پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل زندان های استان کردستان اعلام کرد که بانک ملت از ابتدای سال جاری تاکنون با تخصیص 100 درصدی اعتبارات ابلاغ شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
ارتش اسرائیل شنبه اعلام کرد که سه پایگاه توپخانه ای ارتش سوریه را هدف قرار داده است. فرماندهی ارتش سوریه در این باره بیانیه صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۷    
منبع: نامه منبع: نامه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران و حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و علی رحیمی مشاور مدیرعامل بانک ملی در امور شعب به همراه مدیران شعب مستقل بانک ملّی ایران در تهران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
6 بانک ترکیه به اتهام دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران و چند کشور دیگر در معرض جریمه های سنگین ایالات متحده آمریکا قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
بانک پاسارگاد با شناسایی نیاز مردم و شبکه بانکی در خصوص ارائه راهکاری کارآمد برای پرداخت های خرد، با همکاری ایرانسل و شرکت فناپِ پرداخت ، کیف پول موبایلی خود به نام کیپاد را راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
متخصصین فناوری های بیمه در زمینه رباتیک، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، زنجیره بلوکی و تحلیل پیشرفته، شرکت های بیمه را تشویق می کنند تا از طریق همکاری با آنان، محصولات بهتری ارائه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۷    
شرکت بیمه ملت پس از مذاکره با بیمه اسکور فرانسه، موفق به اخذ پوشش اتکایی به صورت قرارداد اتکایی مازاد خسارت حوادث فاجعه آمیز (Catastrophe Excess of Loss Treaty) از این شرکت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
معمولا روسای جمهور پیشین ایالات متحده عادت ندارند تا پس از دوره ریاست خود نسبت به رییس جمهور مستقر در کاخ سفید انتقاد کنند یا صحبتی علیه او انجام دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۸    
فردی که تمام شواهد و قراین از معرفی او به عنوان گزینه نهایی رئیس دولت دوازدهم برای تصدی وزارت علوم حکایت دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲    
با تعامل سازنده با دنیا و بهره گیری از توسعه سیاسی، رسانه و حضور هدفمند در عرصه صادرات بین المللی و تلاش برای ورود به سازمان تجارت جهانی می توان کشور را بدون اتکا به درآمد های نفتی اداره کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲    
مهاجرت دانشجویان نه تنها موجب نگرانی نیست، بلکه می تواند بستری برای توسعه و نوآوری در کشور باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
معاون اول رییس جمهوری گفت: در بسته حمایتی که برای سال 96 تصویب شد، به صندوق توسعه ملی تکلیف کردیم دو میلیارد دلار اعتبار به کشورهایی بدهند که کالای ایرانی می خرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور رصد تراکنش های بانکی برای جلوگیری از فرار مالیاتی را قانونی دانست و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۵    
این همایش با هدف ایجاد نگاهی نو به مناسبات بازرگانی، صنعتی و بانکی و جستجوی راهکارهای توسعه تعامل و دادوستدهای دوکشور و با سخنان دکتریحیی آل اسحاق پیرامون امکانات، انتظارات، قابلیت ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
عضو هیت مدیره،معاونین و مدیران بانک پارسیان با حضور در فولاد مبارکه بر توسعه تعاملات و مشارکت موثر در طرح های توسعه ای تاکید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۳    
هلدینگ اقتصادنوین با هدف آسان سازی ارایه خدمات پولی مورد نیاز زایرین عتبات عالیات، خدمات بانکی در مرزهای شلمچه و مهران ارایه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۸    
100 درصد صادرکنندگان ممتاز کشوری که در مراسم بیست ویکمین سالروز ملی صادرات تقدیر شدند، مشتری اگزیم بانک ایران هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۶    
بانک رفاه در راستای تکریم از جامعه علمی کشور، به اساتید عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیر دولتی که دارای مجوز از وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش مویرگی این بانک در پول رسانی به سیستم بانکی در سراسر کشور گفت: پول رسانی امری جدی و حیاتی است که با امنیت جامعه و نظام در ارتباط است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۷    
شعب بانک صادرات ایران طی 6 ماهه اول 1396، در سراسر کشور قریب به 104 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج های جوان پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سه مزرعه جامع تولید نهال در ایران تاسیس شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
هرگاه مواد اولیه با عبور از یک فرآیند ساخت تغییر شکل دهد و به یک کالای ساخته شده تبدیل شود اصطلاحاً می گویند تولید صورت پذیرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰    
پس از اینکه رئیس جمهور آمریکا از تایید رسمی پایبندی ایران به برجام خودداری کرد و هشدار داد که ممکن است به این توافق پایان دهد نگرانی هایی مبنی بر پا پس کشیدن شرکت های نفتی بین المللی از مذاکرات نفتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۷    
