دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 16 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۰    
دفتر اصلی شرکت اشنایدر الکتریک که یک شرکت تولید تجهیزات الکترونیکی است در کشور فرانسه قرار داشته و به واسطه نمایندگی اشنایدر در ایران اقدام به فروش محصولات خود با تضمین بهترین کیفیت و کمترین قیمت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد و گفت: مهم ترین علامت بیماری آلزایمر، اختلال حافظه است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۶    
فوق تخصص بیماری های ریه و مجاری تنفسی، درباره علت سرفه هایی که چند هفته طول می کشد، نکاتی را توضیح داد و گفت: اگر رفلاکس را کنترل نکنیم، ریه ها و سینوس ها نیز درگیر می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۹    
بعد از آخرین قضاوت علیرضا فغانی در دیدار پرتغال و اروگوئه، کار این داور ایرانی در جام جهانی به انتها رسید و او باید قطر را ترک کند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۸    
سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق سابقه دار مغازه های این شهرستان با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۳    
سعید اخلاقی، معاون امور صنایع و معادن اداره کل صمت گیلان گفت: عدم ثبت آمار تولید در سامانه جامع تجارت باعث تعطیل و غیر فعال شدن پروانه کارخانجات صنعتی پس از 3 ماه می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۳    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 7 قطعه شیء عتیقه مربوط به دوره ساسانی و هزاره اول قبل از میلاد در بازرسی از کیف یک عابر پیاده در شهرستان رودبار خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
یک متخصص قلب و عروق گفت: رگ های قلبی افراد بالای 30 سال، 40 الی 50 درصد تنگ است که با یک استرس یا خبر بد، رگ ها اسپاسم می کنند و منجر به سکته قلبی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۹    
رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام گفت: هیچ کشوری به اندازه ی جمهوری اسلامی ایران آزادی ندارد و کسانی که می گویند غرب آزادی است، مسیری را که غرب رفته است، نگاه کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۷    
سرانجام با پیگیری های فدراسیون کشتی، ویزای علی اکبر فضلی، علیرضا کریمی و امیرعلی آذرپیرا، کشتی گیران اوزان 70، 86 و 97 کیلوگرم ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی صادر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۷    
عبدالوهاب حقی، مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: آتش سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر این دانشگاه با حضور آتش نشانان کرج مهار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۱    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تعداد سهمیه قاره ها برای جام جهانی 2026 که به طور مشترک در کانادا، آمریکا و مکزیک برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۲:۰۹    
کریم باوی ستاره سابق فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت. این گلزن درخشان سابق تیم های شاهین، پرسپولیس و تیم ملی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۹    
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۹    
با حکمی از سوی محمد علیپور، رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور، بابک صفری به عنوان سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۹    
موسی زارع پور، نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت های آب و برق طرح های ملی مسکن با حضور در گیلان و بازدید از پروژه مسکن مهر استان، گفت: دولت در خصوص تأمین مسکن شهری و روستایی توجه ویژه دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۵    
هرجا که باشید، اهداف کسب و کاری شما هر چه که باشند، اینترنت می تواند در برخی راه ها به شما کمک کند، اول بایستی هدف خود را مشخص کنید و در ادامه برای رسیدن به آن هدف تلاش کنید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۰    
مدیر صنایع پوشش ایران گفت: علاقمندان جهت شرکت در آزمون استخدامی صنایع پوشش ایران در رشت به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۴    
کمیته داوران فیفا تصمیم گرفته در 8 مسابقه باقی مانده جام جهانی به تیم داوری ایرانی قضاوت ندهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۵    
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار کرد که پرونده مرحوم مهران سماک از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۵    
باورهایی که درباره خود و دنیایتان دارید انتظارات شما را شکل می دهند. انتظارات شما نگرش های شما را مشخص می سازند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۷    
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم مطالبات خودشان را به رسانه ها و ائمه جمعه بیان می کنند، گفت: رسانه ها و ائمه جمعه از طریق تریبون نماز جمعه می توانند در کنار یکدیگر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۱    
سرهنگ مجید تقی زاده، فرمانده انتظامی شفت از دستگیری قاتل مرد 60 ساله در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: علت قتل، اختلاف خانوادگی بوده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی بر این موضوع تاکید کرد که ارائه ندادن خدمات به برخی افراد به هیچ وجه صحت ندارد و شبکه بانکی طبق گذشته خدمات خود را به همه هموطنان ارائه می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۶    
