چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۰۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۲    
این روزها به نسبت گذشته ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه و بزرگ تر از خودشان که حتی فرزندی هم دارند، رایج تر شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت : یکی از جاهایی که در آن فساد وجود دارد رانت هاست که درباره آن قانون نداریم و باید کمک کنیم قانونی درباره رانت ها وضع شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۳    
بر اساس گزارشهای مقدماتی عملکرد بودجه 6ماهه نخست سال جاری، درحالی حدود 36 درصد درآمدهای بودجه محقق نشده که گمرکات و سازمان مالیاتی عملکرد متوسطی در وصول درآمدهای دولتی داشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۲    
بانک صادرات ایران طی اطلاعیه ای از کلیه سهامداران حقیقی شرکت بیمه سرمد با نماد وسرمد خواست تا از روز شنبه 15 مهرماه سال 96 به مدت یک سال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
ترامپ؛ رئیس جمهوری جنجالی و پوپولیست است با رفتارها و موضع گیری هایی پیش بینی نشدنی از اتخاذ مواضع ناگهانی تندی که جلب توجه کرده و افکار عمومی را به سوی او جلب کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۰    
با نزدیک شدن به 15 اکتبر، موعد اعلام نظر رییس جمهور امریکا در خصوص پایبندی ایران به برجام، بازار گمانه زنی ها و اخبار و تحلیل ها درخصوص این اقدام و تبعات و پیامدهای آن داغ شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۷    
لزوم نقد همیشگی و دریافت بازخورد از مواردی است که هیچ صاحبنظری منکر آن نیست. از آنجا که مذهب فراگیر است، و برخلاف آنها که آن را افیون می دانستند که همین هم دلیل بر فراگیری آن است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵    
همزمان با روز جهانی بی خانمانی، نشست شهر دیگری با موضوعات بی خانمانی و کودکان، سیاست گذاری در زمینه بی خانمانی و پوشش رسانه ای این موضوع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳    
کارتل شرکت هایی هستند که در یک رشتهٔ خاص فعالیت می کنند و با حفظ استقلال مالی و حقوقی خود با یکدیگر متحد می شوند و در مورد تقسیم بازار میان خود و حجم تولید و قیمت کالا با یک دیگر به توافق می رسند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۴    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه رازی با دستور جلسه انتخاب اعضا هیات مدیره شرکت با حضور 70.03 درصد از سهامداران تشکیل و اعضای هیات مدیره برای 2 سال انتخاب شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۶    
69 هزار و 812 دستگاه خودرو در شهریور امسال تولید شد که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۱    
بعد از تنش های اخیر در بازار ارز و ثبت رکوردهای بالا برای دلار، امروز صبح بانک مرکزی وارد بازار شده و دلار 4008 تومانی را به صرافی های منتخب برای توزیع بین مردم فروخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
سازمان تأمین اجتماعی امکان بهره مندی از تأمین اجتماعی و همچنین ادامه بیمه پردازی را برای ایرانیان خارج از کشور را که تمایل به مشارکت و برخورداری از خدمات این سازمان دارند فراهم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۵    
وزیر راه، مسکن و شهرسازی از انعقاد قرارداد نصب 65 دستگاه باسکول توزین در حرکت ،در جاده های کشور برای نخستین بار خبر داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۹    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت گفت: براساس برآورد گزارش سازمان زمین شناسی آمریکا (USGS) ایران از نظر برخورداری از ظرفیت اکتشافی، پس از عراق و روسیه در رتبه سوم جهان قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۶    
تصادفات رانندگی یکی از مهمترین عوامل مرگ ومیر در کشورهای درحال توسعه و نخستین علت مرگ در سنین زیر 40 سال است که علاوه بر از دست رفتن جان انسان های سالم، باعث تحمیل هزینه های روانی، مالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۳    
مجمع عمومی عادی سالانه صندوق رفاه و تامین آتیه بانک کشاورزی روز چهارشنبه 19 مهر با حضور مسعود شریفات عضو هیات مدیره بانک کشاورزی برگزار و طی آن، ضمن تایید صورت های مالی منتهی به پایان سال 1395 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۷    
مراسم آغازین سومین رویداد استارت آپ ویکند گردشگری ایران با حمایت بانک گردشگری برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۳    
