شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
شرکت پالایش نفت آفتاب به مقام برتر جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان نائل شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مرتبط با تعطیلات پیش رو را که از امروز آغاز شده است و تا دوشنبه 7 اسفند ادامه دارد، اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۲    
مطابق داده های اداره کل هواشناسی استان تهران تا عصر فردا در پاره ای از نقاط استان در بعضی ساعات بارش باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
اعتماد؛ تعهد و تداوم کیفیت از عوامل مهم در انتخاب های روزمره انسان ها هستند. امروزه با توجه به نیازهای مدرن خانه ها و آشپزخانه ها استفاده از تجهیزات باکیفیت و قابل اعتماد امری ضروری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۹    
پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل سرطان کبد در بیمارستانی در جنوب تهران بستری شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
نخستین جشنواره فرهنگی دانشگاه تهران شامگاه سه شنبه با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
زاکانی گفت: در سال 99 برای خط 10 نیز پول و اعتبارات تعیین شده است و در مصوبه سال 98 شورای عالی عنوان خطوط 8 تا 11 مترو موجود است و از شهرداری تهران گزارش تکمیلی خواستند و این آمادگی وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
آگهی دعوت به جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در روزنامه ایران منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
سهیل موفق کارگردان فیلم نوروز گفت: متاسفانه پنج سال طول کشید تا بتوانم برای این فیلم سرمایه گذار پیدا کنم؛ با خیلی از نهادها مذاکره کردیم، ولی کسی زیر بار نرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
پناه ویژه برنامه افطار شبکه دو سیما به میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع) و با مشارکت آستان قدس رضوی همزمان با آغاز ماه رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عزم این وزارتخانه برای تامین مسکن نیروهای مسلح گفت: بیش از 230 هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده های نیروی مسلح در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۶    
نقاشی های سیروس مقدم، کارگردان باسابقه تلویزیون در قالب نمایشگاه نقاشی شرجی روز جمعه چهارم اسفند روی دیوار گالری گویه می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرده است برای رفاه حال مشتریان خودروی پژو پارس تسهیلات بدون بهره پرداخت می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۴    
یک جوان در نزاع عجیبی که بر سر وصول یک طلب صورت گرفته بود، با ضربات چاقو به قتل رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹    
آمریکا و انگلیس باردیگر مناطقی از یمن را هدف قرار داده و بمباران کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۶    
استاندار اردبیل یکی از مدیران استانی را به علت سوگیری انتخاباتی عزل کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۲    
ایلان ماسک اعلام کرد اولین فردی که تراشه شرکت نورالینک در مغز او قرار داده شده، توانسته است فقط با فکر کردن نشانگر کامپیوتر را حرکت دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰    
مرضیه برومند به کپی یکی از بانک ها از المان های سریال آرایشگاه زیبا در تیزر تبلیغاتی خود و پخش آن از تلویزیون ملی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰    
تاریخ و ساعت بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی مشخص شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۹    
مدیر رسانه ای تیم ملی به انتشار تصویر جنجالی از حضور امیر قلعه نویی در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۵    
جنبش حماس با شدیدترین عبارات وتو قطعنامه پیشنهادی الجزایر را درباره برقراری فوری آتش بس در نوار غزه توسط آمریکا محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
رئیس سازمان هواپیمایی درخصوص انجام پروازهای حج عمره تا پایان امسال توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۵    
گروهی متشکل از اخترشناسان چینی، استرالیایی، اروپا و آمریکایی از کشف یک ریز ستاره به عنوان کوچک ترین ستاره جهان خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۳    
باشگاه لیگ برتری درآمدزایی بسیار زیادی از فروش هافبک دفاعی خود داشته است
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۶    
یک مقام آگاه قضایی درخصوص ادعای گروه هکری مبنی بر هک سامانه های مربوط به این قوه و انتشار اسناد و مدارک توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۴    
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امشب راهی عربستان سعودی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۶    
دو دروازه بان سابق تیم ملی حالا در قامت شاگرد و استاد در مس رفسنجان با هم کار می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
مکالمات تلخ میان سربازان اوکراینی گرفتار در آودیوکا و عزیزانشان به وخامت اوضاع اشاره دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
