چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۳۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مهر 1396 بانکداری ایرانی 2 مهر 1396 بانکداری ایرانی 3 مهر 1396 بانکداری ایرانی 4 مهر 1396 بانکداری ایرانی 5 مهر 1396 بانکداری ایرانی 6 مهر 1396 بانکداری ایرانی 7 مهر 1396 بانکداری ایرانی 8 مهر 1396 بانکداری ایرانی 9 مهر 1396 بانکداری ایرانی 10 مهر 1396 بانکداری ایرانی 11 مهر 1396 بانکداری ایرانی 12 مهر 1396 بانکداری ایرانی 13 مهر 1396 بانکداری ایرانی 14 مهر 1396 بانکداری ایرانی 15 مهر 1396 بانکداری ایرانی 16 مهر 1396 بانکداری ایرانی 17 مهر 1396 بانکداری ایرانی 18 مهر 1396 بانکداری ایرانی 19 مهر 1396 بانکداری ایرانی 20 مهر 1396 بانکداری ایرانی 21 مهر 1396 بانکداری ایرانی 22 مهر 1396 بانکداری ایرانی 23 مهر 1396 بانکداری ایرانی 24 مهر 1396 بانکداری ایرانی 25 مهر 1396 بانکداری ایرانی 26 مهر 1396 بانکداری ایرانی 27 مهر 1396 بانکداری ایرانی 28 مهر 1396 بانکداری ایرانی 29 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۳    
در نخستین ساعت معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار آمریکا با 3 تومان افزایش به 4017 تومان رسید. در عین حال سکه طرح جدید یک میلیون و 314 هزار و 500 تومان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۶    
با قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریستی دولت آمریکا، احتمال رویارویی نظامی ناوگان سپاه و آمریکا در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز بالا خواهد رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: وضعیت بازار میوه مناسب است و قیمت انار به علت سرمازدگی و کم بار بودن درختان در سال های گذشته افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۸    
بانکداری ایرانی -مدیرعامل "رکیش" به سازمان بورس و شاپرک اعلام کرد امکان برآورد وجود ندارد و تصمیم به تغییر کارمزدها باید مرتبط به بودجه 97 شرکت ها باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۵    
غلامرضا مشایخی با اشاره به این که 1000 روستای کشور تا 22 بهمن امسال به شبکه گازرسانی کشور متصل می شوند، گفت: افزون بر این، چهار هزار روستای دیگر نیز در حال نقشه برداری، برنامه ریزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۹    
استات اویل اعلام کرد با وجود نتایج ناامیدکننده عملیات اکتشاف در دریای شمال، سال آینده میلادی نیز به فعالیت اکتشافی در این منطقه ادامه می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۸    
کارگاه آموزشی اعتبارات با حضور معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در استان مازندران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۲    
ششمین جلسه هم اندیشی ماهیانه واحدهای ستادی مدیریت استان خراسان رضوی و شمالی با حضور مدیر شعب و کارکنان دوایر منطقه در ساختمان مرکزی این مدیریت برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
حمایت های این بانک از طریق پرداخت تسهیلات در حوزه های مختلف روستائی، موجب افزایش تولیدات و صنایع روستائی و همچنین رونق اقتصادی و اشتغالزائی مطلوب در روستاها شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۹    
صاحب نظران بخش مسکن و اساتید حوزه های اقتصاد مسکن، شهرسازی، نظام تامین مالی و همچنین نوسازی بافت فرسوده قرار است با سخنرانی و برگزاری پانل های تخصصی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت مصوبات بانک مرکزی، در خصوص کاهش نرخ ها به عنوان اقدامی لازم در این زمینه یادداشتی را ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۹    
با هدف یکسان سازی قوانین و مقررات در حوزه کارگزینی برای افزایش سطح بهره وری بانک ها، نشست کمیسیون هماهنگی ادارات کارگزینی کارکنان بانک های دولتی کشور با حضور روسا و نمایندگان این ادارات و به میزبانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۴    
ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید به عنوان بانوی اول آمریکا، مدل بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۱    
اسب سرادر آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران موضوع یک فیلم مستند می شود. این اسب ترکمن که سریک نام دارد قرار است سوژه فیلم مستندی شود و به موازات آن بخش هایی از زندگی شخصی و ارتباط عاطفی سردار آزمون ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۰    
کارشناسان صنعت برق و انرژی معتقدند که ایران در طول یک سال خورشیدی دارای بیش از 300 روز آفتابی یا به عبارت دیگر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۸    
