پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۳:۳۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۸    
برق منطقه ای گیلان و انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه گیلان تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان مبادله کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۵    
کاروانکش گفت: با هماهنگی مدیر محترم مدرسه شاهد امام علی (ع) و همکاری آقای مسعود حسن زاده کارشناس مناطق ویژه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۰    
دو محصول سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ELX با موتور XU7 پلاس در طرح فروش فوق العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه 26 آذر ماه به مدت سه روز ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مدل جدید در طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین و احداث واحدهای یک طبقه است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۴    
جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری به ریاست رئیس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، سرپرست شهرداری رشت و دیگر مدیران مربوطه در شورای اسلامی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۳    
محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه هوای سرد و ناپایدار به آسمان گیلان، گفت: با فعالیت این سامانه بارشی، دمای هوا بین 4 تا 8 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۸    
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به افزایش قیمت دلار نوشت: گفته اند: شُک دلار به دلیل نا آرامی ها بوده است .
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۸    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمام توطئه های دشمنان به برکت حضور رهبری و خون شهدا نقش بر آب می شود، گفت: حکومت اسلامی احیا غدیر امیرالمومنین (ع) و حاکمیت خداوند است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۳    
وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۸    
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگمانیه سایتونگ در مقاله ای بحث برانگیز، موفقیت های آرژانتین در جام های جهانی را ترکیبی از حقه بازی و بازی هنرمندانه توصیف کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۸    
وحید اشتری در دادگاه تجدید نظر بابت پرونده موسوم به سیسمونی گیت به 14 ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۳    
مسعود کارگر دادستان شهرستان آبدانان گفت: پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و کیفرخواستی برای او صادر نشده است، بنابراین ادعای صدور حکم محاربه برای متهم صحت ندارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۸    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه چین برخلاف رویه بین المللی اش، مسئله مذاکره در خصوص تمامیت سرزمینی ایران را با عنایت به طرح اماراتی مطرح کرد و این موضوع آشکارا همراهی چین با رویکرد شورای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۳    
وزارت خارجه در بیانیه ای در واکنش به جمع بندی شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا با اعتراض به تحریم های غیرقابل قبول و بی مبنای این اتحادیه بار دیگر اعلام کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۳    
افزایش پنج میلیونی قیمت تندر 90 پلاس اتوماتیک باعث شده امروز با رقم 785 میلیون پا به بازار بگذارد. کنار تندر 90 پلاس اتوماتیک مدل های، تارا اتوماتیک، پژو 206 تیپ 2، تیبا صندوقدار، ساینا دنده ای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۳    
سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور، فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری عامل ارتباط با شبکه های معاند از طریق فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۷    
سرمقاله خدا رحم کرد مملو از اطلاعات و گزاره های غلط و به تبع آن استنتاجات مخدوش است؛ دولت قبل در سال 92 دلار را در کانال 3 هزار تومان تحویل گرفت و با 630 درصد افزایش در کانال 27 هزار تومان تحویل داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۲    
سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان حرفه ای کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۲    
تاجر قلابی برای اجرای نقشه سرقت های سریالی از طلافروشی ها راننده ای را با روزی 5 میلیون تومان دستمزد استخدام کرده بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۹    
وزیر نفت امروز به علت افت فشار به بیمارستان منتقل شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۴    
هزاران سال است که از بادمجان دلمه ای و انواع دیگر بادمجان در طب سنتی به عنوان یک دارو استفاده می شود این میوه دارای خواص بسیار زیادی می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۴    
نجفی اظهار کرد: طبق دستور وزیر محترم اقتصاد و نامه خزانه داری کل کشور، امکان پرداخت حقوق و دستمزد ادارات دولتی و خصوصی در بانک وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۹    
دختربچه ای خوش صدا بود که خوب انشاء می نوشت و وقتی در مدرسه انشاءهایش را می خواند، هم کلاسی ها برایش دست می زدند. دخترکان مدرسه ای نمی دانستند هم کلاسی شان روزگاری یکی از هنرمندان مطرح ایران می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ثبت 15 اثر ناملموس در فهرست آثار ملی خبر داد و گفت: استان گیلان ذخایر فرهنگی بی نظیری دارد که حفاظت و صیانت از آنها بسیار حائز اهمیت است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۲    
ابتدا صحبت از بیست درصد بود و همین رقم در متن پیش نویس لایحه بودجه 1402 گنجانده شد؛ اما در آخرین نشست هیات دولت برای جمع بندی لایحه ی بودجه که چهارشنبه هفته ی گذشته برگزار شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مادر امیرحسین رحیمی گفت: بعد از چاپ گفت وگوی اعتماد درباره امیرحسین و واکنش های عمومی، مسئولان قضایی بلافاصله دستور آزادی او را با وثیقه فیش حقوقی صادر کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۸    
از بازی های رایانه ای و تغییرات سبک زندگی، تا کسب اطلاعات اجتماعی می تواند به بلوغ زودرس منجر شود و آسیب شناسان و جامعه شناسان بر این باورند که سن بلوغ بین یک تا سه سال کاهش یافته و عمده ترین دلیل ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۲    
در یکی از روزهایی که باطری ماشینم خراب شده بود و مشغول تعویض آن بودم متوجه شدم که در این زمینه مهارت و استعدادی دارم از همین رو ایده ای به ذهنم رسید تا با راه اندازی کسب و کاری کوچک جهت تولید این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۸    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی در ورزشگاه آزادی بیرجند اظهار داشت: ما در کشور همراهی و پشتوانه مردمی را سخت نیاز داریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۳    
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده اش به زودی به آمریکا مهاجرت می کنند. آن طور که در گزارش ویدیویی VOA آمده، کریمی از آلمان به ایالات متحده خواهد رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۳    
برخی پس از اطلاع از اظهارات روزگذشته میرسلیم به یاد پرونده پسر او افتادند. پرونده مهدی میرسلیم بدون سرو صدا رسیدگی شد و پدرش اصرار بر گول خوردن پسر داشت؛ اما برای مهدی های دیگر طلب اعدام دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۲    
رویای پولدار شدن برای اکثر افراد در حد یک آرزو باقی می ماند اما درصد کمی از افراد برای تبدیل شدن این رویا به حقیقت تلاش می کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۳    
در پی وقوع دو سانحه تصادف پیاپی در محدوده منطقه آزاد انزلی، اورژانس پیش بیمارستانی گیلان به مصدومان دو حادثه امدادرسانی کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۰    
برای ثروتمند شدن اول باید نکاتی در مورد آن بدانید. یعنی باید خود را در موقعیت هایی قرار دهید که قبلا تجربه ای از آنها نداشته اید. میلیونرها، دستورالعمل های مشخصی دارند که براساس آنها زندگی می کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۱    
دادستان اهواز گفت: پس از حدود 6 ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان و روند دادرسی 21 نفر از متهمان پرونده، احکام نهایی محکومان در دادگاه تجدید نظر صادر و به مرحله اجرا رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۰۰:۲۸    
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی 2018 روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.