پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۵۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 26 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۱    
دائمی گفت: به منظور خدمت رسانی به موقع در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه و ایفای نقش برجسته و چشمگیر در اجرای پروژه های مهم عمرانی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
کوچکی نژاد اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۲    
بیگدلی، استاد دانشگاه گفت: این دیپلماسی و این سیاست نمی تواند منافع ملی ما را تامین کند. چراکه بر اساس قوائدی که ناظر بر علم سیاست است، هدف و مقصد نهایی سیاست خارجی و دیپلماسی منافع ملی است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۷    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: در تفحص های اخیر این ستاد، پیکر شهدا با پیراهن دو تیم پرطرفدار پایتخت یافت شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۷    
بسیاری از فعالان و کارشناسان گردشگری پیش بینی می کنند در وضعیت موجود که بسیاری از کشورها هشدار منع سفر به ایران داده اند، این رکود تداوم داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۷    
در جلسه شورای شهر رشت، لایحه ای از سوی شهرداری مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت مطرح شد که 9 عضو شورای رشت با لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت موافقت کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۷    
تیم ملی فوتبال کرواسی با پیروزی 2 بر یک مقابل مراکش عنوان سوم رقابت های جام جهانی 2022 را کسب کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی کسب مدال برنز در جام جهانی را مثل طلا برای کشورش دانست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۷    
برای پیشرانه فقط یک آپشن در نظر گرفته شده که شامل نمونه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ می شود. خروجی این پیشرانه برابر با 99 اسب بخار است که توسط جعبه دنده 6 سرعته دستی به محور جلو انتقال می یابد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۷    
کیامرث حاجی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی پنجشنبه ها در این استان و تغییر ساعت کاری ادارات خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۷    
جلسه آغاز به کار پروژه تفکیک زباله از مبدا شرکت دانش بنیان ایده پردازان الکترونیک البرز در شهر رشت امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۷    
دکتر برقی با بیان اینکه در عمل جراحی تعویض مفصل زانو، مفصل آسیب دیده به طور کامل جایگزین می شود، ادامه داد: درد شدید زانو ناشی از آرتروز ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۷    
طی حکمی از سوی معاون راهبردی، توسعه و مدیریت منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نعمت ذوقی به سمت ریاست ادارات ثبت اسناد و املاک شفت منصوب گردید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۷    
جزئیات خودکشی یک محیط بان در پاسگاه آستارا اعلام شد. این محیط بان 35 ساله به نزدیکان خود گفته بود که فردا خودکشی خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۷    
امروزه جایگاه حمل و نقل در لنگرود و املش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار و منطقه محسوب می شود که در روند توسعه اقتصادی تاثیر گذار است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۷    
آیین تجلیل از فعالان حمل و نقل شهرستان لاهیجان همزمان با 26 آذر روز ملی حمل و نقل برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۷    
عباس میرزنگویی در حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، به عنوان سرپرست اداره شهرستان آستانه اشرفیه منصوب و معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۷    
جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در شهرداری لاهیجان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۵    
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره درگیری بین زندانیان مواد مخدر زندان البرز جزئیات تکمیلی را بیان کرد و گفت: یکی از زندانیان به علت پرتاب سنگ از سوی زندانیان دیگر جان خود را از دست داده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه توسعه استان باید سازگار با طبیعت و محیط زیست باشد، اظهار داشت: سرمایه گذاری که به بهانه های مختلف سرمایه های استان را به غارت می برد نباید مجوز انجام کار داشته ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۵    
تیم های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده بندی رقابت های جام جهانی 2022 از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان دالیچ به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم جام جهانی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۴    
دانشمندان دانشگاه مونترال موفق به کسب اطلاعات بیشتر درباره دو سیاره فراخورشیدی جدید شده اند و می گویند این سیاره ها احتمالاً مملو از آب هستند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۹    
سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فنی ترین جنگ سایبری را با آمریکایی ها داریم و دشمنان برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می زنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۴    
سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از دستگیری 3 نفر اراذل و اوباش که به وسیله سلاح سرد اقدام عربده کشی و درگیری با شهروندان و پلیس کرده بودند، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۴    
یک منبع آگاه گفت که ترانه علیدوستی به دلیل اقدامات خود در جهت انتشار مطالب کذب و تحریف شده و تحریک به آشوب و حمایت از جریان های ضدایرانی بازداشت شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۹    
مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی روش روز گذشته صحبت هایی درباره شرایط بد تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ انجام دادند و حالا اسکوچیچ پاسخ آن ها را داده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۴    
بررسی همکاری مشترک در زمینههایی چون شاخه های مختلف صنعت گردشگری، تولید و فرآوری کالا، حوزه های بندری و ترانزیت بهمراه مناسبات مالی مهمترین محورهای ترسیم شده برای آغاز و توسعه روابط منطقه آزاد انزلی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۸    
رئیس دانشگاه گیلان از راه اندازی نخستین نرم افزار ارزیابی ویژگی های ظاهری و استاندارد برنج به همت 2 محقق گیلانی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۸    
جالب است بدانید افراد ثروتمند برای سرمایه گذاری پول قرض می کنند و به ندرت برای خرید ماشین یا خانه ی بزرگ از کسی پول قرض می گیرند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آغاز ساخت طرح 300 واحدی نهضت ملی مسکن در آستانه اشرفیه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۷    
در شرایطی که کشور درحال گذر از فضایی ملتهب است، برخی از مسئولان یا به عبارت دقیق تر نمایندگان به جای آنکه فضا را آرام تر کنند، با سخنان خود آن را شعله ورتر می کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۲    
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از راه اندازی حمل منظم ریلی کالا از روسیه به شهر آستارا در آینده نزدیک خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها تا روز دوشنبه در استان گفت: دریا طی امروز و فردا برای صید با احتیاط مناسب است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۷    
ابوالحسن فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۲    
با تجارت توانستم کار خود را از خورده فروشی به یک کسب و کار اینترنتی پر در آمد و شغلی رویایی تبدیل کنم و در عرصه تجارت در زمینه پسته بدرخشم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۷    
با اعلام علی نامداری مالک باشگاه چوکای تالش، اصغر رسول زاده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکای تالش در رقابت های لیگ دسته یک انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۷    
انواع توری فلزی در صنایع مختلف کاربرد دارد، برخی از این توری ها بیش از چند کاربرد دارند که در توضیحات به آن اشاره می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۷    
مراسم اختتامیه جام جهانی 2022 قطر دقایقی قبل از برگزاری دیدار فینال این رقابت ها میان فرانسه و آرژانتین برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۲    
بحران نقدینگی همچنان تامین دارو را با خطر جدی مواجه کرده است؛ بانک ها همچنان کارشکنی کرده و برخلاف مصوبات طرح دارویاری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره طرح بررسی دو مرحله ای لایحه بودجه سالانه را مورد بررسی قرار داد و این مصوبه ایراد دارد و باید در مجلس اصلاح شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۰    
در واقع کسب ثروت نیازمند داشتن علم و اطلاعات مخصوص خود می باشد و من توانستم با تقویت هوش مالی خود به این نعمت دست پیدا کنم و در ادامه قصد دارم تا بهترین محصولات خود در حوزه چای را به شما عزیزان معرفی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۵    
با پیشنهاد معاون فنی و زیربنایی و موافقت رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، منیره باقری به عنوان مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۹    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شیوه کنونی واردات نمی تواند پاسخگوی نیاز قشر متوسط و روبه پایین جامعه برای داشتن یک خودروی استاندارد با قیمت مناسب باشد بلکه باز هم خودروهای وارداتی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۴    
برای میلیونر نیاز نیست شما مشقت های زیادی را تحمل کنید فقط کافی است هوشیار و آگاهانه عمل کنید. برای مثال من توانستم با فعالیت در حوزه پارچه که بازار خوبی دارد به رشد مالی خوبی برسم و این مسیر پولدار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۹    
نجفی با بیان اینکه امسال برنج از سبد کالاهای اساسی خارج شده از افزایش چندین و چند برابری کودهای کشاورزی انتقاد کرد و گفت: مکاتباتی با وزیر جهاد انجام دادیم تا برنج حتما در سبد کالای اساسی قرار گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۴    
ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 امروز 26 آذرماه 1401 پایان می یابد. کنکور ارشد امسال نیز با تغییراتی در رشته ها و گرایش ها مواجه شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۹    
تیترهای روزنامه ها در روز شنبه 26 آذر است.