شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 1 اسفند 1402 روزنامه همشهری 2 اسفند 1402 روزنامه همشهری 3 اسفند 1402 روزنامه همشهری 4 اسفند 1402 روزنامه همشهری 5 اسفند 1402 روزنامه همشهری 6 اسفند 1402 روزنامه همشهری 7 اسفند 1402 روزنامه همشهری 8 اسفند 1402 روزنامه همشهری 9 اسفند 1402 روزنامه همشهری 10 اسفند 1402 روزنامه همشهری 11 اسفند 1402 روزنامه همشهری 12 اسفند 1402 روزنامه همشهری 13 اسفند 1402 روزنامه همشهری 14 اسفند 1402 روزنامه همشهری 15 اسفند 1402 روزنامه همشهری 16 اسفند 1402 روزنامه همشهری 17 اسفند 1402 روزنامه همشهری 18 اسفند 1402 روزنامه همشهری 19 اسفند 1402 روزنامه همشهری 20 اسفند 1402 روزنامه همشهری 21 اسفند 1402 روزنامه همشهری 22 اسفند 1402 روزنامه همشهری 23 اسفند 1402 روزنامه همشهری 24 اسفند 1402 روزنامه همشهری 25 اسفند 1402 روزنامه همشهری 26 اسفند 1402 روزنامه همشهری 27 اسفند 1402 روزنامه همشهری 28 اسفند 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
با اقدامات انجام شده در حوزه آبریز و تالاب های اقماری دریاچه ارومیه و بارش های اخیر، این دریاچه وضعیت بهتری پیدا کرده است و میزبان گردشگران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
رسانه انگلیسی می نویسد که کارکُشته ترین بازیکن پورتو قرار است در بازی امشب مقابل آرسنال به ترکیب اصلی برگردد
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۷    
آژانس فضایی آمریکا برای عاشقان فضانوردی، یک پیشنهاد کاری هیجان انگیز دارد. این نهاد در وب سایت خود نوشته: برای بیش از شش دهه، فضانوردان ناسا به کاوش در فضا مشغول بوده اند و از سال 2000 به بعد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
تیزر فصل چهارم مجموعه پرمخاطب زیرخاکی با حضور پژمان جمشیدی و ژاله صامتی رونمایی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری زمان، شروع ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
شهردار شهرقدس در اقدام عجیبی پس از شکست تیمش در جام فجر سه بازیکن را به رفتگری فرستاد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۶    
تورهای نوروز 1403 با وجود گران بودن، جذابیت خاص خود را دارند. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بسیاری از افراد در پی یافتن تورهای مناسب خارجی برای گذراندن تعطیلات نوروزی هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۴    
مسابقه تلویزیونی مردان آهنین که در سال های نه چندان دور یکی از پایه های ثابت برنامه های تلویزیونی صداوسیما در ایام نوروز بود، امسال یک بار دیگر در لیست پخش قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری با حضور در محل نمایشگاه روایت خدمت بنیاد شهید و نهادهای تابعه ضمن افتتاح این رویداد در جریان آخرین دستاوردهای بنیاد شهید در دولت مردمی قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدتی است بیلبوردهای جالبی در سطح شهر به نمایش درآمده که توضیحات زیادی ندارند و باعث ایجاد سؤالاتی در ذهن مردم می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۰    
دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شامگاه گذشته (19 اسفندماه) برگزار و برگزیدگانش را شناخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
دانشجوی 81 ساله دانشگاه تربیت مدرس روز گذشته از رساله دکتری خود دفاع کرد و فارغ التحصیل شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
وزارت امور اقتصادی و دارایی که متولی اجرای ماده 11 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است، این قانون دولت را مکلف کرده به متولدین از ابتدای سال 1400 معادل 10 میلیون ریال سهام صندوق های قابل معامله ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۵    
بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، چهارمین جلسه حراج سکه طلا امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402، برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۳    
2 پسر جوان که با شمشیرکشی در یک مغازه فست فودی رعب و وحشت ایجاد کرده بودند، از سوی نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۲    
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری افرادی خبر داد که برای شوخی و خنده اقدام به آتش زدن یک مرد جوان کرده بودند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۱    
