شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی های سیروس مقدم در حالی برگزار شد که میزبان هنرمندان سینمایی، تجسمی و همچنین بازیگران سریال پایتخت بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۸    
کمبود کادر درمان و صف های انتظار طولانی برای بیماران باعث شده تا حداقل 17هزار نفر در کانادا طی یک سال بدلیل تاخیر در ویزیت پزشک فوت کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره 24هزار شهید استان خوزستان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
مهاجم ایرانی آ اس رم به نوعی جهانبخش را لو داده و به دروازه بان تیمش گفته که او پنالتی اش را به کدام سمت می زند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۶    
محمد شیریجیان، معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: گواهی سپرده خاص یکی از ابزارهای سیاست پولی است، این ابزار می تواند به بهبود متغیرهای پولی و تحقق هدف گذاری ها در مسیرهای در نظر گرفته شده، کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در خوزستان گفت: فرایند آماده سازی نیروی زمینی سپاه برای اجرای مدرن ترین عملیات دفاعی انجام شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
معاون عملیات پلیس راهور تهرن بزرگ از نقش آفرینی تلفن همراه در 80 درصد تصادف های شهر تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح چند تقاطع مهم در تهران خبر داد و گفت: ظرف 10 روز آینده تقاطع ستاری لشکری و بعد از آن لشکری آزادگان و در ادامه فاز دوم نواب تندگویان و سپس تقاطع شهید آوینی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
شهردار منطقه 12 از ایمن سازی و بازسازی 18 سرای بازار در 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: به علت نفوذ موریانه در سقف شیروانی تعدادی از سراها از جمله سرای احمدی، بناها پوسیده شده و در معرض آتش سوزی قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۳    
بهترین گلزن هوادار که در ابتدای فصل به ذوب آهن پیوسته بود حالا در نیم فصل تیم پرسپولیس را خواهان خود می بیند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، مردم در سراسر کشور به جشن و شادی پرداختند. روی برج آزادی تهران نیز ویدئومپینگ اجرا و در مجاورت آن آتش بازی انجام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
اخیراً مدارگرد خورشیدی آژانس فضایی اروپا(ESA) تصاویر منظمی از خورشید گرفته است تا پیشرفت را در حالی که ما به سمت اوج چرخه خورشیدی فعلی حرکت می کنیم، ردیابی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۱    
حزب الله لبنان، تصاویری از لحظه هدف قرار گرفتن یک مقر فرماندهی ارتش اسرائیل منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
با توجه به بارش شدید در گردنه های شاه منصوری و چری کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری به رانندگان توصیه شده است حتما ترددها با تجهیزان مانند زنجیر چرخ باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
در این ویدئو تصاویر از حرم مطهر رضوی را به هنگام اجرای مراسم جشن نیمه شعبان می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
در این ویدئو مروری کوتاه خواهیم داشت بر آنچه آقای دوبلور برای ما به یادگار گذاشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
زنی که پرچم فلسطین را در مقابل کعبه برافراشته بود توسط نیروهای پلیس عربستان بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۸    
مهدی طارمی ستاره ملی پوش فوتبال ایران به باخت تیم ملی فوتبال ساحلی در مقابل برزیل واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۹    
در این ویدئو تصاویری از برخورد پلیس رژیم صهیونیستی برای پیشگیری از معترضان نتانیاهو را در خیابان ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
شهراد بانکی مدیر روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم از درگذشت پرویز ربیعی خبر داد و بیان کرد: پرویز ربیعی دوبلور پیشکسوت امشب پنجم اسفند ماه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۲    
دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست 30نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
در این ویدئو تصاویری از پرواز نمایشی توسط ولادیمیر پوتین با بمب افکن استراتژیک توپولوف Tu-160M از فرودگاه کارخانه هوانوردی کازان به نام اس.پی گوربونوف را مشاهده می کنید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
براساس گزارش ها دیروز یک بالن ناشناس در ارتفاعات ایالت کلورادو شناسایی شده است. جزئیات این خبر را در ادامه در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
بنی اسدی، دامپزشک اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی درباره وضعیت شیر باغ وحش مشهد گفت: تشخیص بیماری انگلی در این شیر و آغاز درمان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
یکی از روش های سرمایه گذاری این است که در بازار بورس ایران اقدام به خرید طلا کنید. خرید طلا از قدیم به عنوان یک روش سودآور شناخته می شود و شما هم می توانید از طلا استفاده کنید و هم به عنوان سرمایه آن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
اگر از زمانی که برای تحویل سفارش تان مشخص کرده بودید گذشته و هنوز کالا به دست تان نرسیده، شاید زمان خوبی نباشد که بخواهیم برایتان از دلایل تاخیر ارسال در دیجی کالا بگوییم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
اگر می خواهید بدانید به کمک مارکت پلیس ها چطور می توان ارزان ترین بلیط پرواز را در کوتاه ترین زمان ممکن خرید در این محتوا با ما همراه شوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۰    
در این ویدئو مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران درباره جزئیات طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی توضیح داد و گفت: این طرح تنها شامل 11 قلم کالای اساسی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۴    
براساس گزارش کارشناس هواشناسی تهرانی ها از امشب باید منتظر هوای بارانی در سطح شهر باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
محمد خدابنده لو امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۴    
