پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۰:۰۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 14 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۴    
محمد محبتی، ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از افزایش 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۵    
شما هنگام خرید حوله ی تن پوش برند هنر با قیمت حوله تن پوش مختلفی رو به رو می شوید که نشات گرفته از جنس حوله و یا ساده و طرح دار بودن آن است و همچنین اندازه های مختلفی که دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۴    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور فردا برای دفاع از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس حضور پیدا می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۷    
زن جوان اختلاف و گرفتن بیمه عمر یک ونیم میلیاردی شوهرش را انگیزه خود از طراحی نقشه این قتل اعلام کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۴    
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران، به جماران گفت: آقایان فکر می کنند اصولگرایان رادیکال یا نواصولگرایی نتوانسته اند مردم را بفهمند و حالا من که اصولگرای مدرن هستم می توانم مردم را ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۳    
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی از دستگیری شبکه ای متشکل از 12 نفر عنصر مرتبط با خارج از کشور خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۱    
سرهنگ امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری سارق مسافرکش نما در این شهرستان خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۹    
مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور که در تاریخ دوازدهم آذر ماه به میزبانی سیرجان به مدت سه روز برگزار شد با نایب قهرمانی تیم دخانیات گیلان به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۹    
خیلی از افراد سوال می پرسند چرا با اینکه به اندازه کافی می خوابم اما همیشه احساس خستگی دارم؟ مارک بولوس، متخصص مغز و اعصاب و متخصص سلامت خواب در بیمارستانی در تورنتو در این باره توضیح داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۴    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حرکت در مدار اخلاق از مهمترین الزامات ورزش است، گفت: اگر ورزش بر پایه اخلاق مداری و فضایل اخلاقی و منش پهلوانی نباشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۹    
با برگزاری مراسمی از زحمات سرهنگ محمد پوراسماعیلی فومنی فرمانده قبلی تقدیر و سرهنگ جهانبخش عزیزی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رضوانشهر معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۹    
حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت تاکید کرد: همکاری و ارتباط دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی نباید محدود به مناسبتی خاص و صرفاً در حد اجرای چند برنامه مشخص باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۴    
خانمحمدی گفت: بحث عفاف و حجاب در کشور یک مطالبه مردمی و عمومی است و به صورت کلی دارد تصمیماتی در ارتباط با عفاف و حجاب گرفته می شود و ان شاءالله در یک چهارچوب نوین تر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۴    
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی: جنبش دانشجویی ایران با حدود هفتاد سال قدمت نباید رسالت مهم خود را در راه اعتلای این سرزمین فراموش نماید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۴    
داوطلبان می توانند برابر برنامه زمان بندی از تاریخ 12 آذر 1401 تا تاریخ 30 آذر 1401 به سایت ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا GOZINESH.POLICE.IR مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۹    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات در قرارداد جدید و افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۴    
تیم ملی فوتبال ژاپن که یکی از سه تیم آسیایی راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر بود، با شکست در ضربات پنالتی برابر کرواسی نتوانست برای نخستین بار به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام از صدور قرار نظارت قضایی برای یک عضو شورای اسلامی در بخش چوکام شهرستان خمام خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۴    
دودگرفتگی شدید ساختمان مسکونی (فوقانی)، قفل شدن درب اتومات، گم شدن ریموت، سوختگی مرد 36ساله و محبوس شدن 6 تن از دیگر اعضای خانواده از ثمرات هولناک این حادثه بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۹    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در 3 استان اجرا شده است و بعد از دریافت نتایج اجرای آن، بزودی در کل کشور اجرا خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۴    
به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالین رسانه ای استان مهلت شرکت در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر تا 30 آذر تمدید شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۴    
مستند این پایان راه نیست به کارگردانی همایون رضائی زاده مستندساز گیلانی، برنده دیپلم افتخار و جایزه نقدی فیلم های مستند در بخش معلمان فیلمساز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۴    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن” ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۹    
طی حکمی که هفته گذشته از سوی مالک باشگاه سپیدرود صادر شد سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با حفظ سمت به عنوان نماینده تام الاختیار مهندس نوید انتصاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۴    
مراسم معارفه سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه، با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان عصر روز دوشنبه برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۸    