بنیاد مستضعفان با اجرای طرح پرورش ماهی در قفس ، گامی در جهت افزایش مصرف سرانه آبزیان در کشور برداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که اجرای طرح رجیستری نباید باعث افزایش قیمت برای مصرف کننده نهایی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۶    
بیش از 20 هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در آبان ماه امسال به سرمایه گذاران بورسی پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۳    
معاون کسب وکار اتاق بازرگانی تهران گفت: در حال حاضر یکی از برنامه های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارتاپ هاست و در واقع استارتاپ ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری سازی مورد حمایت قرار می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۳    
اگرچه بانک مرکزی گام هایی آهسته برای ارز تک نرخی برداشته و حذف ارز مسافرتی، افزایش آرام نرخ ارز رسمی و تغییرات ارز مبادله ای را انجام داده، اما فرمان راه اندازی بورس صادر نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۰    
معاون توسعه ی روستایی ریاست جمهوری تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات به روستاییان و عشایر به منظور اجرای عدالت سعی شده پول بدون وثیقه پرداخت نشود اما وثیقه های آسان و سبک با شرایط خاص از این قشر اخذ خواهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۴    
شرکت نیسان به دلیل کنترل بیشتر بر روی فرآیند بازرسی نهایی، تولیدات خود در ژاپن را به حالت تعلیق در آورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۱    
یک مقام مسئول در نظام بانکی با بیان اینکه نرخ 4250 تومانی برای دلار در سامانه سماح را سازمان حج و زیارت راسا تعیین و اعمال کرده است، گفت: بانک مرکزی این موضوع را پیگیری می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۴    
عمده این ضمانتنامه های واهی با سررسید سال آتی می باشند. در این راستا گزارشات لازم به همراه مدارک و مستندات و معرفی افراد ذی مدخل به مراجع قانونی ذی ربط ارائه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۱    
کاربران خدمات پرداخت الکترونیک پی پال از این پس می توانند از پیام رسان فیس بوک برای تبادل پول استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۸    
برای عدم اخذ اطلاعات اقتصادی به سازمان مالیاتی فشار می آورند، اما بدانند از سوی هر کس باشد به معنای همراهی با فراریان مالیاتی است و از کسانی که خود قانونگذارند، تعجب می کنم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۸    
در معاملات بازار جهانی ارزهای مجازی ارزش بیتکوین از مرز 6 هزار دلار گذشت و افزایش ارزش خود را از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 500 درصد رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۷    
سردار حسین ذوالفقاری با بیان اینکه وظیفه ستاد اربعین قیمت گذاری و نرخ گذاری نیست از کاهش بیمه اربعین خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۷    
شرکت بیمه البرز در سه ماهه دوم امسال بیش از سه هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گزاران خسارت دیده خود پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۴    
صندوق بیمه کشاورزی و معاونت ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با هدف توسعه فرهنگ بیمه و روان سازی ارائه بیمه های مورد نیاز بخش کشاورزی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل بانک ملت از هیجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام) بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۲    
بانکداری ایرانی -طبق اعلام شاپرک ، طی ماه گذشته ، حدود 1.5 میلیارد تراکنش الکترونیکی به ارزش 154 هزار میلیارد تومان انجام شده که معادل 10.4 درصد نقدینگی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۰    
بانکداری ایرانی - بزرگترین پروژه پرداخت بر خط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه های Mpos با همکاری شرکت ملی پست و به پرداخت ملت ، رسما" آغاز بکار کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۴    
طرح استفاده از کارت خوان های موبایلی در ارسال مرسولات پستی از دو سال گذشته به صورت پایلوت در شرکت ملی پست ایران آغاز شد و امروز هم به صورت رسمی از آن رونمایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۱    
مسترکارت چند روز پیش اعلام کرد که از طریق API خودش امکان دسترسی به فناوری زنجیره بلوک را فراهم خواهد کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۹    
وردپی (Worldpay) گزارش پرداخت جهانی سال 2017 خود را منتشر کرده است که نشان می دهد استفاده از کیف پول های الکترونیکی نسبت به کارت های نقدی در آمریکا در سال 2017، 7 درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۶    
از یکم تا بیست و ششم مهرماه در مناطق 11 و 12 که دارای بیشترین پلاکهای بافت فرسوده هستند 117 مورد واحد مسکونی قدیمی ساز به فروش رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۶    
