چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۲۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۹    
یکسال پیش با پیشنهاد مدیریت خزانه داری و مبادلات بانک قرض الحسنه رسالت طرح صدور دسته چک بدون مراجعه حضوری مشتریان به شعب مطرح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۶    
راشا تودی اعلام کرد: در راستای حذف دلار، چین، عربستان را مجبور می کند تا فروش نفت خود را با یوآن انجام دهد،که در این صورت سایر اعضای اوپک هم همراهی خواهند کرد، چین بزرگترین واردکننده نفت از روسیه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
برای نخستین بار در کشور 31 هزار تن گندم دورم با کیفیت به کشور ایتالیا صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۴    
کارخانه احیای مستقیم (تولید آهن اسفنجی) فولاد میانه با تکنولوژی ایرانی پرد، روز شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، افتتاح می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۴    
بنابر اعلام سخنگوی کاخ سفید، ترامپ ساعت 12:45 بعداز ظهر جمعه به وقت واشنگتن (20:15 به وقت تهران) درباره سیاست جدید آمریکا در قبال ایران سخنرانی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۲    
دامپینگ عبارت است از صادرات یک کالا با قیمت کمتر از هزینه های تمام شده یا به عبارتی دیگر فروش کالا در خارج به قیمتی کمتر از قیمت داخلی.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۴    
با گذر از جاده هراز و در نزدیکی آمل معادنی به چشم می خورد که آثار مخرب آن از جمله گرد و غبار باعث آسیب رساندن به جنگل های اطراف شده و مرگ تدریجی جنگل ها را به همراه داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۴    
برای خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy J7 Pro SM-J730F دو سیم کارت باید در حدود یک میلیون و 250 هزار تومان هزینه کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۸    
نمونه بازار کنونی اینترنت اشیا در خانه های هوشمند است که عبارت اند از کنترل و اتوماسیون روشنایی، گرمایشی، تهویه و لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تصفیه هوا، اجاق گاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۸    
مبنای قانونی برای متوقف کردن پروژه خط لوله نورد استریم روسیه، وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تاکید دستگاههای نظارتی و دولت بر اجرای طرح مسکن اجتماعی گفت: در مسکن اجتماعی نباید به تجمیع فقر کمک کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۵    
عکسی از هدی زین العابدین روی فرش قرمز فستیوال لندن برای فیلم اسرافیل را مشاهده می کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۲    
اوپک پیش بینی تقاضا برای نفت خام خود در سال 2018 را دوباره افزایش داد و اعلام کرد که توافق کاهش تولید این سازمان به کمک سایر تولیدکنندگان باعث شده است بازار از حالت اشباع خارج شود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۵    
مرداد امسال در کل کشور، بیش از 9.8 میلیون فقره چک عادی به ارزش 628.1 هزار میلیارد ریال مبادله شده که از این میزان، بالغ بر 1.5 میلیون فقره به ارزش 138.4 هزار میلیارد ریال برگشت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۰    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه تولید تخم مرغ بیشتر از مصرف داخلی است، بر توسعه صادرات آن تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راس هیاتی به منظور شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی وارد واشنگتن شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت : 270 هزار هکتار زمین از اراضی طرح 550 هزار هکتاری به بهره برداری رسیده و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۹    
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: قطب شدن زنجان در حوزه فناوری اطلاعات دور از دسترس نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۰    
محمد خزاعی میگوید از ابتدای دولت یازدهم تا کنون حدود 14 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۴    
با بسته شدن مرزها در اقلیم کردستان شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که اوضاع به سمت قاچاق صادراتی برود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۸    
شبکه آزادراه کشور را باید 10 هزار کیلومتر افزایش دهیم زیرا قبل از انقلاب تنها دو میلیون خودرو داشتیم اما الان حدود 20 میلیون خودرو داریم و سالی یک میلیون خودرو اضافه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس پیشنهاد داده تا پرداخت سود سهام عدالت به صورت نقدی به مردم منتفی شود و جناب رئیس جمهور نیز موافقت اولیه خود را با این پیشنهاد نشان داده اند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۸    
