شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۸    
در ادامه مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری به میزبانی امارات غریب شاهی به مدال طلای این مسابقات دست یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
کنسرت رایگان رضا صادقی تحت عنوان شکوه محبت برای اولین بار و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با حضور کودکان کار و خیابان در برج میلاد برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
اضطراب و استرس و افسردگی که خیلی راحت درباره شان حرف می زنیم و اتفاقا بین افراد زیاد هم شده، به هر دلیل که باشد، اگر رفع نشود می تواند سلامت روان را به خطر بیندازد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
سیزدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با نمایش چندین فیلم در بخش های مختلف مسابقه ایران و بین الملل صبح یکشنبه 13 اسفند در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع به ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
یک تن و 230 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در مرزهای خروجی استان سیستان و بلوچستان کشف شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
یک شرکت خودرو سازی از چند زن در تولید خودروی کروت فنسی فری استفاده کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۵    
اقدام عجیب و حرکت کم سابقه یک مدیر متخلف در یکی از جاده های برفی کشور خبرساز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۳    
بر اساس تصمیم شورای صنفی نمایش، صاحبان فیلم های اکران نوروزی در صورت تمایل می توانند فیلم های خود را زودتر از موعد و از 16 اسفند به نمایش بگذارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
با توجه به شکست ارسلان مقابل ویکتور نمش و دومین ناکامی او در وزن 77 کیلوگرم، احتمال اینکه ویکتور نمش راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک شود زیاد است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: آخرین نتایج حوزه انتخابیه تهران را قرائت می کنم که در حقیقت، اعلام نهایی این حوزه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۸    
پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در دعای هفتگی خود عنوان کرد: من رنج مردم را در قلب خود حمل می کنم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از رفع مشکل قطع برق و از سرگیری خدمات رسانی به مسافران حدفاصل ایستگاه های 15 خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
در آستانه ماه رمضان و ایام نوروز، همچنان تکلیف سریال هایی که قرار است ویژه این ایام از شبکه های سیما پخش شوند، کاملا مشخص نشده است و نام اغلب گزینه هایی که مطرح می شود، در حد گمانه زنی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۴    
وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) امروز (یکشنبه) در بیانیه پایانی خود، مدعی شدند که میدان گازی آرش (به عربی: الدره) تنها متعلق به کویت و عربستان سعودی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۴    
کنسیسائو در صحبت با TMW به دفاع از طارمی آمده و از هواداران پورتو خواسته در چند ماه باقیمانده از قرارداد او به این بازیکن احترام بگذارند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۰:۴۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر سن دیپلم را از 18 به 15 سال کاهش دهیم و برای 3 سال قبل 7 سالگی هزینه کنیم حتما کشور آینده شکوهمندتری خواهد داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۸    
محسن مهدیان؛ مدیرمسئول ضدانقلاب بعد از حماسه جمعه در تقلاست و می گوید: اینکه 41درصد شرکت کردند، پس 59درصد مقابل نظام اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۲    
اسناد منتشر شده استانداری استان فارس از صورت جلسه نتیجه انتخابات در خصوص سه حوزه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان شایعه آرای باطله برای رفتن به دور دوم انتخابات را رد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
سازمان ملی مهاجرت درخصوص شایعات اخیر درباره صدور شناسنامه برای اتباع اطلاعیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۳    
صحنه هایی از رانش زمین در یک جاده کوهستانی در پرو را مشاهده می کنید و که پرتاب شدن صخره ها به وسط جاده باعث تلفات جاده ای شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
حامیان فلسطین با بالا بردن پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا در سانفرانسیسکو نارضایتی خود را از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
صحنه هایی از وضعیت خودرو پژو 206 را بعد از سانحه تصادف شدید در محور تهران به کرج محدوده ایران خودرو در ادامه ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۳    
در این ویدئو تصاویری از سوزاندن لباس های نظامی توسط جمعی از سربازان سابق آمریکایی در پورتلند را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
اعضای گروه اوپک پلاس یکشنبه شب بر تمدید کاهش تولید نفت تا پایان سه ماهه دوم 2024 توافق کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۰    
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: واگن های چینی به محض اینکه وارد تهران شود، در خط یک فعال خواهند شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۰    
ایوب عاصف بازیکن سابق تیم آرسنال به دعوت برنامه محفل (ویژه برنامه افطار شبکه سه تلویزیون) به ایران آمد .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۲    
انتخابات دوره دوازدهم مجلس در سراسر کشور در 208 حوزه انتخابیه برای انتخاب 290 نماینده مجلس برگزار شد. انتخابات در 21 حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۹    
تیم های ولژ موستار و پوسوشه امروز از هفته بیست و یکم لیگ برتر بوسنی در حالی به مصاف هم می روند که نام مدافع ایرانی در ترکیب تیم ولژ موستار دیده نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۴    
نماینده ایرلندی پارلمان اروپا اعلام کرد: براساس گزارش های کارشناسان سازمان ملل، زنان و دختران فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه همچنان توسط ارتش اسرائیل مورد تجاوز جنسی، شکنجه و اعدام قرار می گیرند!
