پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۰:۵۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 9 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۳    
هر گرم طلای 18 عیار خام یک میلیون و 745 هزار تومان، هر دلار 38 هزار و 720 و هر یورو 40 هزار و 640 تومان در حال معامله است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۹    
این روزها اگر گذرتان به خیابان کریم خان بیافتد با نیمکت های متفاوتی در این گذر مواجه خواهید شد. نیکمت هایی که کاربری آن تنها محلی برای نشستن و تأمل نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۸    
نماینده تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۴    
سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف پرونده قتل شهروند 30 ساله رشتی و دستگیری قاتل و همدست وی خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۸    
برخی رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی از بازداشت دو بازیگر تئاتر به دنبال انتشار یک ویدئو، خبر دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۵    
ویسی ضمن اشاره به تصویب ضوابط احداث و تجهیز اتاق مادر و کودک در کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۹    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: هدف ما تبدیل مناطق آزاد به بهشت سرمایه گذاران است و به دنبال آن هستیم با رفع مشکلات موجود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۳    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز پرداخت حق تعرفه پرستاری در استان پس از 14 سال خبر داد و گفت: در حال حاضر سه ماه از این تعرفه پرداخت شده و این روند پرداختی ادامه خواهد داشت تا بخشی از زحمات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۷    
آثار فرهنگی، هنری و رسانه ای کنگره شهید میرزا کوچک جنگلی رونمایی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۳    
وزیر کشور بر ضرورت آگاهی کامل از جنگ شناختی دشمن تاکید کرد و گفت: به تاسی از جهاد تبیین حضرت زینب (س)، اجازه روایت سازی های دروغین به دشمن ندهیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۸    
دیدار آرژانتین و لهستان در گروه C جام جهانی 2022 با پیروزی 2 بر صفر آرژانتین پایان یافت.دو تیم عربستان و مکزیک از ساعت 22 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۱    
پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط موجود من فکر می کنم که کی روش بماند. سردار آزمون هم گفت: در بازی آخر مقابل آمریکا بدن مان تحلیل رفت و نتوانستیم به هدف مان برسیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۹    
مارکا مدعی شده که قرارداد 2 فصل و نیم رونالدو با النصر، هزینه ای در حدود 200 میلیون یورو در سال دارد و این بازیکن پرتغالی در آستانه تکمیل انتقال خود به فوتبال عربستان سعودی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۴    
مردم چین در بسیاری از شهرهای پرجمعیت ترین کشور، خسته از محدودیت های کرونایی و سیاست کووید صفر پکن خواستار برچیده شدن قرنطینه ها و محدودیت هایی هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۹    
استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: اکثریت جامعه ایران دنبال اصلاح وضع موجود بوده و با رادیکال هایی که به دنبال فروپاشی هستند، همراهی ندارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۷    
اعضای تیم ملی ایران بعد از حذف از جام جهانی دقایقی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۸    
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بار دیگر با حمایت از ناآرامی ها در ایران، ادعاهای ضد ایرانی خود را از ناآرامی ها تا برنامه هسته ای ایران تکرار کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۷    
سید امیرحسین علوی شهردار رشت ضمن قدردانی از همراهی و نگاه مثبت وزارت اطلاعات در خدمت صادقانه به مردم از توافق ضمنی با اداره اطلاعات در خصوص تغییر کاربری زمین 3 هکتاری باغ ابریشمی واقع در محله امین ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۲    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به لطف خدا امسال بعد از بیش از 16 سال تعرفه نظام پرستاری اجرایی شد و 1200 میلیارد تومان از 5000 میلیارد تومان پرداخت شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۷    
استرالیا با کسب دومین برد مرحله گروهی و به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی دور حذفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۴    
فاز اول طرح آب رسانی به 10 روستای بخش لوندویل شهرستان آستارا در قالب جهاد آب رسانی با شعار تامین آب سالم و پایدار و برای لبخند روستاهای ایران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۹    
فرماندار شهرستان رشت گفت: در حال حاضر و تا زمانیکه رای نهایی شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری صادر شود، آقای علوی شهردار رشت می باشد و اعضای شورا فعلا نمی توانند سرپرست انتخاب کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۴    
افزایش قیمت ها در حالیست که بازار همچنان مشتری به خود نمی بیند و حتی فروشندگان با امید به افزایش بیشتر، از عرضه خودروها امتناع می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۷    
در مجمع انتخابات ریاست هیات نجات غریق و غواصی گیلان که با حضور حیدری رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد هاشم اسماعیلی با 16رای برای 4 سال به عنوان رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی گیلان انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۸    
روز یکشنبه 6 آذرماه سجاد افشاریان و علی شادمان کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر به دادسرای زندان اوین احضار شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۳    