در این ویدئو بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب را در اردیبهشت سال 1398 مشاهده می کنید که وی چه واکنشی به ترویج فرهنگ زبان فارسی دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر همسر حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی را به وی و خانواده محترم تسلیت گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۳    
زوج جوان یزدی، چشم به راه هشتمین فرزند هستند. آقای دهستانی متولد سال 65 است و در سن 24 سالگی ازدواج کرده است. همسر او نیز متولد سال 68 است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۹    
بنا بر اعلام وزارت رفاه، اعتبار 220 هزار تومانی طرح "فجرانه" کالابرگ شامل 7 دهک درآمدی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
محمد خدابنده لو گفت: از صبوری مدیران پرسپولیس و هواداران این تیم در این مدت تشکر می کنم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۶    
فرشید باقری یکی از بازیکنانی است که از مدت ها قبل مد نظر استقلال قرار گرفته و مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
مرکز اطلاع رسانی عراق از بازداشت دو تن از خطرناک ترین سرکرده های داعش خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۰    
پیشنهاد فدراسیون کشتی فرانسه به یزدانی سوالات زیادی را در خصوص مدت همکاری وی با کشور میزبان بازی های المپیک 2024 ایجاد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۰    
سرمربی سرشناس تیم ملی آلمان از راز مهمی و بزرگی از زندگی اش پرده برداشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۸    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملّی یسنا خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان علی رغم نمایش شایسته مقابل برزیل، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد و از راهیابی به فینال باز ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بعد از صعود از مرحله گروهی، در نخستین مرحله حذفی موفق به از پیش برداشتن امارات شد و حالا در نیمه نهایی به مصاف برزیل رفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: یک دستگاه تریلی حامل آهن آلات در محور ایلام به مهران محدوده سه راهی جندالله با سه دستگاه ماشین سواری و دو تریلی دیگر برخورد کرد که درپی این اتفاق 5 نفر فوت و 5 ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۹    
امیر قلعه نویی پس از حضور در ریاض و تماشای بازی سپاهان، برای انجام مراسم حج راهی مکه مکرمه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
کیم جای خواننده کره ای که به تازگی مسلمان شده است، به هنگام قرائت سوره عصر ویدئویی از خود منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بعد از صعود از مرحله گروهی، در نخستین مرحله حذفی موفق به از پیش برداشتن امارات شد و حالا در نیمه نهایی به مصاف برزیل رفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۸    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بعد از صعود از مرحله گروهی، در نخستین مرحله حذفی موفق به از پیش برداشتن امارات شد و حالا در نیمه نهایی به مصاف برزیل رفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 دبی، مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل، به میدان رفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
محمد خدابنده لو که قرار است به عنوان هافبک جدید به پرسپولیس بپیوندد همراه مدیر برنامه اش وارد باشگاه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۸    
محمد خدابنده لو هافبک جوان و جدید پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با قرمزها اولین گفت و گوی خودش را انجام داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 دبی، مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل، به میدان رفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی از بارش باران و برف در جاده های اکثر استان های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت یک نوجوان در حین ساخت موادمحترقه دست ساز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 8 کیلوگرم قارچ توهم زا از یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخورد با یک دانشگاه جعلی در کشور گفت: این دانشگاه پول می گرفت تا دانشجوی پزشکی تربیت کند که با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
آمار گردشگران خارجی که در ماه نخست سال جدید میلادی به ترکیه سفر کرده اند، از افزایش چشمگیر سفر ایرانی ها به این کشور حکایت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۳    
جنگنده های رژیم صهیونیستی حمله های جدیدی را به برخی مناطق باریکه غزه انجام داده و شماری دیگر را به خاک و خون کشیدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: دو سامانه بارشی قوی از نواحی غربی وارد کشور می شود و 10 درجه کاهش دما در کل کشور قابل پیش بینی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی برزیلی پرسپولیس فقط یک تمرین دهنده است و در قواره سرمربیگری نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
هافبک پیشین تیم فوتبال مس رفسنجان، با صدور رضایت نامه از این باشگاه به پرسپولیس پیوست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
اسماء محمد همسر اول ابوبکر البغدادی سرکرده اسبق داعش در بخش دوم از سلسله مصاحبه های اختصاصی با شبکه العربیه ، رازهای بیشتری را درباره زندگی همسرش فاش کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۹    
بالاخره باسواد شدند؛20 پسر بچه بازیگوش و پرانرژی زیر 18 سال که از وقتی به یاد دارند نان آورکوچک خانواده شان بوده اند و سرچهارراه ها یا در دکان های بقالی و پای تنور داغ نانوایی، درآمدزایی کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۳    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در شرایطی در جام جهانی در حال درخشش است که 2 ستاره پر فروغ این تیم، دروازه بانانش است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
پاملا سالم که به خاطر بازی در نقش خانم مانی پنی در فیلم دیگر هرگز نگو هرگز از سری فیلم های جیمز باند حضور داشت در 80 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه ها شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
