پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۱۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۵    
هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی دو سالانه خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه تحت عنوان ANGVA2017 با حضور فعالان این حوزه از 9 تا 11 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۰    
غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه یادیاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم در برگزار می شود مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۳    
قائم مقام بانک مرکزی، علایم اقتصادی در پایان دولت یازدهم را حاکی از بازگشت اقتصاد به مسیر سلامت دانست و گفت: اقتصاد ایران در سال گذشته رشد بی نظیری را تجربه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۹    
معاون وزیر نفت درباره بسته های تشویقی برای جذب سرمایه گذار در صنعت پتروشیمی گفت: تکمیل کنندگان زنجیره تولید در این صنعت مشمول تخفیف در قیمت خوراک می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۹    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر بهبود تراز تجاری ایران و اتریش تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰    
بازدید محمدامین سازگارنژاد رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از هفدهمین مسابقات ملی مهارت
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۹    
علی اصغر سفری ، مدیرعامل بانک گردشگری، در پیامی روز جهانی گردشگری را گرامی داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۳    
همزمان با آغاز ماه مهر، بانک قرض الحسنه مهر ایران، پرچم مهرورزی را برافراشته نگاه داشته و با تدبیر و فعلیت بخشیدن به شعار مهربان باشیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۴    
عضو شورای شهر شهریار در آیین افتتاح 315 مین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه؛ اخلاق گرایی و مشتری مداری اولویت بانک پارسیان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۴    
در بازار رقابت انحصاری تعداد تولیدکننده ها و مصرف کننده ها زیاد است، به طوری که هیچ کدام توانایی کنترل کامل قیمت بازار را ندارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۸    
فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 ظرفیت 32 گیگابایت با قیمت 49 هزار تومان در بازار به فروش می رسند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۲    
اعلام جرم دادستان تهران علیه مدیر تلگرام، پاول دورف را به ترس انداخته و از روز گذشته تاکنون سه پیام مستقل در ارتباط با ایران منتشر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۳    
معاون آموزش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با بیان اینکه الگوی برنامه ریزی این سازمان مطابق با استانداردهای بین المللی و نوین است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۳    
شرکت گوگل اخیراً خدمت startup with Google را برای شرکت های نوپا (استارتاپ) راه اندازی کرده که دسترسی های ایران به این خدمت را به طور کامل مسدود ساخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۰    
در حالی روند تاخیرات پروازی در نیمه نخست صدای برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی را در آورده که وزیر راه و شهرسازی مدعی شد میزان تاخیرات پروازی شرکت های هواپیمایی داخلی کاهشی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از پرداخت سه نوع تسهیلات تولیدی با کارمزدهای حداکثر هشت درصدی در مناطق روستایی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۱    
صبح امروز و پس از حضور حضرت آیت الله خامنه ای در کنار پیکر مطهر شهید حججی، انگشتر و چفیه رهبر انقلاب اسلامی به همسر این شهید اهدا شد. ایرنا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
درحالی قیمت نفت برنت به بالاترین رقم 26 ماهه رسید که طی 12 ماه گذشته ارزش روبل به 3 دلیل در برابر دلاد بهترین عملکرد در ارزهای جهان ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۸    
وزیر ارتباطات در دیدار با دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات با اشاره به رفتار انجمن مبانی موبایل (GSMA) در حذف عضویت اپراتورهای ایران از این انجمن در پی عدم صدور مجوز OFAC (وزارت خزانه داری آمریکا) و نیز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۸    
لادا وستا امید روس ها برای جایگزینی با ال 90 یا تندر در ایران است که از سال 86 تولید می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۵    
کابل عظیم آتلانتیک بین آمریکا و اسپانیا با مشارکت مایکروسافت و فیس بوک تحت نام پروژه مارئا / Marea تکمیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۲    
برخی خریداران آیفون 8 و 8 پلاس از وجود نویز هنگام مکالمه خبر داده اند. اپل ضمن تایید این مشکل قول داد به زودی آن را رفع می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۶    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - بیماری های قلبی-عروقی اولین علت مرگ و میر در کشور این خبر سوژه رضا جنگی در روزنامه اعتماد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - پشت پرده مدیریت بحران در استقلال و پرسپولیس عنوان کارتون امروز خبر ورزشی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه خبر 30درصد آب تهران، قبل از مصرف، ناپدید می شود راضیه درزی این کارتون را در شرق منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۲۴    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات پنجمین روز مهر ماه سال جاری با 190 واحد رشد به پله 85 هزار و 819 واحدی رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۵    
