شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۰    
شبکه کان اسرائیل مدعی شد که مروان عیسی معاون فرمانده کل عزالدین القسام در حمله هفته گذشته ارتش اشغالگر در غزه به شهادت رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
محمدامین کریمی ، راهبر محصول دیجی کالا سوشال به تشریح جزئیات این شبکه اجتماعی خرید پرداخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: ضرورت اساسی کشور ثروت آفرینی است و تحقق این امر وابسته به جمعیتی جوان است که با هوشمندی و دقت به خلق دانش و ثروت بپردازند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۳    
لباس های مشکی به طور معمول بعد از چندین بار شست وشو رنگ خود را از دست می دهند و به دنبال آن جلا و جلوه آنها از بین می رود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
عید نوروز در استان کردستان از گذشته همواره با آداب و رسوم خاصی برگزار شده است که بسیاری از آن ها تا امروز نیز ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۸    
اداره کل میراث فرهنگی سمنان اعلام کرد: کاروانسراهای سنگی و آجری آهوان شهرستان سمنان پس از اخذ تعهدات قانونی لازم از خریدار و سرمایه گذار ذی صلاح واگذار خواهد شد و نظارت بر مرمت این بنا در دستور کار ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
به گزارش همشهری آنلاین؛ آیین پایان عملیات حفاری مکانیزه و احداث تونل پروژه توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران ظهر سه شنبه 22 اسفند ماه در قالب یکصد و یازدهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۲    
شهردار تهران با اشاره به ارزیابی ایمنی 16 هزار ساختمان مهم بالای هفت طبقه پایتخت گفت: تاکنون بیش از 3 هزار و 400 ساختمان پایش شده و یک هزار و 440 مورد از آنها نیز تجزیه و تحلیل شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
روزهای پایانی سال است و به دلیل خانه تکانی شهروندان، مصرف آب به بالاترین میزان ممکن رسیده است؛ آن هم درحالی که ذخایر سدهای 5گانه تامین کننده آب تهران کمتر هم شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۳    
فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری 2 نفر در پی شکایت یک زن جوان از آنها به دلیل قمه کشی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
یک سناتور آمریکایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت حمله به شهر رفح در جنوب غزه، آمریکا فروش تسلیحات به این رژیم را متوقف خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۵    
با ادعای واهی و کذب انتقال موشک از ایران به روسیه، اتحادیه اروپا به دنبال انجام اقدامات خصمانه علیه ایران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد 4 نفر در ایران را مورد تحریم قرار داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
رسانه رژیم صهیونیستی امشب از استعفای نماینده ارتش این رژیم در تیم مذاکرات آتش بس غزه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
مراسم تکریم امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی و معارفه امیر سرتیپ دوم قاسم خاموشی به عنوان فرمانده هوانیروز برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
وزیر امر به معروف و نهی از منکر حکومت طالبان گفت: در حال حاضر حقوق زنان در افغانستان محفوظ و نگرانی کشورهای غربی در این زمینه بی مورد است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۰    
مطابق رسم هر ساله، حسینیه امام خمینی(ره) در نخستین روز از ماه رمضان، میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۲    
"چهارشنبه سوری" یکی از جشن های باستانی ایران است که در آستانه نوروز برگزار می شود اما متأسفانه در سال های اخیر، شیوه برگزاری این مراسم سنتی و اصیل ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: از ساعت 17 تا 21 امشب 3114 تماس با موضوع حوادث چهارشنبه سوری با سامانه 125 برقرار و 133 عملیات در این خصوص انجام شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
بهروز رسایلی حتی اگر پرسپولیس و استقلال وسط جدول باشند و تقابل آنها با هم هیچ تأثیری در جایگاهشان نداشته باشد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
ما از قرآن دوریم، ما از قرآن بیگانه ایم، ما با مفاهیم قرآن ناآشناییم، باید کاری کنیم! این جملات جملات مقام معظم رهبری است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
فهیمه پناه آذر- روزنامه نگار پوران درخشنده، کارگردان سینما در کارنامه کاری اش ساخت فیلم های سینمایی اجتماعی را دارد و به جرأت می توان گفت وی نخستین زن فیلمساز سینمای پس از انقلاب ایران است که ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