رسانه های آمریکایی خبر دادند که رئیس جمهور این کشور روز جمعه تصمیم خود درباره توافق هسته ای با ایران را اعلام خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان این صندوق از شنبه آینده به مدت یک ماه آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۲    
اگرچه موسسات مالی غیرمجاز همچون یک قارچ سمی، فضای نظام بانکی را متاثر کرده بودند، اما با مجموعه اقداماتی که از سوی بانک مرکزی، نظام بانکی و موسسات مالی شناسنامه دارها صورت گرفته، اکنون موسسات مجاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۲    
مدتی است که رسانه های الجزایر تقریبا هر روز در مورد کاهش ارزش دینار مقابل ارزهای دیگر از جمله یورو و دلار می نویسند که کاهش ارزش دینار مقابل یورو و دلار رکورد زده و قیمت بی سابقه ای را ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۳    
سهم ارزشی چک های برگشتی در مردادماه سال جاری نسبت به ماه قبل از 22.8 درصد به 22 درصد و سهم تعدادی آن از 16.3 درصد به 15.8 درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۳    
راشاتودی اعلام کرد: پس از جلسه رسمی پوتین با مقامات بانک مرکزی و اقتصادی این کشور تصمیم گرفتند که استفاده از بیت کوین و ارزهای مجازی را در روسیه قانونمند کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل بانک صادرات ایران با استاندار خراسان رضوی دیدار و پیرامون مسائل مربوط به موسسه میزان و پدیده شاندیز به گفتگو پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۴    
همزمان با افزایش مبادلات چک، برگشتی های آن نیز عمدتا به دلیل کسری و نبود موجودی حساب افزایش یافته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۴    
پنج عامل موجب تقویت دلار در مقابل سایر ارزها در بازار جهانی شدند. در این میان لحن محتاطانه صورت جلسه بانک مرکزی اروپا و از سوی دیگر حمایت تعداد بیشتری از اعضای کمیته سیاست بازار باز بانک مرکزی آمریکا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۱    
طی ماه های اخیر شهروندان تهرانی که قصد خرید مسکن دارند بیشتر ترجیح می دهند از امتیاز خرید تسهیلات استفاده کنند؛ در حالی که در سایر شهرها تمایل به سپرده گذاری برای دریافت وام بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مشتری مداری و تسهیل محاسبات بانکی مشتریان در خصوص نحوه محاسبه اقساط و کارمزد تسهیلات قرض الحسنه اقدام به راه اندازی سامانه محاسبات اقساط تسهیلات قرض الحسنه نموده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: این بانک طی یک دهه فعالیت خود بیش از سه میلیون تسهیلات قرض الحسنه اعطا نموده که پانصد و ده هزار فقره آن مربوط به سال مالی 1395 می باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۶    
اولین دوره آموزش عمومی پدافند غیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بصورت مجازی در استان سمنان کلید خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۶    
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران که در راستای نظارت بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اولویت های ابلاغی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد به استان هرمزگان سفر کرده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰    
بانک پاسارگاد، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و جهت بهره مندی علاقمندان، پژوهشگران و محققان، یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را به استانداری قم اهداء کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰    
دومین دوره جشنواره بام با عنوان ماشین بابام از ابتدای آبان ماه آغاز خواهد شد و کاربران سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران بام می توانند در قرعه کشی یک دستگاه خودرو "رنو کپچر" شرکت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۵    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری در روز پنجشنبه بیستم مهر ماه 96 برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۹    
یکی از مهم ترین برنامه های دولت دوازدهم طرح اصلاح نظام بانکی است که به صورت مستمر از سوی رئیس جمهوری مطرح شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۶    
بانک ملت نسخه 1.0.1 سیستم عامل ios همراه بانک جدید ملت را با هدف جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان، وارد بازار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۳    
