چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۳May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۹    
رئیس مرکز اورژانس استان تهران از راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران خبر داد و اعلام کرد: زمان رسیدن به بالین بیمار با موتورلانس به 10 دقیقه کاهش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
آن ها بر چه اساسی حائز دریافت این عنوان شدند؟ با چه برنامه یا سریالی درخشیدند؟ دلیل موفقیت شان چیست؟
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
آخرین نشست شورای مدیران شرکت بیمه ملت درسال جاری برگزار شد. مشروح آن را در ادامه می خوانید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد با تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و زیست محیطی این مجموعه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نوروزی گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۸    
امسال از بالغ بر 26 هزار واحد صنفی بازدید به عمل آمده و تلاش شد تا به بهترین شکل ساماندهی شوند. امسال 11 هزار غرفه برای 6 هزار دستفروش ایجاد شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل روابط بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: دستاوردهای ایران در کاهش تقاضای مصرف در بالاترین سطح استاندارد جهانی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه نوسازی بافت های فرسوده توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۷    
بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال قبل (زمستان 1401) ، 1.1 درصد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۴    
تیم ملی ایران روزهای 2 و 7 فروردین 1403 در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر ترکمنستان قرار می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۲    
با انتشار آگهی فروش باشگاه پرسپولیس تاریخ دقیق واگذاری مالکیت این باشگاه به خریداران مشخص شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۳    
در اطلاعیه رسمی که دقایقی پیش فرابورس ایران روی خروجی وبسایت خود منتشر کرد، وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی مالکیت باشگاه پرسپولیس را به بانک ملی ایران واگذار خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۷    
مهدی اسماعیل پور-روزنامه نگار مدیریت ششم شهری پایتخت در شرایطی سیستم حمل ونقل عمومی به ویژه مترو تهران را در نیمه دوم سال1400 تحویل گرفت که این ناوگان از کمبود ها و مشکلات عدیده ای رنج می برد و با ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۸    
نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری روسیه حکایت از پیشتازی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور با کسب 87 درصد آرا حکایت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۷    
استقلال توانست به لطف گل زودهنگام آرمین سهرابیان با یک گل از سد هوادار گذشته و سال را با پیروزی به پایان برساند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
بهروز رسایلی سال1402 هم با همه تلخ و شیرینی هایش به خط پایان رسید؛ برگ دیگری از گذران بی وقفه روزگار که گریزی از آن نیست. فوتبال ایران هم در این یک سال ایام پرهیاهویی را پشت سر گذاشت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
رضا عمویی-روزنامه نگار اگر سال1402 خورشیدی را یکی از پرحادثه ترین سال های چند دهه اخیر برای فلسطین بدانیم، چندان بی راه نرفته ایم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
فرناز محمدزاده-روزنامه نگار سیل اخیر سیستان و بلوچستان تخریب های زیادی را به دنبال داشته و خانه و کاشانه بسیاری از هموطنان در این استان را از بین برده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
بهرنگ آزاد- روزنامه نگار آمارها نشان می دهد با اجرای سیاست های مهار تورم از سوی دولت نرخ تورم کل در سال1402 نزدیک به 20درصد کاهش یافته است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
محمد جعفری-روزنامه نگار سال 1402 پر از حوادث تلخ و شیرین بود؛ از وقوع قتل های تلخ و دلخراش تا تلاش های قهرمانان برای نجات جان انسان ها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۹    
مدیرکل دفتر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا سامانه پر بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب کشور وارد می شودکه در زمینه مسافران حتما به هشدارهای قرمز توجه کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
مدیرعامل پرسپولیس بعد از برد سرخ ها در دیدار برابر پیکان گفت: بچه ها بازی بسیار خوبی انجام دادند. اگر از موقعیت ها استفاده می کردند 5 یا 6 گل می زدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۶    
با پایان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه در اقصی نقاط این کشور به جز منطقه کالینینگراد، کار شمارش آرا آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۶    
جلسه امروز شورای عالی کار باز هم به دلیل عدم توافق دولت و کارگر و کارفرما در مبلغ دستمزد 1403 بدون نتیجه پایان یافت و ادامه مذاکرات به فردا 28 اسفند موکول شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۶    
کبد چرب غیرالکلی بیماری شایعی است که هر سال جان میلیون ها نفر در جهان را می گیرد و اکنون نخستین دارو برای درمان آن به تأیید رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۱    