با افزایش قیمت برخی کالاها و عدم کنترل قیمت ها از سوی ارگان های مربوطه رئیس جمهور شخصا دستور بررسی قیمت کالاهای با افزایش 20 درصدی را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
مجتبی خسروتاج، رییس سازمان توسعه تجارت ایران که این روزها به دلیل تصمیماتش درباره واردات خودرو به نام پررنگ رسانه ها تبدیل شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
برای خرید ماهیچه شترمرغ در بسته های 500 گرمی باید در حدود 21 هزار تومان و بسته های هزار گرمی 41 هزار تومان هزینه کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۳    
در مجموع بررسی نرخ دلار در ششمین ماه از سال جاری نشان می دهد که دلار بین 3 هزار و 833 تومان تا 3 هزار و 920 تومان در نوسان بوده که بالاترین نرخ دلار در سال 96 در نیمه شهریورماه به ثبت رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۰    
براساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از 68 تن زعفران به کشورهای مختلف جهان صادر شده است که از این میزان 46 تن به صورت فله بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۷    
نمایشگاه ایران پلاست امسال که با حضور شرکتهای متعدد داخلی و خارجی در حال برگزاری است، در میان تعجب همگان نشانه ای از عقب ماندگی در حوزه نفت و گاز را برای خود به عنوان نماد انتخاب کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۱    
برای خرید آپارتمان 80 متری در منطقه یوسف آباد میدان سلماس باید در حدود 590 میلیون تومان هزینه کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به اینکه خرید از سمت مرغ های سایز بزرگ به مرغ های سایز کوچک تر تغییر یافته گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورا در مجموع تقاضا برای مرغ 40 درصدکاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۱    
بر اساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 قریب به 22 تن مفصل مصنوعی، وارد کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۸    
کاری از واگذاری رایگان 1250 سند املاک زراعی به مردم میامی استان سمنان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۵    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریور 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریور 1395 براساس سال پایه 100=1395 معادل 9.9 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۹    
ایران و مجارستان در زمینه همکاری های فنی و سرمایه گذاری های مشترک برای توسعه زنجیره تولید گوشت مرغ با کشور مجارستان اعلام آمادگی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۳    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: وزارت نفت نباید به خام فروشی متهم شود؛ زیرا پالایشگاه ها به بخش خصوصی واگذار شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۴    
دبیر کل بانک مرکزی از آمادگی کامل بانک های کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۱    
اولین ژنراتور کلاس F کشور از بندر شهید رجایی بارگیری و وارد ساختگاه این نیروگاه در بندرعباس شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۹    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت گفت: قیمت نفت 60 دلار برای هر بشکه می تواند بازارهای جهانی انرژی را به ثبات برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۱    
روز چهارشنبه با تداوم افزایش های اندک دلار و در شرایطی که واکنش به انتخابات آلمان سرمایه گذاران را به دست آوردن سود از یکی از بهترین شرایط بازار ارز امسال تشویق کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۸    
فرودگاه مهرآباد در اقدامی عجیب و مخالف با قوانین زیست محیطی، شکارچی استخدام کرد تا با کشتار پرندگان، باند پرواز را به اصطلاح ایمن سازی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۵    
سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای، خواستار هوشیاری مودیان مالیاتی در مقابل شگردهای متقلبانه و مجرمانه کلاهبرداران شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۹    
امروز بالا رفتن انتظارات از این که فدرال رزرو آمریکا امسال برای سومین بار نرخ بهره را افزایش دهد باعث بالا رفتن ارزش دلار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد: مطالبات کارگران دو شرکت هپکو و آذرآپ از فردا (پنجشنبه) پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۴    
به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان پست بانک ایران به همراه کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته در مراسم غبارروبی مزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران شرکت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۲    
همزمان با ششم محرم الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور مدیران و کارکنان مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازجمله پست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۶    
از ابتدای آغاز طرح ضربتی وام ازدواج در اوایل مردادماه 93 درصد از سهمیه این بانک در پرداخت تسهیلات به زوج های جوان محقق شده است و مابقی آن نیز تا انتهای طرح 100 درصد تحقق پیدا خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۱    