اظهارات روز گذشته رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در خصوص شرکت در آخرین انتخابات خود، سر و صدای زیادی را در محافل سیاسی این کشور ایجاد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۸    
نیویورک پست با انتشار یادداشتی درباره فعالیت های مخرب جمهوری اسلامی نوشت که ایالات متحده به جای تکیه بر تحریم های مالی، باید توانایی ایران برای حمله را از بین ببرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۵    
حواشی اخیر باشگاه استقلال باعث شده تا شایعه برکناری خطیر دوباره مطرح شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۲    
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اینکه مدیریت یکطرف باشد و کادرفنی هم یکطرف نتیجه خوبی ندارد اینکه مدیریت وکادرفنی به دنبال یارجمع کردن از طریق هواداران هستند و مصاحبه می کنند خوب نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۰    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۵    
به دستور فرمانده کل انتظامی کشور به مامور پلیسی که در پلدختر صندوق رای را چون جانش حفاظت کرد یک درجه تشویقی و یک دستگاه خودرو اهدا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۷    
جنگنده رادارگریز اف -35 به طور رسمی از سوی پنتاگون مجوز حمل بمب هسته ای گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۴    
امروز سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد و در سومین حراجی 15 هزار و 33 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
اگر قصد عزیمت به راهیان نور با خودروی شخصی خود را دارید می توانید در قالب کاروان های خودروی شخصی ثبت نام کنید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
سپهر خلجی؛ رئیس شورای اطلاع رسانی دولت جمعه ای که گذشت جشنواره بزرگ افتتاح و بهره برداری از طرح های بزرگ اقتصادی در استان خوزستان انجام شد با ظرفیت بالای اشتغال آفرینی به صورت مستقیم و غیرمستقیم و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
ناصر احدی-روزنامه نگار از همان زمان نمایش در جشنواره فجر امسال معلوم بود که نخستین ساخته جواد عزتی تمساح خونی در گیشه بسیار موفق خواهد بود و یکی از پرفروش های سال 1403را باید به نام آن سند زد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
محمدرضا محمدی تاش؛ گرافیک اداره شهر از سوی مردم یکی از گام های مؤثر مدیریت شهری دوره ششم است و برای رسیدن به این هدف طرحی با عنوان من شهردارم اجرا شد تا شهروندان به پروژه های محله خود رأی دهند و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
رضا عمویی-روزنامه نگار جنگ غزه و خونریزی بی سابقه ای که از 7 اکتبر، یعنی 5 ماه پیش در یکی از متراکم ترین مناطق زمین رخ داد، نتیجه اصلی خود را در بازارهای سهام آمریکا نشان داد. ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
الناز عباسیان- روزنامه نگار ماه رمضان یکی از پر برکت ترین ماه های مسلمانان است که خداوند در این ماه به بندگان خود برکت و روزی فراوان می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
علی اخباری ؛ محقق و پژوهشگر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود به پرهیز از اختلافات دشمن شاد کن در مجلس آتی اشاره کردند و نمایندگان را از آن برحذر داشتند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
گروه تحقیق و پژوهش رهبر حکیم انقلاب در دیدار پنجشنبه هفته گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان آخرین اجلاسیه دوره پنجم این مجلس با اشاره به برخی تحولاتی که باعث تلخ شدن کام مردم و کشور پس از ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۷    
زینب زینال زاده-روزنامه نگار امسال تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، سبب شد تا مدیران فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برنامه های ویژه ای را برای این ایام پیش بینی و اجرایی کنند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۱    
شهاب حسینی به همراه همسرش در اکران خصوصی فیلم خودش در پردیس چارسو تهران حضور یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک افسر ارشد خود در نبردهای غزه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۸    
نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه اختلافات میان رهبران آلمان و فرانسه در روزهای اخیر بیش از پیش نمود پیدا کرده است، نوشت این 2 مقام غربی هرگز روابط خوبی با یکدیگر نداشته اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۱    
