شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۴    
تصویری جالب توجه از طناز طباطبایی در سریال میوه ممنوعه بین کاربران فضای مجازی وایرال شده که نشان از تغییر چهره شدید او طی این مدت (از زمان پخش در سال 86) دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
امروز پنجشنبه اینفلوئنسرها و فعالان فضای مجازی از کشور چین از روستای تاریخی و صخره ای کندوان که اخیراً ثبت جهانی شده است بازدید کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
پانزدهمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی انقلاب اسلامی با عنوان طرح طوفان؛ علوم انسانی و تأملی در مساله غزه با حضور محققان و اندیشمندان و جمعی از علاقه مندان به علوم انسانی و موضوع غزه در حوزه هنری ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
شیبای محبوب و دوست داشتنی با کمپین بیا به دنیای پاستیل های شیبا به مخاطبان بزرگ و کوچکش سلامی دوباره کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
قطعه هشتاد و هشت بهشت زهرا که با نام قطعه هنرمندان نیز معروف است، یکی از قطعات بهشت زهراست که اکثر اوقات با حضور مردم روبروست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
شبکه فراتر برنامه هایی را برای جشنواره نوروزی و بهار قرآن در نظر گرفته که پخش اصلی آنها هرشب از ساعت 19:00 تا پاسی از نیمه شب ادامه داشته و با بالاترین کیفیت 4K-HDR از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۷    
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۸    
در اعماق سطح زمین، مخزن عظیمی وجود دارد که تخمین زده می شود آب آن سه برابر تمام اقیانوس های روی سطح سیاره ما باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
ایران خودرو در اطلاعیه ای، از امکان ادامه تولید محصول پارس در بهار سال آینده خبر داد. بر همین مبنا، با مساعدت به عمل آمده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم ختم همسر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۴    
مدافع اسبق استقلال تاکید کرد: پرسپولیسی ها فقط تا پشت محوطه 18 قدم استقلال می آمدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تحریمش از سوی کانادا می گوید خود و خانواده اش قصد و مهاجرت ندارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به رهبران گروه های مقاومت و ملت های مقاوم و صبور لبنان و فلسطین، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۳    
افتادن یک گربه در خمره ای حاوی مواد شیمیایی خطرناک در شهر فوکویاما در غرب ژاپن و فرار او، باعث شده است مقامات در این شهر اعلام هشدار کرده و از ساکنان بخواهند مراقب باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۸    
صرافی، پلتفرمی آنلاین است که به سرمایه گذاران و معامله گران این امکان را می دهد که هرگونه معامله مانند خرید ارز دیجیتال یا سایر اقدامات مانند تبادل ارزها را از طریق آن انجام دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
شهید چمران فرمود: وقتی شیپور جنگ نواخته می شود، مرد از نامرد مشخص می شود. امروز در غزه شیپور جنگ اسلام و کفر زده شده است و خیر و شر خود را در اوج نشان می دهند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
پریسا نوری-روزنامه نگار وقتی فقط 7سال داشت وارد دنیای بازیگری شد و با نمایش سنجاب ها روی صحنه تئاتر رفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
واریز مرحله دوم سود سهام عدالت که از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده، تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و این سود به 44میلیون شهروند واجد شرایط پرداخت می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
آیین بهره برداری از بیش از 5هزار واحد مسکن مهر به همراه 15 پروژه روبنایی روز گذشته در شهر پردیس برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
علی مهدیان؛ کارشناس حوزه و دانشگاه خدا رحمت کند امام ره را، می گفت ورود در ضیافت الله وقتی است که دل از غیر او بر می کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
مهدی شبان-روزنامه نگار وقتی فرعون جنایاتش علیه بنی اسرائیل را به نهایت خود رساند و فرزندانشان را می کشت و زنانشان را اسیر می کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
بانک مرکزی امسال سیاست تثبیت اقتصادی را در دستورکار قرار داد که به دنبال اجرای این سیاست ها شاخص های اقتصادی بهبود پیدا کرده اند، به طوری که براساس اعلام محمدرضا فرزین ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای اعلام کرد از یک بازیکن استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت تحریک هواداران استقلال به پرتاب اشیا به بازیکنان پرسپولیس، شکایت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران گفت: امروز که راهبرد دشمن ایجاد یاس در جامعه با بزرگنمایی ضعف ها و ترویج نمی توانید و نمی شود ها است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۵    