در ساعات گذشته فیلمی در فضای مجازی پربازدید شده که عده ای از مردم را در حال تلاش برای بیرون کشیدن یک خودرو از ته دره نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
احمد مجدزاده در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن گفت: کل قرآن را در 4 سال و در 50 سالگی در مترو با صوت استاد پرهیزکار حفظ کردم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
هزاران پرنده در کنار دریاچه ای در چین به دلیل دمای بی سابقه منفی 52 درجه یخ زدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران درخصوص چگونگی شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج کشور و بازگرداندن این اموال به کشور توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
براساس شنیده ها، محمد خدابنده لو هافبک تیم ملی امید کشور و مس رفسنجان در یک قدمی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد قرارداد این بازیکن با سرخ پوشان پایتخت روز شنبه هفته آینده منعقد می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
مجید سلطانی مدیرکل شرکت مخابرات ایران گفت: مردم به خوبی آگاه هستند وقتی قیمت اینترنت یا باند پهن به مدت شش سال تغییر نکرده است، به وزارت ارتباطات یا اپراتورها حق می دهند که این تغییر قیمت رخ دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۴    
شاید براتون سوال بوده باشه که استفاده از سلبریتی ها در تبلیغات، دقیقاً چه تاثیری رو مغز انسان داره که تا این حد اثرگذاره؟ در این ویدیو می تونید پاسخ این سوال رو متوجه بشید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۴    
فقط کافیه تلفن رو بردارین یه تماس بگیرین تا باغچه خونه تون پر بشه از نهال های خوشگل ماجرا چیه؟ از امروز یک اسفند طرح کاشت نهال تو باغچه خونه ها در تهران شروع شده و تا آخر اسفند ادامه داره.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۳    
در این مقاله به بررسی انواع مختلف پودر پروتئین پگاه از جمله پروتئین شیر و پروتئین وی پرداخته ایم. همچنن فروشگاه های معتبری مانند جیمارکت را برای خرید این محصولات پیشنهاد کرده ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۰    
پلیس راه از تمدید انسداد دو محور مهم چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۹    
سریع با اشاره به حمله موشکی به یکی کشتی صهیونیستی افزود: نیروی دریایی ارتش نیز کشتی اسرائیلی MSC SILVER را در خلیج عدن با چند اژدر مناسب هدف گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید ضمن بیان علت وتوی قطعنامه الجزار برای ایجاد آتش بس در غزه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۸    
امیر قلعه نویی دیشب اعلام کرد که به دنبال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۱    
امروز جبهه صبح ایران به دبیرکلی علی اکبر رائفی پور اعلام موجودیت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
دولت بایدن تحریم های بزرگی را اعمال می کند تا روسیه را در مرگ ناوالنی پاسخگو بداند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۰    
اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت صبح و عصر شورای شهر لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال آینده را بررسی و به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۳    
مهدی فضائلی تحلیلگر سیاسی گفت: درمورد انتخابات این دوره باید بگویم که تأکیدات رهبری بر حضور و مشارکت از این جهت است که این دوره از انتخابات با بحث امنیت ملی ارتباط مسقیم و جدی ای دارد .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۰    
ماریا چاریوا، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ترکمنستان، با توجه به فیزیک عجیب و البته قریحه فردی که در تورنمنت کافا به نمایش گذاشت، نگاه های زیادی را به خود معطوف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
زاکانی گفت: تفاوت قیمت اتوبوس های برقی چینی با اتوبوس های برقی داخلی بین 5 تا 6 میلیارد تومان در هر اتوبوس است و در واقع اتوبوس های چینی به مراتب ارزان تر از اتوبوس های داخلی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۰    
این روزها پیشرفت های ایران در حوزه های دفاعی – نظامی در کانون توجه رسانه ها و مقام های غربی قرار گرفته است؛ چراکه آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری، انحصار تسلیحاتی خود را در سطح جهان در خطر می بینند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۰    
مدیر گروه تحقیقات بالینی، اپیدمیولوژی و آمار زیستی انستیتو پاستور ایران می گوید: در حال حاضر کودکانی برای تزریق 2 واکسن روتاویروس و پنوموکوک تعیین شده اند که بتوانند 3 دوز کامل را دریافت کنند و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
رافائل گروسی، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده، می خواهد ماه آینده برای نخستین بار در یک سال گذشته به تهران سفر کند تا "به فاصله گرفتن" پایان دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
تبلیغات رنگ و وارنگ، فروشگاه های بزرگ و کوچک، حال خراب و افسردگی، همه و همه دلایلی است که برخی افراد را وادار به خرید کردن می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۹    