پیمان پارسای محمودی با اعلام این خبر گفت: عملیات رفع خطر از عمارت تاریخی آذربانی به همت سازمان عمران و بازآفرینی آغاز شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۳    
جلیلی القای ناامنی را راهبرد دشمن بعد از شکست های متعددش دانست و گفت: جهاد لازمه شتاب بخشی به پیشرفت هاست و این نیازمند جهاد همگانی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۲    
نشست استکبارستیزی از نهضت جنگل تا جنبش دانشجویی “آیین بزرگداشت مقام دانشجو” با سخنرانی دکتر سعید جلیلی عصر روز دوشنبه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۷    
رویای یک شبه پولدار شدن واقعا محقق نمیشود و نیازمند تلاش و دانستن نکات کسب و کار است، اما با شروع تجارت می توان در کوتاه ترین زمان ممکن ثروتمند شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۷    
در مناظره مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف با عنوان عنوان اعتراض دارم 2 مطرح شد که می توان با انجام اصلاحاتی در ساختار، فضا را برای بیان و پذیرش اعتراض آماده کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۸    
اغتشاشگران شامگاه 12 آبان در لاهیجان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و اعترافاتی تکان دهنده از نحوه شهادت شهید پورنوروز داشتند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۰    
قطعا برای شما هم پیش آمده که تلویزیون های قدیمی را در خانه های بزرگ تر ها ببینید باید بگوییم که این تلویزیون ها از آنجایی که تصور می شود حاوی مقادیری از جیوه قرمز هستند
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۷    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: امنیت در بازار برقرار است و دستگاه قضاء با مخلان امنیت برخورد می کند چرا که این یک حرکت ضد امنیت است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۰    
عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: بذری را که میرزا 101سال پیش کاشت ثمره اش انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد که امروز تبدیل یک درخت تنومند شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: احکام تعداد دیگری که مفسد و محارب بوده و اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اصلی ترین چالش وزارت راه و شهرسازی عملی کردن قول رئیس جمهور در خصوص خانه دار کردن قشر محروم جامعه است گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۱    
سرپرست واحد پیوند و فراهم آوری اعضاء دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام عمل نوین پیوند پس از مرگ کامل خبر داد و گفت: برای اولین بار در خاورمیانه، عمل احیا و اهدای عضو پس از تایید فوت فرد اهدا کننده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۶    
مسعود مردانی گفت: در حال حاضر گروه های در معرض خطر بیماری ایدز در کشور شامل گروه سنی 20 تا 40 سال با روابط جنسی محافظت نشده خارج از حریم خانواده هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۶    
به دلیل همراهی با فراخوان ضدانقلاب، رستوران و مغازه جواهرفروشی علی دایی پلمب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از معضلاتی که در جامعه داریم، ناشی از ندانم کاری، بی تدبیری و ناکارآمدی برخی مدیران میانی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۴    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان خبر داده و گفته است آخرین مدرک تحصیلی معلمان در حکم کارگزینی ایشان اعمال می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۷    
کارشناس ارشد پرستاری، در ارتباط با اقدامات غلط و اشتباه در مواجهه با افرادی که دچار سوختگی شده اند، توضیحاتی ارائه داد و گفت: به هیچ عنوان اقدام به قیچی و یا ترکاندن تاول نکنید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۱    
کارشناسان روس می گویند: سرمایه گذاری در زیرساخت های گذرگاه راهبردی شمال- جنوب که تحولی شگرف در اقتصاد منطقه ایجاد می کند نه تنها از سوی مسکو مورد نیاز است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۵    
با استناد به آمار ارائه شده از سوی گروه مطالعات فنی فیفا، تیم ملی فوتبال ایران سومین تیم دونده جام جهانی 2022 قطر لقب گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز طرح نظارت بر داروخانه های استان با حضور گشت های تعزیرات خبر داد و گقت: این طرح از 12 آذر ماه شروع شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۳    
در سطح حاکمیت؛ بپذیریم برخلاف تصور گفتگو اصلا امر آسانی نیست. اصلا! همانگونه که خانیکی گفته: گفت وگودرمانی، شیمی درمانی حکمرانی است؛ سخت، دردآور ولی شفابخش.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۸    
طبق اطلاع خبرنگار فارس، شقایق دهقان به دلیل هنجارشکنی به دادسرا احضار شده و باید در دادسرای اوین حاضر شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت: سامانه هوای سرد و بارشی تا پایان هفته در گیلان ماندگار است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۳    
سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورایعالی امنیت ملی نیز در این دیدار، بهره مندی از ظرفیت های گیلان برای توسعه همه جانبه استان و کشور را موثر دانست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۳    
رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت گفت: سود 500 هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۳    
وقتی جوان مهندس گم شد، برادرش برای پیدا کردن ردی از او از شهرکرد راهی پایتخت شد، غافل از اینکه حادثه ای هولناک انتظارش را می کشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۰:۳۷    
دو تیم انگلیس و سنگال یکی دیگر از دیدارهای یک هشتم نهایی جام جهانی را از ساعاتی پیش آغاز کردند که سه شیرها توانستند برخلاف جریان بازی به دو گل برسند.