پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۵۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۵    
مدیر شعب منطقه اصفهان با تاکید بر تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات برای کمک به رفع موانع تولید، گفت: بانک سپه در استان اصفهان با پرداخت 2 هزار و 409 میلیارد ریال وام در قالب تسهیلات رونق تولید طی سال 95 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۰:۲۱    
بیمه نوین مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون ریال بابت خسارت ثالث بدنی به خانواده زیان دیده یک جوان لنگرودی پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۳    
کشورهای چین و آلمان و ترکیه به صورت پاویون کشوری در نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب امسال که فردا صبح برگزار می شود حضور پررنگ تری از سایر شرکت کنندگان خواهند داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۴    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: تعدادی از بانک ها، به ویژه بانک های خصوصی کاهش دستوری نرخ سود بانکی را نمی پذیرند و اعلام می کنند چون با سپرده گذاران قرارداد داریم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۸    
خرافات تقریبا در بیشتر کشورهای دنیا وجود دارد اما این باورهای غلط از فرهنگی به فرهنگی دیگر با هم متفاوت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۰:۵۱    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی درباره ابطال آیین نامه اجرایی ماده 3 و حق بیمه نامه حوادث راننده مسبب حادثه از سوی رئیس مجلس گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۰    
سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و تهدیداتش در برابر جمهوری اسلامی چندان جدید نیست. حدود چهاردهه است که همیشه تحت تهدیدات بی اساس و پوشالی استکبار بوده ایم و راه خودمان را رفته ایم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۰    
از اواخر دهه ی شصت و اوایل دهه ی هفتاد، چرخ های علوم اجتماعی در ایران که تا آن زمان به کندی حرکت می کرد، با بازگشایی بعضی از رشته ها هم چنین تاسیس شاخه های جدید، شتاب بیشتری پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵    
یکی از تصورات اشتباهی که در ایران - و بعضاً بسیاری از کشورهای شرقی - در مورد سیاست گذاری های قدرت های غربی رواج دارد این است که همه کارهای آن ها حساب شده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۹    
به منظور اطلاع رسانی سریع و ارتباط بهتر کانال تلگرامی بانک سپه برای مشتریان راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۵    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، با اعتماد به متخصصان و کارشناسان شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران، کانال شخصی خود را در اپلیکشن ملّی "بله" راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۲    
نمایندگی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که امروز در استان آذربایجان غربی برگزار شد، حضور دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۴    
صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود موسوم به چشم انداز اقتصاد جهانی، تولید ناخالص داخلی ایران را در سال جاری میلادی 3.5 درصد پیش بینی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران، با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر دولت به بخش خصوصی، اظهار امیدواری کرد: روند ادغام و واگذاری ها به بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۶    
باستان شناسان ترک اسکلتی یافته اند که قدمتی 4500 ساله داشته و به همراهش مقداری طلا و جواهر نیز به خاک سپرده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۷    
یک کارگر خودرو سنگین (کمپرسی) در آبادان زیر اتاقک حمل بارِ خودرو گیر کرد و جان خود را از دست داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۱    
تعداد گزارش های آزار و اذیت نوجوانان به یکدیگر در انگلیس 71 درصد رشد یافته؛ از 4 هزار و 603 مورد در سال 2013 تا 2014 به 7 هزار و 866 مورد در سال جاری رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۳    
