چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۲۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۶    
محققان پژوهشگاه رویان موفق شدند یک داربست زیست-مهندسی شده برای ترمیم ضایعات استخوانی بسازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۵    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 ، قریب به 13 تن انواع قاب، از کشور صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۹    
کولئوس در مجموعه ی کراس اوور های متوسط شهری قرار دارد که با فناوری های ایمنی مدرن، سیستم دو دیفرانسیل هوشمند و جعبه دنده ی خودکار جدید، به بازار عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوا غالب نقاط کشور طی 24 ساعت آتی خبر داد و گفت: دمای هوای غالب نقاط کشور طی 24 ساعت آینده (روز عاشورا) بین 4 تا 8 درجه افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۸    
علاقه مند به حضور در آیین های عاشورایی استان اصفهان دعوت شدند تا در بیش از 70 هفتاد آیین و میراث ناملموس ماه محرم که در دو سال اخیر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، در روستای ابیانه شرکت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۵    
یک جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی، پاشنه آشیل درد و رنج زایمان در بین زنان ایرانی را در گرو عملکرد نیروهای متخصص بیهوشی عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۳    
در سال زارعی 96-97 برنامه ریزی 250 هزار هکتاری برای سطح زیر کشت دانه های روغنی صورت گرفت که این میزان 2.5 برابر سطح زیر کشت کنونی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۳    
تامین اجتماعی در حذف بیمه شدگان قالیبافی به تعهدات خود پایبند نبوده و به دلیل کمبود منابع ، اقدام به قطع بیمه تعداد زیادی از بافندگان فرش دستباف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۰    
به دلیل عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها برای بازسازی منازل، زلزله زدگان خراسان شمالی، همچنان در چادر زندگی می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۷    
کره جنوبی هم خود را به کشورهایی ملحق کرد که استفاده از بیت کوین و سایرارزهای دیجیتالی را ممنوع خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۷    
معاون راه آهن گفت: درباره اعزام 6 قطار باری از اینچوآن به تهران تا پایان سال جاری میلادی توافقات اولیه صورت گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۴    
ونزوئلا اخیرا شروع به قیمت گذاری نفت خام خود به یوان کرده است تا به این وسیله بتواند تحریم های آمریکا را دور بزند. درحالی که این کشور آمریکای لاتین شدیدا به صادرات نفت وابسته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۱    
نشست هم اندیشی و بررسی نحوه ورود موقت مواد اولیه فرش های ماشینی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۸    
تجارت آسان برای بازرگانان ، پایان دادن به اختلافات آماری ، افزایش ریسک قاچاق کالا به کشور ازجمله مزیت های شکل گیری سامانه شناسه کالا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۵    
قطرایرویز اعلام کرد که 49 درصد از سهام شرکت هولدینگ ای کیوای، که شرکت مادر جدید مریدیانای ایتالیا است، به مالکیت خود درآورده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۲    
یکی از مشاغل خدماتی که قریب به اتفاق خانوارها در مناطق شهری با آن درارتباط هستند،تخلیه چاه و لوله بازکنی است؛مشکلی که به دلایل مختلف برای همه خانه ها پیش آمده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۹    
بانک جی پی مورگان چیس آمریکا به دلیل سوء مدیریت در محاسبه سود رئیس خطوط هوایی مکس هاپر به پرداخت بیش از 4 میلیارد دلار محکوم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۹    
با وجود برخی ابراز نظرها مبنی بر حذف قیمت برخی کالاها تاکنون گزارشی در این زمینه به اتحادیه ارایه نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۶    
به شرطی دوره بازپرداخت اقساط تسهیلات صندوق پس انداز یکم افزایش می یابد که دولت یارانه بپردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۶    
وزیر انرژی و معدن آرژانتین گفت که این کشور در ماه آینده سیستم تعیین قیمت سوخت در داخل را تعلیق خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۳    
شمار خانوارهای ثروتمند افزایش می یابد اقتصاد جهان - ثروتمندان جهان برای گرفتن هر ثروتی آماده اند. به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز عرضه گوشت قرمز و مرغ دولتی به مناسبت ایام محرم در سراسر کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۷    
احتمال تغییر شرایط وام خرید مسکن از جمله افزایش بازپرداخت اقساط مسکن مهر از 12 سال به 20 سال، کاهش 2 درصدی بهره بانکی و کاهش مدت سپرده گذاری برای اخذ تسهیلات مسکن از 12 ماه به 10 ماه می تواند منجر به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۱    
خانه ملت به نقل از یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نوشت: معادن بزرگ نیاز به سرمایه های خارجی دارد اما تاکنون در این زمینه اقدام عملی صورت نگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۱    
علی شریعتی گفت: ظرفیت اسمی تولید ما در این صنعت دو و نیم میلیون تن است. در حالی که امروز 900 هزار تن آن و یا به عبارتی 40 درصد ظرفیت خالی است و عملا کارخانه های ما با حداقل ظرفیت در حال کار هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۱    
