پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۷:۴۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 13 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۸    
مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر ضمن اشاره به ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری به شورای اسلامی شهر توضیح داد: علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۳    
رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2022 با حضور 6 تیم ایران، آمریکا، ژاپن، مغولستان، گرجستان و منتخب جهان از ساعت 19:30 امشب (شنبه) در شهر کورالویل در ایالت آیووا آمریکا آغاز می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۳    
یک متخصص ارتوپدی گفت: بسیاری از افراد عادت دارند برای رفع خستگی بدن خود، قولنج بشکنند که این عادت، آسیب زا است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۴    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه از دستگیری 6 شکارچی غیرمجاز به همراه 6 قبضه سلاح شکاری در کیاشهر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۵    
حسن اشجاری سرمربی چوکا تالش با تصمیم مالک باشگاه از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۶    
طی نزدیک به دو ماه اخیر درباره حمایت مالی و تبلیغاتی و تسلیحاتی دشمنان بیرونی از اغتشاشگران، گزارش های مستندی داشته ایم و در این وجیزه فقط به یک نمونه از تازه ترین نمونه ها اشاره می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور با اشاره به همدلی و نزدیکی دولت و مجلس، گفت: مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می شود، اعتبارات ممکن است کافی نباشد اما با تدبیر، عقلانیت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۷    
با سرد شدن هوا، بروز سکته قلبی هم افزایش می یابد. پزشکان قلب و عروق، علت افزایش سکته قلبی در روزهای سرد سال را ناشی از فعل و انفعالات بدنی بیماران قلبی می دانند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۵    
حمل خودرو فومن _امدادخودروفومن_ 09113400107 _کفی خودروبرفومن_جرثقیل نیسان فومن_یدکش نیسان فومن_شماره امداد خورو فومن_شماره حمل خودرو فومن
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۴    
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران عامل شکست تحریم ها است، گفت: دشمن پس از فشار و تزویر به غارتگری روی می آورد اما این اقدامات نشانه استیصال آنها است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۳    
هیچ یک از دانشجویانی که تا پیش از ساعت 10 صبح روز شنبه وارد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران شده بودند، هیچ گاه تصور نمی کردند که بناست تا دقایقی دیگر با چه خبر دردناکی مواجه شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۳    
عرضه سایپا شاهین با پیشرانه قدیمی تیبا اشتباهی واضح بود. سایپا قصد دارد با همکاری ایران خودرو، از شاهین جدید با موتور tu5 plus رونمایی کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۳    
با توجه به ادامه روند بارندگی در شهر رشت، کلیه نیروها، مدیران مناطق، رؤسای نواحی و اکیپ های خدمات شهری و اجرایی شهرداری تا پاسی از شب در حال رفع آبگرفتگی و انسداد معابر در سطح مناطق پنجگانه هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۴    
یک نماینده مجلس در واکنش به صحبت های اخیر دادستان کل کشور درمورد گشت ارشاد، بیان می کند که اینکه دستور دادند که گشت ارشاد جمع شود، یک اقدام قابل تحسین اما دیرهنگام است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۴    
نماینده مردم طوالش در مجلس گفت: علیرغم مراجعات زیادی که به سازمان برنامه و بودجه در مورد اختصاص بودجه به پروژه های حوزه انتخابیه داشتیم اما همچنان در بلاتکلیفی به سر می بریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۴    
با توجه به لزوم رعایت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در حوزه های مختلف مصرف، بسیج شرکت گاز استان گیلان اقدام به پایش گسترده دمای ادارات، بانک ها و مدارس کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۹    
امباپه با دو گل و یک پاس گل کار لهستان را یکسره کرد و خروس ها را به یک چهارم نهایی جام جهانی رساند. دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی 3 بر یک فرانسه به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۲    
وزیر اقتصاد با اعلام خبر بخشودگی جرایم بیمه شخص وسایل نقلیه موتوری اعلام کرد: همه جرایم در گذشته تا پایان این ماه بخشیده شده و اگر مردم تا 30 آذر مراجعه کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۴    
بالو از آغاز طرح تعرفه گذاری پرستاری در گیلان خبر داد و گفت: تعرفه گذاری پرستاری پس از 14 سال طی ماه های اخیر در استان آغاز شده و امیدواریم با اجرای دقیق تر این طرح ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۹    
