سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 16 آبان 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آبان 1395 روزنامه همشهری 2 آبان 1395 روزنامه همشهری 3 آبان 1395 روزنامه همشهری 4 آبان 1395 روزنامه همشهری 5 آبان 1395 روزنامه همشهری 6 آبان 1395 روزنامه همشهری 7 آبان 1395 روزنامه همشهری 8 آبان 1395 روزنامه همشهری 9 آبان 1395 روزنامه همشهری 10 آبان 1395 روزنامه همشهری 11 آبان 1395 روزنامه همشهری 12 آبان 1395 روزنامه همشهری 13 آبان 1395 روزنامه همشهری 14 آبان 1395 روزنامه همشهری 15 آبان 1395 روزنامه همشهری 16 آبان 1395 روزنامه همشهری 17 آبان 1395 روزنامه همشهری 18 آبان 1395 روزنامه همشهری 19 آبان 1395 روزنامه همشهری 20 آبان 1395 روزنامه همشهری 21 آبان 1395 روزنامه همشهری 22 آبان 1395 روزنامه همشهری 23 آبان 1395 روزنامه همشهری 24 آبان 1395 روزنامه همشهری 25 آبان 1395 روزنامه همشهری 26 آبان 1395 روزنامه همشهری 27 آبان 1395 روزنامه همشهری 28 آبان 1395 روزنامه همشهری 29 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۶    
- خانه فیروزه ای لیلی شیرازی: در زندگی ا م درختی بودم با تنه ای نازک که به مرور بزرگ شد، که در زمان قد کشید و همیشه رو به آسمان بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
- تاکنون 1585مجوز برای کسب و کار در اقتصاد ایران شناسایی شده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
- ترجمه ی سارا منصوری: او خالق چندین قهرمان و کارگردان محبوب بسیاری از هواداران سینما در دنیاست
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: دهلی نو یکشنبه 6 نوامبر (16 آبان) اجرای طرحی اضطراری را با مقابله با آلودگی هوای شدید این شهر اعلام کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: پیکره ای از دانلد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا که روز 5 نوامبر (15 آبان) در مراسم شب گای فاکس در ادنبریج بریتانیا به آتش کشیده شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: زمان برگزاری و شرایط پذیرش در آزمون دکتری تخصصی سال 96-97 وزارت بهداشت تغییر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۶    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، زنانی که در طول بارداری ماهی چرب مصرف می کنند موجب می شوند ریسک ابتلای کودک شان به آلرژی های غذایی کاهش یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۳    
- فرهاد توحیدی: مسئله کم آبی و وضعیت محیط زیست مهم ترین چالش های ایران در سال های آینده خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۳    
- کمتر از 24 ساعت مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون پیشتاز نظرسنجی هاست اما در میان ناباوری همگان فاصله اش با دونالد ترامپ کمتر از همیشه شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۳    
- معصومه حیدری پارسا: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشارهای وارده به نمایندگان مجلس برای توقف پیگیری واردات محصولات تراریخته، می گوید: براساس مصوبه کمیسیون کشاورزی مجلس واردات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی وزارت بهداشت از تغییراتی در روند ارزشیابی مدارک دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: مدرک بورد و سابقه کار فارغ التحصیلان لحاظ می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۰    
- محسن طباطبایی مزدآبادی: دولت یازدهم در راستای خروج اقتصاد از رکود، برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داد که یکی از مهم ترین آنها استفاده از تسهیلات خرد بانکی در چارچوب کارت های اعتباری خرید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۷    
- زن جوانی که از 2 ماه پیش به همراه نامزدش در کارولینای جنوبی ناپدید شده بود، در حالی پیدا شد که داخل یک کانتینر به غل وزنجیر کشیده شده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۷    
- 2 پسرجوان وقتی در تالار بورس با هم آشنا شدند تصمیم به شراکت گرفتند اما پایان این شراکت چیزی جز گروگانگیری نبود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۷    
- مردی که همسرش را با یکی از دوستانش دیده و به همین دلیل دوستش را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۷    
- 5 کارمند که با طراحی نقشه ای پیچیده از 437 نفر از متقاضیان خرید خودرو کلاهبرداری کرده اند، صبح دیروز در دادگاه کیفری 2 شهرری محاکمه شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۸    
- آیین نامه اجرایی ماده 14 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن که مربوط به تأمین منابع مالی این بخش است، از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۸    
- شمارش معکوس برای توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال در حالی آغاز شده است که خودروسازان تلاش می کنند با ارتقای برخی استانداردهای کیفی خودروهای قدیمی و برخلاف تکالیف قانونی موجود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۸    
