پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۳:۳۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 5 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۸    
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است. به گفته دادستانی اسپانیا، شکیرا در بازه زمانی بین سال های 2012 تا 2014، قوانین مالیاتی اسپانیا را زیر پا گذاشته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۸    
خبرگزاری دولت، خبر برخی رسانه های اصولگرا از جمله فارس و تسنیم را درباره آزاد شدن شنبه شب وریا غفوری با قید وثیقه را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از رونمایی مخازن جدید زباله با قابلیت محدودسازی دسترسی به زباله های داخلی در راستای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۶    
پیرعلایی ضمن اشاره به اجرای طرح جمع آوری سطل های زباله از سطح هفت روستای استان گیلان گفت: در این هفت روستا همانند قدیم، مردم از محل تولید زباله تر شروع به تولید کمپوست کرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت اظهار داشت: بنا داریم کشت قراردادی برنج را در بیش از ده درصد از شالیزارهای این شهرستان برای سال آینده اجرایی کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۶    
فردی که مبتلا به آسم است، امکان دارد مبتلا به سینوزیت شود. پولیپ بینی و قارچ ها، مصرف سیگار و دخانیات موجب سینوزیت می شود و آلودگی هوا را در این زمینه دست کم نگیریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۷    
پدرام پاک آیین از ورود محموله جدید سوسپانسیون های آنتی بیوتیک به کشور خبر داد و افزود: این محموله شامل 463 هزار عدد انواع سوسپانسیون آنتی بیوتیک اطفال، آموکسی سیلین، کوآموکسی کلاو، سفکسیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۷    
رضایی با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس که در تریبون های محلی مشکلات مردم را فریاد می زنند، گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۲    
وریا غفوری، بازیکن تیم فولاد که با حکم قضایی دستگیر و بازداشت شده بود، لحظاتی پیش با قید وثیقه آزاد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۷    
با شروع فعالیت در حیطه عسل توانستم به درآمد بالا برسم و اکنون می خواهم سه مدل از انواع عسل های پرسود که زندگی من را تغییر داده اند را به شما معرفی کنم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از حضور بالگردها در استان تا پایان اطفای حریق جنگل های رودبار خبر داد و اضافه کرد: این بالگردها فردا هم به پرواز در خواهند آمد و اطفای کامل را انجام خواهند داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی 98 در صحبت هایی عجیب ادعا کرده که دولت ایران در نیمه دوم بازی دو تیم در جام جهانی، مداخله کرده است، موضوعی که با واکنش مربی وقت تیم ملی ایران مواجه شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
رب انار اگر از انار مرغوب و طی فرآیند بهداشتی تهیه شده باشد، خواص فراوانی برای بدن دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۶    
تیم ملی فوتبال فرانسه توانست اولین صعود کننده جام جهانی به دور یک هشتم نهایی لقب گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۱    
مازیار غلام پور، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان از انعقاد قرارداد تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب شهر رشت خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
طرح تشدید مجازات همکاری با دولت های متخاصم می گوید ایرانیانی که رسما توسط دولت های متخاصم به خصوص آمریکا در فهرست تحریم قرار گرفته اند، مشمول قانون خدمت رسانی به ایثارگران می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۵    
در نامه های مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران آمده است: مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هفتم آذر ساعت 17 روز یکشنبه 6 آذر بوده و میزان پیش دریافت خرید 25 درصد است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۰    
خانوادهام پشتیبان اصلی من برای رسیدن به ثروت بی کرانم بود که با حمایت و کمک ایشان توانستم در زمینه تجارت کفپوش حرف اول را بزنم و موفقیت های بسیاری کسب کنم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۵    
استاد دانشگاه تهران گفت: ما با دومین شکاف تمدنی و با بیشمار بحران فرهنگی روبه رو هستیم که نه تنها جمهوری اسلامی که روشنفکران هم نمی دانند با این شرایط جدید چطور خود را سازگار کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۰    
رئیس قوه قضائیه در پی پیروزی تیم ملی فوتبال به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی دستوراتی صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
روز های سیاه و شب های روشن را پشت سر گذاشتم تا با کار آفرینی علاوه بر رسیدن به میلیاردها ثروت، دست جوانان را بگیرم و موقعیت های شغلی برای آن ها ایجاد کنم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: هوای گیلان امروز صاف و آفتابی است، اما از صبح فردا با کاهش دما بارش های پراکنده در گیلان آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
دیدار دو تیم لهستان و عربستان با برتری 2 بر صفر لهستانی ها به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۵    
استاندار گیلان ضمن بازدید از روند عملیات اطفای زمینی و هوایی حریق جنگل های رستم آباد رودبار، تاکید کرد: از همه امکانات، تجهیزات و تمام توان برای اطفای حریق اسفاده شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۵    
