جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۵:۰۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 10 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
"دمیتری پسکوف"سخنگوی پوتین ضمن تکذیب گزارش روزنامه ودوموستی اعلام کرد کرملین هیچ فهرستی از نامزدهای زن یا مرد به عنوان رقبای تزیینی پوتین در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، تهیه نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی اعلام شده است ، برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۰    
یک نویسنده و روزنامه نگار یهودی در یادداشتی نوشته با مدیریت فعلی رژیم صهیونیستی، این رژیم تا کمتر از 25 سال دیگر فروخواهد پاشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: کمیسیون ماده 100 حکم تخریب 96 واحد مسکونی روستای کندوان را داده که برخی باید اصلاح و برخی دیگر نیز باید کامل تخریب شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۵    
استاندار هرمزگان در پی جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس، روز شنبه 11 شهریور را در استان هرمزگان عزای عمومی اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش از صدور دستور رئیس جمهوری برای پیگیری جدی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب فارس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پیگیری مراحل درمان دانش آموزان سانحه دیده حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۰    
واکنش های مختلف به واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در صفحات مجازی همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۳:۲۰    
جاده قدیم رستم آباد به رشت که به جاده مرگ نیز معروف شده است به دلیل نداشتن حداقل استانداردهای جاده ای و حتی سیستم روشنایی در شب ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۵۵    
نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۵    
تصاویری چشم نواز از لحظات شبانه ببینید که ستاره شناسان شکار کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۲۵    
پادشاهان مصر باستان برای تعیین میزان مالیات روش جالبی داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۵    
این موضوع به زعم معاون اجتماعی قوه قضاییه همان دستوری شدن سود بانکی است و وقوع آن می تواند مشکلات اقتصادی عدیده ای برای مردمی که پول خود را نزد بانک ها گذاشته اند به وجود آورد و به احیای حقوق عامه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰    
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: براساس آخرین گزارش ها 2 نفر از دانش آموزان مصدوم دچار قطع نخاع شدند و 5 نفر دیگر از مصدومان نیز هم اکنون در اتاق عمل تحت عمل جراحی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۵    
خطیب موقت نماز عید سعید قربان گفت: نخبگان باید وضعیتی که در برخی کشورهای منطقه غرب آسیا به وجود آمده را تبیین کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۱۵    
در پایان این نامه ضمن تقاضای کمک نظامی از آمریکا تصریح شده است هر روز که بدون مداخله نظامی آمریکا به پایان برسد مواد بیشتری برای ساخت بمب اتم در اختیار دشمنانش قرار می گیرد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۵    
استاندار هرمزگان از تشییع دانش آموزان هرمزگانی در روز شنبه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ستادی با محوریت سپاه صاحب الزمان (عج) و لشکر 8 نجف اشرف تشکیل شده و برنامه ریزی ها درباره برگزاری مراسم تشییع این شهید در اصفهان درحال بررسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۵    
وزیر دفاع آمریکا گفته است که پنتاگون دستور داده تا سربازان جدیدی به افغانستان اعزام شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید در نوار شرقی کشور از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۰    
با ادامه عملیات جستجو در محل ساختمانی که روز گذشته (پنج شنبه) بر اثر بارندگی شدید و سیل آسا در بمبئی ریزش کرد، شمار قربانیان این حادثه به 32 تن افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۵    
فیلم سینمایی تابستان داغ با اکران از صبح چهارشنبه توانست ظرف 2 روز نمایش به فروش 90 میلیون تومان دست یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۵    
خطیب نماز عید قربان در جمکران گفت : عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که فلسفه آن سربلندی از امتحان الهی و اطعام فقراء و نیازمندان می باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۵    
تصادف زنجیره ای شش خودرو در محور هراز پنج مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۰    
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی با هت تریک شب گذشته اش به پنجمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی تبدیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۵    
این ژنرال آمریکایی افزود: هیچ نظری درباره مکانی که مشخص کننده حضور البغدادی باشد ندارم اما معتقدم وی به احتمال زیاد در پی حملات اخیر به مواضع داعش در موصل و تلعفر به همراه دیگر تروریست ها به منطقه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۰    