علیرضا احمدی-روزنامه نگار آب های شمال اقیانوس هند از سه شنبه شاهد برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با حضور ایران ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
همزمان با دویست وبیست ودومین جلسه شورای شهر تهران، طرح ثبت درختان ارزشمند به عنوان میراث طبیعی شهر تهران که یک فوریت آن در دویست و نوزدهمین جلسه رسمی شورا به تصویب رسید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
عبدالمطهر محمدخانی؛ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز گذشته بسته نمونه وسایل برقی حمل ونقل عمومی در حیاط شهرداری تهران رونمایی شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
زینب زینال زاده-روزنامه نگار تهران در مسیر تحول و برقی سازی قرار گرفته و با تدابیر مدیریت شهری، شهروندان سال آینده شاهد تحول در بخش های مختلف شهر به ویژه حوزه حمل ونقل عمومی اعم از اتوبوس ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران گفت: تا ساعت 22 امروز سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۷    
در نخستین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن بعدازظهر سه شنبه با حضور رهبرمعظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۵    
شبکه العربیه سه شنبه شب به نقل از یک منبع بلندپایه حماس مدعی شد که این جنبش با ابتکار اصلاح شده آمریکا درباره آتش بس موافقت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۱    
پرستار پیشکسوت بیمارستان فارابی درباره حوادث و مصدومان چهارشنبه سوری گفت:بیشتر بیماران امروز، عابر پیاده بوده اند و از سن 4 ساله تا 50 ساله بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
لحظاتی قبل تصاویری از آتش گرفتن درختان در پارک ساحلی ارومیه در شب چهارشنبه سوری منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۸    
نهادهای مختلف اطلاعاتی آمریکا در گزارش سالانه خود به این جمع بندی رسیده اند که ایران در حال انجام فعالیت های کلیدی لازم برای ساخت سلاح هسته ای نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۹    
داور تاجیکستانی برای همراهی تیم داوری مستقر در اتاق VAR دیدار دربی پایتخت، وارد کشورمان شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۹    
خودروهای آتش نشانی از جمله اهداف هنجارشکنان در شب چهارشنبه سوری هستند، در حالی که ماموران زحمتکش این سازمان در حال نجات جان مردم هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۸    
عکسی قدیمی از شب چهارشنبه سوری وایرال شده است که در آن زنده یاد محمدرضا شجریان به همراه پسرش و اکبر عبدی در حال پریدن از روی آتش هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۸    
رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: دو دستگاه آمبولانس اورژانس استان تهران از چرخه عملیات خارج شدند و 4 نفر قطع عضو شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۵    
طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تاکنون 1000 نفر با آسیب های مختلف از جمله سوختگی، چشمی و قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم و 14 نفر نیز فوت شده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
هادی وفایی پور که به عنوان رقیب ایرانی حسن یزدانی شناخته می شود پس از درخشش در رقابت های جام یاشاردوغو در ترکیه که با کسب مدال طلا همراه بود، از آمادگی بالای خود در این رقابت ها گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
تصاویری از آتش گرفتن یک درخت بلند در محله قیطریه تهران در شب چهارشنبه سوری منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۸    
رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: علت و منشأ مسمومیت گوارشی حدود 20 تن از دانشجویان این دانشگاه در دست بررسی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۵    
چهارشنبه سوری در تهران در سال های اخیر صحنه هایی شبیه جنگ را به تصویر می کشد، در حالی که قرار بود این شب، شب شادی برای مردم باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
معاون درمان وزارت بهداشت آخرین آمار مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۱    
در حالیکه پیش از این پرسپولیسی ها وانمود کرده بودند که ستاره گرجستانی شان به دربی نمی رسد اما گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
تصاویر جدید منتشر شده مربوط به اعضای این گروه تروریستی در موزامبیک است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
بسیاری از خانواده های ایرانی، چون به ادبیات و فرهنگ و هنر تعلق خاطر دارند، دلشان می خواهد دلبندانشان نیز مثل خودشان، فرهیخته و دانشی شوند. حتی راهکار چهارحرفی آن را هم می دانند: کاف، ت، الف و ب!
