چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۳۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۷    
شعب منتخب بانک سپه از 15 مهر ماه به مدت 6 روز کاری اوراق گواهی سپرده مدت دار یکساله با نرخ سود 16 درصد عرضه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
ترزا می، نخست وزیر انگلیس چهارشنبه در کنفرانس حزب محافظه کار در منچستر مشغول سخنرانی بود که گرفتار سرفه های پیاپی شد و کار تا جایی پیش رفت که آب خورد و از طرف یک هوادار به او آبنبات ضد سرفه داده شد!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۷    
ستاره رئال مادرید از یک بیماری عجیب رنج می برد که شاید باعث شود مدت زیادی خانه نشین شود. به گزارش آس، دنی کارواخال یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دو سه فصل اخیر بوده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳    
کارت هوشمند ملی به گفته مسئولین کلید ورود به دولت الکترونیک است و حدود 40 میلیون نفر از مردم ایران فاقد این کارت هستند و باید تا پایان سال 97 برای اخذ آن اقدام کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۹    
بانک مسکن طی چند روز گذشته در راستای اجرای طرح پرداخت ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج موفق شده علاوه بر پاسخ کامل به زوجین مراجعه کننده به شعب بانک مسکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۶    
بانک ملی ایران در این هفته از توسعه روابط بین المللی و نیز دو اقدام جالب توجه در کانون جوانه ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۴    
بانک ملت قرعه کشی بزرگ ویژه اعضای کانال تلگرام خود را با جوایزی شامل 200 سکه بهار آزادی برگزار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی دزفول نسبت به سپرده گذاری در برخی شرکت ها و موسسه ها با هدف کسب سود بیشتر و غیر متعارف به شهروندان هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۰    
نشست دو روزه روابط اقتصادی ایران – اروپا با حضور برخی از مسولان و مدیران ایرانی در حوزه های مختلف صنعتی، بازرگانی و بانکی و بیمه ای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۷    
آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال 96 از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد که بر اساس آن دولت اجازه دارد 10 هزار میلیارد تومان "اخزا" منتشر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۱    
وزیر اقتصاد دستور اخیر رییس جمهور آمریکا به صندوق بین المللی پول را نوعی شوخی خواند که هیچ تأثیری در عملکرد بانک های اروپایی، و نهادهای بین المللی مالی و رفتار آن ها با ایران ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۱    
پتروشیمی گلستان که که بانک صادرات سهامدار عمده آن محسوب می شود، زمان برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم را مشخص کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۸    
روزنامه همدلی نوشت: پوسترهای فروشتان را روی در و دیوار شهر نصب کرده اند؛ آن ها که به پول شما نیاز داشتند، پیش از این کلیه هایشان را فروخته بودند و پیش تر وسایل خانه را. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۱    
محسن چاوشی که سابقه همکاری با حامد هاکان را داشته است، درگذشت این خواننده جوان را تسلیت گفت. محسن چاوشی در پی درگذشت حامد هاکان در اینستاگرام نوشت: درس این زندگی از بهر ندانستن ماست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۵    
به رغم وجود قوانین و مقررات متعدد نظارتی و همچنین دستگاه های پرطمطراق نظارتی، نظارت بر عملکردها چندان مثمرثمر نبوده و به طور جد تخطی از قوانین و مقررات در عملکرد دستگاه های اجرایی در باب هزینه کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۹    
اگرچه حدود دو هفته از پاییز می گذرد، اما تازه از روز گذشته و با بارش بی وقفه آسمان کشور در برخی نقاط و سیلابی شدن برخی شهرها و سفیدپوش شدن برخی دیگر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۶    
روزنامه ایران در گزارشی به دومین روز کنفرانس ایران و اروپا در زوریخ پرداخت و نوشت: سخنرانی معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در چهارمین کنفرانس ایران و اروپا که تمام شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۳    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه از نمایشگاه بین المللی دامداری شهر کلرمون فران فرانسه بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۰    
در شرایط کنونی به برنامه توام با عقلانیت نیاز داریم که آینده کشور را مبتنی بر توسعه تنظیم کند و فرصتهای اشتغالزایی را با در نظر گرفتن محدویتهای منابع نظیر آب و در مسیر توسعه کشور ایجاد نماید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۷    
الکساندر بیلچوک رییس سازمان هواپیمایی اوکراین و محمد بهشتی منفرد سفیر ایران برنامه امضای یادداشت تفاهم همکاری حمل و نقل هوایی دو کشور را در کی یف بررسی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی ایران که به پاریس سفر کرده است، در دیدارهمتای فرانسوی خود راه های افزایش همکاری دو کشور در زمینه کشاورزی و دامپروری را بررسی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۸    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - اظهار نظر جالب روی کین سوژه سایت گل شده است، او گفته فوتبالیست هایی که از صدمه دیدن می ترسند، فوتبال را کنار بگذارند و بروند سراغ شطرنج!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه عقد قرارداد استقلال با سرمربی آلمانی، خبر ورزشی این کارتون محمدرضا میرشاه ولد را بدون شرح منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۵    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افرادی که می خواهند صاحب کل مالکیت سهم خود در سهام عدالت شوند، باید 460 هزار تومان پرداخت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۵    
