جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چگونه جامعه ای که دولتش مردم را به استفاده از ماهواره، شبکه های فاسد اجتماعی و کنسرت دعوت می کند باید رشد کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۲    
بعد از ظهر امروز یکی از اعضای حزب کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در دفتر کارش واقع در میدان هفت تیر خودکشی کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۲    
حسین الله کرم گفت: طرح غرب این است که در سال 95 در ایران فتنه 88 را تکرار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پس از بازداشت حسن عباسی سوالی که همچنان در افکار عمومی باقی مانده این است که واکنش نیروهای مسلح در باره اظهارات سه سال قبل محمد جواد ظریف در دانشگاه تهران چیست؟ افکار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۹    
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه عربستان به عنوان نایب آمریکا و اسرائیل شکست خورده منطقه ای است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تحول در علوم انسانی نباید جناحی شود و برخی که غرب گرا و غرب زده هستند برای لوث کردن تحول علوم انسانی تلاش می کنند آن را سیاسی تلقی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۹    
خاطره خواندنی رهبر معظم انقلاب از کمک دخترشان به بهبودی مجروحیت دست ایشان در جریان ترور سال 1360 را در ذیل می خوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۰    
صدها تن از عناصر تررویستی داعش از ظهر امروز با هدف تسلط بیشتر بر شهر دیرالزور حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری در ارتفاع بروک در حومه شهر دیرالزور انجام دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۰    
دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و سایپا در هفته سوم لیگ برتر با برتری شاگردان حسین فرکی خاتمه یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
فرمانده پلیس استان دیالی از دستگیری سرکرده یک گروه تروریستی خبر داد که یک حسینیه و تعدادی از ساختمانها و ادارات دولتی را منفجر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
بلیت های بازی های المپیک پیغام جالبی را بر روی خود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
جنگنده های رژیم سعودی در جدیدترین جنایت خود علیه مردم بی دفاع یمن، منطقه باقم واقع در استان صعده را بمباران کردند که به دنبال آن 6 نفر شهید و 3 تَن دیگر به شدت زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
سالانه 90 هزار نفر در کشور به انواع سرطان مبتلا می شوند و 600 هزار نفر نیز بهبودیافته و یا تحت درمان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
مشعل المپیک 2016 به شهر ریو رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
همزمان با تشدید حملات تروریستها علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه در راموسه حلب، رسانه های آنها با انتشار اخبار کذب از سیطره بر پادگان بزرگ ارتش سوریه در این منطقه خبر داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
فرماندار تهران با اشاره به عملیات جمع آوری متکدیان تهرانی از ابتدای هفته پیش رو گفت: بررسی ها نشان می دهد گدایان تهرانی درآمدی بین سه تا 30 میلیون تومان دارند و شبکه های مختلف از آنها بیگاری کشیده و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه از کشته شدن بیش از 400 عنصر تروریست از آغاز حمله در جنوب غربی شهر حلب در شمال این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
در درگیری های 12 ساعته اخیر در منطقه جنوب و غرب شهر حلب میان نیروهای دولتی سوریه با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد حداقل 35 تروریست به هلاکت رسیده و صدها تن دیگر بشدت زخمی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
حمله مسلحانه به یک فروشگاه در شمال شرق هند 12 کشته بر جای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
گروه تروریستی داعش، 12 غیرنظامی اهل الحویجه را اعدام و حدود سه هزارغیر نظامی را بازداشت کرده است، تا از خروج خانواده های ساکن در این منطقه جلوگیری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اظهارت خود گفته است که برای مبارزه و سرکوب داعش در افغانستان سربازان بیشتری را در این کشور نگه داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۲    
حاشیه سازی های اخیر ترامپ و اقدامات نابخردانه او به پیش افتادن هیلاری کلینتون کمک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۱    
ایالات متحده و عربستان در حال طراحی توطئه ای مشترک برای ایجاد مجموعه بحران هایی هستند که ایران را وادار به عقب نشینی از مواضع خود در سوریه نماید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور روسیه گفت روسای جمهوری آذربایجان، ایران و روسیه 18 مرداد در باکو دیدار و درباره کریدور بین المللی حمل و نقل شمال-جنوب تبادل نظر خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۷    
بر اساس آنچه از سوی موسسه علوم و امنیت بین المللی فاش شده، محدودیت واقعی تحقیق و توسعه هسته ای در ایران نه هشت و نیم سال، بلکه حداقل 15 سال خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه اهواز گفت: تجربه مذاکره با آمریکا بیانات رهبری که می فرمودند آمریکا غیرقابل اعتماد است را برای همه به اثبات رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۴    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آل سعودکه مانع حج شدند، طبق وعده خداوند در قرآن، بدانند دیگر راهی برای ورود به مسجدالحرام ندارند مگر با خوف و ترس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: همانطوریکه می دانیم هات داگ جزو غذاهای ناسالم است که برای سلامتی زیان آور است درست است که جزو غذاهای پرطرفدار و لذیذ است ولی خوردن آن توصیه نمی شود اگر بدانید این غذای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۹    