بانکداری ایرانی - برخی اخبار غیر رسمی از تغییرات مورد نظر بانک مرکزی در دو محور مسیر دریافت کارمزد و سقف پرداختی به شرکت های پی اس پی حکایت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۶    
بانکداری ایرانی - سعید جهانشاهلو درباره نامه شاپرک و تغییرات در نظام کارمزد گفت:این نامه، توصیه شاپرک به همه شرکت های PSP بوده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۱    
برون سپاری در مفهوم اولیه خود بدین معناست که بخشی از فعالیتهای یک شرکت به بیرون سپرده شود و در حقیقت خود شرکت از فرایند خارج شود و کارها توسط شخص ثالث انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۸    
نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در حالی زیر ذره بین مجلسی ها می رود که دولت مضنون به ضعیف تر کردن قشر نیازمند و کم کاری مشهود در جامعه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۸    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با انتقاد از عملکرد سازمان حمایت گفت: این سازمان به عنوان متولی نظارت بر پیش فروش خودرو،هیچگونه نظارتی بر بازار ندارد و شرکت های غیرقانونی در این بازار جولان می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی در پاناما، اقدامات موثر جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت دریایی کشتیها ، امنیت سایبری و تهیه مفاد دوره امنیت دریانوردی را برشمرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۲    
یک مقام مسوول گفت: استقبال مردم برای خرید لیمو ترش و کاهش عرضه،افزایش قیمت این محصول را در بازار رقم زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - کودکان کار، سوژه کارتون امروز روزنامه شرق است که محمدرضا ثقفی آن را طراحی کرده.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۷    
کارمند رده بالای اپل با سطح دسترسی قانونی تصویری از آیفون ایکس را در فروشگاهی در سن خوزه کالیفرنیا منتشر کرد تا دل کاربران را آب بیندازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۴    
بارها خبر مرگ ویندوز فون در اینترنت منتشر شد اما مایکروسافت تا به امروز رسما آن را تایید نکرده بود. در همین حال خبر در دست گرفتن گوشی اندرویدی توسط بیل گیتس و مدیر نرم افزار مایکروسافت حقیقت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۴    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه پخش زنده مصاحبه با معتادان در شبکه خبر، محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را در هفت صبح منتشرکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۸    
وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم روز جهانی پست درباره بستن تلگرام گفت: نباید مردم را ناراضی کنیم ؛ ما بدنبال بستن فضای مجازی نیستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۸    
طنز و کاریکاتور طنز - ضمیمه طنز بی قانون امروز هم به برخی اخبار منتشرشده در رسانه ها واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۵    
طنز و کاریکاتور طنز - گاه همراه چلو در وقت شام/ چند قاشق هم فسنجان می خورم/ قسمت بسیار دارد گوسفند/ من ولیکن اکثراَ ران می خورم...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۹    
رئیس هیات مدیره سازمان دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، از پی گیری این سازمان برای احقاق حقوق آنها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در دیدار با رئیس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان بر توسعه روابط اقتصادی دو کشور تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۰    
پیش نویس تفاهم سوآپ دوجانبه ریال ایران- لیر ترکیه به توافق و تائید روسای کل بانک های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، خواستار حذف خودروهای ساخت داخل از مصوبه اسقاط خودرو، به دلیل تبعات منفی آن بر بازار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۱    
ریچارد تالر، استاد دانشگاه شیکاگو و پدر معنوی اقتصاد رفتاری برنده جایزه نوبل اقتصاد 2017 شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۲:۲۸    
در نشست امروز کارشناسان دو کشور در قالب چهار گروه شامل حمل و نقل و زیر ساخت، سرمایه گذاری و توسعه تجاری و کشاورزی، انرژی (نفت، گاز و برق) و همچنین گروه فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۵    
قیمت بیت کوین در حال حاضر بسیار بالا است؛ ضمن اینکه کشورها باید به انجام تراکنش بر پایه حمایت دیجیتالی توجه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۵    
کوروش پرویزیان، رئیس کانون بانک های خصوصی در مورد فعالیت بیت کویین و پول های رمزگذاری شده اظهار داشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل بیمه دانا از واریز بیش از 852 میلیارد تومان خسارت به حساب بیمه شدگان این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۳    