پیش نویس شرایط عمومی بیمه های مسافرت خارج از کشور به منظور ساماندهی و استانداردسازی شرایط عمومی بیمه مسافرت خارج از کشور توسط سندیکای بیمه گران ایران انجام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۹    
با تصویب چارچوب کلی فعالیت و نحوه استفاده از منابع، آیین نامه ها و بودجه از سوی هیات امنا و امضای وزیر اقتصاد صندوق تثبیت بازار سرمایه از دیروز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
یعنی در زمینه بدلینگ داریم به خودکفایی کامل و تولید ملی می رسیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
مهدی طارمی در کنار حسین هدایتی و موتورسیکلت خاصش را ببینید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۱    
کارگروه ویژه خدمت رسانی بانک تجارت به زائران اربعین حسینی سال 1396 با حضور جمعی از مدیران ستادی و مدیریت های استان های ایلام، خوزستان وکرمانشاه تشکیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه شهر مشهد متعلق به همه مردم ایران و شیعیان جهان است، گفت: توسعه شهر مشهد موجب افتخار همه ماست و بانک ملی ایران نیز از هر گونه کوششی برای کمک به این شهر دریغ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۴    
رییس کل بانک مرکزی در مورد نوسان دلار گفت: ارزهای مختلف در دنیا نوساناتی دارند و چیز عجیبی نیست و در صورت مداخله بانک مرکزی ، بازار از پیش بینی پذیر شدن خارج می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۳    
روزنامه اقتصادی DN نروژ به نقل از آروید اوپهاوگ، مدیرعامل شرکت بین المللی پیوراپایپ نروژ نوشت که این شرکت در رقابت با تعدادی از شرکتهای خارجی از چین، ویتنام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۳    
بدن کودکان و نوجوانان برای خواب شبانه در ساعات نزدیک به نیمه شب برنامه ریزی شده است. بدین ترتیب تا ساعت 9.5 - 9 صبح مغز و بدن آنها به هوشیاری کامل خود دست نخواهد یافت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۰    
بنا به اطلاعات سرشماری سال 1395 تعداد 516 هزار و 922 نفر از استان های دیگر به استان تهران مهاجرت کرده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۶    
با مبلغ 45 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند دانگ فنگ H30 Cross، کیا سراتو 2000، لیفان X50 اتوماتیک، رنو تندر90 اتوماتیک، دنا، 1.7 لیتر و موارد مشابه را دارید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۳    
شاخص (ppp) یا برابری قدرت خرید در مقایسه دو اقتصاد و قدرت خرید معنا پیدا می کند. به طوریکه باید ببینیم دو نفر در دو کشور مختلف برای خرید یک مقدار معین کالا چه مقدار باید هزینه پرداخت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از نوع نگاه و برخورد دادستان که اعلام کردند به دنبال بستن فضای مجازی نیستند خوشحال شدیم گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اسامی دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۱    
برای خرید آپارتمان 60 متری در منطقه شکوفه (عبدل آباد)، شهرک گلسار باید در حدود 120 میلیون تومان هزینه کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۵    
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0.2 درصد افزایش به 1286 دلار و 86 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۲    
قیمت نفت در معاملات امروز با 7 سنت، معادل 0.1 درصد افزایش به 55 دلار و 86 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۷    
ذخیره برای بعدا خواندن / Save for Later قابلیت جدید در توئیتر است که خواهان زیادی داشته و بارها کاربران از برنامه نویسان ایجاد آن را درخواست کرده بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۵    
طرح دوربین واقعیت مجازی بدون سخت افزاری که معمولا در ابزاری مانند Oculus Rift روی سر قرار داده می شود، رویای 310 نفر در نوکیا بود که حالا باید برای همیشه با آن خداحافظی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۲    
وزیر ارتباطات در حاشیه نشست رجیستری بر لزوم فرماندهی واحد در اجرای رجیستری تاکید کرده و از تشکیل کارگروه رجیستری برای تسریع در روند اجرای طرح خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویس دهندگان تاکسی آنلاین تاسف برانگیز است اما نکته مهم این است که کسب وکارهای نوپای این عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۹    