بعد از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب, انتظار آن بود که رسانه ملی همه توان و تجربه خود را برای تبین این دیدگاه به کار گیرد و نمونه هایی از آثار خسارت بار و فاجعه آمیز دامن زدن به اختلافات و دعواهای ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۱    
تیم آلومینیوم اراک روز گذشته در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در حالی مقابل شمس آذر قزوین تن به شکست داد که به نظر می رسید یک پنالتی در دقیقه 60 برای تیم مجتبی حسینی گرفته نشده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش در اکثر نقاط کشور در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این بارش ها در تهران، قزوین و البرز هم شاهد خواهیم بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی شامل 10 قبضه کلاشینکف، 1 قبضه سیمینوف و 4 قبضه شکاری از قاچاقچیان سلاح و مهمات در شهرستان دهلران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
منابع خبری گزارش کردند نخستین کشتی حامل کمک های انسانی برای حرکت از طریق کریدور دریایی اتحادیه اروپا به مقصد نوار غزه آماده می شود که قرار است طی روزهای آینده ارسال شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۴    
سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری دربردارنده نکات راهبردی زیادی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۸    
یک قلاده پلنگ در منطقه کوهستانی کوه بیرک مهرستان سیستان و بلوچستان درحال گشت و گذار دیده شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۲    
فعالیت بلاگرها چگونه به روی زندگی مردم تاثیر می گذارد و چطور می خواهند همه را شبیه خودشان کنند؟ و فضای مجازی چه نقشی در پررنگ تر شدن فعالیت آنها دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۴    
وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان، در بیانیه ای ضمن مثبت خواندن بخش هایی از گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد درباره افغانستان گفت: این سازمان به جای جانبداری در گزارش ها و رفتار خود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۸    
سرن قوا در نشست امروز خود بر ضرورت نظارت با بازار کالاهای اساسی تاکید کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
حسین امیرعبداللهیان با واهان کوستانیان معاون وزیر امور خارجه ارمنستان عصر امروز شنبه در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای، سحرگاه امروز (شنبه 19 اسفندماه) با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) در شهرری این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۹    
استاد جریان شناسی گفت: بهترین موضوع که موجب می شود تا مجلس به مسیر اختلاف منحرف نشود؛ توجه به خطوط قرمز است، مثل تفکر دینی، همبستگی، وفاق ملی، وحدت، خدمت به مردم و دغدغه حل مشکلات آن ها.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۸    
عملکرد ضعیف دانیال اسماعیلی فر دائما با درخشش رامین رضاییان مقایسه می شد اما حالا ماجرا برعکس شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۸    
استیو نیکوئی، پدر کریم نیکوئی، تفنگدار ایرانی تبار نیروی دریایی ارتش آمریکا که در پی حمله انتحاری سال 2021 در فرودگاه کابل کشته شد، روز پنجشنبه 7 مارس با حضور در کنگره ایالات متحده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۷    
استقلال تهران برای یازدهمین بار در این فصل کلین شیت کرد و این صلابت دفاعی در آستانه دربی، نقطه قوت آبی ها خواهد بود
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری حداقل 20 مدیر و کارمند در ادارات رباط کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۸    
بلوبانک سامان در چهارمین جشنواره نهال فین تک رتبه نخست بخش تاثیرگذارترین کسب وکارهای حوزه فین تک در سال 1402 را در دسته کسب وکارهای بزرگ و متوسط کسب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۸    
اسپرسوساز گاستروبک یکی از بهترین محصولات خانگی برای سرو اسپرسو به شمار می رود. در این مطلب ضمن معرفی این محصول، با آبمیوه گیری و چای ساز گاستروبک نیز آشنا می شویم.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۶    
دکتر ژیواگو نوشته بوریس پاسترناک با ترجمه پروانه فخام زاده، روان شناسی رسانه اجتماعی اثر کیوران مک مائن با ترجمه ماندانا افتخار ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
