پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۳۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۶    
گرامیداشت ایام هفته ی دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدا و امام شهیدان (ره ) با اعلام مطلب فوق گفت: باید آثار و تبعات مثبت ناشی از دفاع مقدس را قدر بدانیم و از این دستاورد تاریخی مراقبت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱    
درآستانه سال جدید تحصیلی، بانک پارسیان با نگاهی ویژه به موضوع مسوولیت های اجتماعی و به منظور ارتقای جایگاه نظام آموزش و پرورش کشور، طی چهار مرحله ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۱    
بانک رفاه در راستای حمایت از تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور، در کنار 13 بانک ایرانی، قرارداد یک میلیارد یورویی را با " اوبر بانک" اتریش امضاء کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
استاندار قم ،رییس سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر شعب بانک کشاورزی استان وجمعی از مسئولان وکارشناسان از مجتمع فراوری پسته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
حرکت ناشیانه دختر رئیس جمهور آذربایجان در هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۲    
السلام علیک یا اباعبدالله.. الحسین در پیشینه ایران زمین بزنگاه های غرورآفرین بسیاری وجود دارد که موجب مباهات و سربلندی این ملت می باشد و گرامیداشت یاد و خاطره آن ها به دلیل درسی که از حوادث زمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۴    
در معاملات بازار جهانی ارزهای مجازی ارزش بیتکوین 5 درصد کاهش یافت. این کاهش ارزش ناشی از سیاست های اعمال شده از سوی دولت چین است که مبادله بیتکوین در این کشور را ممنوع کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
به گفته مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن در تابستان امسال در مقایسه با فصل مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۳    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و الان هم این ظرفیت برای ورود بخش خصوصی و واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۳    
مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اعلام شماره شبا محدودیت زمانی ندارد و پس از شهریورهم می توان آن را اعلام کرد، گفت: تاکنون 37.5 میلیون نفر صورت حساب خود را مشاهده کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۰    
بر اساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، امروز مقدار 322 هزارو 392 تن گندم متعلق به شرکت بازرگانی دولتی ایران در تالار محصولات کشاورزی بور س کالای ایران عرضه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۷    
کمیته وزارتی نظارت بر برنامه جهانی کاهش عرضه متشکل از کشورهای عضو و غیرعضو اوپک از سطح پایبندی به توافق جهانی کاهش تولید نفت ابراز رضایت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۱    
چین به زودی اولین رییس جدید بانک مرکزی خود در بیش از 15 سال را معرفی می کند و انتخاب نهایی برای این کرسی می تواند نشان دهند این باشد که پکن چه برنامه ریزی برای دومین اقتصاد بزرگ جهان دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۴    
میانگین مصرف بنزین در نیمه نخست امسال با 8,3 درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال، به 81 میلیون و 700 هزار لیتر در روز رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۱    
انواع مختلف سیستم های دیفرانسیل در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آنها، دارای محدودیت ها و مزیت های خاص خود هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۸    
بر اساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 قریب به 241 تن مجموعه سینمای خانگی، وارد کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۸    
شرکت ملی نفت ایران برای تأمین نیاز مصارف داخلی و جلوگیری از خام فروشی، در حال لغو قراردادهای فروش میعانات گازی به مشتریان خارجی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۹    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از سوی وزارت صنعت دستورالعملی برای توقف حذف برچسب قیمت ها اعلام نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۶    
آخرین آمار از وضعیت اپراتورهای ارتباطی کشور نشان می دهد که دیگر نامی از اپراتور منطقه ای اصفهان در میان نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۲۱    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح کارورزی توسط دولت برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۲۱    
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی از محدودیت در تنوع تایپ هواپیما در شرکتهای هواپیمایی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۸    
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت حمایت دولت، رفع موانع و محدودیت های توسعه خدمات بومی گفت: در حال حاضر 67 درصد از خدمات گوگل در دسترس ایرانی هاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۵    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی خبر دادکه پیامک های تبلیغاتی که با شماره های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می شود تا پایان مهرماه ساماندهی می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۲    
برداشت خرما در آبادان از اواخر مرداد آغاز و تا اواسط مهر ادامه دارد. امسال به دلیل شوری آب و گرمای بی سابقه، آسیب های فراوانی به نخیل های آبادان وارد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۲    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران نرخ تورم شهریور امسال نسبت به شهریور پارسال به 8.1 درصد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۶    
به گزارش ایسنا، طبق بخشنامه ابلاغی این شرکت به نمایندگی های فروش قیمت پژو 206 تیپ 2 حدود 400 هزار تومان و قیمت پژو پارس سال حدود 700 هزار تومان گران شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۳    
