پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۲۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 1 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل فرودگاه گیلان: فرودگاه سردار جنگل رشت با انجام 2 هزار سورتی پرواز از ابتدای سال تا پایان آبان، رتبه 11 کشور را کسب کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۴    
یک روانشناس بالینی با اشاره به اینکه در برخی از موارد نشانه های افسردگی بعد از زایمان خطرناک است، گفت: اگر نشانه های افسردگی بیش از دو هفته طول کشید، حتما نزد پزشک بروید
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۲    
این فرد در آخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون آخرین لبخند من منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۳    
طبق برنامه ریزی ستاد یادواره شهداء بندر کیاشهر، روز پنجشنبه (3 آذر 1401) بعد از نماز مغرب و عشاء، مراسم بزرگداشتی با حضور مهمانان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۲    
رئیس پلیس راه راهور فراجا با اظهار نگرانی از افزایش آمار تصادفات در کشور گفت: بیش از 60 درصد متوفیان تصادفات در سنین 20 تا 30 سال هستند که آمار بسیار نگران کننده ای است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۸    
هادی رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در جلسه بررسی پروژه تقاطع غیر هم سطح کلاچای از پیشرفت 90 درصدی این پروژه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۳    
سه کشور اروپایی عضو برجام با صدور بیانیه ای مشترک درباره واکنش ایران به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام ادعا کردند که اقدامات ایران فراتر از محدودیت های برجام است آن را تهی تر کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۳    
هماهنگ کننده روابط راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که دیدگاه واشنگتن درخصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای هیچ تغییری نکرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۸    
سرهنگ امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری عاملان ارتباط با شبکه های معاند از طریق فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۳    
خیار خاردار از محصولاتی است که صادراتش از ایران در شرایط بسیار خوبی است و تولید آن در کشور زیاد می باشد و ظرفیت تولید بیشتر هم وجود دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۸    
رئیس جمهور گفت: حذف دوره های آموزش عالی در دستگاه های اجرایی به دانشجویان اطمینان می دهد که وقتی توانمندی های آموزشی را خوب فرا گیرند، می توانند در مسیر تحصیلی و شغلی خود رشد کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۷    
کریستیانو رونالدو طی توافقی دو جانبه پس از فسخ قرارداد خود، باشگاه منچستر یونایتد را ترک کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۷    
تقی زاده گفت: بر اساس قانون حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب های کشور، 15 شرکت آلاینده در رشت به جهت ورود فاضلاب صنعتی آلوده و فاقد استاندارد های زیست محیطی به تالاب بین المللی بندر انزلی جریمه شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۲    
سلمان بن عبدالعزیر آل سعود، پادشاده عربستان با درخواست ولیعهد این کشور برای تعطیلی روز چهارشنبه به مناسبت پیروزی تاریخی برابر آرژانتین موافقت کرد و به همین خاطر فردا چهارشنبه همه ادارات و سازمان های ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۷    
می توان گفت که قدمت کتان تقریباً به بیشتر از 36 هزار سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد. با توجه به این که این نشانه ها در غارها و مناطق باستانی کشور گرجستان کشف شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام پناهیان گفت: هرچه انسان یا جامعه ای در مقابل خدا مدعی تر باشد، امتحان های خدا سخت تر است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته تحقیق برای بررسی ناآرامی های اخیر خبر داد و گفت: این کمیته وظیفه دارد احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر را با جدیت پیگیری کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
تصمیم برای بازی کردن بیرانوند بعد از این مصدومیت، بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف جهان داشت و تصویر آسیب دیدگی دروازه بان ایران، به سرعت منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر تداوم عملیات نیروی زمینی علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضدایرانی در اقلیم شمال عراق تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
سینک دارای انواع مختلف می باشد. هر کدام از آنها دارای کاربرد متفاوتی هستند. همچنین جنس آنها نیز با هم متفاوت است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۵    
سرهنگ مجید ترازی از کشف جسد مردی 67ساله در این شهرستان خبر داد و افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که این مرد پس از خروج از منزل خود با یک دستگاه خودرو پیکان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
حسین مرعشی گفت: امروز درست است که مردم کمتر به خیابان آمده اند ولی چند ده میلیون نفر از مردم پشتیبان اینها که به خیابان می آیند، هستند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
میدانستم که امروزه سگ در بین خانواده ها محبوبیت زیادی دارد پس تصمیم گرفتم که فعالیت خودم را در این حوزه شروع کنم
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: امسال مدیریت مصرف فوق العاده ای داشتیم و این با درایت وزارت نیرو وبا برنامه های مدون انجام شده است که موفق شدیم در استان حتی یک دقیقه هم خاموشی نوبتی نداشته باشیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد که آنکارا به زودی حملات زمینی را علیه گروه های مسلح کُرد در مناطق شمالی سوریه و عراق آغاز می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۸    
