پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
محاسبات آماری دچار مشکل است هم به لحاظ روش، هم کیفیت داده ها و هم از نظر نحوه تعریف بیکاری در ایران مشکلاتی وجود دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۵    
عضو هیات مدیره پست بانک گفت: شرکت های پرداخت به دلیل پویائی و سرعت عملی که دارند می توانند به عنوان صف شکن سیستم بانکی برای ارتباط های مالی بین المللی باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۶    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - به بهانه دستور پادشاه عربستان مبنی بر آزادشدن رانندگی زنان، سایت کگل این کارتون ها را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - به بهانه 8 مهر، ماهنامه خط خطی این کارتون افشین سبوکی را با توضیحات جدید در اینستاگرامش منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۰    
شناسایی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی و بهره مندی از خدمات مختلف این سازمان با انجام بازرسی از کارگاه ها امکان پذیر است و بازرسی از کارگاه ها براساس ماده 47 قانون تأمین اجتماعی انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۹    
برای خرید دوچرخه در بازار باید از 300 هزار تومان 4 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۳    
منابع نفت شیل (سنگ نفت یا سنگ نفت زا) در پهنه وسیعی از طبیعت از آب های شیرین تا دریاچه های نمکی و باتلاق های رسوبی یافت می شود که بین دوره های کامبرین و ترشیاری شکل گرفته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۰    
کشتیرانی والفجر طی دوماه اخیر خط کشتیرانی مسافری بوشهر - خارگ را بدون هیچ حمایتی فعالیت کرد و به دلیل عدم پوشش هزینه ها از سوی استانداری، علیرغم میل باطنی مجبور به تعلیق سرویس های خود شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۵    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، عملکرد صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور را در سال های اخیر مثبت ارزیابی کرد و اقدامات آن را مهم ترین عامل توسعه این صنعت دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۲    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی گفت: حمل هر تن بار ترانزیت در ایران 50 فرانک سوییس برای کشورمان درآمد ایجاد می کند که به اندازه یک بشکه نفت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
معاون برنامه ریزی وزیر راه وشهرسازی گفت: برای توسعه بخش حمل و نقل از طریق بخش خصوصی 199 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
بر اساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 1396 قریب به 78 تن هاگ مولد قارچ، وارد کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۹    
علی رغم کاهش سطح زیر کشت سیب زمینی،پیش بینی می شود که تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 هزارتن افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۶    
یک شرکت سرمایه گذاری بریتانیایی، گروه بانکداری لیودز اسکاتلند را به دلیل دستکاری نرخ بهره بین بانکی و کلاهبرداری از آن مورد پیگرد قانونی قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۶    
38 سال پیش در روز هشتم مهرماه سال 1358، لایحه قانونی تشکیل وزارت نفت به تصویب شورای انقلاب رسید، این در حالی است که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۴    
جدیدترین گزارش بانک مرکزی نشان می دهد خرید واحدهای 16 سال به بالا در تهران طی شهریور ماه رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۱    
رئیس کل سابق بانک مرکزی با بیان این که باید تمرکز دربخش صنعت روی تقویت صنایع اصطلاحا کاربر باشد تا تحولی در جذب نیروی کار ایجاد شود گفت: استراتژی مدون در بخش صنعت نداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۹    
ادامه وضعیت کنونی بانک ها و توقف نمادهای معاملاتی این گروه موجب از بین رفتن اعتماد معامله گران به بورس می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۰    
جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که شاخص رقابت پذیری ایران در میان کشورهای جهان 7 رتبه بهبود یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۰    
ساعتهای خورشیدی چیز جدیدی نیستند؛ اما با وجود وسایل پرمصرف، ساعتهای هوشمند خورشیدی اهمیت پیدا می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی از کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار خبر داده و گفت که مرغداران باید برای کنترل تولید و بازار وزن کشتار مرغ را کنترل کنند و شرکت پشتیبانی امور دام نیز بهتر است قیمت خرید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۷    
تازه ترین گزارش های دریافتی حاکی از آن است که شورای پول و اعتبار در نظر دارد در جلسه این هفته خود در روز سه شنبه موضوع سپرده گذاران کاسپین و فرشتگان را بررسی کرده و در مورد آن تصمیم گیری کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۸    
در سال های اخیر استفاده از کولرهای گازی موجب افزایش مصرف برق و تحمیل هزینه های اضافی به مشترکان شده به همین دلیل وزارت نیرو به دنبال طرح های تشویقی برای کاهش مصرف این نوع کولرها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۸    
حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان نوپا و تولیدی در نمایشگاه های تخصصی ملی در راستای توسعه بازار و گسترش همکاری های فناورانه شرکت های دانش بنیان آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۵    
کارگردان نمایش "قند خون" گفت: وقتی تئاتر اجتماعی کار می کنی و سن کمی داری، به آرمان گرایی متهم می شوی ولی من راهم را به سمت هدفی که داشتم ادامه می دهم و امیدوارم اثری در این جامعه داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۵    
دو کشور سوئد و دانمارک قصد دارند برای مقابله با آنچه که انتشار اخبار دروغین، شایعه پراکنی و حملات سایبری می نامند با هم همکاری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۲    
با در نظر گرفتن قیمت 77 هزار تومانی برای هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن، زوجهای تهرانی باید حدودا 17 میلیون تومان و زوجهای غیر تهرانی که در شهرهای با جمعیت بیش از 200 هزار نفر زندگی می کنند باید حدودا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۲    
"اپل" به یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی دست پیدا کرده که قادر است عکس های شما را درک کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۹    
وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش سهم ارزش افزوده صنعت خودرو از ارزش افزوده کل بخش صنعت به 16 درصد را هدف گذاری کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۶    
یک اقتصاددان می گوید دولت برای خروج از حلقه شوم رکود در سطح خرد اقتصاد نیازمند قطع واردات بی رویه و ساماندهی وضعیت یارانه هاست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۶    
امارات متحده عربی مالیات تنباکو و نوشابه های انرژی زا را 100 درصد افزایش داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۳    
اخلالگر بزرگ در بازار انرژی که نفت شیل آمریکا است به آسیا می آید، زیرا پالایشگاه های این منطقه به دنبال توسعه و متنوع سازی منابع نفت خود هستند و پیامدهای این اتفاق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی می گوید که خارجی ها برای گشایش فاینانس صف کشیده اند، اما بخش خصوصی و دولتی برای استفاده از آن باید شرایطی داشته باشند و فعالان اقتصادی نگران سهمشان هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۱    
بررسی بازار بنکداران مواد غذایی نشان می دهد که قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی، حبوبات، زعفران و... این روزها بی سر و صدا افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۸    
به دنبال رکورد زنی مصرف بنزین در کشور ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احتمال افزایش قیمت این فرآورده نفتی در سال 97 سخن می گویند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۸    
تولید کت و شلوار به دلیل ایجاد زنجیره اشتغال از اهمیت بسیاری برخوردار است،اما واردات بی رویه کت و شلوارهای چینی،شرایط بغرنجی را برای این صنف بوجود آورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۵    
مسوولان وزارت جهاد در تلاشند تا با عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا به قیمت واقعی رسیده تا تولیدکنندگان دغدغه کاهش قیمت را نداشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۲    
بحران اقتصادی غرب موجب کاهش صادرات فرش ایرانی شده و نتوانستیم با رقبای چابک خارجی رقابت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۶    
معاون فرهنگی کتابخانه موزه ملی ملک به تشریح چگونگی باز بودن موزه ها در شب هنگام پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۲    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مدارس نوساز به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز هستند گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۲    
طی سال های اخیر ،افزایش روز افزون جمعیت شهری و ازدیاد فعالیت های انسانی همراه با پیشرفت تولیدات صنعتی، انواع آلودگی آب، خاک، هوا و صوت را برای شهروندان به همراه داشته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۹    
راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای پزشکان درباره نحوه برخورد جامعه پزشکی با مسائلی مانند غیرمنصفانه بودن تعرفه هایشان، نحوه برخورد پزشک با بیماران، واکنش پزشک در هنگام نزاع بیمار یا همراهانش با وی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۹    
حدود 9 ماه از حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان در این حادثه گذشته است، 9 ماه از دلهره های شبانه روزی مردم و خانواده های آتش نشانانی که زیر خروارها خاک آهن و آتش گرفتار شده بودند گذشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۶    
رحمانی فضلی اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه آسیب های اجتماعی را یکی از کارهای مهم انجام شده توسط دولت خواند و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۳    
فرو ریختن جایگاه تماشاگران در جریان دیدار تیم های فوتبال لیل و آمیان در لیگ یک فرانسه بیش از 20 هوادار را زخمی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۰    
رئیس کمیته معماری و طراحی شهری شورای شهر تهران درباره بخشنامه ضد فساد دوم شهردار تهران توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ما از این بخشنامه حمایت می کنیم.