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
مریم طوسی، دونده دوهای سرعت، در جریان برگزاری یک مسابقه رسمی در کالیفرنیای آمریکا در رقابت ماده 200 متر دوم شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینیانی که در میدان الکویت شهر غزه منتظر دریافت کمک های بشردوستانه بودند بیانیه ای را صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
وزیر خارجه ایران فردا دوشنبه 14 اسفند عازم عربستان می شود تا در نشست وزرای خارجه کشورهای اسلامی درباره غزه شرکت کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۱    
تیم استقلال در حالی راهی رفسنجان شد که جواد نکونام قبل از سفر روی نام یکی از هافبک های خودش خط قرمز کشید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
در لابه لای تحلیل های بدون پشتوانه درباره صنعت خودرو که فقط به منظور منافع گروهی مشخص مطرح می شود، برخی فقط به مونتاژکاران فعال در صنعت خودروسازی حمله می کنند با این مضمون که منابع ارزی تماماً به ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
3دندان باستانی در ایران یافت شده است که 2دندان متعلق به 40 تا 42هزار سال قبل و مربوط به انسان نئاندرتال است و آخرین دندان یافت شده اما تاریخ باستان شناسی ایران را تغییر می دهد و قدمت حضور انسان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۳    
حکم اعدام عامل موساد که با هویت جعلی از کشور خارج و پس از گذشت 13 روز بعد در یکی از کشور همسایه بازداشت شد، امروز اجرا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند برای انتخاب 290 نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
دشمن صهیونیستی با کشتار تازه در رفح می خواهد به دنیا بگوید اهمیتی به هشدارها نمی دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
کودکان فلسطینی این روزها رنج زیادی از آوارگی تا سوءتغذیه، از مرگ بر اثر بمباران تا معلولیت را متحمل می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
کودکان فلسطینی ماه هاست تحت محاصره هستند و به سختی غذا برای خوردن پیدا می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۲    
کارشناس شبکه فرانسوی، با آچمز کردن سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یک جنجال در برنامه زنده تلویزیونی برپا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۳    
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از حضور باشکوه مردم در انتخابات روز جمعه 11 اسفند قدردانی کرد وگفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
زندگی مخفیانه مردی که در یکی از شهرهای شمالی کشور، دست به جنایت زده و به تهران گریخته بود، در کمتر از ده روز پایان یافت و او دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
مردی که با همدستی همسرش مرد خیر را ربوده و به قتل رسانده بود، به زودی پای چوبه دار می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری آتش سوزی ایستگاه مترو شوش، را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۰    
از این به بعد می تونید روی زخم هاتون به جای گاز استریل که احتمال عفونت و التهاب داره از پروتئین به دست اومده از صدف و پیله کرم ابریشم استفاده کنید!