جلسه تودیع و معارفه مدیر اسبق و سرپرست جدید امور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با حضور اعضای شورای اسلامی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۸    
در این روزهای تلخ که عده ای با دشمنان این آب و خاک در توهین و تحقیر تیم ملی فوتبال ایران همصدا شده اند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۰    
تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز(سه شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی در ورزشگاه لوسیل به مصاف عربستان رفت و در این بازی سعودی ها با پیروزی 2 بر یک شگفتی جام جهانی را خلق کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۰    
وقتی میخواهید سیسمونی بخرید با ده ها یا حتی صدها قلم محصول روبرو می شوید که خوب هر کسی دوست دارد همه شان را داشته باشد ولی خوب این برای همه ممکن نیست یعنی خرید همه اینها شاید هزینه گزاف را به خانواده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۵    
فرمانده انتظامی تالش از کشف یک کیلو و 500 گرم موادمخدر سنتی در بازرسی از وسایل مسافر یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
پارچه و نقش و نگار آن راهی شد بسوی موفقیت و درآمد بیشترم . درست از زمانی که وارد این کسب و کار شدم توانستم با پشتکار بالا و همت و اراده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهوری در پی موافقت با استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم استقرار سامانه پایدار جوی تا فردا در استان و وزش باد جنوبی و افزایش دما گفت: از فردا جریانات شمالی وارد گیلان شده و تا پایان هفته فعال خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش به شکست مقابل انگلیس واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۹    
رییس هیأت مدیره خانه سینما تاکید کرد: من شهادت می دهم که هنرمندان کشور با عشق و علاقه به میهن خود، همواره به دنبال گفت وگو بوده اند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۹    
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی تهیه کرده اند که در آن مجازات هایی برای دانشجویان هنجارشکن از جمله 10 سال ممنوع الخروجی پیش بینی شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۴    
برای نخستین بار در کشور سامانه الکترونیکی کمیسیون ماده 99 با همکاری دفتر فنی و امور عمرانی و اداره کل فناوری اطلاعات استانداری گیلان با کمترین هزینه راه اندازی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی طی روزهای آینده به طور آزمایشی در یکی از استان های جنوبی کشور آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۹    
مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه تروریست ها به زودی به سزای عمل خود می رسند، گفت: از خون شهدای امنیت نمی گذریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۹    
طهمورث عموپور فرماندار رودبار خبر داد که در پی وزش باد گرم خانه بهداشت روستای رودآباد بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار در آتش سوخت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۹    
حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی مبلغ 100 میلیون تومان تعیین شد. این اقدام بانک مرکزی به تسهیل خرید ارز و کم شدن صف های خرید مقابل صرافی ها کمک کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۸    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اروپایی ها حدود 20 سال است که هر چه در توان داشتند برای فشار اقتصادی و نظامی به ایران به کار بستند اما امروز به سراغ فشار حیثیتی رفته و قصد دارند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور روشی بود که عمق سواد را کم کرده بود و ما نیازمند یک روش مناسب تر بودیم که بتواند موجب تقویت سواد و علم شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۸    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: دولت به صورت متداوم هرگونه افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرده است و برنامه ای برای اصلاح قیمت بنزین ندارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۹    
نتایج ارزیابی های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از علل رخداد کمبودهای دارویی در کشور به ویژه پس از اجرای طرح دارویاری ، اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۴    
شرکت آمریکایی Space Perspective که قصد دارد تا سال 2024 مشتریان خود را به استراتوسفر ببرد، اعلام کرده که یک کشتی به نام MS Voyager را خریداری کرده تا آن را به فضاپیماهای شناور برای گردشگری فضایی خود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۴    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با وجود مرخص شدن از بیمارستان همچنان وضعیت نگران کننده ای برای ادامه رقابت های جام جهانی دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
پارتیشن ها به دو دسته پارتیشن متحرک و پارتیشن ثابت تقسیم می شوند و هرکدام از این دسته ها دو مدل پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره دارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۸    
کوچکی نژاد با بیان اینکه بیش از 50 درصد از زمین های شهر رشت نسقی هستند گفت: به زودی طرحی در صحن علنی مجلس مطرح می شود که به موجب آن تکلیف خانه های نسقی را مشخص خواهیم کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
سرهنگ مرتضی ترازی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه تاسکوه شهرستان ماسال حین اجرای ایست بازرسی موقت به دو دستگاه خودرو 206 و 207 که از مسیر ماسال به ییلاقات در حال تردد بودند مشکوک شده و این وسایل نقلیه را ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۵    
رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از احتمال ورود دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس به برنامه واکسیناسیون کشوری از سال آتی خبر داد و گفت ...