پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۵:۵۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 3 آذر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 آذر 1401 دیار میرزا 2 آذر 1401 دیار میرزا 3 آذر 1401 دیار میرزا 4 آذر 1401 دیار میرزا 5 آذر 1401 دیار میرزا 6 آذر 1401 دیار میرزا 7 آذر 1401 دیار میرزا 8 آذر 1401 دیار میرزا 9 آذر 1401 دیار میرزا 10 آذر 1401 دیار میرزا 11 آذر 1401 دیار میرزا 12 آذر 1401 دیار میرزا 13 آذر 1401 دیار میرزا 14 آذر 1401 دیار میرزا 15 آذر 1401 دیار میرزا 16 آذر 1401 دیار میرزا 17 آذر 1401 دیار میرزا 18 آذر 1401 دیار میرزا 19 آذر 1401 دیار میرزا 20 آذر 1401 دیار میرزا 21 آذر 1401 دیار میرزا 22 آذر 1401 دیار میرزا 23 آذر 1401 دیار میرزا 24 آذر 1401 دیار میرزا 25 آذر 1401 دیار میرزا 26 آذر 1401 دیار میرزا 27 آذر 1401 دیار میرزا 28 آذر 1401 دیار میرزا 29 آذر 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۹    
مدرسه 2 کلاسه شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در روستای تندبین شهرستان تالش با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۵    
با مسدود شدن حساب های بانکی و غیرقابل دسترس بودن پس انداز در بانک های لبنان سپرده گذاران لبنانی برای برداشت پول خود به شیوه ها و ابزار های شدیدی روی آورده اند: برداشت نقدی پول با توسل به اسلحه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۵    
جمهوری اسلامی ایران با توجه به وجود کمیته تخصصی تحقیق فوت خانم مهسا امینی و همچنین وجود کمیته ملی تحقیق متشکل از حقوق دانان و با مشارکت نمایندگان مستقل در ترکیب اصلی آن و در ارتباط با تحولات اخیر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: برای پیشگیری از بروز هر گونه شرایط بحرانی در ایام بارش برف نیازمند طراحی نقشه راه در سه مرحله قبل، حین و بعد از بارش ها هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات مهم ما پرداخت مستمری کمک معیشت به جانبازان است که امسال مبلغ این مستمری با 3 برابر افزایش از یک میلیون و 600 هزار تومان به 4 ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۰۸:۵۵    
آیا چشمان شما تمامی مواد مغذی مورد نیاز جهت پیشگیری از آب مروارید و سایر بیماری های چشمی را در اختیار دارد؟
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۱    
جلسه بررسی وضعیت پروژهای آبرسانی با حضور فرماندار، مدیر عامل شرکت آبفا و بخشدار مرکزی شهرستان فومن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با بیان اینکه داشتن سند هیچ تاثیر منفی بر تغییر کاربری زمین مزروعی نخواهد داشت گفت: اجرای این طرح کمک شایانی به کشاورزان خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۲:۳۰    
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر علی علاسوند لهبری، به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۲:۳۰    
از اساسی ترین رازهای میلیونر شدن که مرا در زمینه ادویه جات میلیونر کرد، پیروی کردن از این سه کلمه: کسب درآمد بیشتر، هزینه کمتر و سرمایه گذاری عاقلانه بود که برای من جادو کرد و باعث رشد و پیشرفت من شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل منابع طبیعی گیلان گفت: آتش سوزی جدید در رودبار که حدود 30 هکتار برآورد می شود، کنترل شده و نیروها تا پایان اطفا در منطقه خواهند بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۱:۵۵    
من در حوزه کالای سرمایشی و گرمایشی از جمله اسپلیت فعالیت دارم و در کوتاه ترین زمان ثروت باور نکردنی دستم را گرفت، حال بیایید چند نمونه را با هم بررسی کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۹    
در دقیقه 63 و روی حرکت بازیکنان پرتغال، رونالدو صاحب توپ شد که با خطای مدافع غنا سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۹    
رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان حقوق این قشر زحمت کش را به طور متوسط بین 2 تا پنج میلیون تومان افزایش می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۱:۱۹    
من با فعالیت مستمر در حوزه سودمند لوازم خانگی از جمله انواع جاروبرقی، تلاش و پشتکار، بهره مندی از تجربیات افراد موفق توانستم گذشته ام را کنار بگذارم و برای آینده ای درخشان قدم های بلند و استواری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۱:۱۴    
صفری ملک میان گفت: در حال حاضر پروژه محور شلمان به املش در مرحله اخذ مجوزات تامین مصالح قرار دارد و برای تکمیل فاز اول پروژه مذکور نمیتوان زمانبندی مشخصی را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۰:۵۹    
نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان، پروژه های عمرانی در بخش آب این شهرستان را پیگیری و مورد تأکید قرار داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۹    
تلویزیون چین هنگام پخش بازی های جام جهانی فوتبال، علاوه بر لوگوی فدراسیون فوتبال آمریکا، سکوهای تماشاگران را نیز سانسور می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۵    
نمونه ای از این شغلها تجارت در حوزه پاستیل می باشد که توانسته است موفقیتهای زیادی را برای تاجران مربوطه به وجود آورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۴    
مهاجم تیم ملی ایران می گوید بازیکنان تیم ملی بازی های ولز را دیده اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن ها دارند. تمام بازیکنان حاضر در جام جهانی برای فوتبال اینجا هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۹    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۴    
