیم شده و بانوان از کلیه اماکن موجود در سطح شهرستان و حتی روستاها استفاده می برند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۱    
گردشگری دریایی و ساحلی به عنوان یکی از پربازده ترین وسواد آورترین حوزه گردشگری در جهان محسوب می شود که کشورهای زیادی با مطالعه و شناخت این حوزه پردرآمد، سعی کرده اند از ظرفیت های موجود آن در راستای تقویت سرانه ملی، افزایش قدرت اقتصادی خود و کسب درآمد بهره بگیرند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۳۴    
...، میناب، سیریک، جاسک، بندرخمیر، بندرلنگه، بندرکنگ و پارسیان ظرفیت تفریح دریایی و ساحلی دارند که می توان به ورزش های آبی، شنا و قایق سواری اشاره کرد، همچنین شهرهای غیر ساحلی این استان نیز همچون رودان، بشاگرد، بستک و حاجی آباد بواسطه وجود محصولات باغی و زراعی و آثار تاریخی پذیرای گردشگران در این فصل است. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۳۰    
سه فرودگاه شامل بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسی از 6 فرودگاه یاد شده عملیاتی بوده و سه فرودگاه پارسیان، بستک و میناب غیر عملیاتی هستند. 3219 / 6048 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۱    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: دام های قاچاق هنگام کنترل خودرو های عبوری از 2 دستگاه کامیون بدست آمد. سرهنگ عبدالرحیم جعفری افزود: در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۶    
امام جمعه شهرستان بستک تصریح کرد: محیط های معاملاتی و بازار به جای اینکه برای افراد بی حجاب ناامن باشد کم کم برای افراد با ایمان و با حجاب نا امن می شود و این جای نگرانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۶    
سیدکاظم موسوی ظهر امروز در سفر به شهرستان بستک در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تا کنون با نذورات و مساعدت مردم استان هرمزگان چهار درب مربوط به حرم امامین عسکرین(ع) آماده و جهت نصب، به سامرا ارسال شده است.
پلیس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بستک، ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ، 2 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : در این رابطه 2 دستگاه کامیون توقیف شد .#
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بستک گفت: در پایان دوره به هنرآموزان گواهی آموزشی مهارت حصیربافی ارائه می شود. انتهای پیام/ف کلاس های آموزش حصیربافی در بستک برگزار شد
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
صبح ساحل ، اجتماعی - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از آغاز به کار عملیات آبخیزداری حوزه کتل شهر بستک مشتمل بر یک دستگاه سد خاکی خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۰    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بستک با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: در پایان دوره آموزشی به هنر آموزان گواهی آموزشی مهارت حصیر بافی ارائه خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۰    
تیم کشاورز شمیل حاجی آباد در خانه برابر هرنگ بستک 3بر یک مغلوب شد و با 11امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، تیم هرنگ بستک با این پیروزی با کسب 12 امتیاز در مکان دوم ایستاد. آخرین دیدار این هفته بین دو تیم انتهای جدولی هیات والیبال رودان و شهرداری هرمز با برتری 3بر 2 رودانی ها به پایان رسید. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۴    
...، پدر تنها بانوی موتورسوار استان در این جلسه از مشکلات متعدد این ورزش برای دخترش و بانوان ابراز نگرانی کرد و با تمام مشکلات از رئیس هیات اتومبیلرانی و دیگر مسؤولان استان و شهرستان بستک قدردانی کرد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
فرماندار بستک با اشاره به اینکه برخی رسانه ها و خبرنگاران در راستای قانون حرکت نمی کنند گفت: باید همه ما چه مسوولین و چه خبرنگاران بر اساس قانون حرکت کنیم و اگر خبرنگاری به عمد بخواهد شأن و شخصیت مسوولان را پایین بیاورد باید با آنان برخورد شود.