- درحالی که نیروهای عراقی مشغول جنگ خیابانی برای آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده داعش در این کشور هستند نیروهای کرد و عرب مورد حمایت آمریکا روز گذشته آغاز عملیات آزادی رقه را اعلام کردند تا داعش در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: ژنرال میشل عون رئیس جمهور لبنان در نخستین سخنرانی خود در میان مردم تاکید کرد که برای استقلال و حاکمیت لبنان مبارزه می کنیم و به هیچ کشوری دل نمی بندیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: بر اساس نتایج یک نظرسنجی برای اکثر ایرانی ها پیروزی هیلاری کلینتون یا دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرقی نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- ژرار دپاردیو به جمع بازیگران فیلم سینمایی باخ پیوست که براساس ماجراهای زندگی یوهان سباستین باخ، آهنگساز نامدار آلمانی ساخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- فیلم کمدی تونی اردمان به کارگردانی مارن آدی درباره رابطه یک پدر و دختر با 5 نامزدی پیشتاز جوایز فیلم اروپایی شد که بیست و نهمین دوره آن 10 دسامبر در وروتسواف لهستان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- درآمد گیشه سینماهای چین در ماه اکتبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش یافت. این برای پنجمین بار در سال 2016 است که چنین اتفاقی رخ می دهد تا مشخص شود اوضاع سینماها در دومین اقتصاد بزرگ دنیا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- یک ماه از زمانی که قرار بود نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری در مقام کارگردان کلید بخورد، گذشت و هنوز و همچنان خبری از آغاز تولید پروژه ساعت 5عصر نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: سی و نهمین و چهلمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خاقانی چهارشنبه 19 و 26 آبان در موسسه فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: لیست 23 نفره تیم ملی برای اردوی مالزی و همچنین دو دیدار برابر گینه و سوریه اعلام شد که در آن نامی از علیرضا حقیقی و تیموریان نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: این طرز تهیه پنکیک با پنکیک های کشور های دیگر متفاوت است و به دلیل ضخیم بودن آن می توان از آن به عنوان یک کیک واقعی نام برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: شرکت معماری زاها حدید با ارائه طرح استادیوم چوبی فوتبال با نام "جنگل سبز روورز" برنده رقابت های بین المللی معماری شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: رالف سیسِرونی، دانشمند برجسته و رئیس قبلی دانشگاه کالیفرنیا در ایرواین که تحقیقات پیشگامانه ای در زمینه گرم شدن کره زمین و سوراخ شدن لایه ازون انجام داده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: حفظ سلامت رگ ها از اهمیت بالایی برخوردار است چون در صورت گرفتگی و مسدود شدن آن ها هیچ علامت ظاهری مشخصی نخواهید داشت اما مشکلات جدی ای برای سلامتی تان به بار خواهد آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های کفش ورزشی قصد دارد پلاستیک های سرگردان اقیانوس را به کفش تبدیل کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر جهاد کشاورزی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه همشهری بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: دارالفتوای فلسطین نسبت به حفاری های اسرائیل در اعماق مسجدالاقصی و احتمال ریزش دیوارهای این مسجد مقدس هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر علوم هفته آینده به کمیسیون آموزش ارایه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی مصوب کرد که برنامه های درسی با قدمت بیش از پنج سال دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بازنگری شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بیشترین بدهی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا شرایط سفر سربازان غایب به کربلا معلی همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از پایانه های مرزی شلمچه و چزابه، گفت: براساس توافق صورت گرفته میان مسئولان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق که مورد تاکید است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
- همشهی آنلاین: به مناسبت نمایشگاه کتاب مشترک مؤسسه ی شهر کتاب و مؤسسه ی فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: یک هزار و 280 ظرفیت جدید برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری (Ph ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران از غرفه همشهری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی اعضای جدید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران را منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: علی رهبری رهبر ارکستر از اتمام تولید و ضبط قطعه تختی به خوانندگی محمد معتمدی با همکاری ارکستر فیلهارمونیک چک و چند نوازنده ایرانی در شهر پراگ خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین:با تعلیق فدراسیون فوتبال کویت سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافت و اگر اعتراض کویت پذیرفته نشود سه تیم ایرانی مستقیما به این بازی ها راه خواهند یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: معاون حقوقی رئیس جمهوری با رد شایعات مربوط به تغییرات دیگر در کابینه دولت به تشریح تلقی و رویکرد دولت در خصوص رسانه های کشور پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: موتورسیکلت ها به عنوان یکی از پرترددترین وسیله های نقلیه درون شهری، نقش مهمی در آلودگی هوای شهرها دارند و نظارت بر نحوه تردد و کیفی سازی استانداردهای زیست محیطی عاملی مهم در کاهش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن تلاش می کند تا قرآن و اعتقادات را از نسل جوان ما