اگر می خواهید افکار منفی را به افکار مثبت تبدیل کنید، روزانه 10 دقیقه مدیتیشن انجام دهید
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۳    
زمین لرزه ای 5.7 ریشتری در عمق 16 کیلومتری زمین حوالی کنگ هرمزگان را لرزاند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۳    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هدف میرزا کوچک از انعقاد هیئت اتحاد اسلام حفظ استقلال ایران، آن هم در روزگاری بود که خیلی ها ایران را تکه تکه کردند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۸    
برای ثروتمند شدن روی هدفتان تمرکز کنید و فکر و ذکرتان را به آن اختصاص دهید اینگونه می توانید از وسوسه خرید یک وسیله غیرضروری نجات پیدا کنید و پولتان را متفکرانه و هوشمندانه سرمایه گذاری کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به تشریح مهمترین طرح های توسعه ای این منطقه یعنی اتصال به خط ریل سراسری و بهره برداری از اسکله رو رو ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۷    
مشاور رییس جمهور وجود زیرساخت مادی و معنوی یعنی بانک، بیمه، بورس و مراکز مالی بین المللی در مناطق آزاد را مقدمه دست یابی به هدف جهانی کردن مناطق آزاد ارزیابی کرد و اظهار داشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۳    
مجید عزیزی با انتقاد از رویکرد صدا و سیما نسبت به مدیریت شهری رشت گفت: برای آقای باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان متاسفم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل توانیر، از پیش بینی نصب بیش از یک و نیم میلیون کنتور هوشمند در بخش سه فاز و حدود یک و نیم میلیون کنتور هوشمند در بخش خانگی تا تابستان 1402 خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۷    
تیم ملی فوتبال ایران شامگاه گذشته از جام جهانی قطر 2022 خداحافظی کرد و این موضوع باعث ناراحتی ایرانی ها و البته شادی عده قلیلی شد. واقعیتی که شاید خیلی ها بخواهند آن را وارونه نشان دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۷    
در حالیکه سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت از ادامه فعالیت علوی در شهرداری خبرداد و گفته که فعلا برنامه ای برای انتخاب سرپرست نداریم، عباس نژاد مدعی شده که به زودی سرپرست شهرداری انتخاب خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۸    
من آداب مذاکره و فن بیان را به خوبی آموختم که همین امر سبب شد در زمینه پسته که بسیار پر سود است به ثروت برسم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۳    
علی حسین نژاد گفت: حدود 37 هزار بانوی گیلانی در پوشش بیمه زنان خانه دار قرار گرفته اند که 18 هزار و 300 نفر آن ها را شهروندان رشتی تشکیل می دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۷    
وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با اعلام اجرای موفق طرح آزمایشی کالا برگ الکترونیک در استان هرمزگان نسبت به اجرایی شدن به زودی این طرح در کشور اظهار امیدواری کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان، از تکمیل 4 پروژه شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان گیلان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس خانه احزاب کشور گفت: ما زمزمه تغییر قانون اساسی را داریم و حرف هایی هم در کشور می شنویم. اولا باید بدانید، در این موضوع افرادی خاص، به دنبال مواردی خاص و ارکانی خاص در قانون اساسی هستند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
وزیر کشور شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهرها مراقبت از سوی دستگاه های مسئول انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۰    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: وام ازدواج فقط یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی و حداکثر تا 18 ماه پس از تاریخ عقد صرفاً در دوران تحصیل پرداخت می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که نمی توان قبل از تصویب برنامه هفتم توسعه، لایحه بودجه سال 1402 را به تصویب رساند چرا که براساس قانون آیین نامه تصویب برنامه پنج ساله توسعه در اولویت قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی باعث گرانی دارو شده و این گرانی ها در شرایط سخت معیشتی مردم به صلاح نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۵    
دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و کاستاریکا را یک داور زن قضاوت خواهد کرد تا یک اتفاق تاریخی برای جام جهانی رقم بخورد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۰    
کیفرخواست پرونده زن جوانی که در انتقامی کینه جویانه، مرد 65 ساله ای را با شلیک گلوله در ورودی یکی از آرامستان های مشهد به قتل رسانده بود در حالی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب صادر شد که پزشکی قانونی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۰    
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می توانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام بگیرند و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۰    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۹    
حذف تلخ تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر تا مدت ها در اذهان دوست داران تیم ملی باقی خواهد ماند. رامین رضاییان از شدت ناراحتی بابت شکست نمی توانست روی پاهای خود بایستد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۹    
فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف جنازه یک مرد حدودا 30 ساله در شهرستان، در تجمع اغتشاشگران خبر داد و گفت: بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۴    
کارلوس کی روش بلافاصله بعد از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا که با باخت ایران و ناکامی از صعود به دور حذفی جام جهانی همراه بود گفت: نیمه اول برای آمریکا بود و نیمه دوم برای ایران.