بانک ملت از ابتدای طرح ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا کنون ، بیش از پنج هزار میلیارد ریال وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۸    
اختصاص شماره حساب 99999 بانک سپه به منظور جمع آوری کمک برای مسلمانان میانمار
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۵    
استاندار اصفهان از کمک بانک ملی ایران به اجرای طرح ملی رونق تولید در این استان تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۳    
رئیس گذرگاه مرزی باشماخ بین ایران و شمال عراق گفت: فعالیت این گذرگاه طبق روال معمول ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از آمادگی بانک های کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد و گفت: سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز در استان های کرمانشاه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۷    
به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی کمیته ای ویژه مامور بررسی مسائل و مشکلات سهامداران شرکت کنتورسازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1294 دلار و 89 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه نوامبر امروز با 20 سنت، معادل 0.34 درصد افزایش به 58 دلار و 64 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۸    
ارزش بازار بورس در پایان شهریور ماه به میزان 143126 میلیارد ریال رشد کرد و معادل 4 درصد افزایش را به ثبت رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد سهم پرداخت هزینه های درمان از جیب خانوار از 56.97 درصد در سال 1380 به 38.11 درصد در سال 1394 کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۲    
فروش رنو فرانسه به ایران در 8 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 82 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 99617 دستگاه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۹    
تعیین سود قطعی و عدم مشارکت در ریسک سرمایه گذاری از ویژگی های منطق اقتصادی ربا است که عقود بانکی با شروط ضمن عقدی که در قراردادهای اسلامی قرار داده اند ماهیت آنها را تغییر داده اند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۶    
یک کارشناس با بیان اینکه کاهش سود سپرده های بانکی و سیاست های دولت در حوزه وام مسکن باعث تحریک تقاضا در این بخش می شود، گفت: نیمه دوم سال با رشد تقاضا شاهد افزایش قیمت های مسکن خواهیم بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۴    
معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش ابعاد مختلف بخشنامه ممنوعیت صدور هولوگرام در شهرداری تهران را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
نخستین رویداد موپک برای تلفن همراه، برنامه ریزی و توسعه زندگی شهری با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از 26 مهرماه برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۸    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه راهبردی صنعت خودرو افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی را هدف گذاری کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۵    
به طور قطع تا پایان دولت دوازدهم جهشی در قیمت مسکن اتفاق نمی افتد، بلکه روند صعودی معاملات را همراه با افزایش منطقی قیمت ها شاهد خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۲    
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران معتقد است باید شرایط را طوری برای این صنعت مهیا کرد که شرکت ها انرژی خود را روی نرخ شکنی نگذارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۹    
به نظر می رسد گوگل قصد دارد در زمینه طراحی و تولید گوشی های همراه نیز جا پای اپل گذاشته و از این غول تکنولوژی آمریکایی دنباله روی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۹    
یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به صحبت های وزیر ارتباطات مبنی بر تجمیع همه کارت ها در تنها یک کارت؛ این اتفاق را عملی اما مشروط به اقدامات مقدماتی خاصی دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۶    
عضو هیات مدیره تاپیکو از احتمال برگزاری مناقصه برای فازهای 2 و 3 پالایشگاه خلیج فارس خبر داد و گفت:برای تامین منابع مالی تکمیل فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس روش های مختلفی پیشنهاد شده که یکی از آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۶    
طبق گزارش های منتشر شده ، کشور چین بطور کامل اپلیکیشن پیام رسان محبوب و کاربردی واتساپ را فیلتر و مسدود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۳    
جویشگرهای بومی هنوز فاصله معناداری با جویشگرهای بین المللی نظیر گوگل و حتی جویشگرهای بومی نظیر یاندکس روسیه دارند؛ در عین حال در یک نگاه درازمدت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۰    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار، کمیته روابط کار را مهمترین کمیته شورای عالی کار دانست و اولین دستور کار آن را تدوین آیین نامه تبصره یک ماده 7 قانون کار اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۴۲    
بانکداری ایرانی -چندسالی است که صنعت بیمه با موضوع مالیات ارزش افزوده درگیر بوده و با توجه به وعده های چندباره مسولین اقتصادی و حتی رییس سازمان امور مالیاتی این صنعت همچنان در گیر این مساله بوده و ...