رئیس انجمن هتلداران و جهانگردی وان ترکیه گفت: بیشتر گردشگران ایرانی به دلیل تخفیف های زیاد این روزها (جمعه سیاه) در فروشگاه ها به وان آمده اند. ظرفیت هتل های ما پر شده است، جای خالی پیدا نمی شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۵    
من توانستم با ورود به عرصه تجارت نوین و با پول مشتری به عنوان سرمایه، به ثروت فراوانی برسم و به یک فرد میلیاردر تبدیل بشوم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ظرفیت بی نظیر خیران در سراسر استان، گفت: بخش درمان گیلان به شدت نیازمند یاری خیران سلامت است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۹    
مهم ترین موضوعی که باعث شد با تولید رب انار به درآمد بالا و میلیاردی دست پیدا کنم این بود که همواره در جهت بهبود کیفیت محصولاتم تلاش کرده و بهترین درجه کیفی از آن را در بازار عرضه کردم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۰    
یک جامعه شناس با بیان اینکه اعتمادسازی می تواند جلوی فرایندهای خشونت آمیزی که الان مهمترین مساله ماست را بگیرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۵    
در لحظه گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی روش به طرز نگران کننده ای بالا رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۸    
تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: جریان ایران ستیز تشکیل هیات حقیقت یاب را راه جدیدی به سوی شورای امنیت می داند و راه خنثی سازی آن – چه از نظر حقوقی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۰    
با من همراه باشید تا انواع عسل معروف و پرسود را که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است به شما معرفی کنم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
یک مطالعه نشان می دهد گرسنگی پروتئینی می تواند باعث پرخوری غذاهای بسیار فرآوری شده و چاقی شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۵    
حیدری گفت: رئیس جمهور آمده است کرمانشاه و گفته وام های زلزله را یک سال استمهال می کنیم 8 ماه است که رئیس جمهور به کرمانشاه آمده و صحبت کرده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۴    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشستی با مادران نیروهایی که در عملیات نظامی در اوکراین شرکت داشتند، گفت: جمهوری های دونباس باید زودتر به روسیه می پیوستند، شاید جان های کمتری از دست می رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم روبار در مجلس کمبود و نبود تجهیزات و بالگرد را از دلایل طولانی شدن اطفا حریق جنگل های گیلان دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۸    
برای استعلام در خصوص ثبت نام و راه اندازی اینترنت پرسرعت فیبر نوری در سایر مناطق شهر رشت و همچنین سایر شهرهای استان گیلان، می توانید به وبسایت https://tanoma.net مراجعه کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۹    
فرمانده انتظامی شفت از دستگیری 3 نفر از عاملان شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۴    
نماینده رودسر و املس در مجلس، از تخصیص اعتبار 1050 میلیارد تومانی برای پروژه سد پلرود طی دو سال گذشته خبر داد و یادآور شد: همچنین شاهد تغییر پیمانکار پروژه هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۹    
تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر برابر ولز با دو گل پیروز شد. در پایان این مسابقه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۴    
جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت: برخوردهای قهرآمیز با اقشار مختلف و بطور خاص جوانان و زنان و دختران و .. ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۴    
سید مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی استان گیلان، گفت: در حال حاضر 1050 زوج متقاضی فرزندخواندگی داریم که حدود 400 زوج واجد شرایط اخذ فرزند هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۴    
میرحامد اختری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از شروع دوباره آتش سوزی در منطقه کوهستانی سلانسر رودبار پس از اطفا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۶    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۶    
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد. سه شیرها فرصت این را داشتند که صعود خود به مرحله بعدی را سریعتر از سایر رقبا قطعی کنند اما تیم گرت ساوت گیت در برابر آمریکا به تساوی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۶    
مجری ورزشی شبکه اینترنشنال پس از بازی با پیراهن سیاه به استودیوی پخش آمد و از تک تک کلماتش عصبانیت و نفرت از خوشحالی ایرانیان پدیدار بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۶    
رییس آزمایشگاه همکار مرجع کشوری آنفلوآنزا انستیتو پاستور ایران ضمن تشریح جزئیات خدمات تشخیصی آزمایشگاه آنفلوانزای این مرکز ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۶    
شرکت امدادخودرو سراسری پارسیان خزر دفتر استان گیلان از جمله فعالیت این مجموعه به جهت درخواست شما مبنی بر امدادخودرو در خدمتگذاری میباشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۶    
نام ایران روی پیراهن تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار 2 تیم در جام جهانی فوتبال به شکل شیطنت آمیزی درج شده بود. موضوعی که زمینه ساز شکایت به کمیته اخلاق فیفا را موجب شده است.