در حالی خبرگزاری برنا نیوز وابسته به وزارت ورزش و جوانان از استعفای بهرام افشارزاده از استقلال خبر داد که خبرگزاری ایسنا با قطعیت نوشت افشارزاده با حکم وزیر برکنار شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۶    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت جانباز 70% حاج رجب محمدزاده نوشت که او نه از فردی یا نهادی گلایه کرده و نه بر کسی منتی گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۶    
چهل و چهارمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله با گزارشی از تجربه مذاکره با آمریکا در موضوع هسته ای با عنوان این شد تجربه، این شد آمریکا منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۶    
سید مهدی فرشادان نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه پیش نویس اساسنامه این فراکسیون تدوین شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار صادره درباره متهم حسن عباسی بازداشت نبوده گفت: نامبرده در دومین جلسه تحقیق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۶    
امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون پس از شهادت حاج رجب در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۹    
وزیر دفاع جدید ژاپن کمتر از سه روز از شروع فعالیت خود، در واکنشی صریح چین و کره شمالی را عامل تحریک و بی ثباتی در منطقه شرق آسیا معرفی کرد و از آنان خواست رفتارهای در پیش گرفته شده را کنار بگذارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۹    
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه انتقادات خود از رقیب دموکراتش گفته است کمک های مالی سعودی ها به بنیاد کلینتون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۶    
دولت اوکراین در ادامه تنش های خود با روسیه که از سال 2014 آغاز شده، ضمن خودداری از پذیرش سفیر پیشنهادی این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: چند سال پیش در رژیم صهیونیستی ایده مقابله با تونل های هجومی مقاومت فلسطین از نوارغزه از طریق ساخت دیوار حائل زیرزمینی مطرح شد اما برخی در این رژیم جعلی و تروریستی که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۶    
درگیری نیروهای ارتش سوریه با گروه های تروریستی در اطراف شهر حلب ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مقامات پلیس هند از تیراندازی افراد مسلح در بازار شلوغی در شمال شرقی این کشور و کشته شدن دست کم 12 نفر خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۳    
تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان نسبت به نامزد جمهوریخواهان 9 درصد پیشی گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۳    
دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، با حملۀ مجدد به مهاجران مسلمان تأکید کرد که نباید اجازه داد کسی از کشورهای تروریست به آمریکا وارد شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۳    
صدها نفراز مردم بحرین با تجمع در یکی از خیابان های منامه و سردادن شعار لبیک عیسی قاسم ، وفاداری خود را با رهبر شیعیان این کشور اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۳    
پارلمان یونان با ساخت نخستین مسجد در پایتخت این کشور موافقت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۰    
گروه تروریستی داعش درباره اجرای حملات تروریستی خونبار در اروپا هشدار داد و اعلام کرد که فرانسه را به آتش خواهد کشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۱    
رویترز در گزارشی با اشاره به تلاش های مخالفان برجام در داخل آمریکا نوشت: بعید است خزانه داری آمریکا تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از 6 ماه تأثیری از برجام در اقتصاد کشور مشاهده نمی شود و ما انتظار داریم در مقابل اجرا نشدن تعهدات از سوی آمریکا دولتمردان نیز اقدام متقابل کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۸    
اگر برگردیم تا مرز غنی سازی 90 درصد پیش خواهیم رفت. این بخشی از اظهارات جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۴    
یک زن سعودی با شکایت از اسم خیابانی در ریاض که به نام یکی از دشمنان و طراح ترور پیامبر نامیده شده است، خواستار تغییر آن شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری با درخواست از رسانه ها مبنی بر پیگیری همه جانبه برای آزادسازی این روحانی انقلابی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۲    
چند صباحی است که آمریکایی ها درگیر فضای انتخابات ریاست جمهوری هستند که ماه نوامبر برگزار خواهد شد. هم ازاین رو در تب وتاب اظهارنظرها و واکنش های تند علیه ایران قرار گرفته اند و از سوی دیگر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۹    
کارشناس رسانه ملی گفت: وقتی فشار بدهی های حوزه و شهریه طلاب بردوش آیت الله صدر سنگینی کرد، ایشان به حرم رفت و با حالت خاصی از حضرت معصومه(س) کمک خواست و حضرت نیز فردای آن روز مبلغ قابل توجهی برای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۹    
نیروی های سیاسی باید در رفع معضل فیش های نجومی مساعدت لازم را با قوای سه گانه داشته باشند، تا به صورت قاطعانه، شفاف و بدون تبعیض با این پدیده شوم برخورد شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۶    
با شجاعت نیروهای مقاومت حمله ترورریست ها به سمت العامریه و الراموسه برای شکستن محاصره شرق حلب با شکست مواجه شد و 80 تن از تروریست ها کشته و 7 دستگاه تانک آنها منهدم شد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهید بابا رجب ، سند صدق و صفای خود را همیشه بر چهره نورانی خود همراه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی توان با بخشنامه و قانون همه مشکلات را حل کرد، گفت: حدود 18 میلیون نفر در کشور درگیر مسائل آسیب های اجتماعی مانند حاشیه نشینی، طلاق و غیره هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۵    
دستگاه قضایی عراق امروز (پنجشنبه) سلیم الجبوری رئیس مجلس و تعدادی دیگر از مقام های آن کشور را ممنوع الخروج کرد.