بانک مسکن در هفدهمین همایش سیاست های توسعه مسکن، به دلیل حضور فعال در همایش و ارایه مشارکت فکری، لوح تقدیر دریافت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس سازمان صدا و سیما، تبلیغات رایگان را پاداش رسانه ملی برای بنگاه هایی دانست که در راستای اشتغال و تولید ملی فعالیت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۷    
غروب سه شنبه 18 مهر، ساکنان محله ای در حاشیه شهرستان بجنورد - استان خراسان شمالی- با شنیدن فریادهای زنی از اهالی محل، متوجه آتش سوزی خانه شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۴    
منابع اطلاعاتی از کشته شدن سالی جونز، خواننده رپ انگلیسی که به یکی از اعضای ارشد داعش تبدیل شده بود، خبر دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۴    
سخنگوی دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق ادعای شورای امنیت منطقه کردستان مبنی بر قصد بغداد برای حمله به این منطقه را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۱    
عدم گنجاندن سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در برنامه روز پنجشنبه کاخ سفید، این فرض را پیش آورده که شاید ترامپ قصد دارد فردا جمعه راهبرد نهایی خود را درباره توافق هسته ای ایران علنی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۸    
پرونده ای جنایی در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد درباره مرگ دلخراش یک معتاد در مسیر مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در حالی در مرحله رسیدگی است که سه تن از متهمان پرونده با اعلام رضایت خانواده اولیای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انجام عملیات مقتدرانه اداره کل اطلاعات استان کرمان علیه گروهک ها و باندهای اشرار در عمق کویر و کشف انواع سلاح و مهمات نیمه سنگین از آنان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۵    
ژرژ وه آ، اسطوره فوتبال لیبریا دقایقی پیش در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پیروزی رسید و به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۵    
سازمان های اطلاعاتی آلمان به شرکت های این کشور در خصوص فروش اقلام دو منظوره به ایران که می تواند برای فناوری موشکی مورد استفاده قرار گیرد هشدار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضدتروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۲    
قاسمی با اشاره به تحولات منطقه کاتالونیای اسپانیا گفت: جمهوری اسلامی ایران لزوم تمکین به حاکمیت قانون و اجتناب از خشونت و پیگیری مطالبات از طریق مسالمت آمیز و قانونی را مورد تاکید قرار می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۹    
بر اساس قیمت های عمده فروشی رسمی اعلام شده و قیمت های موجود در بازار، فروشندگان میوه به صورت میانگین 96 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
دنیای اقتصاد : مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت تغییر سیاست های عرضه زمین اظهار کرد: سیاست گذاری زمین شهری در سه بعد مالکیت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۵    
بانکداری ایرانی - با مشاهده صورت های مالی این شرکت ها مشخص می شود که در سال 95 اغلب این بیمه گر ها رشد منفی در حق بیمه تولیدی داشتند تا جایی که دو شرکت مستقر در منطقه آزاد بین 75 تا 84 درصد افت حق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۲    
به نظر می رسد با توجه به وجود بند 5 فصل ز در قرارداد افتتاح حساب مسکن یکم، هر گونه تغییر شرایط در نحوه اعطا و بارپرداخت تسهیلات مسکن از محل صندوق مسکن یکم عطف به ماسبق می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۰    
آزمایش 198 نمونه عسل در دنیا نشان داد 75 درصد از این فرآورده ها به سم آلوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۷    
کارشناسان، از طراحی مدلی از بانک خبر دادند که بواسطه فعالیت در چارچوب عقود مبادله ای، ربوی نیستند؛ مدلی که بدواً درست به نظر می رسد، اما انتقادات فنی و مهمی به آن وارد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۰    
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه تصمیمات اخیر آمریکا خللی در روند مذاکرات بین ایران و شرکت های نفتی بین المللی ایجاد نکرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۷    
در پنج روز کاری بورس تهران در هفته گذشته شاخص کل 685 واحد افت و کانال 85 هزار واحدی را ترک کرد. در این مدت شاخص آزاد شناور با افت بیش از 1000 واحدی همراه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۴    
رشد تولید صنعتی ایران به گونه ای پیش خواهد رفت که به صورت متوسط فصلی در سال 2020 به عددی معادل 10.23درصد خواهد رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۱    
بر اساس قیمت های عمده فروشی رسمی اعلام شده و قیمت های موجود در بازار، فروشندگان میوه به صورت میانگین 96 ...