چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۰۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۲    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 798 کیلو انواع موادمخدر طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۶    
اسامی برندگان اولین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا اولین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک با حضور نماینده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۶    
دکتر سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از غرفه پست بانک ایران در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ضمن ابراز رضایت از همکاری های متقابل گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۶    
مطابق با برآوردهای صورت گرفته در طرح جامع مسکن، طی 10 سال آینده سالانه حدود 1 میلیون واحد مسکونی مورد نیاز است که بر این اساس مجموع نیاز به مسکن در یک دهه آینده حدود 10 میلیون واحد مسکونی برآورد می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
معاون پذیرش و ناشران فرابورس با بیان مزایای ورود شرکت های کوچک و متوسط به فرابورس گفت: با راه اندازی بازار SME،رفع محدودیت ورود شرکت ها به بازار سرمایه امکان پذیر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
وزیر اقتصاد در دیدار با 9 وزیر اقتصاد ، از اعتقاد کشورهای اروپایی و آسیایی به پایبندی ایران در تعهدات برجام و مذاکره برای راه اندازی شعب بانک های ایرانی در برزیل خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 20 درصدی صنعت بیمه و رشد 35 درصدی بیمه نامه های عمر در 6 ماهه نخست سال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۱    
رییس سابق سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: نرخ ارز را نباید دستوری تعیین کرد و باید اجازه داد تا نرخ ارز در فضای رقابتی تعیین شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۸    
با توجه به انتشار مطلبی با عنوان "حذف واژه فارس از نام خلیج فارس توسط سایت رسمی بانک صادرات امارات" در فضای مجازی، روابط عمومی بانک صادرات ایران ضمن تکذیب موضوع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۹    
حکم اعدام قاتل ستایش قریشی دختربچه افغانستانی ساعاتی قبل از اجرا در زندان رجایی شهر کرج، به تعویق افتاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی شیخ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: در آمریکا فهم و تشخیص در سیاست وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۳    
دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با شروع ثبت نام از سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۲    
گلدمن ساکس با اشاره به عدم تهدید بازار جهانی نفت در کوتاه مدت اعلام کرد: بدون حمایت سایر کشورها از آمریکا تولید نفت ایران به زمان تحریم ها که یک میلیون بشکه در روز بود، بر نمی گردد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۲    
با عرضه اولیه 5 درصد سهام فولاد کاوه جنوب کیش، هر سهم این شرکت 700 میلیارد تومانی و دهمین شرکت جدید سال 176 تومان کشف قیمت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲    
در دومین کنفرانس هوش تجاری کشور شرکت کارت اعتباری ایران کیش توانست به عنوان شرکت برگزیده، تندیس بلوغ هوش تجاری در سطح بهره برداری BI Exploitation Phase را از آن خود کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۴    
یکی از درخواست های بانک ها برای پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کارهای تولیدی، خرید بیمه نامه مرهونه بانکی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۲    
حمید جبلی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اسدالله یکتا با چشمانی اشک آلود، جشن تقدیر از پیشکسوتان سینما را در حالی ترک کرد که از وی هیچگونه تقدیری به عمل نیامد او در بیش از هشتاد فیلم سینمایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۶    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جمهوری اسلامی ایران برای حضور قدرتمند در بازارهای هدف صادراتی به دستکم 30 رایزن بازرگانی دیگر نیازمند است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف کالای قاچاق با ارزش 12 میلیارد و 900 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۴    
معاون ساخت و توسعه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پایان عملیات باند دوم محور هراز و چهار خطه شدن این محور تا سه سال دیگر، مسافت تهران تا آمل به کمتر از دو ساعت خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۹    
رایزن بازرگانی ایران در آذربایجان از سهم 25 درصدی ایرانیان در صنعت توریسم آذربایجان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۶    
رایزن بازرگانی ایران در چین اظهار کرد: شرایط در بازار واردات کشور چین به گونه ای است که هر روز و به طور دائم رقابت در این بازار برای ایرانیان سخت تر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مافیای خودرو مانع فعالیت شرکت رنو فرانسه در استان مرکزی و شهرستان ساوه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۳    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی از اعطای برند حلال به 20 استان کشور خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۳    