طبق جدیدترین بخشنامه سایپا به نمایندگی های فروش این گروه خودروساز، قیمت 7 محصول سایپا از امروز افزایش یافت که این رشد قیمت در مورد سراتو معادل 5 میلیون تومان و در مورد چانگان معادل 3 میلیون تومان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۳    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش 10 هزار تومانی قیمت هر قطعه سکه به یک میلیون و 300 هزار تومان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۳    
دولت در سامانه سماح، جهت ویزای زایران اربعین قیمت دلار را 4250 تومان محاسبه می کند؛ این در حالی است که قیمت دلار دولتی هم اکنون حدود 3500 تومان و قیمت در بازار آزاد 4010 تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
وکیلی مدیرشعب استان اردبیل گفت: با گامهای موثر برداشته شده در حوزه های بازاریابی برای جذب بازارهای جدید و تقویت همکاری های گذشته با مشتریان حقیقی و حقوقی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۵    
طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران، اسحق طاهری خنکدار به سمت مدیر و عین اله اسحقی اطربی به عنوان معاون مدیریت شعب استان مازندران منصوب شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۵    
توزیع 3136 بسته آموزشی و بهداشتی در راستای اجرایی شدن تفاهمنامه همکاری برای توسعه عدالت تحصیلی میان معاونت متوسطه آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران در 27 مرکز آموزشی شبانه روزی مقطع متوسطه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۹    
با توجه به دغدغه های دولت جهت افزایش اشتغال خصوصاً در روستاهای کشور تزریق 1.5 میلیارد دلار جهت اشتغال روستاییان در مجلس تصویب شده است و 4 بانک به عنوان بانک عامل معرفی شده اند که بانک توسعه تعاون یکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۱    
سامانه مکاتبه با بیمه گذاران حوزه درمان شرکت بیمه کوثر به منظور تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به ذی نفعان راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۱    
در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ماراتن برنامه نویسی بیمه بیمه تک ، در دانشگاه شهید بهشتی، سه تیم برتر این رویداد معرفی و از آنان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل و قدردانی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 29 روز مهر ماه سال جاری با 662 واحد رشد به پله 86 هزار و 430 واحدی رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۶    
در شش ماه ابتدای امسال، تعداد 273 هزار و 792 فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۳    
معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای اولین بار محصولات جدید سایپا همزمان با عرضه در بازار داخل در بازارهای صادراتی هدف عرضه خواهند شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۳    
دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک رفاه در بخش آقایان با حضور 650 ورزشکار از سراسر کشور در بابلسر برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۰    
قائم مقام بانک مرکزی به همراه هیأتی از مدیران بانک های مرکزی و کشاورزی از طرح های تولیدی مطرح استان آذربایجان شرقی که با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی اجرا شده اند بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۰    
خدمات ارز بازرگانی ارائه شده توسط بانک ملی ایران در شش ماه ابتدای سال جاری 155 درصد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۷    
بررسی هفتگی نرخ دلار در صرافی ها نشان می دهد نرخ با رقم 4 هزار و 21 تومان در روز چهارشنبه 26 مهرماه ماه به بیشترین رقم در هفته گذشته رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رشته های مختلف در رشته های مختلف دعوت به همکاری می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس مرکز آمار گفت: انتظار داریم در مرکز امار افق 1404 به امار یکپارچه و دقیق همسو با استانداردهای جهانی برسیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۸    
عرضه ارز نسبت به تقاضا تراز مثبتی دارد و اجازه نمی دهیم تلاطم در نرخ ارز بوجود آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی 26 مهر خود مجددا دغدغه اصلی خود مبنی بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را مطرح فرمودند و یکی از راهکارهای اصلی را یادآوری فرمودند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۵    
محمد شریعتمداری در مراسم بیست و یکمین سالروز ملی صادرات اظهار کرد: عزم ملی در برطرف کردن مشکلات صادرات کشور نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۲    
در میان 39 ارز بین بانکی ارائه شده از سوی بانک مرکزی، 15 ارز با رشد قیمت، 20 ارز با کاهش قیمت و 4 ارز بدون تغییر قیمت ارزش گذاری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: 370صنعت دستی داریم که ثبت شده و 400هزار نفر در این صنعت ساماندهی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۴    
قطار های غزال شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مسافران مسیر اصفهان-مشهد و تهران-بندرعباس همچنین بالعکس را جابه جا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۶    
بیست و یکمین سالروز ملی صادرات بدون حضور رئیس جمهور با شعار صادرات؛ تکرار عزم ملی همراه با معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۰    