وزارت دفاع فرانسه مدعی شد چهار پهپاد جنگی که به سمت یک ناوچه متعلق به عملیات دریایی اتحادیه اروپا در خلیج عدن حرکت می کردند را سرنگون کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
237 نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت گیری، زورگیری، عربده کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی آتش نشانی گفت: یک سازه روی ساختمانی در خیابان کریم خان تهران آتش گرفته بود که این آتش سوزی مهار شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
دیگر کار از تولید محتوای معمولی و آموزشی و ژانگولر گذشته و بعضی از بلاگرها دست به هر کاری می زنند تا در قالب چالش های مختلف مخاطب را راهی صفحات مجازی شان کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۷    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: به منظور رفاه و ایجاد شرایط بهتر برای دستیاران بیمارستانی در سال آینده افزایش حق الزحمه در سراسر کشور به میزان 40 تا 45 درصد را خواهیم داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۷    
در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات دوجانبه و موضوع غزه و سایر تحولات منطقه ای مورد بحث و بررسی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین پیامی خطاب به رهبران و علمای برجسته اسلامی منتشر کرد و گفت که ریشه تمامی مشکلات منطقه، اشغالگری اسرائیل است که با پایان یافتن آن ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
هفته گذشته خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انتخاب مهسا قربانی به عنوان داور اتاق VAR دربی 103 خبر داد و امروز نیز مهدی تاج اعلام کرد قرار است مهناز ذکایی که در حال حاضر برای ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: جهت اصلی انذار رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس جدید، پرهیز از اختلاف انگیزی و دعوا راه انداختن ها بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم که با نام ژنریک BTX-A و با نام های تجاری گوناگون از جمله بوتاکس به عنوان دارویی تزریقی برای طیف گسترده ای از اهداف زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
در حالیکه هنوز ده روزی به شروع سال نو مانده و مردم در تکاپوی آماده سازی خود برای استقبال از بهار زندگی هستند 3 میلیون نیروی داوطلب و امدادگر هلال احمری با صدور فرمان امداد نوروزی رئیس جمعیت هلال احمر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
ارتش یمن از هدف قرار دادن یک کشتی و ناوشکن های آمریکایی با 37 پهپاد طی دو عملیات در دریای سرخ و خلیج عدن خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
محرم نویدکیا در بازگشت دوباره به عرصه مربیگری همانند گذشته از ادبیاتی متفاوت استفاده می کند و فضایی خاص در فوتبال ایران رقم زده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۵    
وزیر نفت گفت: سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: گل های زیبایی در جامعه ما وجود دارد که ممکن است در ظاهر دارای اختلال یا معلولیتی باشند اما ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
یک مقام مسئول در استان کردستان از یک اتفاق عجیب پرده برداشت و اعلام کرد که یک پیرمرد برای پیگیری تقاضای کالابرگ الکترونیک مراجعه کرده بود که در بررسی وضعیت وی مشخص شد حساب بانکی او 40 میلیارد تومان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
در پی14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده ی اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی، بزرگترین شبکه ی سازمان یافته ی قمار و شرط بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
نمایش شکافتن کام ماهی به رابطه رو به افول یک زن و شوهر پرداخته است که از یک زندگی رویایی و عاشقانه به زندگی ای کسالت بار و غم انگیز رسیده اند...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۸    
علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بعداز کسب مقام سومی جام جهانی تاکید کرد اگر به ملی پوشان فوتبال حواله ماشین خارجی دادن حداقل به ما حواله ماشین داخلی بدهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
در یکی از بزرگترین حملات یمنی ها به کشتی های عبوری دریای سرخ، 37 فروند پهپاد انتحاری شلیک شده است که ائتلاف آمریکا مدعی انهدام 15 فروند از آنهاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۰    
آسمان تهران به دلیل وزش باد شدید صاف است و تهرانی ها از دیدن آسمان آبی لذت می برند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۹    
