پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۴:۴۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 15 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۹    
ریسک سرمایه گذاری در دلار صرفا به خرید و تغییرات قیمت آن منحصر نمی ماند. ریسک های دیگری که در خصوص سرمایه گذاری در دلار وجود دارند این است که خرید دلار از مراکز غیرمعتبر با امکان جعل روبرو است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۴    
آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در اسفندماه 1401 برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون از امروز 16 آذرماه 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می گوید: 20 سال است که گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داشتیم. در مجموع حجاب وجود دارد اما روش و شیوه دعوت به آن تغییر کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۹    
جشنواره استانی تئاتر گیلان با حضور هیأت انتخاب به ترتیب رضا میرمعنوی، فرهاد رحمان زاده، مهرداد بخشی، مهرانه به نهاد و علی اسدی و همچنین داوران شامل ایوب آقاخانی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۰:۳۶    
طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، مصطفی خانعلی نژاد به عنوان سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۱    
این دامدار شاهرودی با بیان اینکه توله ها را با نیسان از صحرا به آغل دامداری آوردم، گفت: توله ها از گرسنگی سر و صدای زیادی می کردند برای همین شیر گوسفندها را دوشیدم و سعی کردم کمی به آن ها بنوشانم تا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۷    
یک منبع آگاه به ایرنا گفت: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۷    
دلار توافقی امروز سه شنبه 15 آذر 35 هزار و 185 تومان فروخته شد. قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 579 هزار رسید
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه موفقیت وزیر راه و شهرسازی در تولید مسکن به همکاری دستگاه هایی مانند سازمان برنامه و بودجه و بانک ها بستگی دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۲    
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه های تکمیلی جداگانه دارند و پول های کلانی برای سلامت خودشان خرج می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: درباره عدم صدور روادید برای 7 تن از کشتی گیران و اعضای کادر فنی اعزامی ایران به جام جهانی آمریکا، شورای برون مرزی وزارت ورزش تصمیم گیری خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۶    
دیدار مراکش و اسپانیا در جام جهانی 2022 با تساوی بدون گل در 120 دقیقه پایان یافت و بازی به پنالتی کشیده شد و این تیم آفریقایی بود که حریفش را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی مرحله بعد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه روزبه روز دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی بیشتر می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۹    
“مهدی رشاد ” از تعویض کله قندهای فرسوده و نصب کله قندهای جدید ترافیکی خبر داد و در جریان بازدید، هدف از انجام این کار را بالا رفتن سطح ایمنی، افزایش دید رانندگان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۱    
از میان 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت، همچنان یک میلیون و 800 هزار نفر سود سهام خود را دریافت نکرده اند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۷    
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه اینترنشنال بلندگوی آشوب در کشور شده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۷    
خرید و فروش جیوه به دلیل اینکه از قیمت بسیار بالایی برخوردار است، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و نحوه گرفتن چگالی جیوه با سرنگ یا با دستگاه های مخصوص این امر باید به نحوی باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی دولت با یادآوری اینکه برخی منتظر می مانند تا آینده برایشان چگونه رقم بخوردگفت: اما جنس جوان ایرانی اینگونه بوده است که آینده برایش مهم بوده و خودش می خواسته آن را بسازد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۷    
از نظر برخی از افراد فوم سرد در مبلمان بسیار بهتر و مناسب تر می باشد نسبت به فوم گرم. علت این که می گوییم فوم گرم به این خاطر است که در تولید آن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۵    
با درخواست فرماندار رشت و تشکیل جلسه فوق العاده، شورای شهر رشت می تواند نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری اقدام کند وگرنه تا روز شنبه و زمان برگزاری جلسه شورا این شهر بدون مدیریت شهری خواهد ماند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۰    
مرحوم پروین که در سال های نه چندان دور، هدایت تیم های پایه پرسپولیس را بر عهده داشت، به دلیل وخامت حال عمومی و پیش روی بیماری سرطان، درگذشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۵    
عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با بیش از 60 امضا در مجلس خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۵    
سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو نیسان در محور رشت-امامزاده هاشم ، یک نفر جان باخت و 4 نفر نیز مجروح شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۶    
بقایای یک ابرنواختر در ابر ماژلانی بزرگ قرار دارد و یک ستاره نوترونیِ به سرعت در حال چرخش را پنهان می کند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۳    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: چند هسته ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و متلاشی شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ایران تا آخرین دقایق شانس صعود به دور بعدی را داشت و مجموعه فدراسیون از اینکه نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم، خرسند نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، گفت: مطالبات چایکاران پرداخت نشده بنابراین این موضوع باید با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: هزینه هایی تهیه کود، سم و غیره برای کشاوران چند برابر شده اما محصولات برنج کشاورزان روی دستش باقی مانده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راهکارهای پرداخت حقوق بر اساس میزان بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۵    
پس از بررسی گزینه های مختلف و مذاکرات فشرده، پاکو خمز سرمربی 52ساله اسپانیایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۹    
نماینده مردم طوالش در مجلس یازدهم از توزیع ناعادلانه برق در شمال کشور و اعمال سلیقه شخصی در سوالات کنکور سال 1401 که موجب تضرر برخی از داوطلبان شده است، انتقاد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۸    
نظام های انتخاباتی اکثریتی مبتنی بر کسب اکثریت آرا (اعم از اکثریت مطلق یا نسبی) توسط نامزدهای گروه های سیاسی است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۸    
مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: دریای خزر تا پایان هفته مواج و برای صید و صیادی و فعالیت های دریانوردی نامناسب است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۷    
پردل نژاد ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه خط آهن رشت به انزلی گفت: برای اتمام این پروژه به هزار و 250 میلیارد تومان دیگر نیاز است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۹    
به گفته سخنگوی قوه قضائیه دسیسه چینی برای حذف مردم سالاری، جاسوسی و کشتن انسان های بی گناه و ترویج به بی اخلاقی و عدم انصاف از جمله صفحات سیاه دولت آمریکا است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۹    
حسنی اظهار داشت: با توجه به نبود تاسیسات و شبکه توزیع آب شرب در محدوده ای از روستاهای شانگهای پرده و تربه گوده، طرح توسعه شبکه آبرسانی به طول 2 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۹    
فرمانده کل سپاه گفت: می توانیم بگوییم که به همه فناوری های نظامی روز دنیا بر پایه دانش و بینش فرزندان این سرزمین بزرگ دست یافته ایم و این فناوری در همه یگان های ما توسعه یافته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۹    
در پی وقوع سانحه تصادف در محور جاده تهران، محدوده باغ رضوان، 3 تیم اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۴    
بدن ما مکانیسم شگفت انگیزی دارد. این مکانیسم حتی در هنگام خواب نیز به کار خود ادامه می دهد. بین شام و صبحانه حدود 10 تا 12 ساعت فاصله است. در این مدت، بدن بیشتر مواد مغذی را مصرف می کند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه)، سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهرها و روستاهای کشور را بررسی کردند و در ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۲    
اگر کسی بخواهد اینطوری وانمود کند که بازیکنان تیم ملی دشمنان هواداران یا برخی مردم هستند یک کار کاملا اشتباه بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۷    
روزنامه ها در روز سه شنبه 15 آذر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۰:۲۹    
برزیل و کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از ساعت 22:30 دقیقه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برد قاطع 4 بر یک برزیل به پایان رسید.