شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 22 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد آنچه امروز از توافق هسته ای بدست آمده این است که ملت ایران هزینه سنگینی از تعطیلی صنعت هسته ای متحمل شده و تحریم ها همچنان به قوت خود باقی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۴    
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مسابقات مقدماتی المپیک ریو ناموفق بود و با قرار گرفتن در رتبه هجدهم حذف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۱    
وزیر خارجه ترکیه گفت: ایران و ترکیه علیه گروههای داعش و النصره نیز به طور مشترک مبارزه خواهند، ما در سوریه نیز به همکاری های خود ادامه خواهیم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۱    
منابع ریاست جمهوری ترکیه از دیدار حدودا 3 ساعته رئیس جمهور این کشور با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آنکارا خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امام عزیز پیش بینی کرده بود که پس از او به احمداقا هجوم کنند. امروز، بی بی سی، آل سعود و اسراییل برای زیر سوال بردن امام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۶    
نیروهای دموکراتیک کرد سوریه، توانستند شهر منبج در استان حلب را به طور کامل از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۳    
بسیاری از مردم ترکیه بر این باورند که آمریکا در کودتای نافرجام اخیر در کشورشان دست داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۳    
چند هفته قبل از اجرای طرح و پس از حمله نظامی آمریکا به طبس توسط امدادهای غیبی، به طور غیر منتظره یکی از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی به منزلی در خیابان مقدس اردبیلی تهران مشکوک و آن را زیر نظر می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۰    
دادستان کل کشور گفت: در موضوع فیش های حقوقی آنجایی که پولی به ناحق گرفته شده باشد به طور قطع به بیت المال بازخواهد گشت و با افرادی که متخلف و مجرم باشند نیز برخورد خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۴    
در یکی از روزهای فوریه 2006، معاون وزیر کشور عراق نامه ای از یک شرکت عراقی دریافت کرد که تبلیغ کالایی به نام ADE650 را که ظاهرا یک دستگاه بمب یاب بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه به دنبال حج عزتمندانه متناسب با جایگاه مردم ایران بودیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۸    
عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: عشق و علاقه ام به حرفه ام منوط به رضایت مخاطب است و هرگز به شبکه های خارجی نخواهم رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۵    
کتاب هایی از دکتر عابد نقیبی در موضوع جنبش های تندروی اسلامی در کردستان، وسطیت در اسلام و نقدی بر آرا و افکار وهابیت به چاپ رسیده است که حاصل سال ها تحقیقات وی و شرکت و همکاری در همایش ها و کنفرانس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۵    
سوژه سازی BBC از منافقین (اعدام های سال 67) و ایجاد انحراف در افکارعمومی، از یک سو ناکارآمدی غربگرایان را پوشش می دهد و از سوی دیگر مطالبات فزاینده اجتماعی را به محاق می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۲    
چندی پیش بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا با عقد قرادادی اقدام به یکسان سازی قبور شهدا در گلزار شهدای تهران کرده اندکه عکس العمل و اعتراض بسیاری را برانگیخت...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نمی توان با مبانی غربی و با تکیه بر غرب مشکلات جمهوری اسلامی را حل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۷    
علی فروغی برخلاف خیلی از مدیران فرهنگی از دریچه آسمان یکباره پشت میز نیفتاده و آدم کف کار فرهنگی در رسانه بوده است و خیلی از حوزه های فرهنگ را شخصا تجربه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 65 نشست در خصوص فضای مجازی در ایالت های مختلف آمریکا در یک زمان محدود انجام شد اما جلسات شورای عالی فضای مجازی با وجود تاکیدات فراوان رهبری تشکیل نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۴    
دبیر کل جمعیت تجمع الوحدوی بحرین گفت: مقامات بحرینی امروز از برگزاری نماز جمعه در الدرازجلوگیری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۳    
موسوی بجنوردی گفت: سخنان آیت الله منتظری ناشی از اطلاعات غلطی بوده که مغرضانه به ایشان منتقل شده بود، همانگونه که بعدا بسیاری از آنها برای ایشان هم معلوم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۴    
استاندار نینوا، از مهم ترین مسائلی که پس از آزادی موصل باید بدان توجه شود را کودکان مجهول الهویه ای دانست که حاصل فتوای جهاد النکاح هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۶    
نماینده طرقبه و چناران در مجلس با تأکید بر اینکه آمریکایی ها هرگز جرأت حمله به ایران را ندارند، گفت: دشمنی آمریکا با ایران ربطی به برجام ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۹    
وزیر خارجه ایران در بدو ورود به آنکارا گفت: دوران زورگویی و کودتا دیگر سپری شده است و در منطقه ما جایی ندارد و رأی و اراده و خواست مردم را نمی توان با اقدامات یک گروه نظامی سرکوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای اوراق هواپیماهای زمینگیر ایران ایر از دولت هستیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۰    
نظام آل خلیفه بار دیگر از برگزاری بزرگترین نماز جمعه بحرینی ها جلوگیری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۷    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مستکبران، دنیای اسلام را با پول آل سعود به جان هم انداخته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۴    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: بیماران دیابتی در معرض عفونت های پوستی، مثانه و کلیه و عفونت های دهانی و ریوی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۱    