بانک کشاورزی در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای مرداد تاکنون روزانه بیش از 930 فقره تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۰    
مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان مازندران طی 6 ماهه اول سال 96، از 7688 میلیارد ریال فراتر رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰    
آتش سوزی که عصر روز چهارشنبه در شرکت جهان ترمز واقع در شهرک صنعتی راوند کاشان رخ داد، یک کشته و یک نفر مصدوم برجای گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۱    
اساساً متهم کردن نیروی نظامی کشوری که عضو سازمان ملل متحد است درست نیست و این اقدام هم بر مبنای همان تحریم های اشتباه و ظالمانه ی امریکا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۷    
استفاده از دخانیات و قلیان در قهوه خانه و سفره خانه ها، رستوران و کافی شاپ ها، هتل و مسافرخانه ها، بوستان ها و پارک ها و همه اماکن عمومی دیگر در قم ممنوع شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از دستور لاریجانی برای رفع مشکلات حقوق بازنشستگان صنعت فولاد خبر داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۲    
نماینده رنو در ایران به تازگی یک دستگاه رنو 5 نسل دوم را در شوروم مرکزی این شرکت به نمایش گذاشته است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور حکم مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۹    
رییس هیأت عامل ایمیدرو پیش بینی کرد که تا پایان امسال صادرات فولاد با ثبت رکورد به 7 تا 8 میلیون تن برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۶    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر لزوم اجرای معافیت مالیاتی در شرایط رکود بازار مسکن گفت: در حال حاضر نقش مالیات در بازار مسکن علمی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۴    
به دلیل تاخیر سه ساعته پرواز تهران-قشم کیش ایر مسافران این پرواز که تعدادی از آنها اساتید دانشگاه هستند در فرودگاه مهرآباد سرگردان شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۱    
در پی شکایت زنی از یک راننده اسنپ دائر بر تعرض جنسی، این برند تاکسی موبایلی کشور تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت نام از رانندگان در سطح شهرها را متوقف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۱    
علیرضا صادق آبادی با حکم وزیر نفت به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۲    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران سال گذشته برای رعایت حال زائران در مسیر حرکت به سمت کربلا بیش از 100 موکب پروانه دار در مسیر نجف تا کربلا مستقر کرده بود که امسال تعداد این موکب ها بیشتر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : دریافت شناسه کالا برای گوشی های تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور وارداتی و تولیدی الزامی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۷    
تولیت آستان قدس رضوی (ع) گفت: اگر مبارزه با فساد اقتصادی در کشور جدی گرفته شود، کارآفرین ها میدان برای فعالیت پیدا خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۸    
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی از استعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز سازمان غذا و دارو از انجمن های تولیدکننده خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۶    
شعب بانک کشاورزی استان بوشهر طی شش ماهه اول سال 96 ، مبلغ 23 میلیارد و 111 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت کردند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۳    
طی روزهای گذشته بازار دلار و سکه با تغییر و تحولات نسبتا زیادی همراه شده است؛ به طوری که در این هفته قیمت دلار برای نخستین بار در سال جاری از مرز 4000 تومان عبور کرد و سکه هم به بیش از یک میلیون و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۳    
موضوع این مسابقه آزاد است و مهلت ارسال آثار که از 16 مهر، روز جهانی کودک آغاز شده تا 30 آبان ادامه داد. اعلام نتایج این رقابت 15 آذر، مقارن با روز میلاد پیامبر اسلام (ص) است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۳    
بانک آینده و موسسه اعتباری ملل با هدف مساعدت به هموطنان و دارندگان سپرده های خرد در تعاونی های منحله افضل توس و وحدت، سپرده های تا سقف 30 میلیون ریال را به رغم عدم تکمیل فرآیند شناسایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۴    