رئیس سازمان نظام پزشکی از موافقت رئیس مجلس درباره اصلاح وضعیت دستمزد دستیاران پزشکی خبر داد و گفت: دکتر قالیباف قول دادند که در سال آینده پیگیری های لازم را برای اصلاح وضعیت موجود داشته باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
لحظه شوخی رشید با شوهر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور صداوسیما روی آنتن زنده را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۹    
مهدی ترابی در گفت و گوی بعد از بازی پیکان گفت: شاید آخرین سال حضورم در پرسپولیس باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۷    
طرفداران هادی چوپان در حاشیه مسابقات آرنولد کلاسیک بیرمنگام برای عکس گرفتن با او صف کشیده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۴    
در پی انتشار ادعایی در فضای مجازی درباره آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، او درگفت و گویی با خبرنگار صداوسیما به این ادعا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۸    
حیدر سلیمانی درمورد قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و پیکان، اظهار کرد: او تصمیم های خوبی در این بازی گرفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
رسانه روس از حمله نیروهای مسلح روسیه به یک کارخانه تجهیزات زرهی اوکراینی خبر داد که وظیفه تعمیر تجهیزات ارسالی غرب را بر عهده داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۵    
تصادف، اسرار سرقت های سریالی سارق سابقه دار که به خانه ها دستبرد می زد را فاش کرد و سبب دستگیری اعضای دیگر باند شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۳    
برای به پایان رساندن سال 1402 با خاطره ای خوش و ایستادن در رتبه نخست با حفظ فاصله سه امتیازی، استقلال در پی کسب پیروزی در دیدار برابر هوادار است .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۱    
کارشناس هواشناسی گفت: هشدارها درخصوص بارندگی ها در روزهای آینده جدی است و شهروندان سه شنبه را در خانه بمانند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۴    
پرسپولیس در آخرین دیدار سال 1402 هجری شمسی به مصاف تیم پیکان رفت . شاگردان اوسمار 3 امتیاز این بازی را کسب کردند تا کورس بالای جدول همچنان داغ بماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۰    
رئیس احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت فراموش نخواهد شد روز 7 اکتبر (15 مهرماه) چه کسی نخست وزیر اسرائیل بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۸    
علیرضا بیرانوند ضربه محمد آژیر را به خوبی مهار کرد تا بازی همچنان 2 بر صفر به سود پرسپولیس دنبال شود. واکنش دیدنی بیرانوند روی موقعیت خطرناک پیکان را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام شرکت هرمی هیونت و بازداشت 26 عضو آن خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۴    
جلسه امروز شورای عالی کار باز هم به دلیل عدم توافق دولت و کارگر و کارفرما در مبلغ دستمزد 1403 بدون نتیجه پایان یافت و ادامه مذاکرات به فردا 28 اسفند موکول شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۴    
فرهاد باقری، کارگردان و بازیگر تئاتر، این روزها در حال تدارک نمایشی به نام برف است. نمایشنامه برف اثر محمد طباطبایی است که بر اساس رمانی از محسن حکیم معانی با عنوان در کوچه برف می بارد به رشته تحریر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۴    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه گفت که واشنگتن نگرانی هایی درباره برخی عملیات نظامی اسرائیل دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده است اما مسئولان نباید دست از تلاش بردارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۷    
لحظه به ثمررسیدن گل دوم پرسپولیس به پیکان توسط کنعانی زادگان در دقیقه 53 را ببینید. گل اول هم توسط کنعانی زادگان به ثمررسیده بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۹    
مرتضوی در جلسه روز گذشته تعیین مزد 1403 پیشنهاد کرد برای نخستین بار در کنار افزایش دستمزد سالیانه، کارگران نیز مانند کارمندان از حق تاهل و عائله مندی بهره مند شوند که این پیشنهاد به درخواست نمایندگان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۸    
در پایان رقابت های 3 وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه، نمایندگان ایران صاحب 5 مدال طلا و یک نقره شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۷    
احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: بسته های حمایتی شامل حال خانواده های معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان و خانواده های تحت پوشش این سازمان است که به آن ها اعطا خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۶    
یک فعال بازار طلا با اشاره به ثبت رکورد بی سابقه 38 میلیون تومان برای سکه طرح جدید، افزایش نرخ ارز و رشد حباب را دو عامل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه عنوان کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
تصاویری از لحظه گل اول پرسپولیس توسط کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۱    
به دنبال وقوع چهارمین فوران آتشفشانی در شبه جزیره ریکیانس در ایسلند، مقام ها در جنوب این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده اند. این فوران، رودی از مواد مذاب به راه انداخته و دود غلیظی از آن بلند می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۰    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری هفت نفر که اقدام به پرتاب کردن نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در شب چهارشنبه سوری کرده بودند، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۹    
وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام هشدار سیلاب در 5 استان جنوب غربی کشور، از تمام مردم و مسافران نوروزی درخواست کرد از 29 اسفندماه احتیاط لازم را در سفرهای خود داشته باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۸    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس یک حمله موشکی علیه یک کشتی حامل گاز مایع را در نزدیکی سواحل جنوب شرقی استان عدن گزارش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۶    
فرقی نمی کند به مناسبتی خاص برای عزیزانتان گل بخرید یا بی مناسبت صرفا جهت انتقال احساسات تان از این روش استفاده کنید؛ گل های رنگارنگ و زیبا بهترین روش انتقال محبت قلبی شما به دیگران هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
مشاغل بسیاری در شرایط نامساعد و با خطر بالا انجام می شوند. در این مشاغل است که تجهیزات حفاظت فردی اهمیت بالایی پیدا می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۸    
تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام - مهران به طول 844 متر زیر بار ترافیک رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
عامی ایالون، رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته اگر فلسطینی بودم و در نوار غزه یا کرانه باختری زندگی می کردم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۶    
همزمان با سومین روز رأی گیری انتخابات هشتمین دوره ریاست جمهوری روسیه، طبق جدول زمانی، نوبت به برگزاری این انتخابات در گروه دیگری از کشورها از جمله ایران، قزاقستان، سوریه، انگلیس و آلمان رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
امام جمعه مشهد گفت: در شرایط کنونی نیز دشمن با تحریم اقتصادی و تهدید به جنگ نظامی سعی در ترساندن و منزوی کردن ما دارد اما هیچ کدام از تهدیدهای او در مقابل اراده و ایمان ملت شریف ایران اثرگذار نخواهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۱    
انگار یک نفر کنترل را برداشته و دکمه استپ را زده باشد، این دو هفته، همه چیز از حرکت می ایستد و دیگر خبری از ریتم تند و سرعت بالای زندگی نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست ویکم لیگ برتر از ساعت 18:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: امکان سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و آب گرفتگی معابر عمومی وجود دارد لذا به همه شهروندان توصیه می شود مطلقاً در بستر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها توقف نکنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
در یکی از قسمت های برنامه محفل تلاوت یکی از شرکت کنندگان نوجوان داوران را حیرت زده کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم برای فروش زنجیر طلای تقلبی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
معمولا در روزهای پایانی سال تقاضا برای خرید کالاهای اساسی از جمله مرغ، گوشت، میوه، روغن، قند و شکر و .. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترایک پلیس راهور فراجا با اشاره به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به مردم توصیه کرد با توجه به وضعیت بارش ها از 28 اسفندماه تا یکم فروردین ماه، به سفر نروند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۵    
یک فرد مسلح برای ایجاد اخلال در روند انتخابات ریاست جمهوری روسیه با کوکتل مولوتف به سفارتخانهٔ این کشور در مولداوی حمله کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان مدعی شد: اسلام آباد شواهدی دارد که هند از طریق نیروهای نیابتی خود در افغانستان از عناصر گروه تحریک طالبان پاکستان حکایت می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
با اجرای طرح ملی قرآنی مسطورا قرار است مردم در ماه رمضان امسال انس بیشتری با قرآن کریم پیدا کنند. این طرح با هدف ترویج گفتمان قرآنی و در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی اجرا می شود و در بخش محصولات ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۸    
آب و هوای شهرهای ایران در نوروز چطور است؟ این سؤالی است که مسافران نوروزی مقاصد پرطرفدار می خواهند بدانند تا براساس آن، سفرشان را برنامه ریزی کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۳    
خبرنگار فلسطینی ویدئویی را از یک پزشک آمریکایی که برای مداوای مجروحان فلسطینی به نوار غزه رفته، منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در سخنانی از موضع رئیس جمهور آمریکا در قبال جنگ غزه به شدت انتقاد کرد و از او خواست تا هفتم اکتبر، روز شروع عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل را فراموش نکند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه 22 درصد کشته شدگان ما در تصادفات بین 20 تا 30 سال دارند، گفت: همچنین بیش از 65 درصد کشته های ما از کسانی هستند که بین 20 تا 60 سال دارند و در سنین کار هستند که کشته ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۳    
یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با احمد مجدزاده در برنامه زنده تلویزیون شوخی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت می گوید که یکی از دلایل افزایش هزینه های درمان از جیب بیماران، دریافت بخش عمده ای از خدمات از بخش خصوصی است که از سوی بیمه ها پوشش کامل ندارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۲    