بر اساس برنامه ریزی تعریف شده، برزیل باید ظرف 5 سال آینده در راس فناوری های اینترنت اشیاء قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
سیاست دولت این نیست که پول ملی تضعیف شود، با کاهش ارزش ریال در برابر دلار بصورت غیرمنطقی مخالفیم و سیاست دولت مدریرت نرخ ارز شناور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - نزاع و دعوا ، دومین عامل مرگ و میر ناشی از حوادث در کشور، بعد از تصادفات جاده ای است. این خبر سوژه ثنا حسین پور در ویژه نامه بی قانون شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۴    
طنز و کاریکاتور طنز - ستون طنز روزنامه شهروند به دو خبر انتخاب جواد خیابانی برای گزارش بازی ایران و روسیه و انتشار نامه سرپرست شهرداری رشت به خودش، واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۱    
کار و کارآفرینی در جامعه را باید با اقداماتی چون استارت آپ ها، فرهنگ سازی کنیم و به فرزندان خود بیاموزیم که دیگر استخدام دولتی، خلاقیت و اعتماد به نفس نمی آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - داستان شفر و کمیته فنی استقلال! عنوان کارتون امروز خبر ورزشی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۲    
بانک مرکزی بارها به طور رسمی و در سایت خود بانکها و موسساتی که مجاز به فعالیت هستند را اعلام کرده و با توجه به اینکه در قانون این بانکها و موسسات زیر نظر دولت و بانک مرکزی فعالیت می کنند نباید هیچ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۸    
طنز و کاریکاتور طنز - ضمیمه طنز روزنامه قانون امروز هم برخی اخبار و اظهارنظرهای چهره های مختلف را دستمایه کار خود قرار داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۵    
با رسیدن دو هواپیمای ای تی آر جدید شرکت هواپیمایی ایران ایر، این ایرلاین قدرت مانور خود در فرودگاه های کوچک و داخلی را افزایش داده و به نظر می رسد با این توانایی تعداد زیادی از فرودگاه های ایران پس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۹    
فضای رقابت بین المللی در حوزه اقتصاد برای مناطق آزاد فراهم است و باید تهدیدها و چالش ها در مناطق آزاد را به فرصت ها تبدیل کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - تخت روانچی: در پاسخ به آمریکا، همه گزینه هایمان روی میز است و خود را برای بدترین وضع و حالت هم از نظر فنی و هم تحریمی-اقتصادی آماده کرده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۲    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس: وزیر راه و شهرسازی آمار تعداد واحدهای مسکونی موجود در کشور را 25 میلیون و معاون مسکن این وزارتخانه نیز آن را 27 میلیون اعلام کرده است در حالی که تعداد خانوارها 24 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۳    
مرحله دوم بیست ویکمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور با برتری تیم آسان پرداخت (آپ) به پایان رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۰    
کاهش شدید قیمت نفت در سال 1394 و ماندگاری قیمت نفت در ارقام پایین نشان از آن داشت که دیگر نمی توان به افزایش درآمدهای حاصل از صادرات منابع نفت و گاز امید بست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۸    
وزیر پیشین نیرو با تاکید بر اینکه کشور در زمینه انرژی های تجدیدپذیر در آستانه یک جهش بزرگ است، گفت: اوج گرفتن فعالیت های این بخش بزرگترین خدمت برای حفظ محیط زیست خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۹    
بانکداری ایرانی - بعد از اعلام عمومی تصمیم بانک مرکزی و شاپرک برای استقرار نظام جدید کارمزد شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت، سهام 4 شرکت کارت اعتباری ایران کیش، آسان پرداخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۹    
کسری تجاری بریتانیا در ماه اوت به بیش از 14 میلیارد پوند رسید که بعنوان بیشترین رقم در تاریخ این منطقه یاد می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محرومیت زدایی در بخش صنعت کشور، با اولویت استان های کمتر توسعه یافته صورت خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۷    