همسر و فرزندادن رافائل سیلوا، مدافع برزیلی باشگاه استقلال برای تماشای دربی به استادیم آزادی آمده بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۸    
جنایت صهیونیست ها در غزه وقتی بسیار دردناک می شود که آمار کودکانی که صهیونیست ها شهید با مجروح کردند را ببینیم. هزاران کودک بی گناه تا کنون تاوان جنایت نتانیاهو را داده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
چاک شومر رهبر حزب اکثریت در مجلس سنای آمریکا در شدیدترین انتقاد علنی یک مقام آمریکایی از بنیامین نتانیاهو ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۸    
محققان یک آنتی بادی مصنوعی قدرتمند کشف کرده اند که می تواند سم چهار گونه مار کشنده از جنوب آسیا، آسیای جنوب شرقی و آفریقا را خنثی کند. مارهای سمی سالانه 138 هزار نفر را می کشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۴    
نشست جمعی از مدیران رسانه ها با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر پنجشنبه 24 اسفند در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
پس از ماجرای پرونده فرزندان معاون اول قوه قضائیه که به استعفای وی انجامید در این ویدئو با عنوان بدون تعارف با آقازاده ها ببینید کدام فرزندان مسئولان تا به حال دادگاهی شده اندو.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
براساس اعلام وزارت خارجه لهستان، این کشور قصد دارد تا بیش از 50 تن از سفرای خود در کشورهای جهان را جایگزین کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
انتشار تصویری از پرتاب بمب دست ساز به کتیبه های تاریخی گنجنامه در استان همدان در فضای مجازی موجی از واکنش ها و نگرانی مخاطبان را در رابطه با وضعیت حفاظت از این اثر تاریخی ارزشمند به دنبال داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۲    
رضا وطنخواه از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بوده است. او در دوران مدیریت پرویز دهداری در تیمهای ملی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۷    
ملی پوش دوومیدانی ایران در نشست بانوان المپیکی و پارالمپیکی در خصوص عدم حضور در مسابقات جهانی اسکاتلند بیان کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۵    
نجم الدین شریعتی یکی از مجریان مشهور صدا و سیمای کشورمان است که اکثر ماها با توانایی های ایشان در اجرای برنامه هایی با تم مذهبی آشنایی داریم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۷    
رافائل گروسی، مدیر کل اژانس بین المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه در توکیو با نخست وزیر ژاپن دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
سریال آمرلی با بازی مصطفی زمانی از روز جمعه در نمایش خانگی پخش می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
دفتر اطلاعات و داده های آب کشور اعلام کرد: درصد پرشدگی سدهای پنجگانه تهران از ابتدای سال آبی جاری تا 19 اسفند به 13 درصد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۷    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 21 استان همچنین لغزندگی جاده ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
در روزهای جمعه (25 اسفند) تا شنبه (26 اسفند) به طور متناوب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
گشت وگذار پلنگ در جنگل های هیرکانی در گیلان یکی از زیباترین و منحصربفردترین صحنه های حیات وحش کشور است که در این ویدئو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۸    
ویدئویی از بوفه غذای ایرانی در تیم فوتبال برنتفورد انگلیس را ببینید که سامان قدوس درباره آن می گوید: بوفه غذای ایرانی در تیم فوتبال برنتفورد انگلیس
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
وزیر دفاع کره جنوبی تهدید کرد اگر پیونگ یانگ جنگی را علیه سئول آغاز کند، نیروهای ویژه کره جنوبی با تجهیزات خود می توانند رهبر کره شمالی را سریعا نابود کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: فردی که به وسیله سگ برای شهروندان رهگذر ایجاد مزاحمت و جراحت کرده بود شناسایی و دستگیری شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۸    
تنها یادگار پروین اعتصامی در تهران، خانه پدری اوست. اعتصام الملک، پدر پروین اعتصامی اولین نشریه ادبی ایران را منتشر کرد او در زمان خود مردی فهیم و دانشمند بود و در محله عودلاجان زندگی می کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
منابع خبری از حادثه دریایی جدید در نزدیکی آبهای ساحلی یمن در جنوب شرق خلیج عدن خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 شرکت های سرمایه پذیر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