طنز و کاریکاتور طنز - تحت تعقیب قرارگرفتن فرد بالارونده از ارگ کریم خان، سوژه فتوطنز امروز روزنامه شهروند شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۲    
سرپرست وزارت نیرو گفت: 30درصد از تاسیسات آب و برق استان ها نیاز به بازسازی و بهسازی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۲    
طنز و کاریکاتور طرح - به بهانه درگذشت جلال طالبانی، رییس جمهور پیشین و سیاستمدار معتدل و مردمی عراق.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پیشنهاد به اپراتورهای اینترنتی برای ارائه خدمات اینترنتی تا حجم معین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۹    
هم اکنون حدود 3300 مگاوات از ظرفیت نصب شده نیروگاهی فرسوده با راندمانی نزدیک به 21 تا 25 درصد در کشور وجود دارد که از این میزان 14 نیروگاه قدیمی مربوط به بخش دولتی با ظرفیتی نزدیک به 2200 مگاوات است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - تلاش پلیس امریکا برای یافتن انگیزه ترور در لاس وگاس عنوان کارتون محمدرضا ثقفی در روزنامه شهروند است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۶    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه تیراندازی مرگبار در لاس وگاس و داغ شدن چندباره قانون حمل سلاح گرم در امریکا، سایت کگل کاریکاتورهایی در این باره منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۳    
با ورود دو گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به عنوان یکی از آخرین پرچم داران 2017 قبل از کریسمس، بازار مقایسه های فنی داغ شده تا خریداران بالقوه روی خرید یکی از آنها تصمیم بگیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۰    
سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، از تصویب 2.4 میلیارد دلار طرح سرمایه گذاری خارجی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۷    
قراردادها باید به گونه ای بسته که چه در دوره رکود و چه در شرایط رونق، به نفع کار باشد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۴    
یک واحد تجاری 151 متری در محدوده قیطریه، با مبلغ ودیعه یک میلیارد و 200 میلیون تومان و مبلغ اجاره ماهیانه 30 میلیون تومان معامله می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۱    
رییس شورای ملی زیتون گفت: در ماه های اخیر نرخ زیتون 25 درصد افزایش یافت و البته با شروع برداشت رسمی زیتون، قیمت به روال عادی خود بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۸    
53.1 میلیون نفر در شمال چین از پروژه عظیم تغییر جهت آب که تا به حال بیش از 10 میلیارد متر مکعب آب را از جنوب به شمال، انتقال داده، منتفع شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۵    
"مرکل، دراگی، یلن و ترامپ" چهار نفری هستند که رفتار آنها تقویت دلار در مقابل سایر ارزها را رقم زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۹    
شرکت هایی که قصد ورود به بورس اوراق بهادار را دارند ابتدا باید امیدنامه پذیرش را تهیه و اطلاعات مورد نیاز را در آن درج کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۶    
برای خرید صندلی خودرو کودک بلن مدل Thunder-Isofix در بازار باید حدود 890 هزار تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۶    
رئیس سازمان خصوصی سازی از احتمال بازگشت بخشی از مالکیت سهام عدالت به دولت در صورت عدم واریز مابقی مبلغ سهام خود خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۳    
شب گذشته طی مراسمی، از بنر رسمی دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. امسال نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۰    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی پس از این حادثه از دستگیری عاملان آن خبر داد و تصریح کرد: در جریان تحقیقات مشخص شد که جسد متعلق به شخصی به هویت صادق برمکی متولد1371 ساکن مهاباد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۳    
وزیر راه ادامه داده که تصمیم گیری در این رابطه، نیازمند بررسی های بیشتر بانک مرکزی است. کاهش نرخ سود تسهیلات و افزایش مدت بازپرداخت به مفهوم خالی شدن صندوق بانک ها و آب رفتن منابع مالی بانک های وام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۰    
قاسمی گفت: ظریف برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد جلال طالبانی فردا به سلیمانیه عراق می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اصلاح نظام بانکی اولین چیزی است که رئیس جمهور از من خواسته با جدیت دنبال کنم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۲    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر افزایش ارزش دلار، 1.9 دلار کاهش یافت و هر اونس به قیمت 1272.7 دلار به فروش رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهور روسیه، خواهان تمدید توافق کاهش تولید اوپک تا پایان سال 2018 میلادی، به بهبود قیمت جهانی نفت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۴    
جمعی از سپرده گذاران موسسه افضل توس امروز در دو راهی یوسف آباد تهران تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۵    
موضوع بازنگری در قوانین بورسی به منظور تسهیل در روند معاملات و رفع ابهامات در سال های اخیر بارها از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۰    
دنیای اقتصاد : در پنجمین روز هفته، دلار وارد محدوده 3 هزار و 940 تومان شد؛ دلار که روز سه شنبه با قیمت 3 هزار و 924 تومان به کار خود پایان داده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۲    