ده ها سال است که پژوهشگران در جستجوی دارویی برای پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر هستند، اما اکنون یک نامزد نامحتمل مورد توجه آنها قرار گرفته است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۷    
شهرکرد در چهارمحال و بختیاری با دمای هوای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان در روز سه شنبه (اول اسفند) ثبت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۷    
در هفته جاری تهران روزهای گرم و سرد توام با بارش های پراکنده و غبار محلی را سپری کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۳    
ایالات متحده آمریکا بار دیگر قطعنامه پیشنهادی برقراری آتش بس فوری در غزه را که این بار از سوی الجزایر به نمایندگی از کشورهای گروه عربی در سازمان ملل ارائه شده بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۹    
اجرای برنامه تزریق واکسن پنوموکوک به کودکان تعداد زیادی از عفونت های مرتبط با دستگاه تحتانی تنفسی، ذات الریه، عفونت های سینوسی و ابتلا به مننژیت در کودکان به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از نمایشگاه رسانه ها و حضور در غرفه همشهری از برنامه ریزی برای کاهش آسیب های جسمی و روحی کودکان کار خیابان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۸    
یک بررسی جدید نشان می دهد که افرادی که در خونشان میزان های بالای نیاسین یا ویتامین B3 دارند، نسبت به افرادی که میزان های پایین تری از آن را در خونشان دارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
انتقاد اخیر رهبر انقلاب از افرادی که زندگی اشرافی را تقلید می کنند و می روند قرض می کنند برای اینکه عروسی پُرخرج برای فرزندشان درست کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در نشست خبری توضیح داد: تانک کرار یک تانک بومی و پیشرفته بوده که ما بعد از دفاع مقدس به آن دست یافته ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۶    
معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از ایجاد تحول در پل های مکانیزه خبر داد و وعده داد مشکل این بخش را حل خواهند کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۰    
مرکز رسانه قوه قضاییه در پی اظهارات روز گذشته رئیس دستگاه قضا درباره بازگشت بدهی های بابک زنجانی به کشور، اطلاعیه ای تبیینی با همین موضوع منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۰    
در خرید انگشتر طلا با حفظ نکاتی کلیدی می توان خریدی بهینه از این اکسسوری مورد علاقه آقایان و بانوان داشت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۷    
علی سلاجقه با حضور در غرفه همشهری در نمایشگاه بین المللی مطبوعات به سوالاتی در مورد دریاچه ارومیه پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۲    
همین که به یکی از روستاهای کرمان پا می گذاریم و از جلوی در نیمه باز خانه ها رد می شویم، نواهای آهنگین را می شنویم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۸    
61 سارق حرفه ای که عمدتا در خیابان ها پایتخت گوشی قاپی می کردند، در جریان چند عملیات همزمان که از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران انجام شد، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۶    
گردباد استان هاتای در جنوب ترکیه را درنوردید. به زمین های کشاورزی آسیب رساند و درخت ها را تقریباً ریشه کن کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۹    
تصور اینکه معماران و هنرمندان سازنده تخت جمشید در دوران هخامنشی امضاهای خود را بر ستون ها و نقش برجسته های این محوطه میراث جهانی ثبت کرده باشند دور از ذهن بود اما حالا یک مستندنگار آثار تاریخی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۸    
سد گاران مریوان درپی بارش های اخیر سریز شد. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: در پی بارش های اخیر سد گاران مریوان به عنوان دومین سد استان کردستان، امروز سه شنبه یکم اسفند سرریز کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
جواد منصوری گفت: نباید موضوع انتخابات و شبهات آن دائما در فضای نخبگانی صورت بگیرد، ما باید ابهام را از ذهن مردم برداریم و با فاصله گرفتن از کلیشه گویی آنان را برای حضور در انتخابات دعوت کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
رییس جمهور کشورمان ماده واحده تعیین مناسبت های جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۰    
سردار سعید منتظرالمهدی در سومین روز از نمایشگاه رسانه های ایران جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی ما به این موضوع ورود کرد و تحقیقات این پلیس همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
ایالات متحده پیش نویس قطعنامه ای را به شورای امنیت سازمان ملل پیشنهاد داده و خواستار آتش بس موقت در جنگ اسرائیل و حماس و عدم حمله زمینی به رفح می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
اگر به دنبال آموزش آشپزی رستورانی در تهران هستید، ما بهترین آموزشگاه آشپزی تهران را به شما معرفی می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