استعلام شماره سریال گوشی های تلفن همراه جهت تشخیص گوشی های قاچاق از غیرقاچاق، تنها از طریق سامانه پیامکی 30008887 یا لینک مخصوص استعلام شماره سریال گوشی های تلفن همراه وارداتی امکانپذیر است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه دولت دلار 5 هزار تومانی را قبول ندارد، ضمن اعلام درخواست از مردم گفت: سخنان تشنج آفرین ترامپ نباید به بازارهای ارز و طلا کشانده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۴    
وزیر نفت گفت: بحث افزایش قیمت بنزین هنوز در دولت مطرح نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۸    
وزیر نفت گفت: سیاست دولت و وزارت نفت این است که تکلیف تمام میدان های مشترک ظرف چهار سال آینده روشن شود و پیمانکار برای توسعه آن تعیین کند که حرکت بزرگی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
معاون برنامه ریزی شهرداری تهران گفت: با اینکه درآمد سرانه تهران به کل دنیا نزدیک است، افزود: درآمد سرانه تهران 5 برابر دیگر شهرهاست که عامل افزایش مهاجرت به این کلان شهر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه لزوم مهارت آموزی به عنوان یک گفتمان ملی در حال شکل گیری است، گفت:همه افراد باید از دوران جوانی با مشاغل اقتصادی و کار و تولید آشنا شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۲    
3558 بسته آموزشی و بهداشتی اهدایی بانک قرض الحسنه مهر ایران در 47 مدرسه شبانه روزی مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کرمان توزیع شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۶    
بانکداری ایرانی -محبوبه رنجبر، طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به سمت رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۲    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، یک باب مدرسه در منطقه ی بسیار محروم روستای سورباق، در دهستان گرمه شمالی بخش کندوان شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی افتتاح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۹    
سهامداران و یا وکلای قانونی آنان می توانند جهت دریافت برگه ورود به جلسه در ساعات اداری روز دوشنبه مورخ 8 آبان 1396 به نشانی دفتر مرکزی بانک واقع در تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی پارک ملت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۱    
بانکداری ایرانی - مبادلات ارزی بانک صادرات در سال 95 با بیش از 370 درصد رشد ، بالاترین رقم افزایش در بین بانکهای ایرانی را داشته و توانسته عایدی 4هزار میلیارد ریالی برای بانک داشته باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت ومعدن بانکی است که فعالیت هایش شفاف است و بطورعلنی اقداماتش را رسانه ایی می کند که از این بابت باید از روابط عمومی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: شهدا ثابت کردند که یک شبه ره صد ساله را پیمودن افسانه نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۹    
رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کتاب استانی بیرجند گفت: این بانک با تمام توان و تجهیزات به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و ناشران این نمایشگاه می پردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۶    
بانک صادرات ایران در راستای اجرا و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح های تولیدی و اشتغالزا در استان چهارمحال و بختیاری، طی 6 ماه اول سال 96 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۳    
امور بین الملل بانک سپه جزئیات قرارداد تعدادی از بانکهای ایرانی با سه بانک بزرگ خارجی و مشارکت بانک سپه در تأمین 10 میلیارد یورویی منابع مالی و خطوط اعتباری برای اجرای طرح های اولویت دار کشور را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۰    
جابه جایی سطح قیمتی دلار در دو روز گذشته، فرصت مناسبی برای دور شدن از تله های خودساخته ای است که سال ها بر ذهن سیاست گذاران، صاحب نظران و حتی فعالان رسانه ای و اقتصادی نقش بسته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۹    
شرط داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی با موافقت ستادکل نیروهای مسلح حذف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت "های وب"(ارائه دهنده خدمات اینترنتی) که به تازگی وارد بورس شده معتقد است آن هایی که به بورس نمی آیند ضرر می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۷    