امیر عباس کودک مازندرانی مشهور در فضای مجازی که به کچلیک لقب گرفته است پس از گله مندی از محمدرضا گلزار برای آشتی با او شرط گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همان ساعات اولیه دستورات لازم برای بررسی و پیگیری سریع وضعیت دانش آموزان هرمزگان را دادم و به داراب می روم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
شبکه خبری فاکس نیوز مدعی شد که الشباب یکی از زیرشاخه های گروه القاعده کنترل معادن اورانیوم سومالی را با هدف انتقال آن به ایران در اختیار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۰    
وی افزود: در این لحظات خاص مسلمانان بریتانیا با دوستان، اقوام و آشنایان دور یکدیگر جمع شده، دعا می کنند، هدیه می دهند و غذا میل می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۵    
کیم یونگ گئون، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی، معتقد است که سر و صدای زیاد تماشاگران تیمش باعث شده بود که بازیکنان کره نتوانند در دیدار با ایران به درستی با هم ارتباط داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره واژگونی اتوبوس حامل 45 دانش آموز در محور داراب - بندر عباس گفت: اتوبوس به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به پایه پل برخورده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۵    
پلیس عصبانی بعد از دستگیری این زن، وی را به تیر تلفن بست و شدیدا مورد ضرب و شتم قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره واژگونی اتوبوس حامل 45 دانش آموز در محور داراب - بندر عباس گفت: اتوبوس به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به پایه پل برخورده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس پلیس راه کشور درباره افزایش تلفات حوادث رانندگی در ماه شهریور هشدار داد و گفت: بررسیها نشان می دهد 40 درصد تصادفها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۵    
با موافقت شورای صنفی نمایش، از 11 شهریور ماه بهای بلیت پردیس سینمایی تماشا در روزهای شنبه نیم بها شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۰    
وزیر بازرگانی انگلیس اعلام کرد که این کشور در زمینه خروج از اتحادیه اروپا باج نخواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۰    
وزیر اموزش و پرورش در پیامی توییتری به حادثه وازگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در داراب واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵    
تعداد کشته شدگان و مصدومان حادثه واژگونی دانش آموزان دختر اهل استان هرمزگان در حوالی قلعه بیابان بخش رستاق داراب فارس به 12 و 33 مصدوم رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
باورهای اشتباه و حقایقی در مورد زوال عقلی وجود دارد که آگاهی از آنها به فرد مبتلا و خانواده اش کمک می کند بهتر با این بیماری برخورد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشتر مرز استان هرمزگان و کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهاد نظامی واگذار نمی شود، تاکید کرد: مؤسسات مالی خود را در چارچوب قانون ساماندهی می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۵    
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در مراکز عرضه بهداشتی دام شهرداری تهران 18500 تومان تعیین شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در واکنش به این تنش های لفظی بی پایان میان پیونگ یانگ و واشنگتن، گفت که شرایط در شبه جزیره کره به سمت سقوط در پرتگاه یک مناقشه بزرگ پیش می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۰    
ژنرال استیون تاونسند فرمانده ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش اعلام کرد، به احتمال زیاد ابوبکر البغدادی رهبر این گروه تروریستی زنده است و در منطقه وادی فرات به سر می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اینکه عده ای فکر می کنند بنا است به نحوی زندگی کنیم که دشمنان خدا از ما راضی باشند یک فکر غیرانقلابی است که انقلاب را نمی فهمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۰    
بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، رئیس جمهوری این کشور به شدت از وزیر امور خارجه کابینه اش ناراحت است و نسبت به وفاداری مشاور ارشد اقتصادی خود نیز تردید دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۰    
متخصصین بیهوشی با توجه به کاهش 25 درصدی تعرفه بیهوشی، اعتراض خود را به دیوان عدالت برده اند و عنوان داشته اند اگر پاسخ عادلانه ای از این تصمیم نگیرند، برخی بیماران را بیهوش نخواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۸:۲۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش 30 درصدی قیمت انواع میوه در عید قربان خبر داد و گفت: این افزایش نرخ موقتی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۴:۲۰    
دختربچه یمنی که 7 عضو خانواده اش شهید شدند؛ پس از نجات از زیر آوار بمباران به علت ورم چشمان با انگشت چشم خود را باز کرده است تا ببیند