دبیرکل کانون کارگزاران بورس ضمن بیان جزئیات دستورالعمل جدید درخصوص کاهش نرخ کارمزدهای ارکان بازار سرمایه و کارگزاران، زمان اجرایی شدن آن را شنبه اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۴    
طبق آمارهای جدید صندوق بین المللی پول طی دوره 92 تا 95 ، رتبه بیکاری ایران با 10 پله نزول از 29 به 19 رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۸    
مشاور وزیر راه و شهرسازی از احتمال تغییر نام سازمان ملی زمین و مسکن به سازمان ملی زمین خبر داد و در همین حال گفت: سرمایه بانکها در حوزه املاک و مستغلات انباشته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس آمار 33 درصد درآمد ماهانه یک خانوار به بخش مسکن اختصاص یافته وسه دهک جامعه زیر خط فقر مسکن قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۳    
وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان با اشاره به صرف نظر ایران از دریافت سود وام 78 میلیون دلاری گفت: ایران نمی تواند از دریافت اصل پول خود صرف نظر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۱    
فروش بلیت قطار های رجا حدفاصل تاریخ های اول آبان لغایت 30 آذر ماه 96، از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 23 مهر ماه آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلاف نظر در خصوص جزئیات موضوع بسته ها و تعرفه های اینترنت زیاد است اما در اصل موضوعات مانند کاهش هزینه ها و کاهش هجمه ها وحدت نظر وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۱    
براساس استانداردهای حسابداری ملی و گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) در دو ماه آینده نهایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
ارزهای مختلف در دنیا نوساناتی دارند و حتی قوی ترین ارزها هم دچار نوسان نرخ برابری با ارزهای دیگر می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۹    
بررسی بازار جهانی نشان می دهد مصرف گاز به دلایلی از جمله سازگاری با محیط زیست و زیرساخت آماده استقبال بیشتری شده و سهم فروش آن هر ساله در حال افزایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۶    
محمدرضا سبزواری مدیرشعب استانی بانک ایران زمین با هدف تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هیات رئیسه کانون صنفی روزنامه نگاران استان دیدار و نقش روزنامه نگاران و اصحاب رسانه را برای بالا بردن فرهنگ آحاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۷    
آیین کلنگ زنی مدرسه ابتدایی شهدای بانک ملی ایران در روستای بناری از توابع بخش دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان بانک ملی ایران استان و جمعی از مدیران ارشد استانی و مردم منطقه برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۴    
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به اهمیت تعامل میان شهرداری ها و بانک شهر در ارتقای سطح زندگی شهروندان گفت: همکاری بانک شهر با شهرداری ها مثال زدنی و قابل قدردانی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
بانک توسعه تعاون طی 7 ماهه سال جاری با بررسی تعداد 1141 فقره پرونده اعتباری، مبلغ 2580 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت نموده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
رشد حبابی قیمت مسکن در سال 86 موجب شده تا این روند در دهه 80 همچنان با شیب ملایم و افزایش قیمت مسکن ادامه یابد و در نهایت منجر به کاهش توانایی خرید مردم و رکود 5 ساله در این بازار شود که هر ساله ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
ارزش 22 ارز در بازار بین بانکی روند صعودی به خود گرفت و در این میان 7 ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۶    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان عضو جدید کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۰    
پایش ماهواره ای اراضی و محصولات کشاورزی در 3 منطقه کشورمان با همکاری سازمان فائو و برای قابل پیش بینی کردن کشاورزی و رصد آن آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۸    
اگرچه سیف اعلام کرده نوسان قیمت دلار طبیعی است، اما دلالان در چهارراه استانبول فعالند و در کمین سرمایه های مردم. برخی صرافی ها هم، نمایشگر تابلوی دلار را خاموش کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۹    
با وجود تصمیم احتمالی ترامپ برای عدم تایید برجام شرکت های بزرگ خارجی در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بلندمدت در ایران هستند و به پایدار ماندن برجام اعتقاد دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۶    