گمرک با ابلاغ بخشنامه ای به گمرکات سراسر کشور، تمهیدات لازم را برای تسهیل، تسریع و جلوگیری از ازدحام در گمرکات مرزی خروجی در اربعین حسینی ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس جمهور ونزوئلا پیشنهاد کرد برای حذف سلطه دلار و تأثیر منفی آن بر بازارهای جهانی مبادلات نفت خام و فرآورده های پالایشگاهی اوپکی ها با سایر ارزها به غیر از دلار انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۳    
استفاده از دخانیات و قلیان در قهوه خانه و سفره خانه ها، رستوران و کافی شاپ ها، هتل و مسافرخانه ها، بوستان ها و پارک ها و همه اماکن عمومی دیگر در قم ممنوع شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۰    
حیدر العبادی در کنفرانس خبری مشترک خود با رئیس جمهور فرانسه در پاریس تاکید کرد کرد بغداد خواهان درگیری مسلحانه با اقلیم کردستان این کشور نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۰    
تعدادی از ورزشکاران کشورمان از جمله علی دایی به عنوان سفیران پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۷    
آمار واحدهای فروش اقساطی شده مسکن مهر نشان می دهد حداقل 500 هزار واحد خالی است و البته در بسیاری از واحدهای فروش رفته نیز متقاضیان ساکن نشده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با گذشت 7 ماه از سال بانک های عامل استان تنها به 10 مورد از متقاضیان حوزه صنعت و کشاورزی تسهیلات رونق تولید پرداخت کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۵    
همبستگی شهری شدن با توسعه و شکوفایی، بسیار مهم به شمار می رود، چراکه کمک می کند سیاست های مسکن، به سوی ساخت خانه های متناسب با درآمد حرکت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۲    
طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، حد فاصل وانا تا امامزاده هاشم در محور هراز، به دلیل بارش برف در محدوده فوق تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۷    
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به صادرات یک میلیارد دلاری محصولات تولیدی از مناطق آزاد تا پایان امسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۴    
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با ورود پشتیبانی امور دام و خرید مرغ از مرغداران انتظار می رود که در روزهای آینده وضعیت قیمت مرغ در بازار بهبود یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۱    
درحال حاضر تعداد مشاوران املاک فراتر از نیاز صنعت ساختمان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۸    
مصرف آب در بخش کشاورزی بسیار زیاد است و با تعرفه بندی می توان تاحدی از هدرفت آب در این حوزه و بخش های دیگر جلوگیری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۵    
اختلاط برنج ایرانی با خارجی به ابزاری برای سوء استفاده دلالان و کسب سودهای آن چنانی مبدل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۲    
معادن ایران به پایان عمر خود نزدیک می شوند، در حالیکه تاکنون هیچ جاگزینی برای آنها مشخص نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۹    
در پنج ماه نخست سال با 10درصد کاهش، 2 میلیون و 15 هزارتن انواع محصولات کشاورزی با ارزش بالغ بر یک میلیارد و 726 میلیون دلار صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۶    
بنابر آمار ها به ازای هر 100 شهروند ایرانی یک شعبه بانک وجود دارد که این تعداد شعبه از کشور های توسعه یافته جهان نیز بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۸    
رییس سازمان چای از پرداخت 70 درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تولید چای در سال جاری به دلیل بی سابقه بودن شرایط خوب جوی در سال گذشته، به پارسال نمی رسد اما از سال های قبل از آن بیشتر خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۸    
سهم ارزش افزوده بخش صنعت، معدن و تجارت از تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال 1400 به ترتیب با رشد 1.5، 0.57 و 1.1 روبرو می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
توسعه طرح مشاغل خانگی در هشت استان، سرمایه گذاری 5500 میلیارد تومانی در حوزه آموزشهای مهارتی و اشتغالزایی 15 هزار نفری تعاونی های گردشگری و هتلداری از مهمترین عناوین اخبار هفته جاری بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
مدیر تحقیق و توسعه بورس تهران می گوید که در بورس های جهان و منطقه به مسائل زیست محیطی، اجتماعی و راهبری توجه ویژه می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۲    
شرکت ملی پست نرخ خدمات پستی خارجه زمینی را در انواع مرسولات و با تفکیک کشورها از گروه یک تا سه اعلام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۹    
رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی که تعداد توزیع کنندگان ایرانی هفت برابر متوسط جهانی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۹    
گزارش های موسسه Trading Economicsگویای آن است که تا سال 2020 میلادی به طور متناوب از ارزش صادرات ایران کاسته و به جای آن اقتصاد به سمت واردات بیشتر پیش خواهد رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۰    
نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از برگزاری مجمع سالانه ایران و چین و همچنین افزایش حدود 30 درصدی مبادلات تجاری دو کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۰    
در پی درخواست وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشکیل ستاد زنجیره فولاد با حضور بخشهای مختلف فعال در این ستاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۷    
طرح سوال از وزیر ارتباطات درباره قراردادهای این وزارتخانه، نهایی شدن مصوبه هیئت دولت در خصوص دولت الکترونیک، مشارکت سازمان فضایی ایران با اپسکو در ماهواره های کوچک ...