بگیرد و از این رو بر همه فرض است که دست به دست همدیگر نهیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: شرکت کشتی سازی انگلیسی "کشتی های خودکار" و شرکت دریانوردی کونگزبرگ نروژ از برنامه های خود برای ساخت نخستین کشتی خودران جهان برای انجام عملیات دریایی خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد اربعین بانک شهر گفت: در ایام اربعین، بانک شهر برای نخستین بار به عنوان بانک ایرانی در کربلا به ارائه خدمات بانکی خواهد پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس پایتخت از پاتک پلیس به 4000 انبار و محل دپوی کالای قاچاق خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: مسئول نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مقدس سامرا گفت که عامل انفجار سامراء دو فرد انتحاری بودند که خود را در نزدیکی اتوبوس های کاروان های زیارتی ایران منفجر کردند و باعث ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: روز سه شنبه آمریکا شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. سیستم انتخاباتی آمریکا به صورت آرای غیر مستقیم است و قصد داریم تا روند این سیستم و سوالات متداول را اندکی شرح دهیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: کارشناس حقوقی فوتبال اعتقاد دارد جریمه 46 هزار دلاری فدراسیون فوتبال خارج از قوانین بین المللی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه در برخی نقاط از مسیر راه آهن تهران-مشهد نشست زمین حدود سه متری مشاهده شده است گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: بازداشت دو نفر از معاونان اسبق رئیس جمهور کره جنوبی موجب پیچیده تر شدن بحران ریاست جمهوری در این کشور شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون قضایی مجلس با تشریح جزییات طرح تغییر مجازات مواد مخدر از کاهش احکام مرتبط با اعدام خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: دبیر هیئت منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده سایت جهان نیوز یکشنبه - 16 آبان ماه - در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: پیکر زنده یاد منصور پورحیدری پس از تشییع روی دستان مردم در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) آرام گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس دولت نهم و دهم بعد از نامه ای که به نشانه تبعیت از دستور رهبری برای عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری نوشته بود این بار محمود احمدی نژاد دفاعیه بلندبالایی نوشته تا چند نکته را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: رقابت گروه دهم سرآشپزان مسابقه بین المللی دستپخت از امشب ساعت 20 آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تکمیل شبکه بهداشتی درمانی در مناطق شهری و افزایش دسترسی مردم به خدمات را از مهم ترین دستاوردهای حوزه بهداشت عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: دومین حزب اپوزیسیون پارلمان ترکیه که نمایندگی اکراد این کشور را بر عهده دارد، در واکنش به بازداشت رهبران حزب از سوی دولت آنکارا، فعالیت های پارلمانی خود را به حال تعلیق درآورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: چین قصد دارد سریع ترین قطار دنیا را با همکاری یکی از بزرگ ترین شرکت های قطارسازی جهان (CRRC) با استفاده از صفحات شناور مغناطیسی پیشرفته جدید (ماگلو) با سرعت 373 مایل بر ساعت (600 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: فیلم تونی اردمن با کسب بیشترین نامزدی در راس فینالیست های جوایز فیلم اروپایی قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها تا سال 2017 بیش از 75 درصد اینترنت دنیا را استفاده می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: پس از اظهارات جنجالی بازیگر فیلم پرندگان مبنی بر مورد آزار جنسی قرار گرفتن توسط هیچکاک ، یکی از تاریخ دان های سینما به این موضوع واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه علیرضا بیرانوند به بازی تیم ایران مقابل سوریه نمی رسد و وضعیت وحید امیری هم نامشخص است، گفت: از جدایی محمدرضا ساکت از تیم ملی بی خبرم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۳    
- همشهری آنلاین: یک منبع امنیتی آگاه عراق از فرار دسته جمعی عناصر گروه تروریستی - تکفیری داعش به همراه خانواده های خود از غرب استان الانبار خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۱    
- همشهری آنلاین: بازار آزاد ارز تهران یکشنبه 16 آبان ماه روند افزایش قیمت ها را پشت سر گذاشت به گونه ای که انواع ارزهای عمده شامل دلار، یورو و پوند انگلیس به رشد خود ادامه دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: یک عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی پرونده چند نفر از نمایندگان که شاکی آنها حسین فریدون بود در جلسه اخیر این هیئت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر احتمال کاهش مالیات بر ارزش افزوده طلا را بیشتر از حذف کامل آن دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: انس خالد الصالح، سرپرست وزارت نفت کویت، گفت که این کشور قصد دارد بخشی از صنعت نفت خود را خصوصی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیر عامل برق منطقه ای تهران گفت: برای توسعه و بهینه سازی 30 درصد از شبکه های فرسوده برق تهران در افق 1404 نیاز به 10 هزار میلیارد تومان سرمایه داریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از