جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۱:۰۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۰    
بسیاری دوست دارند که از زندگی خصوصی ستاره های مورد علاقه مان باخبر شویم. از غذاهایی که می خورند تا برند لباس هایی که می پوشند و رستوران هایی که می روند، همه و همه برای ما جذابیت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۴    
آدمخوار مشهور ونزوئلایی وارگاس که به کشتن وخوردن حداقل 10نفر اعتراف کرد که آدم های چاق را نمیخورد، چون معتقد بودکه کلسترول زیادی دارندوبرای سلامتی مضرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۱    
این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و کاهش عرضه خودرو در ایران، در صفحات روزنامه ها و تبلیغ های سراسری مختلف چیزی که بیش از پیش به چشم می خورد آگهی پیش فروش خودروهای وارداتی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون بیش از 10 میلیون کارت پایان خدمت قدیمی تعویض شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از آمادگی اش برای امضای قرار داد صلح تاریخی با رژیم صهیونیستی زیر نظر دونالد ترامپ خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۱۵    
روزنامه ایندپندنت انگلیس روز دوشنبه از نایروبی گزارش داد که دولت کنیا از امروز استفاده از کیسه های پلاستیکی را در این کشور ممنوع و برای قانون شکنان نیز مجازات سختی تعیین کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۵    
تمبر یادبود شهید حججی با حضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۴:۳۵    
تصویر مردی که در تمام عکس های عروسی بهاره رهنما در کنار عروس و داماد دیده می شود، حسابی جنجال آفرین شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۲:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما متمرکز به افزایش قابلیت های موشکی در چهارچوب برنامه های مصوب خواهیم بود و این برنامه، برنامه روشنی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۱:۲۵    
گونه ای گل لاله جالب و زیبا که به لاله بستنی معروف است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۰    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش اعلام کرد که معنای سیاسی و نظامی آنچه در شرق لبنان رخ داده است، تسلیم شدن داعش است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۰    
نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر و مجری برنامه خندوانه قرار است 28 شهریور ماه در آخرین قسمت این برنامه مهمان اقای جوان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۵    
به دنبال پیام تبریک دکتر حسن روحانی به محمدعلی نجفی، شهردار تهران در نامه ای ضمن تشکر از رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که رابطه دولت و شهرداری به ارتباطی کاملا حسنه تبدیل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۵    
حمید شب خیز مجری شبکه های ماهواره ای می باشد. شب خیز که 65 سال سن دارد, قبل از انقلاب با همسرش ماندانا آشنا شده و ازدواج کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 96 جمعه دهم شهریورماه اعلام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۰    
پلیس کرمانشاه در جریان طرح پاک سازی نقاط آلوده، در خانه یکی از موادفروشان محله مرادحاصل به کبوترهایی برخورد کرد که مواد جابه جا می کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری های کشور مهمترین اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه های آینده این گروه صنعتی را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۰    
یک مسئول عالی رتبه اسرائیلی در اظهاراتی رسانه ای تهدید کرد، در صورتی که ایران به تقویت نفوذش در سوریه ادامه دهد، کاخ بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دمشق را هدف قرار می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل متحد ادعاهای بی پایه و اساس خود علیه ایران را تکرار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند در مجلس خواستار پرداخت به موقع و کامل حقوق کارکنان نیروهای مسلح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
دو سارق معتاد که با شربت مسموم از زائران امامزاده صالح تجربش سرقت می کردند در طرح پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۰    
رهبر انقلاب تاکید کردند: انقلاب هنجارهای گذشته را به هم می ریزد، هنجارهای جدیدی را به وجود می آورد، حفظ این هنجارهای جدید تداوم انقلاب است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۰    
انتشار مواد شیمیایی ناشناخته در یکی از سواحل انگلستان تعداد زیادی از مردم را روانه بیمارستان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۵    
دختر بزرگ باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان با چالش برخی از هواداران پدرش مواجه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۵    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: خبرنگاران باید شان مجلس را رعایت کنند. نماینده ای 10 ساعت در راه بوده و پس از تاخیر فراوان در فرودگاه صبح زود به مجلس رسیده و از بی خوابی تلو تلو می خورد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه نحوه برگزاری کلاس های درس دانشجویان در واحدها و مراکز این دانشگاه را ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۵    
برخی منابع خبری گزارش داده اند ترامپ ممکن است بدون خارج کردن آمریکا از برجام، عدم پایبندی ایران به این توافق را اعلام کرده و وضعیت معلق فعلی پیرامون توافق را ادامه دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵    