در شهریورماه سال جاری به دنبال عدم تعادل قدرت خرید خانوارهای متوسط با قیمت واحدهای کلید نخورده، افزایش سقف سنی پرداخت تسهیلات به خانه های 20 سال و نگرانی نسبت به افزایش 10 درصدی قیمت مسکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۴    
در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده در زمینه نوآوری و ارائه سرویس های جدید به مشتریان، شرکت ملی پست چند سرویس جدید هوشمند به شبکه خود اضافه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۱    
طبق فهرست منتشر شده، گوشی هوشمند آیفون 7 اپل در نیمه نخست سال جاری میلادی 2017 ، عنوان پرفروش ترین گوشی را در جهان بنام خود ثبت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۸    
برنامه نویسان بلاروس، پول الکترونیکی جدیدی را با نام تالر طراحی و عرضه کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۵    
موضوع تلفات ناشی از سوانح رانندگی و جاده ای را یک چالش ملی دانست و با اشاره به پیامدهای تلخ ناشی از حوادث و سوانح جاده ای نظیر از دست رفتن نخبگان و فعالان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۲    
شرکت ملی پست نرخ برخی خدمات جانبی و جالب خود را منتشر کرده که صدور تمبر اختصاصی یا چاپ متن و آدرس نویسی کارت پست تا رهگیری مرسولات و دریافت پیامک دریافت مرسوله که البته با نرخ تقریبا مناسبی از آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
بزرگترین تولیدکننده نفت جهان در پالایشگاه های خارجی سرمایه گذاری می کند تا از تقاضایی که برای نفت خام وجود دارد استفاده کرده و سهم بازارش را در آستانه عرضه اولیه سهام گسترش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
سامسونگ با همکاری شرکت های آمازون و اینگرام مایکرو قصد دارد با قابلیتی جدید به کاربران اجازه دهد از طریق گوشی های هوشمند جدید خود (سری گلکسی) بتوانند از رایانه های شخصی شان نیز استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل بیمه اتکایی امین می گوید با توجه به این که بحرین برای تعدادی از شرکت های بیمه بابت شرکت در اجلاس فیر (FAIR) ویزا صادر نکرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
وزیر نفت عراق اعلام کرد که شورون و توتال در میان شرکت هایی هستند که برای توسعه میدان نفتی مجنون ابراز علاقه کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۹    
حکایت شرکت های لیزینگی غیر قانونی از آن حکایت هایی است که انگار تمامی ندارد؛ هر روز توی اخبار و صفحات حوادث کلی توصیه و هشدار می خوانیم که به این شرکت ها اعتماد نکنید و فلان و فلان ولی گویی کسی گوشش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۳    
در فضای مجازی شاهد حوادث زیادی برای شهروندان و شرکت های خصوصی هستیم. کلاهبرداری و اخاذی و جعل هایی که به دلیل خاصیت های شبکه ارتباطات و نبود فاصله های زمانی و مکانی می تواند به سرعت در کشور گسترش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۴    
زنگ خطری که پس از بالا رفتن میانگین سنی ناوگان بین شهری اتوبوسی ایران به صدا درآمد، باعث شده در طول سال های گذشته صحبت هایی مبنی بر ارائه تسهیلات به راننده های اتوبوس و نوسازی ناوگان آنها مطرح شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۱    
استفاده از خمیرمرغ در تولید سوسیس و کالباس مشکلی ندارد اما باید سه شرط عدم استفاده از خمیرمرغ دپو شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر این که قیمت تولید هر لیتر بنزین بیشتر از قیمتی است که این فرآورده به مردم عرضه می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۳    
تمام خواسته های کارگزاران مخابرات روستایی این است که شرکت مخابرات ایران به قوانین تمکین و آن را بدون عیب و نقص اجرا کند تا اینکه اثرات آن در زندگی آنها مشاهده شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۷    
نرم افزاری با عنوان اتواپ auto app از سوی اتحادیه تعمیرکاران خودرو رونمایی شده که این نرم افزار قادر است در هر نقطه شهر نزدیک ترین واحد صنفی مجوزدار را معرفی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۱    
با استناد به آمار سازمان جهانی جهانگردی، درآمد ایران در سال 95 از محل ورودِ 4 میلیون و 924 هزار گردشگر خارجی، حدود 6 میلیارد دلار می شود