احتمالاً برای شما هم پیش آمده که قصد سفر خارجی را داشتید ولی نمی دانستید که تا چه میزان مجاز به ورود و خروج ارز به صورت اسکناس هستید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۶    
ویرانه های شهری باستانی پمئی در نزدیکی ناپل در ایتالیا قرار دارد. این شهر در پی بروز فعالیت آتشفشانی فاجعه آمیز قله وززو در سال 79 میلادی، زیر خروارها خاکستر و گدازه دفن شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شکستگی دودکش موتورخانه سبب نشت گاز مونوکسید کربن در خوابگاه دانشگاه شهرکرد و فوت دانشجوی پزشکی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۰    
سرپرست رگولاتوری از ساماندهی پیامک های مزاحم شخصی طبق شکایات مردمی تا پایان مهر و طراحی پنل کاربری دریافت انتخابی پیامک های تبلیغی تا حدود 3 ماه آینده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
محققان هشدار می دهند هزینه درمان بیماری های مرتبط با چاقی از سال 2025 سالانه بالغ بر 1.2 هزار میلیارد دلار خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزیرامورخارجه در جلسه غیرعلنی امروز (چهارشنبه) مجلس تاکید کرد که ایران آمادگی انجام هرگونه اقدام متناسب با تصمیمات آمریکا نسبت به برجام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۴    
شاید عده ای از نحوه بازی های تیم ملی لذت نبرند و انتقاد های جدی به کی روش و سیستم بازی های او داشته باشند اما برای همان عده هم جای تردیدی نیست که مرد پرتغالی، یک مربی بسیار زیرک و باهوش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۴    
شکست تیم ملی فوتبال سوریه برابر استرالیا باعث شد تا یک تماشاگر سوری دچار سکته مغزی شود و جانش را از دست بدهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۴    
آمارهای صندوق بین المللی پول نشان می دهد که جایگاه ایران به لحاظ بیکاری در جهان طی سال های 92 تا 95 نزول 10 پله ای داشته و رتبه ایران از 29 به 19 رسیده است که به معنای بدتر شدن وضعیت بیکاری در این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: تفاوت نرخ ارز مبادله و ارز آزاد یک ماه گذشته حدود 500 تومان بوده است ولی امروز و حتی بعد از افزایش قیمت ارز مبادله ای از سوی بانک مرکزی تقاوت این دو نرخ به 700 تومان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۹    
پوتین اعلام کرد: می توان از مزیت ارزهای مجازی (بیت کوین) استفاده کرد به شرطی که زیرساخت ها، مقررات و قوانین آن طراحی شود در عین حال خطرات فرار مالیاتی و پولشویی نیز وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بانکداری ایرانی -سید محسن فاضلیان در پنل علمی تامین مالی مسکن در همایش سیاست های توسعه مسکن در ایران ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح مذکور ایده ای شبیه اسنپ در حمل و نقل در حوزه معاملات املاک شکل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل بانک مسکن از برنامه ریزی به منظور تامین مالی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی تا افق 1400 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۷    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرحی در خصوص بانک مرکزی خبر داد. محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۴    
با تصویب هیات وزیران، وزارت اقتصاد مسئول تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۱    
جدیدترین آمار صندوق بین المللی پول نشان می دهد، نرخ تورم ایران در سال 2016 به 9.035 درصد کاهش یافته است. نرخ تورم ایران برای سال گذشته میلادی 11.9 درصد برآورد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
دومین مرحله برنامه حذف دفترچه های کاغذی سازمان تأمین اجتماعی به منظور تسری این برنامه به مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان در استانهای گیلان، مازندران و اصفهان آغاز شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۹    
صوفیانی بازیگر زن متولد 26 فروردین ماه 1364 در شهر مشهد می باشد و اکنون 31 سال سن دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۶    
ایران قیمت رسمی نفت سبک خود برای بازار آسیا در ماه نوامبر را 30 سنت افزایش و قیمت نفت سنگین خود را 10 سنت کاهش داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
تا امروز تکمیل و تحقق 4 پروژه مهم وزارت نفت به سال 1400 موکول شده و احتمال افزایش تعداد پروژه هایی که تکمیل و تحقق آنها به سال 1400 موکول می شود وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۰    