سفر به جزیره کیش یکی گزینه های جذاب برنامه های نوروزی گردشگران است چرا که جزیره زیبای کیش با تفریحات مفرح تعطیلات نوروز را خاطره انگیز می کند
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
امروزه دنیای تبلیغات برای اینکه کسب و کارهای مختلف را به کاربران معرفی کند، از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از این روش ها اجاره کردن تلویزیون شهری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
نمایشگاه رسانه های ایران، پس از 6 سال وقفه، امسال درحالی کار خود را آغاز کرد که علاوه بر رسانه های مکتوب و برخط، مهمانان دیگری هم داردو باعث شده نمایشگاه امسال از حالت تخصصی به صورت عمومی درآید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۲    
برای شناخت بهتر یک فرد اغلب سراغ دوستان او می روند. حالا اگر میان دوستانش، افرادی باشند که درحیطه کاری به نوعی رقیب یا جبهه مقابل محسوب شوند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری رئیس شورای نسیم شهر که متواری شده بود خبر داد و گفت: متهم با تغییر چهره متواری شده بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۸    
شهردار تهران درباره روند ورود اتوبوس های جدید به تهران گفت: ما 2500 اتوبوس را با بخش داخلی قرارداد بستیم که 2000 اتوبوس تا پایان سال آینده و 500 اتوبوس هم تا اخر 1404 موکول شده و بخشهایی آمده و بخش ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
فرمانده ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن تمام ایرانی دنا برخلاف آنچه آمریکایی ها درباره توان دریانوردی ایران گفته بودند، توانست یک حضور کاملا مسلح در آب های اقیانوسی پیدا کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
یک سایت معتبر ایتالیایی گزارش داد که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه رُم برای تداوم همکاری، علاقه ای متقابل دارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از اجرای طرح شناسایی و ساماندهی کودکان کار و خیابان خبر داد و گفت: در موضوع باندها و شبکه هایی که کودکان را اجاره و در چهارراه ها آنها را استثمار می کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۳    
در ابداع جدید AFC که لیگ نخبگان آسیا نام دارد 2تیم از لیگ برتر و یک تیم از جام حذفی ایران حضور خواهند داشت
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۹    
رسانه ایتالیایی به تمجید از رفتارهای خوب و قابل توجه لژیونر ایرانی در سری آ پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
شهردار منطقه 2 از کاهش بار ترافیک با اجرای طرح اصلاح هندسی و ترافیکی در میدان صنعت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
تصاویری از زندگی روزمره و محیط پیرامون که با دوربین آنالوگ و نگاتیو سی و پنج میلیمتری سینمایی ثبت شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که امسال در یزد برگزار می شود، از دیروز شروع به کار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: قوه قضاییه با اقتدار تمام در راستای شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد با مفسدین و تحقق فسادستیزی قدم برمی دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به اقدامات خلاف عرف و قانون برخی "معلم بلاگرها" در کلاس درس مدارس گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۱    
سید جواد یحیوی که در سال های دوری از تلویزیون در کسوت بازیگر، هنرش را در صحنه تئاتر و قاب سینما به رخ تماشاگران کشیده بود به تازگی با نمایش ط و ایفای نقش یکی از جاهلان معروف تهران قدیم در جشنواره بین ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
بیست وشش کشور عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه خواستار توقف بشردوستانه و فوری درگیری ها در نوار غزه شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در صفحه رسمی جام جهانی، گل شب گذشته سیدامیر میرجلیلی سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به تاهیتی را بازنشر کرد و نوشت: بهترین ویدئویی که امروز می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه های عیدانه با رنگ و بوی رمضانی در بوستان ها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
سومین روز نمایشگاه رسانه های ایران با حضور گروه رسانه ای همشهری و دیگر رسانه های کشور در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش مالیات رادوشویچ را به حساب اداره مالیات واریز کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس دفتر سیاسی حماس در رأس هیأتی بلندپایه به منظور رایزنی با مقامات مصری درباره آتش بس در غزه وارد مصر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
اعضای شورای شهر تهران به شهرداری تهران اجازه دادند که در صورت تحقق منابع مازاد بر بودجه در سال آینده این منابع را در پنج محور هزینه کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
نصرتی مربی تراکتور تأکید می کند که هدف آنها در این فصل رسیدن به قهرمانی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۹    
اسامه حمدان، سخنگوی حماس گفت : یک فلسطینی دو انتخاب دارد یا پرچم سفید بالا ببرد و توسط اسرائیل کشته شود یا مبارزه کند بکشد یا کشته شود تا به پیروزی برسد