اقتصاد انحصاری به معنای توزیع نابرابر ثروت و درآمد خود منشا و تشدیدکننده فساد است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه اشتیاق عجیب برای تماشای اعدام، مهدی احمدیان این کارتون را در روزنامه قانون منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
با کمتر از 350 میلیون تومان، کجاهای تهران می شود آپارتمان زیر 100 متر خرید؟ دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
اپلیکیشن "نقاره"، مرکز جامع دانلود مداحی، مرثیه، سخنرانی و ادعیه رو نمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۹    
طنز و کاریکاتور طنز - در حاشیه اختراع جدید گوگل، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در ضمیمه طنز بی قانون منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۶    
با هم مروری بر مهم ترین اخبار دنیای آی تی در روز شنبه اول مهر 1396 می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۶    
آیفون 8 پلاس با کسب 94 امتیاز در شاخص موسوم به DxOMARK لقب بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان را به خود اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۷    
بانک مسکن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و درون زا بودن اقتصاد، اقدام به راه اندازی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن برای توجه به اقتصاد دانش بنیان و حمایت موثر از نخبگان کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۷    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه سخنرانی جنجالی رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل، بهرنگ جدی این کارتون را در نیش خط منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
سفیرمجارستان درایران در دیدار با مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر بر حمایت دولت مجارستان از تولید مشترک اتوبوس درون شهری در ایران تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۱    
خرید و فروش سپرده موسسات غیرمجاز، رواج دلالی در این بین و از سوی دیگر نبود قانون و راهکاری مشخص برای مقابله با این روند نامتعارف در نهایت موجب واکنش اعضای شورای پول و اعتبار شده و قرار است در رابطه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۳    
برگزیدگان دومین جشنواره رشد بیمه های عمروسرمایه گذاری ویژه نمایندگان شرکت بیمه کوثر معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۷    
یک کارشناس صنعت بیمه با اشاره به پیشرفت علم برای گسترش فرهنگ بیمه و بازاریابی درست برای شرکت ها گفت: باید به مشتریان امکان دهیم که با یکدیگر گفت وگو کنند و تجارب خود را به اشتراک بگذارند برای بازیابی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا با اشاره به وضعیت تولید، فروش و سود شرکت گفت: برآورد می شود که بازار اقبال خوبی را نسبت به سهام سایپا نشان دهد و روزهای خوبی را برای سهام پیش بینی می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
سکه امامی با 4 هزار تومان کاهش قیمت به رقم یک میلیون 239 هزار و 700 تومان رسید و در این میان دلار آمریکا با تغییر چندانی روبرو نبود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مسکن مهر در دست ساخت شهر جدید پردیس بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۹    
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، شرکت رجا تسهیلات و طرح های جدید تخفیف در بلیت قطار های خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۷    
سامانه سهام عدالت از امروز تا 10 روز آینده به طور رسمی بسته شد و مشولین باید برای ارائه شماره شبا تا 11 مهر ماه منتظر بمانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۷    
چند روز گذشته تصویری از پیش نویس دستورالعمل واردات خودرو منتشرشده، که علی آبادی-مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات آن را تائید نکرد و به گفته او در دستورالعمل جدید بخشی از واردات به شرط تولید داخلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: از واحدهای صنعتی و یا صنفی درزمینه تولید نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی حمایت می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
با پایان سال آبی 96-95 ارتفاع کل ریزش های جوی بالغ بر 230 میلیمتر گزارش شده است. این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره های مشابه درازمدت3 درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته5 درصد کاهش نشان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
بعد از انتقاداتی که از طرح حذف برچسب قیمت از کالاها مطرح شد بود حالا وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داده زمان اجرای این طرح که قرار بود از امروز اجرا شود به تعویق بیفتد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
هواپیمای ایرباس 321 هواپیمایی زاگرس که در مسیر تهران به نجف دچار نقص فنی شده بود در کرمانشاه به زمین نشست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۹    
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۲    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه شاهرود این شرکت گفت: صنعت بیمه طی سال های اخیر با تلاش خود سعی کرده است امنیت خاطری را برای هموطنان فراهم کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۹    
حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که انسان را به سرای امن و ایمن یکتاپرستی و علم و دانش دعوت نمود؛ آغاز سال تحصیلی 97-1396 را که قرین ایام گرامیداشت ایثارگریها و رشادتهای حضرت اباعبدالله الحسین و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم، با حضور در دبیرستان آموزش متوسطه شهدای هفتم تیر منطقه 18 آموزش و پرورش، زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۱    
طی حکمی از سوی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل غلامحسین کیا به ریاست حوزه جنوب تهران منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۸    