بنده با استفاده از یک دستگاه آبگیری برقی توانستم در منزل به تولید آب نخود، انار، سیب و... مشغول شوم و با ارسال این محصول به شهر های دیگر به کسب درآمد برسم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان اداری – استخدامی ضمن تاکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشت مردم، دولت در سال آینده هیچ اقدام تورم زایی انجام نمی دهد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۶    
حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران، محققین، فن آوران و شرکت های دانش بنیان شهرستان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولین اجرایی از روند پیشرفت لایروبی آب بندان علی بوزایه درلشت نشاء و همچنین برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر بازدید نمود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۹    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که امروز (16 آذرماه) آخرین مهلت صدور احکام ترمیم حقوق و مزایای رتبه آموزشیار معلم است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۹    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ضمن تشریح برنامه هایش به خصوص در حوزه مسکن گفت: ما همه با هم در یک کشتی نشسته ایم، همه ایرانی هستیم و برای یک کشور و یک نظام کار می کنیم مگر می توان برای مردم کار نکرد؟
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۴    
هتل اسپیناس پالاس تهران، هتلی شیک و لوکس است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. تمام بخش ها و تجهیزات این هتل پنج ستاره، بسیار خاص و لوکس است و به محض ورود به این هتل ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۲    
درپی ارسال پیامی با موضوع اخطار زلزله برای برخی از شهروندان تهرانی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که چنین پیامی صحت ندارد و شهروندان نگرانی بابت وقوع زلزله نداشته باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۴    
گسترش زبانه های آتش به وسعت 80 هکتار از اراضی منابع طبیعی گیلان را بلعید و بار دیگر نگاه ها را متوجه ضرورت وجود امکانات کافی و مدیریت توانمند در سرعت بخشیدن به اطفای حریق کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۲    
سیدمجید احمدی وکیل اولیای دم مهران سماک، جوان اهل بند انزلی استان گیلان که در ناآرامی های هفته گذشته در انزلی کشته شد، از بازداشت فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۲    
تصمیم گیری در زمینه نامگذاری ها توسط کمیته نامگذاری در سازمان محیط زیست انجام می شود که با مدیریت معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان فعالیت می کند که معمولا برای نامگذاری ساختمان ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۶    
نمایندگان مجلس شورای به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی رای دادند. مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم بوده و در مرداد سال 1399 با رای نمایندگان مجلس به عنوان رئیس دیوان محاسبات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۱    
قرار است شنبه آینده (19 آذر) 2100 دستگاه پژو 207 و تارا دستی و اتوماتیک در بورس کالا عرضه شود. از این تعداد 1600 دستگاه پژو 207 و 500 دستگاه تارا است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۵    
آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد روز دانشجو از دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۵    
دور یک هشتم نهایی جام جهانی قطر برگزار شد و تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی مشخص شدند. با توجه به حذف برخی از تیم های بزرگ مانند آلمان و بلژیک، تیم هایی مانند هلند، انگلیس، فرانسه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: الگو های هواشناسی از ادامه بارش باران در جلگه و برف در کوهستان تا اواسط هفته آینده در گیلان خبر می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۴    
املاک بخش قابل توجهی از ثروت اکثریت مردم را تشکیل می دهند. به عنوان نمونه یک بازار بزرگ املاک را مورد بررسی قرار داده ایم که قابل تعمیم است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۹    
فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به توافق با النصر عربستان واکنش نشان داد. او پیامی برای پله اسطوره فوتبال برزیل هم داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۹    
مردی که 20سال قبل در جریان جنایتی هولناک 5عضو خانواده اش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود در شرایطی که به طور مخفیانه به ایران بازگشته و در روستایی زندگی می کرد دستگیر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۴    
وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۷:۴۷    
چهارشنبه 16 آذر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۰:۳۱    
در آخرین بازی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 پرتغال به مصاف سوئیس رفت و مقابل حریف خود به پیروزی پرگل 6 بر یک رسید و حریف مراکش برای صعود به نیمه نهایی شد.