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
ناصرابراهیمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید همیشه در دربی ها دروازه بان ها حرف اول را می زنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
مهدی خورسند گفت: مانور ایران، روسیه و چین یک سد جالبی را در جهت امنیت آب های منطقه غرب آسیا ایجاد می کند که این سد می تواند از صلح جهانی حمایت کند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور ونزوئلا گفت: وضعیت امروز مردم فلسطین با آزار و اذیت هیتلر علیه یهودیان به دلیل اعتقادات مذهبی شان مقایسه می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در مجاورت یک پست گاز به دلیل رها کردن بالن آرزوها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۱    
قهرمانان ملی پوش رشته های مختلف ورزشی برای امدادرسانی به منطقه دشت یاری در سیستان و بلوچستان سفر کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۱    
متأسفانه سالانه تعداد زیادی از افراد در آستانه تعطیلات نوروزی در شب چهارشنبه سوری، بر اثر انفجار این مواد دچار آسیب می شوند و عید نوروز را به کام خود و خانواده هایشان تلخ می کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۰    
نماینده سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان در جدیدترین رنکینگ اتحادیه جهانی در صدر جدول این وزن قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
بازیکن سرشناس فوتبال فلسطین به همراه 3 عضو خانواده اش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله با مواد محترقه به یک آمبولانس در تهران خبر داد که در حال انتقال بیمار به مرکز درمانی بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس اورژانس تهران گفت: در بیشترین آسیب دیدگی مصدومان چهارشنبه سوری امروز سوختگی، قطع عضو و خونریزی در صدر قرار داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۰    
آب های شمال اقیانوس هند از سه شنبه شب شاهد برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با حضور ایران ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
مهاجم پیشین پرسپولیس و آقای گل لیگ دوم حرفه ای در خصوص شانس پیروزی در شهرآورد عنوان کرد: هر دو تیم تا این جای کار موفق عمل کرده اند و این که در کمترین فاصله امتیازی ممکن با هم قرار دارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
مجله طنز سه نقطه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی امید مهدی نژاد، شاعر و طنزپرداز معاصر است که اخیراً در رسانه ها اعلام شد این نشریه دیگر منتشر نمی شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
یک کارمند سابق بوئینگ که به دلیل ابراز نگرانی در مورد استانداردهای تولید این شرکت شناخته شده بود، جسدش در کارولینای جنوبی پیدا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
بعد از چند روز گمانه زنی در نهایت مشخص شد که گولسیانی مدافع خارجی پرسپولیس به دربی نخواهد رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۲    
بنیامین بهادری در اولین روز از ماه مبارک رمضان میهمان شبکه 2 سیما بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۲    
مراسم انس با قرآن در اولین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۳    
بنیامین بهادری خواننده جوان کشورمان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان روی آنتن زنده اذان گفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۹    
قطر قهرمان دوره پیشین جام ملت های آسیا شده بود ولی در این دوره کمتر کسی روی قهرمانی اش حساب می کرد چون عنابی ها یک ماه قبل از شروع رقابت ها سرمربی شان را برکنار کرده بودند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۵    
باربارا لیو ، دستیار وزیر امورخارجه آمریکا در امورخاور نزدیک با بیان اینکه نیاز به ارسال کمک ها به نوار غزه فوری است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۱    
محفل انس با قرآن کریم در نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور شماری از قاریان و استادان ممتاز و فعالان قرآنی در محضر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: مقاومت همچنان قدرتمند ایستاده است و بینی صهیونیست ها را به خاک خواهد مالید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
مطابق رسم هر ساله حسینیه امام خمینی (ره) در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر دم از پیروزی ادعایی در جنگ غزه زد و تاکید کرد برای دستیابی به این پیروزی باید گردان های جنبش حماس در شهر رفح نابود شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۰    
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی در سال های اخیر چند سفر به کشور عربستان داشته و برنامه های تبلیغاتی هم با این کشور انجام داده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۷    
تجدید شدن یا به قول دانش آموزان امروزی افتادن کابوسی است که شاید پس از پایان دوران امتحانات آخر سال تحصیلی دامان دانش آموزان نه چندان درسخوان را بگیرد و آنها را در معرض خطر مردودی و تکرار یک پایه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
واردات داروی بیماران ام پی اس به دلیل موانع ارزی سه ماه است به تعویق افتاده و نگرانی شدید خانواده های این بیماران را در پی آورده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۹    
در صبح دومین روز ماه رمضان در فلسطین، جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را در شهر رفح بمباران کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۹    
ادموند اختر بازیکن اسبق باشگاه استقلال اعتقاد دارد در دربی فردا استقلال و پرسپولیس هیچ کدام از تیم ها برای بردن وارد زمین نمی شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه 94 کیلومتر بر ساعت صبح امروز زاهدان را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به 800 متر کاهش داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
قوای سه گانه کشور طی بیش از دو سال گذشته هم افزایی ویژه ای در راستای تسهیل تردد اتباع ایرانی خارج از کشور به وطن شان داشته اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
با اعلام کمیته داوران، سیدوحید کاظمی به عنوان داور داربی 103 تهران انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
در پی تشدید تنش در مناطق مرزی لبنان و شمال فلسطین اشغالی، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه گویی های خود، امروز (سه شنبه) خواستار آغاز جنگ با لبنان شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
"چهارشنبه سوری" یکی از جشن های باستانی ایران است که در آستانه نوروز برگزار می شود اما متأسفانه در سال های اخیر، شیوه برگزاری این مراسم سنتی و اصیل ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگرداندن اموال بابک زنجانی را از جمله اقدامات موفق اطلاعات سپاه دانست و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر انقلاب در اولین روز از ماه مبارک رمضان 1445 آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ورود تشکیلاتی به بحث انتخابات نداشت، گفت: دولت بدون بروز مشکل امنیتی و با سلامت قابل قبول انتخابات را برگزار کرد .