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
از میان آثار شناسایی شده در شهرستان بستک 64اثر تاریخی به ثبت ملی رسیده اند که 10اثر شاخص ثبت ملی شده از این میان در مرکز شهر بستک و در منطقه زلزله زده قرار داشته اند. بستک در مسیر تاریخی تجارت در ایران قرار داشته و مسیر لار - بستک به عنوان یک مسیر تجاری در دوره های تاریخی ایران اهمیت داشته است. به همین دلیل است که بستک را شهر کاروانسراها نیز خوانده اند. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۵    
...،فرماندار شهرستان بستک از تعامل خوب داریوش باقرجوان ومجموعه تحت الامر ایشان تقدیر وتشکر نمودند . وهمچنین داریوش باقر جوان ازهمراهی و همیاری نماینده مردم شریف غرب استان درمجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بستک جهت پیگیری وتعامل با اداره راهداری شهرستان بستک تشکر کرد . ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۱    
...؛ فرمانده انتظامی بستک گفت: این حادثه دیشبدر نزدیکی گردنه شورد در 5 کیلومتری جاده بستک لار رخ داد و بر اثر آن راننده پراید مجروح شد و پس از اعزام به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان باخت. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۹    
...: با توجه به شروع عملیات خاکبرداری ترانشه در کیلومتر سه و بهسازی و اصلاح نقطه حادثه خیز گردنه شورز و ورودی بستک به طول 714 متر، این مسیر مسدود می شود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در صورت مسدود بودن مسیر، محور جایگزین عبور کنار گذر پیش بینی و ساعت شروع و پایان روزانه این عملیات از ساعت 07 صبح الی 17 عصر است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۰    
چشمه آب گرم فاریاب جاذبه پرگردشگر در شهرستان بستک چشمه آب گرم فاریاب جاذبه پرگردشگر در شهرستان بستک چشمه آب گرم فاریاب جاذبه پرگردشگر در شهرستان بستک
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۶    
شایان ذکر است نخستین جلسه فنی مربوط به شبکه های مراقبت بصورت پایلوت با حضور مدیر حفظ نباتات استان بصورت ویدئو کنفرانس در شهرستان بستک آغاز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
رییس اداره میراث فرهنگی بستک از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و غذای محلی در روستای کنار سیاه این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۵۱    
بارش های پاییزی امسال در هرمزگان باعث جاری شدن آب در رودخانه های فصلی مناطق بستک، بندرلنگه ،جاسک ،بشاگرد،رویدر و کهورستان شد. این بارندگی ها و سیلاب ها باعث جان باختن 3 نفر و آبگرفتگی معابر و مجتمع های تجاری بویژه در شهر درگهان قشم شد که خسارات مالی گسترده ای را به تاسیسات زیربنایی و 55 دستگاه خودرو وچندین موتورسیکلت و مغازه وارد کرد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۶    
** نماز جمعه بستک امام جمعه شهرستان بستک با توجه به عقب نشینی آمریکا از سوریه گفت: مدلی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اتخاذ تصمیم عقب نشینی در سویه رقم زده نشان دهنده این است که آمریکا شکست خورده و ناکامی محاسباتش برای حمایت از متحدان منطقه ایی خود جهت مقابله با ایران و محور مقاومت و رفتار دولت سوریه را پذیرفته است. ...
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۳    
حسین احمدیان ریاست شورای اسلامی شهرستان بستک در این بازدید ضمن تشکر از نماینده غرب هرمزگان ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان و فرماندار شهرستان بستک به منظور حضور در شهرستان بستک و پیگیری مشکلات حوزه راهداری گفت : منطقه فرامرزان مسیر ارتباطی شهرستان بستک و بخش مهران به استان فارس ، شهرستان عسلویه ، استان بوشهر و حتی استان خوزستان می باشد . ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۶    
...، در هفته پنجم این رقابت ها عصر فردا تیم کشاورز شمیل حاجی آباد صدرنشین جدول، میزبان هرنگ بستک است. تیم رده دومی ستارگان زرین بندرعباس خارج از خانه به مصاف فانوس دریاتیاب میناب می رود و تیم هیات والیبال رودان برابر شهرداری هرمز به میدان می رود ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۵    
او با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار صنعتگر در شهرستان بستک مَشغول فعالیت هستند، افزود: این جمعیت هنرمند در واقع جزو میراث داران این مرز وبوم هستند که با تولید، احیاء و حفظ سنتهای اصیل و بومی نیاز به حمایت دارند و وظیفه ماست که در این زمینه از این قشر حمایت کنیم. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۲    
وی با اشاره به وجود آب گرم های مختلف در استان هرمزگان به خصوص غرب هرمزگان و شهرستان بستک افزود: در هر بخش از شهرستان بستک که نگاه کنیم یک یا دو آبگرم وجود دارد که وجود این آبگرم ها ظرفیت بسیار خوبی خواهد بود.