در حالی که پیش از این زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی آموزش و پرورش 30 فروردین 1403 اعلام شده بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان مشکین شهر گفت: با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته، یک قاضی قلابی در شهرستان مشکین شهر دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
در زمانه ای که تکنولوژی و ابتکار در طراحی فضاهای کاری و زندگی رو به رشد است، تأمین امنیت و حفاظت در برابر مخاطرات طبیعی مانند آتش سوزی اهمیت چشم گیری یافته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
دستگاه فایبر مارکینگ یکی از دستگاه های پیشرفته لیزری در زمینه حکاکی فلزات است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۰    
ساکنان، اهالی و بازاریان رشت قریب 2 سال است که با مشکل قطعی چندساعته پیاپی آب مواجه هستند
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت که جمهوری اسلامی ایران، هیئت به اصطلاح حقیقت یاب که در یک فرآیند سیاسی از سوی شورای حقوق بشر ایجاد شد را به رسمیت نمی شناسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
در جریان دیدار عمومی روز چهارشنبه پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، وزش باد کلاه او را از سرش برداشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۳    
یک منبع آگاه گفت: استفاده از ابزار عملیات روانی و قلب واقعیت برای فریب افکار عمومی بخشی از راهبرد آمریکا برای جبران ناکامی خود در صحنه دیپلماسی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال های ارتباطی با تهران دارد گفت: از ایران می خواهیم مانع گسترش تنش ها شود .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح و شهادت یک سرباز وظیفه و هلاکت یک شرور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۹    
فرشاد پیوس که فصل گذشته با چوکا صعود به لیگ یک را تجربه کرد، تصمیم به جدایی از سپیدرود گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۶    
در پستی که در صفحه شخصی این مرد منتشر شده آمده است: پاول الکساندر، مردی در ریه آهنین دیروز درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
مهدی علیزاده با بیان اینکه کمبود راننده پایه یک در کشور داریم گفت: فرایند اخذ گواهینامه پایه یک را با کمک پلیس کوتاه می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۱    
بازپرس رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو درخصوص پرونده وی و اظهاراتش در بازپرسی توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۸    
شکست تیم فوتبال النصر با رونالدو مقابل العین به ضرر ایران در باشگاه های آسیا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۸    
تیم های فوتبال آرسنال و بارسلونا با پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا توانستند بر طلسم های خود چیره شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
مهدی تاج از عملکرد فدراسیون ابراز رضایت کرده اما بعید است افکار عمومی با او موافق باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: زائران عتبات از افزایش نرخ تعیین شده در خصوص ارز مسافرتی بهره مند خواهند شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
کاپیتان تیم ملی در مصاحبه اخیرش به بدشانسی یوزها در جام ملت های آسیا اشاره کرد و موقعیت هایی که می توانست به گل تبدیل شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
آیا ده روسی مربی بزرگی است یا فقط توانسته اثر مورینیو را در تیم فوتبال رم خنثی کند؟
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
ویدئویی از انفجار یک بمب دست ساز در شب چهارشنبه آخر سال منتشر و گفته شده این بمب 30 کیلوگرم وزن داشته و محل آن پارس آباد مغان بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد کتیبه های هخامنشی گنجنامه همدان با پرتاب نارنجک دست ساز مورد تعرض قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
موقعیت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در صدر جدول گلزنان اروپا به خطر افتاده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اکنون، با گذشت 6 ماه از جنگ، نتانیاهو در عمق خاک غزه بدون هیچ دستاوردی و با زبونی مدعی است اگر به رفح حمله نکنیم، جنگ را باخته ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۵    
شجاع خلیل زاده با میانگین کمتر از 3بازی در سال برای تیم ملی احتمالا وداعی ناگوار با تیم قلعه نویی خواهد داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از دربی واکنش عجیبی به گلزنی در شهرآورد نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۳    