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
در فصل هایی که آب و هوا برای مسافرت خوب است، تعداد افرادی که دنبال قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد یا بلیط هواپیما تهران کیش هستند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۶    
یادداشت توضیحی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به گزارش های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام از سوی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
حداقل در یک دهه اخیر اسکار به مراسمی برای به دست آوردن دل فعالان اجتماعی و سیاسی بدل شده بود که بیش از کیفیت خود فیلم ها به مضامین روز اجتماعی و سیاسی بها می داد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
جدیدترین فیلم امین حیایی کوکتل مولوتف ساخته حسین دوماری روایتی کمدی از دهه 1350 است که نشان می دهد ستاره دهه 1380 سینمای ایران قصد کرده به روزهایی خوشش برگردد و با کمدی ها نشان دهد که هنوز هم می ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
محیط کار یکی از عوامل مهم در ایجاد آرامش و تمرکز در فضای اداری است. وقتی که کارکنان با یک محیط کار مناسب و دلپذیر روبه رو می شوند، تاثیر مثبتی بر عملکرد، خلاقیت و رضایت کاری آن ها دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
درحالی که بر اساس اطلاع رسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روز جمعه 18 اسفند ماه آخرین مهلت انتخاب خودرو لاماری ایما هیبرید از سوی خریداران در سامانه یکپارچه فروش خودرو بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
مرخصی به معنای دوره ای از زمان است که یک کارمند یا کارگر به صورت موقت از وظایف و مسئولیت های خود در محل کار آزاد می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
اسنپ دکتر همزمان با هفته نیکوکاری و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، تخفیف ویژه ای را برای اعضای تحت پوشش موسسه نیکوکاری رعد در سراسر ایران در نظر گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
شرکت اچ تی ان پرایم، تولید کننده ی طیف وسیعی از محصولات باکیفیت در زمینه ی یراق آلات، راه حل های امنیتی و تجهیزاتی برای صنعت ساختمان و هتلداری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
در حالی که پیش از این اعلام شده بود سه شنبه شب خلاصه سه فصل قبلی زیرخاکی روی آنتن می رود، بنا است امشب ساعت 22 قسمت اول فصل جدید این سریال روی آنتن برود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
دبیر کل ناتو ضمن تاکید بر لزوم تداوم حمایت های تسلیحاتی و مالی از اوکراین از تلاش سخت برای عضویت هر چه سریع تر این کشور در ائتلاف نظامی غربی سخن گفته و اظهار داشت که اوکراین بیش از هر زمانی به این ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۵    
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: تبلیغات فروش و واگذاری بلیت دیدار مسابقه دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی یکی از ترفندهای مجرمان سایبری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: در تامین مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم و تامین خوبی در سراسر کشور انجام شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
یکصد و یازدهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران به آیین پایان عملیات حفاری مکانیزه و احداث تونل بهش توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران اختصاص داشت که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در شهر ری برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
سکانس ماندگاری از سریال خانه به دوش با دیالوگ خاطره ای حالا من لباس چی بپوشم پربازدید شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
درگیری و بزن بزن شدید بازیکنان و کادرفنی النصر و العین، بعد از اتمام بازی دیشب را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
یک رسانه انگلیسی با ادعای رویت سندی مربوط به دستورکار نشست بعدی اتحادیه اروپا، مدعی شد که سران کشورهای اروپایی نگران گزارش ها درباره احتمال عرضه موشک های بالستیک توسط ایران به روسیه برای استفاده در ...