سومین محموله تجهیزات طرح توسعه فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار وارد این بندر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی به منظور شرکت در اجلاس پاییزه صندوق بین المللی پول امروز به آمریکا سفر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۸    
روند ترمیم اقتصاد جهانی با سرعتی بالا ادامه دارد. این تصویر کاملا متفاوت با تصویر اوایل سال گذشته است، یعنی زمانی که اقتصاد جهان رشد پایین و آشفتگی بازارهای مالی مواجه بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
در حالی که برخی مسئولان معتقدند نباید مالیات ارزش افزوده 9درصدی و مالیات 4درصدی علی الحساب با تعرفه 5درصدی موبایل خَلط شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۹    
بازار مسکن متاثر از عوامل متنوع درون و برون بخشی (بازار پول و سرمایه، ارز و طلا، ساختار عرضه و تقاضا، درآمد نفتی دولت، قیمت حاملهای انرژی، درآمد خانوار، عوامل جمعیتی، نقدینگی و تورم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۳    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود رشد اقتصادی ایران در سال جاری را 3.5درصد و تورم را 10.5درصد پیش بینی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۷    
سازمان جهانی فائو برای ارتقاء سامانه پایش محصولات کشاورزی با استفاده از تصاویر ماهواره ای امروز تفاهم نامه ای را با ایران به امضا می رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
2 فروند بمب افکن راهبردی ارتش آمریکا با هدف نشان دادن قدرت نظامی این کشور بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآمدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
با نزدیک شدن به راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بانک ملی ایران تسهیلات ویژه ای برای عاشقان امامت و ولایت که در این مراسم حضور خواهند داشت، در نظر گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
علی اشرف افخمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدل های جدید و خاص باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
در شرایطی که سازمان راهداری نزدیک به پنج سال است که با ثبات مدیریت برای اجرای سیاست ها زمان داشته، اما هنوز به نظر می رسد این سازمان تنها برنامه هایی را اعلام می کند که برای هر یک از آن ها باید باز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۴    
در حال حاضر گسترش مشاغل خانگی به عنوان یکی از طرح های اشتغال زا می تواند به ایجاد فرصتهای شغلی در جامعه کمک کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۸    
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است برای سال 1396، 636 روستا از طریق منابع صندوق توسعه ملی آبرسانی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۸    
مراسم قرعه کشی دوره سوم باشگاه پذیرندگان پایانههای فروش متصل به حسابهای بانک آینده و طرح تشویقی آفتاب با برنامهریزی، مدیریت و اجرای شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۵    
مصوبه کاهش سود تسهیلات مسکن به 8 درصد اگر به تصویب برسد، پایین ترین نرخ سود تسهیلات مسکن در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۶    
رییس پردیس انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت از رفع آلودگی نفتی آب های زیر زمینی عسلویه با استفاده از میکروب های بومی منطقه خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۴    
شرکت گوگل اعلام کرده است که بسیاری از آژانس های روسی برای تحریف و تاثیرگذاری بر جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، میلیون ها دلار برای تبلیغات در سرویس های مختلف گوگل هزینه کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۱    
پاول دوروف صاحب تلگرام و شبکه اجتماعی وکانتکته در آستانه 33امین سالروز تولد خود هفت رمز موفقیتش را برای جوانان فاش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۸    
اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم کرده و فراموش می کنید آن را کجا گذاشته اید، بهتر است از اسپیکرهای گوگل هوم استفاده کنید تا آن را به زودی بیابید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۵    
دبیر انجمن لیزینگ با اشاره به بیانیه اخیر سازمان حمایت از مصرف کنندگان درباره شرکت های غیرقانونی پیش فروش خودرو با اعلام اینکه این شرکت ها، لیزینگ نبودند ...
  • ۱