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۷    
رئیس اداره بیست و یکم پلیس آگاهی تهران که دومین مقام کارآگاهی در کشور را به خود اختصاص داده است در گفت و گو با همشهری از روند کارش در اداره تشخیص هویت و مهم ترین پرونده های جنایی و حوادثی می گوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
سید ابراهیم رئیسی در نشست مطبوعاتی مشترک با آقای عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر، ضمن تبریک برگزاری موفق هفتمین اجلاس مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز به دولت این کشور ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۲    
مجموعه تصاویر عجیبی از جاساز سوخت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در توضیح آن آمده است: فردی که قصد داشت از طریق مرز تایباد 660 لیتر بنزین را توسط 440 بطری به افغانستان ببرد توسط مرزبانی خراسان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۱    
ایستگاه میدان شوش در خط یک مترو تهران دچار حریق شد و به همین علت بخشی از ایستگاه های این خط فعلا تعطیل است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۳    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از آتش سوزی در سیستم الکتریکی و بی برقی خط یک مترو، حدفاصل ایستگاه 15خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۹    
آمارهای وزارت راه و شهرسازی از رشد 41 درصدی ترانزیت کالا در سال جاری حکایت دارد که بخش عمده آن توسط ناوگان جاده ای منتقل شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
علت عدم تمدید قرارداد سفر پورعلی گنجی به اصفهان برای درمان زانوی پای خود باشد که البته کوتاه است و در همین روزها به پایان خواهد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
در این ویدئو تصاویری از اقدام جالب یک جوان مصری در حمایت از فلسطین با شعار : تو خائن و مزدوری را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۸    
امروزبرای دومین روز متوالی شاخص کل بورس تهران با یک رشد پرقدرت مواجه شد و نزدیک به 3 درصد رشد کرد.با این میزان رشد ارزش کل بازار سهام 4 میلیارد دلار افزایش یافت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی فراجا از افزایش 35 درصدی کشفیات سرقت در کشور خبر داد و گفت که وقوع سرقت نیز در کشور نسبت به سال قبل سه درصد کاهش داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۳    
دومین نشست از سلسله نشست های علوم شناختی و رسانه همشهری با موضوع تحلیل رفتار انتخاباتی و روش های متقاعدسازی شنبه 12 اسفندماه برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۲    
2 شیوه متقاعدسازی وجود دارد که همه ما با آن مواجه شده ایم. یکی از این دو شیوه می تواند باعث فریب ما شود، اما معمولاً در دام آن می افتیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۱    
یه رکورد 800 هزارتایی تو تهران زده شده . بله از 5 ماه پیش حدود 800 هزار نهال در 2 هزار هکتار از زمین های کمربندی تهران کاشته شدن پس فردا هم تو روز درختکاری آخرین اصله هاشون میرن که بشینن تو دل خاک ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
یک هواپیمای الکتریکی از شرکت چینی AutoFlight برای اولین بار در جهان بین شهرهای شنژن و ژوهای چین پرواز کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رأی مردم در این انتخابات آگاهانه و دارای پیام بود، گفت: به رغم برنامه ریزی ها و تخریب های دشمنان مردم چون همیشه پای نظام ایستادند و به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۹    
مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: از تعداد 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
بارندگی های مداوم در سیستان و بلوچستان باعث وقوع سیلاب شده و همچنان نیروهای جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۰    
تعداد قابل توجهی از سرمربیان سرشناس فوتبال ایران در حال حاضر تیم ندارند و همین مساله باعث شده تا آن ها تبدیل به آلترناتیوهای مهمی برای سرمربیان شاغل شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۶    
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه نشست وزیران خود بر لزوم آتش بس در نوار غزه تاکید کرد و همانند دوره های پیشین، ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از کشف و تحویل 17 قبضه سلاح جنگی و بیش از 300 فشنگ در شهرستان میرجاوه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۴    
تعبیر رویای 30 ساله هادی چوپان در اوهایو!قهرمانی هادی چوپان در آرنولدکلاسیک، دوران حرفه ای او را وارد فصل جدیدی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
بخشش، بخشی انکارناشدنی از ضمیر ناخودآگاه انسان هاست؛ زیرا هستی به گونه ای رایگان زندگی را به ما بخشیده است و لاجرم انسان هم براساس ذات خداگونه اش باید رایگان به دیگران ببخشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی حرکت عجیب و خارج از عرف دیپلماسی سر ملونی نخست وزیر ایتالیا را بوسید!
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۳    
با گذشت یک هفته از وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان، امدادرسانی جمعیت هلال احمر با 2 بالگرد و 1500نیروی عملیاتی ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۱    
حادثه که از راه می رسد، فرقی نمی کند سیل باشد یا زلزله، کودکان به گوشه ای می خزند، زیر چادر مادر پناه می گیرند و از همان گوشه و کنار به صحنه های ناخوشی چشم می دوزند که پیش چشم شان اتفاق می افتد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۸    
در حین مصاحبه اوجی وزیر نفت که در سفر الجزایر به سر می برد یک صدای شوکه کننده ای شنیده می شود که به نظر می رسد خودروی حامل آنها دچار حادثه شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
در حین مصاحبه اوجی وزیر نفت که در سفر الجزایر به سر می برد یک صدای شوکه کننده ای شنیده می شود که به نظر می رسد خودروی حامل آنها دچار حادثه شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۹    
این تصاویر عجیب از جاساز سوخت با این توضیح در شبکه های اجتماعی منتشر شده است: فردی که قصد داشت از طریق مرز تایباد 660 لیتر بنزین را توسط 440 بطری به افغانستان ببرد توسط مرزبانی خراسان دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۴    
این تروریست 8 بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، استقبال کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۶    
هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات مسترالمپیا به دلیل حضور در تبلیغات کوروش کمپانی عذرخواهی و توضیحات را پیرامون این شرکت جنجالی مطرح کرد. ببینید:
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
امروزه با رشد صنعت و کارخانه های صنعتی بسیاری از شرکت ها با انبوه محصولات در انبارهای شرکت مواجه هستند که این امر نیازمند ماشین آلات مخصوص است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
فروشگاه چرخ و یدک سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش لاستیک های خارجی و ایرانی دارد. این مجموعه معتبر مبتنی بر نیاز جامعه و عموم مشتریان با گسترش بستر اینترنت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
مجتمع فولاد امیرکبیر خزر با تولید میلگرد در سایزها و گریدهای مختلف، نیازهای متنوع مشتریان در صنعت ساخت و ساز را به طور کامل برآورده می کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
امکان خرید از طریق چک در دیجی کالا فراهم شد. کاربران دیجی کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۸    
محمدباقر نوبخت نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت پس از رای نیاوردن، پیامی منتشر کرد که واکنش کاریکاتوریست تسنیم را در پی داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
سیل در سیستان وبلوچستان طی چند روز گذشته عده زیادی از هموطنانمان را آواره کرده و موجب ویرانی بسیاری از منازل مسکونی و ساختمان ها شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۹    
از فهرست 16 نفره خبرگان تهران دور پنجم در انتخابات سال 1394 تنها 3 نفر در دور ششم نیز حاضر خواهند بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۸    
در حالی که دشمنان ایران بر طبل توخالی تحریم انتخابات از سوی مردم به بهانه های معیشتی می کوبیدند، اما اتفاقا این مردم استان های محروم بودند که پای آرمان های نظام و انقلاب و کشورشان ایستادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
فرماندار رزن از بالاترین مشارکت شهرستان در سطح استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
بعضی از غذاها اگر بیش از یک هفته یا حتی کمتر در یخچال بمانند، هم ارزش غذایی خود را از دست می دهند و هم احتمال فاسد شدن شان بالا است و می توانند منجر به مسمومیت فرد شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، استقبال کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۹    
کباب کوبیده یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است که با گوشت چرخ کرده تهیه می شود. اما می توان با گوشت مرغ نیز آن را پخت. در این مطلب طرز تهیه کباب کوبیده با دل مرغ را آموزش داده ایم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره دو موضوع داغ این روزهای موسیقی کشور یعنی بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه فستیوال موسیقی کوچه در بوشهر ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
در این ویدئو تصاویری از وضعیت زندگی مردم سیستان و بلوچستان را بعد از بارش شدید باران مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
اینترمیامی شب گذشته در سومین دیدار از رقابت های فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا به مصاف اورلاندو سیتی رفت و با پنج گل برابر این تیم به پیروزی رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
نام مدافع ایرانی ولژ موستار در فهرست نفرات این تیم مقابل پوسوشه دیده نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۶    
بیش از 80 درصد اراضی کشور تحت عنوان اراضی ملی و دولتی تعریف شده است. با توجه به اتصال این مجوز به درگاه ملی مجوزها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره تعداد آرای منتخبین اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی گفت: آرا شاوردیان با کسب آرای 5058 منتخب اقلیت های دینی مسیحی ارامنه ایران معرفی شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
پارچه لینن درجه یک همان پارچه بی رقیبی است که می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلف استفاده کنید. این پارچه دوست داشتنی و پرکاربرد سالهاست که به عنوان پرفروش ترین پارچه تابستانه شناخته می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۹    
اعضای لیست صدای ملت با اقبال رأی دهندگان تهرانی مواجه نشد و حتی در صورت کشیده شدن رقابت ها به دور دوم، جایی در میان نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نخواهند داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که این کشور به اقدامات خود در غرق کردن کشتی های انگلیسی ادامه می دهد.