بررسی ابعاد مختلف کاهش قیمت بلیت در ساعات غیرپیک در هیات مدیره مترو خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: معمولا به افرادی که می خواهند وزن کم کنند گفته می شود که بیشتر ورزش کنید، اما کنترل وزن راه حل ساده تری نیز دارد، کمتر نشستن در محل کار می تواند در کاهش وزن افراد موثر باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: ناسا ساخت تلسکوپ فضایی 8.8 میلیارد دلاری جیمز وب را به پایان رسانده است، تلسکوپی که مساحت آینه های 6 ضلعی و طلایی رنگ آن هم اندازه یک زمین تنیس است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: انفجار تروریستی در پایانه مسافربری در سامرا چندین کشته و مجروح برجا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: فرماندار مهران گفت: روند مراجعه زائران به مرز بین المللی مهران برای تردد به عتبات عالیات و کربلای معلی در حال افزایش است و هم اکنون روزانه 20 هزار زائر از این مرز تردد می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: تعطیلی یکشنبه 16 آبان ماه بازارهای جهانی سبب شد قیمت 39 ارز مهم برابر ریال در نرخ گذاری رسمی بانک مرکزی نسبت به دیروز (شنبه) ثابت بماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امورمالی صندوق بازنشستگی کشوری آخرین مهلت نام نویسی وام ضروری بازنشستگان را 30 آبان اعلام کرد وگفت: نام نویسی برای دریافت وام ضروری همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: تیم نفت و گاز گچساران با قبول شکست در دیدار رده بندی به عنوان چهارم جام باشگاه های مردان آسیا دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: روباتی جدید با مهارت جراحی در مقیاس کوچک تمامی مهارت های لازم برای یکی از حساس ترین جراحی های جهان را به دست آورده است: جراحی آب مروارید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری دو - محمد سرابی: قدیمی ها از زمانی می گویند که درستکاری و امانتداری و همه چیز هایی که نشانه رفتار درست اجتماعی بود در میان مردم شهر رواج داشت و همگی آنها را رعایت می کردند برای همین اهالی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: تیم بادی کلاسیک کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به به مقام قهرمانی یازدهمین دوره پیکارهای جهانی بادی کلاسیک در اسپانیا دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری دو - محمود قلی پور: حسن آقا مرد با خدایی است. به استناد نماز و روزه اش نمی گویم باخداست، چون حسن آقا نمازش را همیشه جلو ما نمی خواند و روزه اش را هم که ما متوجه نمی شویم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری دو - مصطفی قویدل: در کتاب حج، نماز بزرگ نویسنده محترم به تبیین و توصیف حج می پردازد و در نام کتاب، حج را به نماز پیوند می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودوی ناشنوایان، گرامیداشت شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم خراسان رضوی در قم به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: کارشناس ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه منتظر روشن شدن نتایج انتخابات آمریکا است، گفت: اگرچه انتخاب بین بد و بدتر است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۲    
- همشهری دو - مریم کمالی نژاد: آیا شما از آن دسته والدینی هستید که معتقدید شأن پدر و مادری تان با عذرخواهی کردن از فرزند زیر سؤال می رود یا از آنها که می گویند اگر اشتباهت را جلوی بچه به روی خودت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۹    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: فضای صورت شما در اطراف بینی دارای حفره های استخوانی است که در آنها هوا مبادله می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و غربی از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: کمیسیون بین المللی قضات از طرح دولت میانمار برای تحویل سلاح به غیرمسلمانان ساکن در منطقه روهینگا انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری دو - سنا حیدریان: در روزگاری که شاید خیلی ها سرطان را پایان زندگی بدانند ، کسانی هستند که برای از بین بردن این تصور تلاش می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری دو - موژان اردانی: طبق آماری که در سال 1393 منتشر شد حدود 2 میلیون و 300هزار کارمند در کشور مشغول به کار هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: آقایی از تهران در یک نفره و تیم زمانلو و کامرانی از سمنان در دو نفره برترین های رقابت های رنگینک بدمینتون بانوان در شاهرود شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
- همشهری دو - زهره کهندل: اولین بار در مرکز جانبازان دیدمش. مجبور بود دوربین فیلمبرداری را با یک دست کنترل کند چون آستین دست چپش خالی بود و عینکی که بر چشم داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان بزرگسال کشور با قهرمانی مهسا پوررحمتی در بخش انفرادی و اصفهان در بخش تیمی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۳    
- شهروندان و مودیان تهرانی فقط تا 30آذرماه فرصت بهره مندی از تسهیلات تشویقی، پرداخت جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و اسناد نکول شده را دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۳    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: نقل است که یک مسافر مسلمان، در شهر دهلی وارد یک مغازه قصابی شد.
  • ۱