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین ها را اشغال کنند، ذهن ها را اشغال می کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اغتشاشات سناریویی از قبل طراحی شده بود و برای اجرای آن، منتظر یک بهانه و اتفاق بودند، گفت: اگر داستان مهسا امینی هم نبود، خودشان کشته سازی می کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۴    
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دار مجازات آویخته شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جلوی ویلاسازی در استان گرفته شود، اظهار داشت: قبل از ساخت و سازها در گیلان اقدامات پیشگیرانه انجام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۴    
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شهرداری های استان تفکیک زباله از مبدا را با فوریت اجرایی کنند و در دستور کارشان باشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۹    
براساس تحقیقات انجام شده، دی و بهمن بهترین ماه های سال برای جفت گیری یوزپلنگ آسیایی است که پس از 90 روز معمولا در اردیبهشت ماه توله به دنیا می آید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۹    
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور از نمایندگان در جلسه غیر علنی امروز تقاضا کرد بعد از معرفی گزینه ها و مدیران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۱    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس واصل شده است، گفت : این نامه در جلسه علنی نوبت عصر امروز اعلام وصول می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۲    
قهرمان کشتی المپیک و دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۲    
جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان سرباز جوان در حسینیه بنی فاطمه (س) لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان برگزار شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۲    
یک خبرنگار بولیویایی مدعی شد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت دیگر در مسابقات جام جهانی 2022 قطر سوت نخواهند زد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۲    
مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2022 از فردا در کلمبیا آغاز می شود. این مسابقات اولین مرحله گزینشی المپیک پاریس است. تیم ایران با 7 وزنه بردار مرد و 4 وزنه بردار زن در این مسابقات شرکت کرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹    
اسطوره فوتبال برزیل که روند درمانی اش پیچیده تر شده به پیام های هوادارانش واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۲    
محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در گیلان، در حال حاضر در بیشتر مناطق کوهستانی گیلان برف می بارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این عملیات در ساعت: 20:30 دقیقه شامگاه شب گذشته آغاز و با فعالیت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بیش از 2 ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۸    
مصوبه دولت درخصوص واگذاری سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کل کشور و سه دهک اول ایثارگران ابلاغ شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۸    
مختار رضایی، فرماندار املش بیان کرد: بارش نخستین برف پاییزی از دیشب در مناطق کوهستانی این شهرستان آغاز شده و این منطقه را سفیدپوش کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۸    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: تعداد وکلای ماده 48 خیلی زیاد است و اگر فرد یا افراد محدودی اقدامی در مورد دریافت حق الوکاله نامتعارف کرده باشند شاید تاثیری نداشته باشد اما اگر موضوع فراگیری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸    
ملی پوش رویینگ زنان ایران برای چهارمین دوره متوالی بر سکوی نخست یک نفره سبک وزن قهرمانی آسیا ایستاد. در این رقابت نمایندگان هنگ کنگ و کشور میزبان دوم و سوم شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۳    
دانشجوی رشته برق مقطع دکتری دانشگاه تهران که صبح دیروز اقدام به خودکشی کرده بود، صبح امروز 13 آذر ماه درگذشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۲    
وزیر کشور درباره این که آیا احزاب و جریان های سیاسی در کمیته حقیقت یاب حضور دارند، عنوان کرد: خیر، بحث سیاسی نیست، بلکه بحث اغتشاشی بوده که ما باید بر اساس آن ریشه ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۸    
معمای ناپدید شدن مردی 35ساله که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می کرد در کمتر از 20 روز با دستگیری دوستش فاش شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۳    
قوه قضاییه خبر داد که اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بامداد امروز به دار مجازات آویخته شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۸    
جمله تیترهای روزنامه ها در روز یکشنبه 13 آذر است.