با گذشت حدود دو هفته از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان و بازتاب خدمات رسانی و امدادرسانی، برخی از فعالان فضای مجازی حرف و حدیث های دیگری را نشر می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۸    
به دنبال گمشدن مرموز یک پسر جوان در یافت آباد تهران، 2 متهم بازداشت و پس از تعبیر خواب پدر مقتول و تحقیقات گسترده تیم جنایی راز قتل هولناک فاش شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
از دقایقی پیش آتش سوزی وسیع و گسترده ای در خیابان کریم خان تهران رخ داده است که دود حاصل از آن از میدان ولیعصر(عج) قابل مشاهده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
پس از انتشار خبری مبنی بر لو رفتن سوالات آزمون وکالت، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در رابطه با موضوع لو رفتن سوالات آزمون وکالت روز جمعه 18 اسفند 1402 اطلاعیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
ابوعبیده، سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس گفت: پیش از این اعلام کردیم که 7 اسیر صهیونیست در جریان بمباران وحشیانه این رژیم به نوار غزه کشته شدند و نام 3 نفر از آن ها را منتشر کرده ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این بچه ها در عملیات نصر به فرماندهی بنی صدر محاصره و مظلومانه شهید شدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۱    
سکانسی از فصل دوم سریال پایتخت با حضور محسن تنابنده در نقش نقی معمولی پربازدید شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
با گذشت نزدیک به یک هفته از زمان برگزاری اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا، هنوز بسیاری از متقاضیان که در این حراج شرکت کرده اما برنده نشدند، نتوانستند پول خود را دریافت کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۱    
آصف علی زرداری برای یک دوره پنج ساله به عنوان رئیس جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
فیلمی از جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد حجم آب در این دریاچه به نسبت قبل از وضعیت بهتری برخوردار است.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، برای این که کاربرانش در خرید دچار اشتباه و مشکل نشوند صفحه پر و پیمانی برای هر کالا دارد و آنها را به خوبی معرفی می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با اهمیت و ضرورت کاهش تعرفه های تبلیغاتی نهادهای دارای ظرفیت های رسانه ای و تبلیغاتی اظهار داشت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۱    
نشست فصلی شورای حکام پس از بررسی موضوعات مختلف از جمله موضوع هسته ای ایران، وضعیت نیروگاه زاپروژیا و موضوعات دیگر بدون صدور قطعنامه درباره ایران پایان یافت.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۹    
جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور دکتر شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته گفت: طولانی شدن روند بررسی اسناد تغییرات در هیات مدیره شرکت ها که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد به مانعی بزرگ در مسیر تسهیل محیط کسب وکار فعالان این ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
مدافع خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم با استقلال تهران همچنان زیر نظر پزشکان تمرین می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
در حالی که طی یک سخنرانی به بایدن هشدار داده شده بود که میکروفونش باز است او هنگام مکالمه با سناتوری آمریکایی با استفاده نام مستعار بینامین نتانیاهو یعنی بی بی گفت که به نخست وزیر اسرائیل چیزی را ...
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
سردار رادان، فرمانده انتظامی کشور از فعالیت رستوران ها در ماه مبارک رمضان با شرایط مشخص خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
ماجرای شبکه فاضلاب اهواز هرچند از سال 1398، به دلیل بروز سیلاب های گسترده و بالاآمدن آب فاضلاب به تیتر رسانه ها و سرفصل پیگیری ها و مطالبه های استانی تبدیل شد، اما خیلی قدیمی تر از این حرف هاست.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
پس از انتخاب مهسا قربانی به عنوان داور اتاق VAR در داربی، یک داور زن دیگر هم برای این مسابقه انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
پدر تفنگ دار آمریکایی کشته شده در افغانستان سخنرانی بایدن را در کنگره آمریکا به هم ریخت.