بیمه آسیا ، بیمه نامه 1439 عتبات عالیات را در قالب 16 طرح ارائه می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۰    
روابط عمومی موسسه نور اعلام کرد: تا یک ساعت دیگر وجوه برداشت شده به حساب مشتریان برگشت می خورد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۶    
در حالی که وزیر اقتصاد از نقره داغ کردن بانکهای متخلف از بخشنامه نرخ سود با ابزار مالیاتی خبر داده است، کارشناسان معتقدند، این ابزار نمیتواند هدف مد نظر کرباسیان را تامین کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۳    
مراسم قرعه کشی فروش یک هزار دستگاه خودروی قسطی ایران خودرو به بازنشستگان کشوری، امروز (دوشنبه) با حضور مدیرعامل، معاون اقتصادی و امور سرمایه گذاری و تعدادی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۲    
یک استاد اقتصاد گفت: اشتباه بانک مرکزی در شیوه اجرای کاهش نرخ سود سپرده ها، پول ها را به سمت سفته بازی دلار سوق می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۰    
مدیر ناشران شرکت بورس و اوراق بهادار از حذف بسیاری از شرکت های پذیرش شده در بورس خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۷    
روز دوشنبه پس از این که وقفه یک هفته ای به علت نتیجه ناامیدکننده بررسی بخش خدمات چین تاثیر منفی کمی بر خوش بینی در مورد رشد اقتصادی جهان گذاشت، سهام چین صعود کرد و در عین حال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۹    
مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک ایران در بخشنامه ای لزوم ساماندهی وضعیت فعالیت فروشگاه های آزاد در مبادی مرزی و فرودگاه های کشور را به گمرکات سراسر کشور اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۶    
به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، راه آهن ج. ا. ا. و پلیس راه آهن کشور، قطار نظم و دوستی به راه افتاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۶    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اسامی هفت شرکتی که به صورت غیرقانونی خودرو پیش فروش می کردند را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۳    
در راستای تقویت صنایع کشتی سازی داخلی شرکت ملی نفتکش ایران علاوه بر سفارشات گذشته، با سازمان گسترش نوسازی و صنایع و کشتیرانی جمهوری اسلامی قراردادی را برای تشکیل یک شرکت مشترک امضا کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۰    
در نوسانات اخیر بازار ارز صرافی بانک ها به عنوان کانال های اصلی توزیع ارز از سوی بانک مرکزی در بازار با روالی متفاوت عرضه را انجام می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۷    
قیمت سکه در ادامه مسیر صعودی خود از ابتدای هفته جاری، امروز (دوشنبه) نیز 17 هزار تومان گران شد و دلار هم برای اولین بار در سال جاری از 4000 تومان گذشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۵    
.طبق برنامه دولت یازدهم قرار بود سالیانه 300 هزار تسهیلات نوسازی با یارانه 10 درصد پرداخت شود اما با توجه به کمبود منابع، طی چهار سال اخیر میزان پرداخت وام حدود یک سوم از این رقم بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۸    
استمرار افزایش تعداد کاربران خدمت موبایلبانک اقتصادنوین، نشان دهنده رضایت مندی مشتریان از این خدمت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۸    
مدیریت دارایی و بدهی های تعاونی اعتبار غیرمجاز منحله البرز ایرانیان نیز مطابق برنامه ریزی انجام شده به بانک تجارت واگذار شده و در حال حاضر مدیران این تعاونی منحله به دلیل سوءمدیریت توسط مرجع قضائی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۴    
بانک صادرات ایران در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی، طی 6 ماهه اول سال 96 در استان قزوین، با اعطای 442 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 1945 میلیارد ریال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۸    
مدیران محلی واحد های خارج از کشور بانک ملی ایران در هامبورگ که برای تدریس در دوره"اصول و کلیات بانکداری اروپایی" در بانک حاضر هستند، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران از موفقیت این بانک در شکستن صف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۵    
بانک ملت در طرح ضربتی ازدواج بیش از 5 هزار و ششصد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۶    
هم اکنون قابلیت های جدیدی به نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن پیام رسان وایبر، اضافه شده است و بدین ترتیب، وایبر یک پله به تلگرام نزدیک تر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۳    