امیر حاتمی گفت: دیر پرداخت شدن حقوق نیروهای مسلح مربوط به اختلاف محاسبه بین سازمان برنامه بودجه و نیروهای مسلح بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵    
عامل قتل مرد 48 ساله " آبیک" شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده، در این بین اما شغل هایی هم است که هنوز بازار کار آنها اشباع نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: اگر سیستم دولتی به کرات در سراسر کشور سخنرانی های دیگر نمایندگان را تعطیل کند نه صدایشان به جایی می رسد و نه نسبت فامیلی با رئیس مجلس دارند که گروه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با فاصله گرفتن از رئیس جمهوری این کشور، خود را از اتهام حمایت از نژادپرستی که پس از حادثه شارلوتسویل به دولت واشنگتن نسبت داده شد؛ مبرا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از تداوم وضعیت اسفبار بازنشستگان صنعت فولاد گفت: 85 هزار بازنشسته صنعت فولاد باید مشکلشان را به چه کسی بگویند!؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۰    
پلیس اسکاتلندیارد انگلستان در پی تحقیقات پرونده قتل یک زن که 28 سال پیش کشته شده بود معتقد است که جسد این زن توسط نامزدش زیر یک دال بتنی در مقابل خانه اش در منطقه میلتون دفن شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۰    
به گزارش ایران خبر ،مسابقه سالانه قوی ترین انگشت ها امسال نیز در جنوب آلمان برگزار شد. به گزارش فرادید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران تصریح کرد: برای هر نوع وضعیت و هر اتفاقی در قبال برجام، از گذشته طراحی های لازم را انجام داده ایم و جای نگرانی برای ما وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۰    
نادر قاضی پور در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 28 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل باید شرایطی فراهم شود که مردم به شغلی که به آن علاقمند هستند، دست پیدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵    
تعداد جان باختگان سیل در ایالت های بیهار و اوتارپرادش هند با کشته شدن 48 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته به 583 نفر افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۰    
نادر قاضی پور در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 28 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل باید شرایطی فراهم شود که مردم به شغلی که به آن علاقمند هستند، دست پیدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کسانی که علیه آذری جهرمی مطلبی گفتند مجبور می شوند از او حلالیت بطلبند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
به گزارش ایران خبر ،پایان بخش نمایش پویش از خودمان شروع کنیم . (ایرنا/ مرضیه موسوی) نکوداشت استاد فخری ملک پور. (مهر/ محمود رحیمی) تجدید میثاق فرمانده کل ارتش با آرمانهای امام خمینی (ره) ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
سه زائر ایرانی روز یکشنبه در مکه مکرمه به رحمت خدا رفتند؛ با فوت این سه نفر، شمار متوفیان ایرانی در موسم حج امسال تاکنون به هشت نفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۰    
با ابلاغ حکم محمد علی نجفی شهردار تهران توسط وزیر کشور، وی صبح امروز در دفتر کارش حاضر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۵    
حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال امروز مذاکره با مربیان خارجی با وجود ابقای منصوریان را تائید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم های آمریکا شامل حوزه فناوری اطلاعات خصوصا در حوزه کاربران نهایی نمی شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۵    
به گزارش ایران خبر ،ابراهیم یزدی سیاستمدار، وزیر خارجه دولت موقت و سیاستمدار باسابقه کشورمان شامگاه یکشنبه در سن 86 سالگی پس از دوره ای بیماری در شهر ازمیر ترکیه درگذشت. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۵    
اولیای دم پرونده مرگ پیرمرد در درگیری با خواننده رپ، با مراجعه به دادسرا شرطی برای بخشش وی اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۰    
44 ساله وارد بهشت شد و 56 ساله از آن خارج شد تا مقتدرترین و با ثبات ترین شهردار پایتخت لقب بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۵    
زن جوان که از توهین و تحقیرهای همسر شیشه ای اش به تنگ آمده و او را هدف اسیدپاشی قرارداده بود تا شاید از این طریق شوهر معتادش را راضی به طلاق کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۵    
دادگاه جنایی مرکزی عراق حکم اعدام مهندس ارشد واحد تولید گازهای سمی و موشک برای گروه تروریستی داعش را صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰    
در حالی که تنها 4 روز کاری به اجرای دستورالعمل هشت بندی بانک مرکزی، درخصوص نرخ سود باقی مانده است، مشاهدات از فن بدل جدید بانک ها به این مصوبه حکایت دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۰    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه عجیب ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز را که ارائه سند ازدواج را منوط به گذراندن مشاوره قبل از ازدواج کرده بود را ابطال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۱:۱۲    
تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته نشان می دهد، پسر 14 ساله پس از پایان تدریس خصوصی به سمت سرویس بهداشتی رفته و آن کار کثیف را انجام می دهد.