اینطور که به نظر می رسد وضعیت سردار آزمون در رم ثبات موردنظر را پیدا نمی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۸    
بنر عجیبی که در خصوص رعایت حجاب نصب شده است، توجه کابران در فضای مجازی را جلب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۶    
در بازار ارز تغییرات 400 تا 500 تومانی، نوسان به حساب نمی آید و فعالان بازار، فراز و فرودهای دو تا سه هزار تومانی را نوسان می دانند
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام آمارهای اقتصادی مرتبط با سال 1402 گفت که نرخ تورم نقطه به نقطه تا پایان امسال 30 درصد خواهد شد و برنامه دولت برای سال آینده کاهش 10 درصدی آن است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 شرکت های سرمایه پذیر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۳    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت از دستگیری 2 نفر از مدیران شهرداری کرج پس از دریافت رشوه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
یک منبع نظامی گزارش داد انصارالله یمن یک موشک مافوق صوت با قابلیت تخریب بالا را آزمایش کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۴    
ایالات متحده از پاناما خواسته است تا مانع از استفاده کشتی های ایرانی تحت تحریم واشنگتن از پرچم این کشور شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۴    
استعفای معاون اول قوه قضاییه، تکرار تساوی کسل کننده در داربی پایتخت و... از تیترها و مطالب روزنامه های امروز است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
طی حادثه ای که برای محافظان اردوغان اتفاق افتاد یکی از آنها کشته شد و سه نفر مجروح شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
زوج جوان که با وجود 3 فرزند خردسال قصد داشتند از هم جدا شوند، به خاطر بی تابی پسر یک و نیم ساله شان با دیدن پدرش به زندگی مشترک برگشتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۶    
مرد جوانی که به اتهام ربودن دختری 5 ساله دستگیر شده است، در بازجویی ها مدعی شد مادر دختربچه داستان سرایی می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۲    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درخصوص به کارگیری معلمان بازنشسته در مدارس طی سال آتی تحصیلی توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۶    
در شب چهارشنبه سوری 3 جنایت پی در پی در حالی اتفاق افتاد که مردم مشغول جشن و شادی بودند و 3 جوان جان خود را از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۳    
بازیکن استقلال در دربی حرکتی انجام داد که تا کنون در فوتبال ایران نمونه اش را ندیده بودیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۸    
امروزمدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورد های نفتی گفت قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت و رئیس سازمان تعزیرات نیز از برخورد قاطع با اسنپ و تپسی در صورت افزایش قیمت ها خبر داد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۱    
وزنامه فایننشال تایمز چهارشنبه شب گزارش داد که آمریکا از ایران خواسته تا از نفوذ خود بر حوثی های یمن استفاده کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۳    
فردا (جمعه 25 اسفند) سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب غرب کشور سبب بارش می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۷    
سروش رفیعی هافبک پرسپولیس روز گذشته در بازی با استقلال میوه پرتاب شده را از زمین برداشت و خورد
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۴    
آلبرت انیشتین بزرگ ترین فیزیک دان آلمانی الاصلی بود که نظریه های نسبیت او بیشتر شناخته شده است. سالروز تولد این فیزیک دان مؤثر و بزرگ (14مارس 1879 - امروز) بهانه ای شد برای شناخت بیشتر او و تأثیر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۷:۲۲    
در لیگ بیست و یکم بود که اعلام شد در پایان فصل و برای تعیین رتبه های مهم از جمله صدر و قعر جدول، به جای تفاضل گل، قانون نتایج رو در رو تیم ها در دو بازی رفت و برگشت ملاک قرار می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۶:۵۶    
پس از دربی اما سرمربی استقلال با یک استوری، به ستایش بازیکنانش پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۴:۳۵    
معاون قاضی القضات استعفا داد. چرا؟ چون پرونده دو فرزندش تو عدلیه در حال رسیدگیه و نخواست حضورش تو دستگاه قضائی رسیدگی به پرونده بچه هاش رو تحت الشعاع قرار بده .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۴:۳۵    
پروژه های متعددی در بازار کریپتوکارنسی ها راه اندازی شده که هر کدام، از شبکه ای خاص استفاده می کنند. یکی از اصلی ترین آن ها Ether است که به دلیل قابلیت های مختلفی که دارد ...