رییس مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه تقویت سازمان دهی مدیریت بحران یکی از آموزه های جدی ما در نتیجه این حادثه بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۰    
صنعت بازی سازی ایران با داشتن 12 غرفه در نمایشگاه تجاری گیم کانکشن فرانسه حضور می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۰    
رایزن بازرگانی ایران در اندونزی اظهار کرد: با توجه به جمعیت 260 میلیونی اندونزی لازم است نگاه ها به این کشور تغییر کند و برای گسترش صادرات به آن توجه جدی داشته باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۲    
در غیاب شاسی بلندهای محبوب تویوتا از سال 2013 به بعد در بازار کشور، Rav4 به برگ برنده کراس اوورهای تویوتا در بازار ایران بدل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۹    
طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی با ثابت ماندن ارزش دلار، از پایین ترین قیمت یک هفته گذشته فاصله گرفت و اندکی افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۶    
طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز 11 گروه کالا باید شناسه دار شوند که با ایجاد این شناسه تعریف واحدی میان مردم و نهادهای مختلف در خصوص کالاهای تجهیزات سیم کارت خور ایجاد می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۶    
برای خرید خودرو تیبا مدل 91 با کارکرد 170 هزار کیلومتر باید حدود 16 میلیون هزینه پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۶    
در نتیجه کاهش میزان ذخایر نفت خام آمریکا و نگرانی ها از احتمال اختلال در عرضه نفت به دلیل بالا گرفتن تنش ها در خاورمیانه، قیمت نفت امروز با افزایش مواجه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
ارزش طلا در بازارهای جهانی نسبت به روز گذشته کاهش داشته و این در حالی است و نرخ دلارآمریکا 4026 تومان اعلام شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۴    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تاکید کرد: ریشه بحران آب در ایران، عدم تعادل بین منابع و مصارف است و این عدم تعادل باعث شده تا نسبت به میزان ظرفیت مصرف آب نداشته باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۴    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 26 روز مهر ماه سال جاری با 108 واحد رشد به پله 85 هزار و 768 واحدی رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۸    
برای خرید انواع ترشی و شور در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 4 هزار تا 17 هزار تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۸    
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت نرخ بلیت هواپیمای عتبات عالیات ویژه ایام اربعین را که با توافق شرکتهای هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شده است به سازمانهای صنعت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵    
وسیله تفریحی زیپ لاین مجموعه برج میلاد و باغ موزه دفاع مقدس فاقد مجوز استاندارد است و بهره برداری از این تجهیزات تا رفع نواقص و اخذ مجوز استاندارد ممنوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۷    
برای تشویق به صادرات محصولات کشاورزی، افراد با صادرات محصولات خود می توانند میوه های دیگر را با تعرفه ترجیهی وارد کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۴    
قیمت مرغ در ماه های اخیر روند متغیری را طی کرده به نوعی که در تابستان تا حدود 9 هزار تومان نیز رسید و اکنون که در فصل پاییز قرار داریم با کاهش به قیمت 6 هزار و 300 تومان رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۸    
مشاور مالیاتی اتاق اصناف دلایل عدم اجرای نصب صندوق های مکانیزه فروش اظهار کرد: عدم توسعه فرهنگی، عدم وجود زیرساخت،نداشتن اینترنت دایم و عدم تشویق های لازم از دلایل عدم اجرا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۶    
نخستین جلسۀ ماراتن برنامه نویسی بیمه در کشور بیمه تک با حضور تیم های برگزیده امروز در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ریالی به زائران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در آستانه فرارسیدن اربعین با پای پیاده به کربلای معلی سفر می نمایند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
تغییرات اساسنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران در یک هزار و دویست و سی و نهمین جلسه شورای پول و اعتبار به استناد بند(ه) ماده 30 قانون پولی و بانکی کشور و با هدف انطباق آن با الزامات و موازین قانونی تصویب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۷    
مسوولین واحدهای بانکداری اجتماعی در همایش دو روزه گرد هم آمدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۴    
جلسه مجمع استان کرمان در تاریخ 26 مهر 1396 با حضور مدیر عامل بانک دکتر تقی نتاج ، جمعی از مدیران اداره مرکزی و مدیر کل استان کرمان و تعدادی از مدیران ستادی استان در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۱    