درآمد سرانه مردم از 57میلیون ریال سال 1383 بر اساس ارقام مقدماتی به 55میلیون ریال در سال 1395 کاهش یافته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۴    
رضا اردکانیان فردا به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی با ارائه پیشنهاد راه اندازی قطار مسافری مشهد - تاشکند، گفت: با افزایش تعداد کشورها در چارچوب قراردادها مشکلی نداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۲    
راب داویس : ایران دومین اقتصاد بزرگ منطقه خاورمیانه است که تولید ناخالص داخلی اش در سال 2016 به رقم 438 میلیارد دلار رسید و با دارا بودن جمعیت 80 میلیون نفری بزرگترین بازار این منطقه محسوب می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۹    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.75 درصد کاهش به 1280 دلار و 48 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۶    
بررسی آمار سازمان هواپیمایی کشوری نشان می دهد میزان تاخیرات پروازی ایرلاین سبز (ماهان) طی شش ماه اول امسال در مقایسه با نیمه اول سال گذشته کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 52 سنت، معادل 0.91 درصد افزایش به 57 دلار و 75 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۰    
تحلیلگران و فعالان بازار نفت معتقدند، در صورت مختل شدن صادرات نفت ایران از طریق تحریم ها، افزایش صادرات نفت خام آمریکا ممکن است به جایگزین شدن نفت این کشور با نفت ایران کمک کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۴    
مطابق اعلام وزارت راه و شهرسازی 37هزار مسکن مهر در سراسر کشور با پیشرفت فیزیکی 30درصدی راکد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۵    
مبادلات تجاری ایران و اروپا در 8 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 75 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 13 میلیارد یورو رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۲    
فردا آخرین مهلت مردم برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت تا سقف یک میلیون تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۷    
در حالی وزیر بهداشت گندم ایران را بی کیفیت اعلام کرده بود که مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۱    
شرکت سایپا مرحله دوم پیش فروش "ساندرو استپ وی" را از اول آبان ماه آغاز می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۸    
معاون تربیت و آموزش ناجا از تغییر نظام آموزشی درجه داران نیروی انتظامی خبر داد و جزئیاتی از آموزش های جدیدی را که تمام درجه داران پلیس بدون استثنا می بایست پشت سر بگذارند، تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۷    
دنیای اقتصاد : جدیدترین گزارش شاپرک حکایت از انجام یک میلیارد و چهارصد میلیون تراکنش الکترونیکی به ارزش 153 هزار میلیارد تومان در کشور طی شهریورماه سال جاری دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۴    
در هفته های پایانی شهریور از بورس به عنوان مقصد احتمالی پول های جدید یاد شده بود. در شرایط کنونی آغاز موج تعدیل مثبت از گروه فلزی می تواند با کاهش نسبت قیمت به درآمد بازار بر جذابیت هرچه بیشتر بورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۳    
فدراسیون فوتبال عربستان به اتفاق عجیبی که در لیگ این کشور رخ داد واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۰    
اکنون وندورها و اپراتورهای سراسر بریتانیا چشم به چین دوخته اند که در مسیر راه اندازی شبکه های 5G قدم گذاشته است. انتظار می رود چین تا سال 2025 به یکی از بزرگ ترین بازارهای 5G بدل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۷    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه با آغاز رجیستری، تمامی گوشی های فعال در سامانه ثبت شده و این کار نیز هزینه ای برای مردم ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۷    
شرکت های فناوری اینتل و آمازون برای توسعه پلتفرم صوتی "الکسا" (Alexa) همکاری می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۱    
بانکداری ایرانی -بیمه ملت در شش ماه گذشته در فروش بیمه عمر و زندگی رشد قابل توجهی داشته و از معدود شرکت هایی است که بیمه عمر و زندگی آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۱    
شهردار تهران با اشاره به حساسیت و دغدغه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد آلودگی هوای تهران، نسبت به بهبود کیفیت خودروهای تولیدی ابراز امیدواری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۵    
یک کارشناس اظهارات اخیر نوبخت را به معنای موافقت دولت با افزایش منطقی نرخ ارز دانست و گفت: دولت فعلی به مانند دولت یازدهم، چندان مقید به حفظ دلار در یک کانال مشخصی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۲    
اشتباه وارد کردن کد PUK و یا تعلل در پرداخت بدهی قبض موبایل، دلایلی هستند که می توانند سیم کارت شما را برای مدتی غیرقابل استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۲    
زمان برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم بیمه فرابورسی آرمان و برنامه افزایش سرمایه شرکت ایرکا پارت صنعت بورسی از محلی جذاب اعلام شد.