به گفته نماینده کارگران در شورای عالی کار، در جلسه شب گذشته شورای عالی کار، وزیر اقتصاد اعلام کرد حامل پیام رئیس جمهور که حامی قشر محرومان است، هست و باید نظر کارگران را جلب کنیم .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۳    
اتحادیه جهانی کشتی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ خود جوایز نقدی درنظر گرفته و بر این اساس مبلغ 10 هزار فرانک سوئیس از سوی فدراسیون کشتی به امیرحسین زارع، کامران قاسم پور، محمد نخودی، رحمان عموزاد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش باران و رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید تا خیلی شدید هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۶    
میراث فرهنگی استان همدان گفت: برای جلوگیری از تخریب و آسیب به کتیبه های باستانی گنجنامه همدان در محوطه پیرامونی این کتیبه ها دو دوربین ثابت و یک دوربین 360 درجه در این محوطه نصب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۴    
علی الهادفی شهروند اهل تونس هرساله در ماه مبارک رمضان با افتتاح یک رستوران، به صدها فقیر، نیازمند و مهاجر غیرقانونی که از کشورهای جنوب صحرای آفریقا وارد این کشور می شوند، افطار رایگان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
دکتر طحان نظیف در گفتگویی که با خبر 14 رسانه ملی داشت، از صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 81 حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی های سال 1401، منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
مجید باقری گفت: ما پرسش های متداول مردم از شهرداری تهران را در بخش های مختلف به تعداد 700 مورد احصا کردیم و پاسخ تمام این پرسش ها داده شد که در یک سامانه آماده شده و اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۶    
مسمومیت کودکان با مواد شوینده می تواند عوارض جبران ناپذیر جسمی و حتی مرگ در پی داشته باشد، اما اگر بدانیم در چنین موقعیتی چه کنیم، می توان صدمات آن را تا حد زیادی کاهش و جان کودک را نجات داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۸    
بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار 2 مرد در یکی از خیابان های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
مربی سازنده حسن یزدانی گفت: چطور می شود کشتی گیری که اصلا در چرخه انتخابی نبوده و طی دو سال اخیر مصدوم بوده است را می خواهند به 86 کیلوگرم بیاورند؟ این اتفاق اصلا منطقی نیست و بر خلاف قانون است
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
در ایام عید با توجه به اینکه تعداد زیادی نیرو به کلانتری ها اضافه می شود طبیعتا احتمال عدم شناخت وجود دارد و در این ایام اگر فردی قصد نقل مکان داشت باید قبل از اقدام به کلانتری محل خود مراجعه کرده و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۹    
نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به 14 ماه از سوی شورای نگهبان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در مراسم امضای قراردادهای بالادستی توسعه 6 میدان نفتی گفت: این قرارداد به ارزش 13 میلیارد دلار به امضا رسید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد که تهدید به ورود به رفح یک حقه و فریب است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
ادبیات گوتیک ژانری از ادبیات است که از ترکیب وحشت و مضامین عاشقانه به وجود آمده است. موضوعات به کار رفته در این سبک بر اساس وحشت، عاشقانه و ملودرام دسته بندی می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۹    
در دنیای امروز که سرعت حرف اول را می زند، خرید آنلاین به یکی از رایج ترین روش های خرید تبدیل شده است. موضوع در مورد خرید کتاب نیز صدق می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۹    
به نظر شما آیا امکان استفاده از یک گوشی هوشمند اندرویدی در ابعاد ساعت مچی روی دست وجود دارد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع و روند سریع پیشرفت تکنولوژی می پردازیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: امیدوارم در سال 1403 شاهد همراهی ها و همدلی ها در تمام بخش های مدیریت شهری باشیم، سال 1403 سال خوبی برای شهر تهران خواهد بود
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۸    
شهردار منطقه 8 گفت: در سه ماهه ابتدایی سال آینده تمامی تابلوهای کوچه ها و معابر محله بهسازی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مدیر شرکت مترو تهران از سوی شهردار انتخاب شد و سخنگوی شهرداری تهران از انتصابات جدید در شرکت بهره برداری مترو و هلدینگ (ساخت) مترو با حکم علیرضا زاکانی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
در حالیکه قانون تغییر ساعت رسمی کشور لغو شده اما ساعت برخی دستگاه های آنلاین مثل تبلت ها و گوشی های تلفن همراه راس ساعت 24 دیشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۵    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران امروز برگزار شد و تیم ها رقبای خود را شناختند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۴    
جشنواره نوروزی کنسرت های پاپ از طی روزهای دوم تا هشتم فروردین سال 1403 در یکی از تالارهای بزرگ شهر بندرانزلی برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۱    
محمد احسان خرامید رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک شبکه اجتماعی بومی در خصوص انتشار جدیدترین رتبه بندی سایت اسپید تست به یک نکته مهم اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
26 اسفند سالروز یکی از وحشتناک ترین جنایت های تاریخ جنگ های جهان و سالگرد بمباران شیمیایی منطقه کردنشین حلبچه است ...
  • ۱