بانک پاسارگاد به همراه چند بانک دیگر ایرانی، دو قرارداد تأمین مالی خارجی (فاینانس) را با بانک های اوبر بانک اتریش و دانسکه دانمارک به ترتیب به ارزش یک میلیارد یورو و 500 میلیون یورو امضاء کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مهلت شرکت در مسابقه عکاسی با محوریت "کار خوب" بانک سینا تا 15 مهرماه جاری تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
بانک انصار در بیانیه ای با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سی و هفتمین سالگرد آغاز ایام مقاومت و پایداری قهرمانانه ملت بزرگ ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله؛ اقتداردفاعی، قدرت بازدارندگی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۹    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نساجی کاشمر مدرس در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۹    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد: در این پیام آمده است: ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در سال 1389، در شعب منتخب بانک ملت پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، صبح شنبه اول مهر از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این بانک بازدید و در مراسم زیارت عاشورا به مناسبت آغاز ماه محرم و هفته احیای امر به معروف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
بانکداری ایرانی -یکی از اهداف و چشم انداز شرکت ایران کیش جهانی شدن آن است و در این سالها با توجه به عملکرد خود نشان اداده است که این قلب تبنده پرداخت الکرتونیک ایران برای سرزمین مادری کوچک بوده و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۲    
در کنار محکومیت جهانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خاطر سخنان سخیفی که در مجمع عمومی سازمان ملل گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پنجشنبه گذشته، فرصتی شد تا ایده های معطوف به آینده انقلاب اسلامی و بویژه راهبردهای بنیادین آن یک بار دیگر در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه گر شود و نقشه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
با شروع ماه مهر، فضای مدرسه بی تاب حضور فرزندان این مرز و بوم است تا دوباره خود را به شاخه مهر پیوند بزنند و بهار دانش را آغاز کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۴    
زمینه سیاسی، اخلاقی و حقوقی این قضیه وجود دارد، اما درعرصه دیپلماسی، مناسبات اقتصادی و منافع ملی هر کشور اهمیت دارد و عامل اصلی تعیین کننده معادلات، مبادلات و موازنه های بین المللی محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
برنامه وزارت امور خارجه برای راه اندازی معاونت اقتصادی که از حدود یک ماه پیش به طور جدی دنبال شد، از دید برخی فعالان بخش خصوصی ضرورتی برای تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
امروز اول مهر ماه است و دانش آموزان بسیاری با شادی راهی مدارس برای شروع دوباره سال تحصیلی می شوند اما زنگ مهر امسال برای همه به صدا در نمی آید و بسیاری از کودکان کار که بخش وسیعی از آنها افغان هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۰    
بر اساس سند راهبردی صنعت خودرو،ایران باید تا سال1404 در تولید خودرو رتبه یازدهم جهان را بدست آورد که با روند فعلی دست یابی به این هدف در هاله از ابهام قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۰    
اگرچه سال هاست رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست و بسیاری از کارشناسان در مقابل تولید محصولات تراریخته مقاومت کردند، اما با تغییر ریاست سازمان این نظریه تغییر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۷    
در حالی که وزارت اقتصاد به رویکرد نظام تعرفه اعتقاد داشت، اما وزارت صنعت خواستار ارائه لیست دقیقی از کالاهای ممنوعه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۷    
دلسردی روستاییان از بدقولی های دولت،پرداخت نشدن خسارات بیمه و توقف حمایت وزارت مربوطه در حالی ادامه دارد که خبر اعطای وامی با نرخ 6 درصد به گوش می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۴    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 ، قریب به 43 تن گیلاس و آلبالو، از کشور صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۱    
یک کارشناس خودرو معتقد است که برخی از خودروهای جدید داخلی فقط با تغییرات جزئی در ظاهر با قیمت بالاتر روانه بازار شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۲    
چند روز پیش آقای روحانی رشد اقتصادی 7 درصد را نوید داد و سخنگوی دولت عدم تحقق درآمدهای دولت و کسری بودجه را اعلام نمود که این سخنان بطور فاحشی با هم در تضاد بوده و کشوری که کسری بودجه مستمر دارد هرگز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۴    
کاوه قاضی ، معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم در حاشیه مراسم رونمایی از طرح فیروزه این شرکت به خبرنگار ما گفت : امسال یکی از استراتژی های بیمه معلم ارائه طرحهای جدید بیمه ای است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۸    
خرابکارانی هستند که در شبکه های اینترنت عمومی، مانند وای فای های عمومی، مشغول دزدیدن بسته های شبکه هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
به جای آنکه کارخانه های کوچک تولیدی را از دور خارج کنیم تا انحصار در دست یک کارخانه بزرگ بماند، بازار اشتغال را باز بگذاریم تا هر تولید کننده ای با برند خودش وارد شود و رقابت عادلانه شکل بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۲    
بنابر گفته مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، واگذاری کارخانه ارج قطعی است و درصورت مهیا شدن شرایط طی کم تر از یک ماه به سرانجام می رسد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۰    
بانکداری ایرانی بیمه ملت زمان برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده را مشخص کرد و دو گروه دارویی سبحان و البرز نیز برنامه افزایش سرمایه 21 و 19 درصدی را از یک محل اعلام کردند.