حدود سه هفته از کاهش تعرفه های اینترنت همراه می گذرد و طی این مدت بسیاری از مشترکان اینترنت اپراتورهای مختلف این سئوال را مطرح کرده اند که چرا اینترنت آنها ارزان نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب دستگاه های کارت خوان و اجرای پروژه کال سنتر برای تاکسی های پایتخت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۱    
مدیر پژوهش بنیاد ملی بازیهای رایانه ای با ارائه توضیحاتی درباره آمارهای جدیدی که به طور رسمی در حوزه بازی های دیجیتال منتشر شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۱    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با اشاره به اعلام شاخص های اقتصادی آمریکا طی هفته گذشته به علت نوسان قیمت طلا اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۵    
طبق آمار جدید تعداد بازداشتی های پساکودتای ترکیه از مرز 35هزار نفر و تعداد اخراجی ها نیز از مرز 70 هزار نفر گذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۲    
در چند ماه اخیر که مسأله حرام خواری برخی از افراد نفوذکرده در دستگاه اجرایی کشور مطرح شد، متاسفانه شاهد آن بودیم که برخی از افراد، چنین دریافتهای غیر شرعی و خلافی را توجیه کرده و بر آن صحه گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۲    
در حالی دولت با افتخار از رشد صادرات غیرنفتی در 4 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد که بررسی دقیق جداول گمرک، حکایت از کاهش 11 درصدی صادرات دارد. گویا آمارسازی در دولت یازدهم هم، کلید خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۹    
رهبر انقلاب فرموده اند: ما نباید فقط به مرقد امام علی بن موسی الرضا اظهار ارادت کنیم؛ او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۷    
معاون شرکت مخابرات تهران دلیل افت کیفیت در سرعت اینترنت مخابرات را استفاده غیرمنصفانه 40 هزار مشترک از پهنای باند عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۴    
وزیر خارجه عراق بر حضور نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در عملیات آزادسازی موصل تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵    
یک شناگر و یک دوچرخه سوار عنوان جوانترین و مسن ترین عضو کاروان ایران در المپیک 2016 را از آن خود کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵    
انفجار 2 بمب در منطقه توریستی هوا هین تایلند دست کم یک کشته و 19 مجروح بر جای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۲    
خبرگزاری فارس: فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ ناخدا خورشید و کمال الملک پیشنهادهای ایرانی تلویزیون در روزهای پایانی هفته بسته ای از فیلم های ایرانی و خارجی تدارک دیده که از جمله آنها می توان به ناخدا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۲    
همسر شهید رجب محمدزاده گفت: شهید ما دو آرزو داشت و از مسائل دنیایی هیچ نمی خواست. یک آرزوی او شهادت و آرزوی دیگرش توفیق دیدار با مقام معظم رهبری بود و به هر دو آرزوی خود رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۲    
یک ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا با بیان اینکه نیروی هوایی این کشور با یک بحران مواجه است، گفت برتری هوایی آمریکا امری مسلم و ابدی نیست و اگر واشنگتن عملکرد مناسبی نداشته باشد جایگاه کنونی اش را از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۹    
فرماندهان بسیج مردمی عراق با تاکید بر آمادگی بالای نیروهایشان برای حمله به منطقه راهبردی شرقاط، آزادی این منطقه را دروازه ورود نیروهای مشترک عراق به نبرد آزادسازی موصل پایگاه اخیر داعش در عراق اعلام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
نویسنده هیل می گوید فکر می کردیم ایران بعد از توافق هسته ای شدت نقض حقوق بشر را کم می کند ولی حالا که این چنین نشده، باید تحریم ها حفظ شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۴    
با گذشت چهار ماه از سال 95 و با وجود دستور سال گذشته مقام معظم رهبری برای جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی از آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۹    
پیکر شهید "سیدغلامحسین موسوی" سومین شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون استان یزد عصر پنجشنبه در مراسمی با شکوه تشییع و خاکسپاری شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۹    
آمار اوپک از منابع ثانویه نشان می دهد که از متوسط تولید روزانه 32 میلیون و 858 هزار بشکه ای نفت خام توسط کشور های عضو اوپک در ماه ژوئن 2016، 3 میلیون و 644 هزار بشکه سهم ایران بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شناسه خبر: 1155606 سرویس: اقتصادی 22 مرداد 1395 - 07:53 وارد کنندگان رسمی گوشی آیفون به کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۷    
هر چند آمریکا با درپیش گرفتن هدفهای گوناگون و در عین حال متناقض به یک جنگ فرسایسی در سوریه دامن زده است اما دست برتر ارتش سوریه و همپیمانان آن در نبرد سرنوشت ساز حلب تروریستها را در تنگنا قرار داده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
عباس زکی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با تأکید بر روابط قوی و صمیمانه ایران و فلسطین گفت: این روابط، براساس همسنگری و تلاش برای رهایی از همه اشکال دیکتاتوری بنا شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۷    
یک منبع لبنانی اعلام کرد که ایران اخیرا به عربستان پیام داده است که اجازه نمی دهد اهداف این کشور در سوریه بخصوص در نبرد جنوب حلب محقق شود؛ نبردی که اتاق عملیات آن از ترکیه توسط سیا و میت اداره می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۷    
فارس/ نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:کار به جایی رسیده که عده ای وقیحانه در پشت تریبون مجلس می گویند ما سهممان را از سفره انقلاب برداشتیم.