بازار ارز ما از یک حالت پرنوسان به یک آرامش و ثبات نسبی رسیده است، اما با توجه به متغیرهای اقتصادی و همچنین وضعیت قیمت نفت و درآمدهای ارزی دولت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۵    
اپل در تست شاخص فنی شکاف 50درصدی با اندرویدی ها روی تراشه A11 ایجاد کرده است. در همین حال با تست 16 اپلیکیشن روی آیفون 8 پلاس و نوت 8 ظاهرا گوشی اندرویدی برنده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۲    
طنز و کاریکاتور طرح - چشمان خیس علقمه امواج رود بود/ آن روز رود، شاهد کشف و شهود بود/ آن روز سرخ، علقمه محراب کوفه شد/ در دست ابن ملجم میدان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۶    
بر اساس قانون برنامه ششم، صنعت آلومینیوم به 11 میلیارد دلار سرمایه خارجی برای توسعه نیاز دارد در حالی که این صنعت و زیرساختهایش برنامه منسجمی ندارد و پیش بینی میشود حتی اهداف 1404 را نیز محقق نکند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۳    
موسس شرکت تلگرام از تصمیم احتمالی خود برای قطع خدمات این پیام رسان در ایران و روسیه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۳    
یک اقتصاددان می گوید اینکه هر کسی برای خود اعدادی را محاسبه کرده و به عنوان آمار ارائه می کند درست نیست و در حال حاضر فقط آمارها و اطلاعات دو نهاد مرکز آمار ایران و بانک مرکزی برای کارشناسان اقتصادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۴    
ذخایر ارزی خارجی عربستان سعودی در ماه اوت به پایین ترین میزان از آوریل سال 2011 به این طرف رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۴    
دبیرکل سندیکای صنعت بیمه با اشاره به لزوم خصوصی سازی واقعی در صنعت بیمه می گوید دولت باید به قانون التزام داشته باشد و با اراده قوی بیمه ها را خصوصی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۱    
طبق هدف گذاری صورت گرفته در سال 1404 صادرات صنعت قطعه سازی کشور باید به 6 میلیارد دلار افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۱    
طبق برنامه ریزی ها و اهداف کمی تعریف شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید میزان اشتغال بخش صنعت (و صنوف تولیدی) و معدن در سال 1400 به عددی معادل 4 میلیون نفر برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۸    
یک کارشناس حوزه بانکداری اینترنتی با تاکید بر ضرورت تجمیع کارت ها و خدمات مورد نیاز شهروندان در یک کارت، این اتفاق را نیازمند هماهنگی نهادها با تولیت بانک مرکزی دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۸    
پنجمین همایش بین المللی مقابله با جرایم رایانه ای به ابتکار پلیس بین الملل (اینترپل) و پلیس اروپائی(یوروپل ) در مقر یوروپل واقع در شهر لاهه هلند برگزارشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۰    
یک نیاز کاربران برای استفاده از شبکه های اجتماعی ارتباط با افراد در کشورهای دیگر است و تنها در صورتی که شبکه های بومی قابلیت رقابت با نمونه های بزرگ تر داشته باشند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۷    
از اوایل دهه 1370 تا کنون بالاترین حد رشد هزینه های تولیدکنندگان در سال1374 ثبت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار، مشکل اصلی تولید را نرخ بالای بهره های بانکی و قاچاق کالا دانسته و معتقد است: هدف از اجرای طرح کارورزی، ارزان سازی نیروی کار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۸    
یک پرس قیمه نذری به گفته رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس قیمتی بین 9000 تا چهارده هزار تومان دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۸    
خانه حراجی کریستی اعلام کرد یک الماس سفید بی عیب و نقص به وزن 163.41 قیراط که سال گذشته در آنگولا کشف شد، 14 نوامبر در ژنو به حراج گذاشته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
طبق براورد های صورت گرفته با تعویض 95 هزار زنجیر مقره و عایق کاری 93 پست برق خوزستان تا پایان سال 97 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۲    
منابع صنعتی و اوپک می گویند تولیدکنندگان خاورمیانه نگران هستند که تقاضای ضعیف و عرضه اضافی، در سه ماهه نخست سال 2018 به روند رشد قیمت نفت لطمه وارد کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۲    
در ماه های اخیر، کشورهای کره شمالی و ایالات متحده آمریکا همواره یکدیگر را به جنگ هسته ای تهدید می کنند اما آیا واقعا جنگ هسته ای خطرناک ترین تهدید ممکن است؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۹    
درحالی که بیش از یک ماه از آغاز به کار رسمی دولت دوازدهم می گذرد به نظر می رسد وزارت نفت در آستانه تغییرات اساسی در سطح مدیران ارشد است که گفته می شود شامل چهار معاونت اصلی این وزارتخانه نیز بشود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله چهار و شش دهم ریشتری صبح شنبه در منطقه زیارتعلی رودان، خسارت جانی و مالی درپی نداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۱    
ارسال پیام های تبلیغی از طریق تلفن همراه یکی از روش های صاحبان مشاغل برای جلب مشتری است اما بسیاری از مردم از ارسال پیاپی پیام ها، آن هم در زمان های نامناسب گله مندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۱    
واقعه تاسوعا هنگامه روشنگری برای قیام و شهادت است و نکته های ماندگاری به منظور دستیابی به سعادت حقیقی با خود به همراه دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۷    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بخشنامه ای انجمن های صنفی حمل نقل، بارگیری فرآورده های سوختی به اقلیم کردستان عراقتا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.