اولین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا با حضور نماینده دادستانی کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی، جمعی از اعضای هیات مدیره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که ارایه خدمات نوین بانکی در نمایشگاه های کتاب استانی افزایش بازدید کنندگان را به همراه داشته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۲    
در این راستا سهامداران حقیقی شرکت های یاد شده ضمن مراجعه به شعب این بانک با ارائه مدارک هویتی معتبر می توانند سود سهام خود را دریافت و یا به سایر حساب های خود انتقال دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۹    
مهندس سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، به همراه اعضای شورای معاونین و مدیران ارشد شرکت یاد شده از داده ورزی سداد، بازدید بعمل آوردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل بانک سپه در دیدار با خانواده حججی با ادای احترام به مقام شامخ این شهید مظلوم و مدافع حرم اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید حججی موجب، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۴    
سرمایه 198 هزار و 565 میلیارد و 600 میلیون ریالی بانک ملی ایران ثبت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۱    
بانک صادرات ایران طی 6 ماهه اول سال 96، در عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی، حمایت از اشتغال، رونق تولید و اقشار آسیب پذیر، رقمی بالغ بر 36 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۱    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2017) بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۰    
مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدررفت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از امضا تفاهم نامه ای با شرکت آلمانی به منظور مدیریت هوشمند شبکه توزیع با هدف کنترل شاخص های هیدرولیکی برای کاهش هدررفت و افزایش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
در آخرین روز معاملات تالار شیشه ای در این هفته پنجمین عرضه اولیه سال 1396 در بورس تهران انجام شد، امروز دماسنج بازار سرمایه پس از فراز و فرودهایی در نهایت 108 واحد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ظرفیت بزرگ بخش خصوصی در ارائه خدمات خبر داد و گفت که البته دولت برای دخالت در این حوزه مقرراتی در نظر گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۲    
کاربرانی که قصد نام نویسی نهایی در سامانه سماح برای ایام اربعین حسینی به دلیل برخی مشکلات فنی، امکان تکمیل مراحل ثبت نام برای آنها میسر نیست؛ این اختلال فنی از شب گذشته ایجاد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۲    
وزیر ارتباطات از ارائه خدمات اینترنتی رایگان به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: اپراتورهای ایرانی و عراقی تلفن همراه در طول مسیر پیاده روی اربعین به ارائه این خدمات می پردازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۱    
پیش بینی شاخص بورس از چالش های بازار سرمایه است. از سرمایه گذاران خرد تا شرکت های سرمایه گذاری دوست دارند بدانند که رفتار بعدی بازار به چه شکل خواهد بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۱    
عضو مرکز تحقیقات سالمندی ایران زنانه شدن سالمندی را مشکل ساز خواند و گفت: جمعیت زیادی از خانم های سالمند، بی سواد و فاقد درآمد هستند بنابراین نیاز است که دولت حمایت بیشتری از آنها بکند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۸    
یک منبع آگاه از پایین کشیدن پرچم اقلیم کردستان توسط نیروهای عراقی از مرز خسروی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از موافقت این دانشگاه برای انتقال دانشجویان دختر به شهر خود خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۶    
معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در مورد قتل اهورا توضیح داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۸    
یک مادر آمریکایی به خاطر گذاشتن دو فرزند خردسالش در داخل فر روشن و فرستادن تصویر ویدئویی این اقدام برای همسرش متهم به قتل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از ظریف خواسته صفحه توییتر خود را حذف کند، واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۵    
نخست وزیر عراق با تکذیب هرگونه توافقی برای تشکیل سه اقلیم در کردستان عراق گفت: شهروندان کرد از ما می خواهند آنها را از دیکتاتوری نجات دهیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۵    
وکیل مدافع خانواده قذافی گفت، سیف الاسلام در سلامتی کامل به سر میبرد و از محل اقامتش در لیبی فعالیت سیاسی انجام می دهد و در آینده به عرصه سیاست بازمی گردد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۲    
رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد که اکنون بین آقای جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۹    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که در حال حاضر موسسه غیر مجاز فعالی در کشور وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کوچکترین نقضی در برجام صورت بگیرد، قطعا برخورد مناسبی خواهیم داشت زیرا ادامه برجام مرده و بی روح برای ما فایده ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۹    