در این ویدئوها تصاویری از خشمگین بودن معترضین به حمایت از فلسطین مقابل اقامتگاه بایدن را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
در این ویدئو صحنه هایی از لحظه حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجد الاقصیرا مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
شرکت اینتوتیو ماشینز یک فضاپیما را با هدف جمع آوری داده های مهم بر روی سطح ماه فرود آورده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
سامانه بارشی جدید از بعدازظهر امروز شنبه(5 اسفند) وارد تهران می شود. کارشناس سازمان هواشناسی کشور با تایید این خبر به همشهری می گوید: در این روزها بارش ها به صورت پراکنده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
روز گذشته عکسی از چهره علی دایی در کنار یک خواننده قدیمی منتشر شد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
علی قلی زاده فیلمی را در صفحه خودش از لحظه ترساندن علیرضا بیرانوند منتشر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۶    
تصاویری از وضعیت دریاچه اورمیه بعد از بارش های اخیر و بعد از رها سازی حق آبه منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
رأی بدیم که چی بشه ؟ شعار دادن که با فساد مبارزه می کنن ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی بدتر هم شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
گفتگوی همشهری با خانم راضیه تجار، نویسنده و مدرس داستان نویسی و آقای احسان عباسلو، نویسنده، منتقد و مترجم ادبی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
تا انتخابات یک هفته باقی مونده و داغ ترین خبرها ائتلاف احزاب و انتشار لیست های مشترک هست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن: اطلاع رسانی در مورد خدمات دولت و روند انجام پروژه ها می تواند به مردم امید بدهد
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی: از آنجایی که اساس جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه است و مردم در انتخاب ولی فقیه به صورت غیرمستقیم و از طریق مجلس خبرگان نقش دارند، لذا مهمترین انتخابات ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
باشگاه استقلال برای بارگذاری مدارک مربوط به کسب مجوز حرفه ای با چالش بدهی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال روبه رو شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری مجرم فراری که در خرداد امسال یک نفر در غرب مازندران را به قتل رساند و سابقه شرارت متعدد دارد، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۶    
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز یکشنبه ششم اسفند ماه در محدوده استان البرز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۳    
وزیر خارجه اسپانیا مخالفت قاطع کشورش را با فروش هرگونه تسلیحات به رژیم صهیونیستی تا زمانی که جنگ علیه نوار غزه ادامه دارد، اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۸    
سرپرست هلال احمر استان سمنان از مفقود شدن 8 نفر در کویر حاج علی قلی شهرستان دامغان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۳    
هیاتی فنی از امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی وزیر صنعت و تجارت و متشکل از نمایندگان معاون اقتصادی امروز به ایران سفر می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، با اعلام اینکه در حال حاضر شکاف قیمتی کارخانه تا بازار لاستیک ها تا حدودی برطرف شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
قانونگذاران ایالت فلوریدا، قانونی را تصویب کردند که به موجب آن دسترسی افراد زیر 16 سال به فضای مجازی محدود خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی قبل از بازی با برزیل در نیمه نهایی جام جهانی درخواست عجیبی از فیفا کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت 15 مرکز معاینه فنی در روز تعطیل رسمی 6 اسفند ماه روز نیمه شعبان در پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
سرمربی سابق پرسپولیس با امضای قراردادش با چینی ها دستمزدی بالا می گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
ساحلی بازان ایران، میزبان را هم از جام جهانی کنار زدند تا امروز در نیمه نهایی با برزیل، پرافتخارترین تیم این رقابت ها روبه رو شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
استقلالی ها هنوز از استخدام هافبک سابق خود ناامید نیستند و بایددید در یکی دو روز آینده آیا این انتقال صورت می گیرد یا نه.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
با محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور که باعث شده بازی این هفته تیمش برابر ذوب آهن را نیز از دست بدهد، بار دیگر بحث جذب گلر دوم در این تیم داغ شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از چهار سمت تهران با محدودیت تامین زمین مواجهیم و با توجه به وجود سه میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در تهران و تراکم بالای این کلان شهر ناچاریم برای ساخت مسکن از پایتخت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی از رفع مسدودیت جاده بجنورد به مشهد که صبح امروز به علت واژگونی کشنده مسدود شده بود خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۳    
یکی از مقامات صندوق بین المللی پول به بانک های مرکزی نسبت به کاهش زودهنگام نرخ بهره هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پرونده اعتراضات رتبه بندی فرهنگیان بسته شده است گفت: به اعتراضات پاسخ و همه آن ها بررسی شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
زلزله ای به بزرگی 4.8 ریشتر فین در هرمزگان را در عمق 21 کیلومتری زمین در ساعت 11:04 به لرزه درآورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۲    
معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه برای سال آینده دو ابرپروژه پل بعثت و دوگاز را کلنگ زنی خواهیم کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: بی شک بهره مندی میهن اسلامی از نعمت عظیم و بی بدیل امنیت پایدار در شرایط پر تلاطم منطقه ای و مواجهه با امواج ...
  • ۱