چندی پیش اخباری مبنی بر افزایش 24 درصدی غیرمجاز حق انشعاب برق منتشر شد که معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص این مساله توضیحاتی را ارائه کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۰    
بانکداری ایرانی -رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری آیین نامه اجرایی ماده 3، حق بیمه، بیمه نامه حوادث راننده مسبب حادثه را ابطال کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۴    
بانک صادرات با اختصاص حدود 20 درصد از کل ارزش بازار سهام بانکی در بورس اوراق بهادار، بزرگترین بانک حاضر در بازار سرمایه کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۱    
عضو هیئت مدیره بانک مسکن با اشاره به استقبال تهرانی ها از تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن گفت: جهت معاملات نشان دهنده ورود متقاضیان با سطح اقتصادی متوسط و متوسط رو به پایین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۸    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده در شهریورماه سال جاری 6261 پرواز داخلی در فرودگاه مهرآباد تهران انجام شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۲    
به نظر می رسد برای ماندن نسبی کشور در مدارهای رشد و توسعه جهانی به ویژه در مبنایی ترین زیرساخت صنعتی کشور یعنی صنعت برق علاوه بر استفاده از ظرفیت داخلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۹    
آمارهای شهریورماه نشان می دهد در بازار مسکن شهر تهران واحدهای دارای قدمت بیش از 16 سال رشد 102 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۳    
علی اصغر رمزی : 12 برندمختلف تنباکوی قلیان به کشور وارد می شود و با توجه به اینکه تنباکوی معسل محصول کشورهای عربی است، بیشترین میزان واردات از امارات، اردن و مصر به ایران صورت می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۰    
بانکداری ایرانی - بانک مرکزی و شاپرک با هدف کاهش هزینه های بانک ها، تصمیمات جدید و مهمی برای 12 شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت مخصوصا" 4 شرکت بورسی گرفته اند اما به رغم گذشت چند روز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۱    
شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جزو شرکتهایی است که در حال واگذاری تدریجی خدمات خود به شرکت های خصوصی است. در جدیدترین اقدام، دو اپراتور خصوصی ارائه بخشی از خدمات شرکت ملی پست را برعهده گرفته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۵    
بیژن عالی پور : تعدادی از شرکت های داخلی و خارجی متقاضی سرمایه گذاری در مناطق نفت خیز جنوب و تامین منابع مالی طرح ها هستند که به زودی فهرست آنها برای تصمیم گیری در اختیار شرکت ملی نفت ایران قرار داده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۹    
بانکداری ایرانی - رییس کل بانک مرکزی چندی پیش با قدردانی از موسسه ملل که به داد مردم ، بانک مرکزی و دیگر موسسات رسیده بود قدردانی کرده و کار آن موسسه را بسیار ارزشمند و قابل توجه خواند زیرا این موسسه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۶    
آمارهای متناقضی که در خصوص واردات پوشا ک ارائه می شود، شاید موضوع آمار قاچاق یک بحث انحرافی باشد که آرامش مدیران کشور را گرفته و التهابی از جنس عدد را برای رسانه و مردم ایجاد می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
با وجود آن که اشتغال اتباع بیگانه در ایران از ساز و کار خاصی تبعیت می کند و به کارگیری اتباع غیرمجاز مشمول جریمه و تعقیب قضایی است اما بخش قابل توجهی از اشتغال بازار مسکن، مشاغل خدماتی، دامداری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۷    
شاید اگر برای شما پیامکی ارسال شود که پیش شماره تلفن ثابت را دارد تعجب کنید، اما سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت مدت زیادی است که راه اندازی شده و امکان تبادل تلفن ثابت با شبکه سیار را ممکن ساخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۱    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو به انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضمون برنج های لاستیکی و پلاستیکی واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۸    
صندلی یکی از دو وزارتخانه ای که از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون با سرپرست اداره شده، قرار است درنهایت پس از بررسی گزینه های متعدد به "رضا اردکانیان" به عنوان گزینه نهایی وزارت نیرو برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۴    
بانکداری ایرانی - با ابلاغ سیاست ها و الزامات فرآیند اجرایی بانک مرکزی درخصوص کسب و کار فناوری مالی (Fin-tech)، یک گام رو به جلو به سمت آزادسازی بانک مجازی برداشته شد.