وکیل اولیای دم ستایش از اجرای حکم قاتل ستایش قریشی در زندان رجایی شهر خبر داد و گفت: این حکم فردا اجرا می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دنیا، ایران را از دشمنانش بشناسد، اظهار کرد: افتخار می کنیم که از ابتدای انقلاب تاکنون افرادی مانند صدام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که با دولت های خطرناک از کره شمالی گرفته تا ایران مقابله خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۷    
بانکداری ایرانی - تبیین سیاست های اعتباری و حقوقی- بررسی عملکرد شش ماهه شبکه بانک عنوان همایشی دو روزه بود که طی روزهای اخیر با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات در مشهد مقدس برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۵    
بانکداری ایرانی- رصد گزارش های بانک مرکزی حاکی از آن است که ماه قبل از اجرایی شدن نرخ سود 15 درصد در بانک های کشور، منابع بانک ها از کمترین پایداری برخوردار بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۹    
بانک ایران زمین، در راستای ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی، اقدام به راه اندازی خدمت شناسایی نزدیکترین شعبه به شما کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۸    
دو اسکناس 10 و 20 تومانی با وجود عدم چاپ هنوز جزو اسکناس های در جریان محسوب می شوند و قیمت های تا 50 هزار تومانی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۵    
بانکداری ایرانی - دکترعبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد با تلاش شرکت های بیمه و استقبال روزافزون مردم از پوشش های بیمه ای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده 4جاسوس در تیم مذاکرات هسته ای فعالیت داشته اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۱    
گزارش جدید مرکز آمار ایران از بیکاری در فصل تابستان 96 حاکی است، نرخ بیکاری در جوانان 15 تا 29 ساله ایرانی به 24.4 درصد رسیده و شمار بیکاران در این سن 1 میلیون و 756 هزار نفر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۵    
در حالی زیرساخت های حمل ونقل ریلی کشور به سمت مرزهای غربی کشور ناقص است که دولت طی سال های اخیر بدون هیچ اقدام عملیاتی تنها به وعده دادن جهت اتصال ریلی به عراق بسنده کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۷    
ایران در شش ماهه نخست سال جاری بیش از هفت میلیون دلار انواع گاو و گوسفند صادر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۷    
طبق گزارش های منتشر شده، نیمی از گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند، در برابر ضعف امنیتی WPA2 آسیب پذیر اعلام شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۹    
بر اساس اعلامیه مایکروسافت، این شرکت در آخرین بروزرسانی سیستم عامل ویندوز، ضعف امنیتی WPA2 را برطرف کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۳    
برای استفاده ایمن از اینترنت، باید اقدامات متعددی را انجام داد. قطعا استفاده از فایروال یکی از اقدامات اولیه و در عین حال بسیار مهم در این زمینه است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۴    
شهریور ماه امسال تولید خودروهای سواری در تمام سواری سازان داخلی با افزایش همراه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران معتقد است با اجرای طرح ایران مهارت، استعدادهای دانش آموزان و صلاحیت شغلی آنها از طریق مهارت آموزی شناسایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۸    
در شش ماهه ابتدای سال جاری سه میلیون و 171 هزار تن کالا از مرزهای کشور صادر شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل افزایشی 12 درصدی نشان می دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۲    
در داخل کشور یخچال های متعددی به شکل زیرپله ای تولید شده و با نام برندهای خارجی به فروش می رسند؛ در حالیکه کیفیت این یخچال ها مطلوب نیست و گارانتی مناسبی نیز برای آنها وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از کاهش 750 میلیارد تومانی بدهی ایرلاین ها به دولت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۶    
مشترکین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می توانند از طریق لینک های معرفی شده نسبت به سنجش شاخص های کیفیت سرویس دریافتی خود از قبیل latency، packet los ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
خرید و فروش آپارتمانهای کمتر از 50 متر در شهر تهران طی شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۱۷    
کریستین لاگارد – رئیس فرانسوی صندوق بین المللی پول – در واکنشی اعلام کرد که هیچ تغییری در سیاست این وام دهنده در خصوص وام دهی به ایران با توجه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد و دلیلی نمی بیند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۹    
بیشترین میزان واردات شیرخشک ایران از ترکیه بوده که در شش ماهه سال جاری بیش از 313 تن شیرخشک اطفال به ارزش چهار میلیون و 200 هزار دلار به ایران وارد شده است.