برای رسیدن به آینده ای درخشان تلاش کنید درست همانکاری که من در جوانی انجام دادم و با تلاش در زمینه سرکه به ثروتی رسیده ام که قابل شمارش نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۹    
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز در نشست خبری گفت: تیم ملی ایران در بازی مقابل انگلیس گل های زیادی دریافت کرده اما می خواهد واکنش نشان دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۸    
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۸:۲۵    
با تاکید سید امیرحسین علوی شهردار رشت از روز سه شنبه یک آذر 1401 اجرای عملیات بهسازی سنگ فرش بازار بزرگ شهر رشت با همت شهرداری منطقه دو آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۸:۱۳    
توانستم با محصول دستکش در مسیر پولسازی و ثروت قرار بگیرم که در اینجا می خواهم سه نوع از این محصول را به شما معرفی کنم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۸:۰۳    
فرهادی گفت: خواستار توجه ویژه نمایندگان مجلس گیلان به حذف مالیات بر ارزش افزوده فعالین اقتصادی در مناطق آزاد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری PA انگلستان اعلام کرد، فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۳    
قیمت خیار درختی به کیفیت آن بستگی دارد. خیار یکی از میوه هایی است که مصرف خیلی زیادی دارد و بدلیل اینکه هم پوست آن به راحتی جدا می شود و هم اینکه می توان با پوست هم آن را خورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۳    
وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۳    
عضو علمی گروه تاریخ و اندیشه معاصر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه اگر قیام میرزا و نهضت جنگل نبود امروز چیزی به نام ایران و دولت جمهوری اسلامی نداشتیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۸    
دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق با تأکید بر اینکه جهاد تبیین نیازمند شهید سلیمانی هاست، گفت: امروز باید موشک های اعتقادی برای فتح سنگرهای از دست رفته شلیک شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۸    
لوستر ها در جوامع امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند همچنین می توانید با فروش آن ها سود خوبی را از آن خوتان کنید برای آشنایی با انواع لوستر پر فروش با ما همراه باشید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه زندگی دینی مرحوم میرزا کوچک خان جنگلی با آیات و روایات آمیخته بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۸    
بسیاری از زنان در سینه خود وجود توده را احساس می کنند یا نتیجه غیرطبیعی را در یک ماموگرافی غربالگری دریافت می کنند که به نظر می رسد کیست یا نوع دیگری از رشد غیرسرطانی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۳    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد 218 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۳    
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه خصلت آزادی خواهی ، عدالت طلبی و استقلال طلبی میرزا کوچک جنگلی ریشه در تفکر مذهبی وی داشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۳    
سیدعلی صدر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی از سال 81 در گیلان راه اندازی شده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۷    
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی بعد از سه روز غیبت در تمارین تیم ملی فوتبال ایران، امروز با محافظ صورت در تمرین این تیم حاضر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۲    
با تقدیر از تلاش های دکتر فرید بصیری مقدم، دکتر حسین احمدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۷    
امان الله قرایی مقدم گفت: کودک همسری، ازدواج های اجباری و از دست دادن همسر، و فقر اقتصادی مهم ترین عوامل هستند که زنان را وادار به تن فروشی می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از اجرای 70 عنوان رویداد و برنامه در ذیل کنگره ملی میرزا کوچک خبر داد و بیان کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۷    
سازمان تامین اجتماعی مدتی است ضوابط اجرایی تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه کسری از ماه را ابلاغ و امکان تکمیل سوابق افرادی که به صورت پاره وقت در مراکز و کارگاه های مختلف اشتغال به خدمت دارند و حق بیمه از ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از آغاز توزیع رایگان داروهای بیماران SMA از امروز (پنجشنبه 3 آذر) خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۲    
آیین غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه مهمانان کنگره شهیدمیرزا کوچک”اجلاسیه قم” برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۱    
30 مهر امسال وقتی مأموران کلانتری 172 شهرری برای بازداشت یک قاچاقچی مواد مخدر راهی خانه اش شدند، هرگز تصور نمی کردند با پرونده ای جنایی مواجه شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۱    
جمهوری اسلامی ایران از اعضای شورای امنیت سازمان ملل اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریست ها در شمال این کشور را خواستار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۵    
گروه صنعتی ایران خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه آغاز می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۷:۵۵    
کالا بست یکی از فروشگاه های معتبر فعال در زمینه سیستم های امنیتی است که بهترین قیمت دوربین مدار بسته را با تنوع بالا عرضه می نماید.