موج   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۸    
...، ناصر شریفی نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان و نائب رییس دوم فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه براساس گام های اساسی برداشته شده، ...
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۳    
به گزارش بستک نیوز ، صبح امروز و به دعوت رییس مرکز مطالعات شهری و روستایی وزارت کشور، نمایندگان شهرداران استانهای کشور درپایگاه مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 تهران جلسه تحت عنوان مدیریت بحران برگزار کردند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۹    
...، استانداری هرمزگان و آموزش و پرورش جناح بستک به ترییب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. ...
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۳    
به گزارش بستک نیوز ، حسینی قتالی اظهار داشت: با توجه به اختصاص اعتبارات از محل اجزای 3،2،1 بند(ب) ماده 6 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سال 96 و هشت ماهه سال 97 به مبلغ 384 میلیون تومان پس از برگزاری جلسات، انعقاد تفاهم نامه ها و سیر مراحل قانونی اجرای پروژه ها در روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری از هفته آینده آغاز خواهد شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۷    
شهرستان بستک در این فصل از سال هوای سرد و خشکی دارد و خانواده ها معمولا برای گرم کردن خانه از وسایل گرمایشی که با نفت سفید یا سیلندر گازاستفاده می کنند، برخی خانواده ها با سوزاندن ذغال و هیزم خانه های خود را گرم می کنند. روستا های شهرستان بستک هنوزشبکه گازکشی خانگی ندارد و توزیع نفت سفید در این شهرستان نیز با مشکلاتی همراه بوده است. ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۰    
...، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، ماشاءالله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی بستک با اعلام این خبر افزود: این دوره با حمایت اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان و در راستای توسعه مشاغل خانگی، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توانمندی سازی بانوان صنعتگر و دستیابی به مهارت های حرفه ای و بازار کار برگزار می شود. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۶    
...، سه نفر دیگر از اعضای این خانواده هم اکنون در بیمارستان بستک تحت درمان می باشند که در گفت و گوی تلفنی با رئیس بیمارستان فارابی بستک، وی حال این سه نفر را مساعد اعلام کرد. با سرد شدن هوا در شهرستان بستک، مدتی است مردم با مشکل کمبود نفت سفید مواجه شده بودند و فرماندار این شهرستان نیز دلیل کمبود را عدم ثبت نام مردم در سامانه و سایت اعلام کرده بود. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۸:۲۹    
کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در پارسیان 3 میلیمتر، حاجی آباد 2 و 4 دهم میلیمتر، بستک 2 میلیمتر و جزیره لاوان یک و 4 دهم میلیمتر باران بارید.
بستک نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۸    
به گزارش بستک نیوز ، محمد جلالی شهردار جناح در گفتگو مفصلی با بستک نیوز از عملیات اجرایی سه طرح بزرگ عمرانی در سطح این شهر خبر داد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۷    
کتابخانه توحید روستای عالی احمدان و خیام روستای کهتویه بستک و کتابخانه خیری بقیه الله روستای طاشکوئیه در شهرستان حاجی آباد نیز از دیگر کتابخانه هایی هستند که توسط خیران ساخته شده است. 9887 /6048 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir ...