شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
ثبت نام در کاروان های حج تمتع از ساعت 10 صبح یکشنبه 6 اسفندماه در سراسر کشور آغاز می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
می گویند زمان وقوع یک بحران، بهتر است دست و پایمان را گم نکنیم و به جای هول شدن، سعی کنیم به خودمان و اطرافیانمان کمک کنیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
کریستوفر لاک یر، رئیس پزشکان بدون مرز گفت که تیم های پزشکی در نوار غزه نام اختصاری جدید کودک زخمی که هیچ عضوی از خانواده اش زنده نیست (WCNSF) را ایجاد کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۱    
حضور چینی ها در ساخت وساز از مهر سال 1400 مطرح و گفته شد که بناست چینی ها اجرای طرح نهضت ملی مسکن را با نفت تهاتر کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۳    
براساس گزارش های نشریه پولتیکو، در گوشی همراه برخی اعضای پارلمان اروپا دو جاسوس افزارِ اسرائیلی کشف شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
حسن یزدانی، ستاره کشتی آزاد ایران و جهان پس از بازگشت به کمپ تیم های ملی کشتی تمرینات خود را از سر گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به تصمیم کابینه رژیم اسرائیل در خصوص تشکیل دولت فلسطینی تصریح کرد که رویکرد مزورانه رژیم خط بطلانی بر ادعاهای دروغین صلح و توافقات بی حاصل گذشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
کمی مانده به نیمه شعبان، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران جزئیات اقدامات شهرداری برای این مناسبت را شرح دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با توجه به طرح های توسعه ای صنعت هسته ای، اکنون از فناوری هسته ای در 150 مجتمع بزرگ و عظیم صنعتی در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، صنایع سلولزی و .. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۶    
مدافع استقلال پس از تساوی امروز استقلال مقابل ملوان با گفتن خسته نباشید به خبرنگاران، برای بر خی بازیکنان کلاس اخلاق برگزار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۹    
کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به زودی تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از روسیه در جنگ اوکراین اعمال خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۵    
باشگاه تراکتور به اتفاقات رخ داده و درگیری شجاع خلیل زاده با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی، واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در روز پنج شنبه اظهارات توهین آمیز جو بایدن همتای آمریکایی درخصوص خود را گستاخانه خواند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۸    
صبح امروز، شرکت کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
فعالیت فروشگاهی در شهر آمل که در فعالیتی مشابه کوروش کمپانی، با تبلیغات گسترده گوشی ها را با فاصلۀ قیمتیِ زیاد از قیمت معمول بازار و بسیار ارزان تر به فروش می رساند، متوقف شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۷    
نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن درخواست از کشورهای غربی برای صرف نظر از تعلیق حمایت مالی از سازمان آنروا، آتش بس بشردوستانه بدون قید و شرط در نوار غزه را خواستار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۱    
علی الظفیری در نشست امروز دیوان بین المللی دادگستری برای بررسی اشغالگری اسرائیل در فلسطین، در میانه سخنان خود در خصوص جنایات اشغالگران در غزه به شدت متأثر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۶    
دیپلمات ارشد ایران اعتراض خود را به سفیر کویت به دلیل رویکرد دولت این کشور در طرح موضوع میدان آرش در فضای رسانه ای ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۵    
در سومین دیدار یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، تیم ملی ایران از به مصاف امارات میزبان رفت و موفق شد با شکست 2 بر 1 این تیم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با غلبه بر امارات، به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی برسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۴    
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با پیروزی برابر ژاپن به نیمه نهایی جام جهانی این رشته صعود کرد و منتظر برنده دیدار ایران و امارات خواهد ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
شاگردان نکونام و تارتار در تیم های استقلال تهران و ملوان در چهارچوب مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 17 و 15 دقیقه در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۸    
بارش برف در روزهای اخیر در برخی مناطق کشور جلوه ای بسیار دیدنی به جاده های کوهستانی و گردنه های پیچ در پیچ داده است. در این ویدئو نمایی هوایی از جاده برفی الموت در استان قزوین را می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
شاگردان نکونام و تارتار در تیم های استقلال تهران و ملوان در چهارچوب مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 17 و 15 دقیقه در برابر یکدیگر قرار گرفتند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد: بار دیگر اتهامات بی اساس مطروح علیه ایران در مورد استفاده روسیه از سلاح های ایرانی در جنگ اوکراین را قویا محکوم می کنم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
شتاب تغییرات رسانه ها در چند سال گذشته به قدری بوده که حتی باعث زوال برخی از این رسانه ها شده است اما در این میان برخی از رسانه ها هم با وفق دادن خود با شرایط کنونی نه تنها شاهد ریزش مخاطب نبوده اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۳    
چهره شاخص کشتی ایران پس از طی کردن دوران نقاهت جراحی کتف، اولین تمرین بدنسازی خود را در کمپ تیم های ملی انجام داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
پس از یک جلسه پرآشوب در پارلمان انگلیس و دعوا بر سر طرح حمایت از آتش بس غزه، فشارها برای کناره گیری رئیس مجلس که در میانه بلوا جلسه را ترک کرد، بالا گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۱    
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه 3 اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
کرملین امروز (پنج شنبه) اعلام کرد جو بایدن با اهانت و فحاشی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در واقع ایالات متحده را تحقیر کرده و اظهارات این رئیس جمهور ایالات متحده را بخشی از اقدام شکست خورده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
بر اساس گزارش پایگاه نت بلاکس کاربران اسرائیلی از بروز اختلال در یکی از شبکه های اصلی تلفن همراه به سبب حمله سایبری خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
در پی برخورد یک کشتی عظیم به پلی در جنوب شهر گوانگژو در چین پنج نفر کشته شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: سرانه فروش ارز مسافرتی هوایی به متقاضیان از 500 به 1000 یورو افزایش می یابد و از تاریخ 7 اسفند 1402 اجرایی می گردد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۹    
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه ضمن تمجید از سیاست متعادل ایران و انتقاد از مانع تراشی آمریکا در مسیر صلح در خاورمیانه گفت که بر خلاف ادعای مقامات صهیونیست، تل آویو در تصمیم گیری مستقل نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۳    
رهاسازی 30 میلیون مترمعکب آب از سد شهیدکاظمی بوکان به سمت دریاچه ارومیه آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
در روزهای اخیر یک گروه هکری ادعا کرده است که موفق به هک سامانه های مربوط به قوه قضاییه و انتشار اسناد و مدارک شده است که بیشتر اسناد تاریخ گذشته و غیر قابل استناد هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
پیتر سیارتو وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان که به ایران سفر کرده است با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: نیمه شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در مراغه با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۳    
وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه هنوز این مردم پای این کشور ایستاده اند، گفت: حضور مردم در انقلاب اسلامی تعیین کننده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
رئیسی بانک مرکزی را موظف کرد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف هزاران زوج در انتظار وام ازدواج از جمله رفع مشکل اخذ تضامین بانکی اقدام کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران آغاز طرح ویژه نظارتی بازار ماه رمضان و نوروز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۴    
ستاره برزیلی پیشین بارسلونا به دلیل اثبات اتهامش به تجاوز برای مدتی طولانی پشت میله های زندان رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امروز مسئله بزرگ دنیای اسلام غزه است، تاکید کردند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
کمپین سه هیچ جلویی ایکس ویژن، 15 دی ماه رونمایی شد. در این محتوا به بررسی جزئیات این کمپین می پردازیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
سفر نیاز به برنامه ریزی دارد. یکی از این برنامه ریزی ها پیشگیری از تجربه های ناخوشایند است. در این مطلب به طور مفصل درباره بیمه مسافرتی علی بابا صحبت می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
کیش به عنوان پرگردشگرترین جزیره ایران، هتل های مجلل 5 ستاره با امکاناتی بی نظیری را در خود جای داده است که در این محتوا به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
علی علیپور جدایی گل محمدی از پرسپولیس آن هم در وسط فصل را اتفاق سنگینی می داند
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی در آب های منطقه ای یمن خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۸    
دنی آلوس روزهای بسیار سختی را تجربه می کند. او به همان اندازه که در فوتبال موفق بوده در خارج از فوتبال ناموفق بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
در اولین شب تبلیغات انتخاباتی، گروهی در مراغه با قمه و سلاح سرد به ستاد انتخابات سید فرید موسوی حمله کردند، شیشه های ستاد را شکستند و به ساختمان و تجهیزات ستاد آسیب وارد کردند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: صهیونیست ها می خواهند با برقراری آتش بس موقت کارت اسرا را از دست مقاومت دربیاورند و سپس تجاوزات خود را علیه ملت فلسطین ازسر بگیرند و به جنایات شنیع خود در غزه ادامه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۲    
مقام های آمریکایی می گویند یکی از رهبران ارشد یاکوزای ژاپن که در ایالات متحده اقامت دارد، قصد داشته اورانیوم و پلوتونیوم به ایران منتقل کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
بحث جدایی شهاب زاهدی از مدتی قبل شکل گرفته بود، اما به واسطه مشکلات این تیم و خصوصا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، این مهاجم ترجیح داده بود آن را رد کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
بعد از توهین بایدن به پوتین سخنگوی کرملین گفت که بایدن دوست دارد مانند یک گاوچران هالیوودی رفتار کند اما این کار برای او امکانپذیر نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
فدراسیون والیبال ایران با یک گزینه سرشناس ایتالیایی برای حضور در تیم ملی وارد مذاکره شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، احمد آل نعمه تا پایان فصل هدایت این تیم را در لیگ برتر فوتبال عهده دار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هنوز نرخ و میزان ارز همراه برای زائران حج تمتع تعیین نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سالهاست آقای توکلی را می شناسم و رفت وآمد خانوادگی هم داریم. همسرشان بسیار ساده زیست هستند و دنبال این نبوده اند که از موقعیت ها و مناصب آقای توکلی استفاده کنند تا وضعیت زندگیشان را به سمت رفاه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۷    
نخستین نقشه تهران مربوط به دوره صفویه است. نقشه ای که قریه ای کوچک با 4 و نیم کیلومتر وسعت را نشان می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
قهرمان پیشثین وزنه برداری المپیک و جهان به علت عوارض ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان مشغول درمان است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
فرمانده کل سپاه گفت: مردم ما هر وقت احساس کنند پشت یک سیاست دشمنانمان قرار دارند، در مقابل آن یک آرایش جنگی واقعی به خود می گیرند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
ظاهرا تاوان سیاست های اشتباه محمدحسن انصاری فرد درمورد رادوشوویچ دست بردار پرسپولیس نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
آمارها نشان می دهد جمع کل زیان انباشته صنعت خودرو سازی برای نخستین بار از مرز 200 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۴    
سازه های انتخاباتی به منظور حفظ زیبایی ظاهر شهر و مناسب تبلیغات انتخاباتی تهیه و ساخته شده و در اختیار شهرداری های مناطق برای نصب قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۴    
دیدار تیم فوتبال اینترمیلان چند ساعت بعد از مرگ آندریاس برمه برگزار شد و اسطوره آلمانی اینتر این بازی را از آسمان ها دید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
تیم فوتبال دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا از خانه تیم بی شکست امتیاز گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
سخنان گواردیولا بعد از پیروزی تیم منچسترسیتی مقابل برنتفورد واکنش جالبی به گلزنی هالند نشان داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
هراتی معاون پژوهشی سازمان مالیات گفت: نرخ ارزش افزوده مالیاتی در کشورهای آسیایی 11 درصد است در حالی که در ایران 9 درصد ارزش افزوده داریم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
توخل انتظارها را در بایرن مونیخ برآورده نکرد، مقابل فشارها تسلیم شد و در پایان فصل می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۹    
مهاجم نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی باوجود انتقادها بعد از بازی با چلسی مقابل برنتفورد گل سه امتیازی زد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
با وجود آنکه ارزش کالاهای صادراتی ایران نسبت به کالاهای وارداتی همواره پایین تربوده است تازه ترین اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد که شکاف ارزش کالاهای صادراتی نسبت به وارداتی در حال کاهش است و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۶    
افرادی با درآمدهای بالا، حتی به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات نمی دهند و این از عدالت به دور است؛ بر همین اساس ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
اینطور که به نظر می رسد حاشیه های مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تمامی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشان تهران از تصادف مرگبار 2 دستگاه خودرو سواری پژو با 6 سرنشین در بزرگراه همت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
براساس گزارش شبکه خبری سی ان ان، بایدن پیشتر به پوتین لقب قصاب و جنایتکار هم داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
افشین قطبی ممکن است به کادرفنی تیم ملی اضافه شود چهره شناخته شده ای که در سال های اخیر کارنامه رو به نزولی داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
گذر زمان نشان داد مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، چه ضربه سختی به تیم ملی و پرسپولیس وارد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
12 سال پس از پرتاب جونو، فضاپیمای روباتیکِ بدونِ سرنشینِ ناسا به مشتری، خیره کننده ترین تصاویر غول گازی را که توسط جونو ثبت شده، ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته ای ایران و غنی سازی اورانیوم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۶    
اعضای باند تبهکاری که از یک استان جنوبی به مشهد می رفتند، به طرز هولناکی از گردشگران خارجی در پوشش راهنما و مترجم زورگیری می کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۶    
خیلی ها انتظار داشتند احسان حاج صفی نخستین بازیکنی باشد که بعد از جام ملت ها خداحافظی می کند، اما او اعلام کرده قصد کناره گیری ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
تصاویر جدیدی از پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش نفس در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: فرزند بیشتر عامل پایداری و قوام رکن خانواده و موجب افزایش مهر و محبت است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۱    
پیشکسوت فوتبال خوزستان در خصوص بلاتکلیفی سرمربی فولادی ها در نیم فصل دوم گفت: در حال حاضر مدیران باشگاه فولاد باید تمام تلاش خود مربی را برای این تیم انتخاب کنند که بتواند به این تیم کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۱    
خبرهای جذاب و کوتاه دنیای فناوری امروز از امنیت گوگل کروم تا بیمه امنیت سایبری را اینجا بخوانید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
فوق ستاره پرتغالی با ژوزه مورایس و دیگر هم تیمی های سابق پرتغالی اش در سپاهان دیدار صمیمانه ای داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان نظام پزشکی معتقد است که تقاضا برای مداخلات زیبایی در کشور ما بیمارگونه است و تناسبی با آمار و استانداردهای دنیا ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: هرچه قتل عام در غزه بیشتر ادامه یابد، شانس کمتری برای نجات اسرا وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۶    
در شرایطی که خبرنگاران حاضر در آخرین تمرین سپاهان قبل از رویارویی با الهلال عربستان مشغول مصاحبه با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان بودند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۲    
سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
کارخانه تولید دوچرخه با داشتن فضای خوابگاهی برای 300 مددجو در زندان قزلحصار کرج افتتاح شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۳    
درجریان دیدار پرسپولیس برابر تراکتور، علیرضا بیرانوند از داور بازی کارت زرد دریافت کرد تا به این ترتیب 4 کارته شود و دیدار هفته آینده تیمش برابر ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر را از دست بدهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۱    
باشگاه ملوان بندر انزلی وضعیت قراردادی ستاره ازبک استقلال را زیر نظر دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۸    
پرسپولیس در مورد نبیل باهویی امروز باید تصمیم گیری کرده و شرایطی به وجود آورد که نامش بدون دردسر از لیست خارج شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۷:۱۷    
به انتشار فیلمی که در آن احمد مجدزاده، راهکار پیروزی حسن یزدانی مقابل این کشتی گیر را آموزش داده است، واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۰    
راننده مزدا 3 که مرد آشنایی را زیر گرفته و باعث مرگ وی شده بود، دستگیر شد و گفت که مقتول، شوهر سابق همسرش بوده و برایش مزاحمت ایجاد می کرده اما قصد آدمکشی نداشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۸    
درگیری زن و مردی بر سر حضانت فرزند، به اسید پاشی و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی تهران منجر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۶    
6 سال از نامزدی دختر خاله و پسرخاله می گذشت و هربار مراسم عروسی آنها به دلایل مختلف بهم می خورد و همین موضوع موجب اختلاف میان آنها شد. اختلافی که پایانی هولناک داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۵    
در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه دوچرخه سازی زندان قزلحصار کرج خبرنگاران از زندانیان دیگر از کارگاه های دیگر دیدن کردند.
  • ۱