جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۱:۲۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امنیت 60 میلیون مسافر و 500 هواپیمای ترانزیت در آسمان ایران فراهم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۰    
رییس جمهور بر لزوم شفاف سازی در امور اجرایی تاکید کرد و گفت: منشور حقوق شهروندی را برای تماشا، تبلیغات و انتخابات ننوشتیم بلکه آن را نوشتیم تا مردم احساس امنیت و آزادی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: وجود هرگونه شیء نورانی و غیرمجاز در آسمان بجنورد تکذیب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۵    
مدیر خبر شبکه المسیره وابسته به انصار الله یمن اعلام کرد که این شبکه هیچ خبری در خصوص حمله موشکی انصارالله به امارات عربی متحده منتشر نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۴۰    
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت صیانت از بیت المال، گفت: قلبا معتقدم یارانه باید برداشته شود و فرهنگ کار در جامعه ایجاد شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۲:۲۵    
اختلاف خانوادگی منجر به مصدومیت خانمی بر اثر بیرون انداختن وی از خودرو توسط همسرش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۰    
طی روزهای اخیر طوفان هاروی ایالت تگزاس آمریکا را درنوردیده و خسارات زیادی به این ایالت وارد کرده است اما گسترش اخبار مربوط به طوفان برای بسیاری از مردم آمریکا یادآور دروغ بزرگی است که دونالد ترامپ ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۰    
گزیده سخنان حجت الاسلام والمسلمین روحانی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی را بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس دانشگاه الامام عربستان از نشست اخیر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با حکما و علمای سعودی و درخواست وی از رجال دینی برای همکاری در تغییر نگرش به دین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۵    
در نظر سنجی انجام شده از توریست های خارجی خوشمزه ترین غذاهای ایران مشخص شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
روزنامه انگلیسی "تایمز" در گزارشی شرایط بد و نگران کننده غیرنظامیان رقه را فاش کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۶    
در روز 8 شهریور 1360 محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۶    
رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری دو دختر به اتهام سرقت از مزون لباس فروشی های شمال تهران و کشف تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاه آنان، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۶    
وکیل جمعی از مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب از صدور حکم موکلان خود خبر داد و گفت: مدیران کانال های تلگرامی بازداشت شده جمعا به 23سال حبس محکوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۱    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه ما در مساله امنیت با کسی تعارف نداریم، گفت: دل ما لبریز از مهر و محبت نسبت به تمام افراد جامعه است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۷    
رییس جمهور در جلسه هیات دولت با گرامیداشت هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و با اشاره به زندگی سراسر پربار این شهیدان اظهارداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۷    
وزیر خارجه امارات در کنفرانس خبری مشترک با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه که به این کشور سفر کرده، سخنانی را علیه ایران مطرح کرد که جای تأمل دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۷    
"لولو هاشیموتو" جدیدترین ربات انسان نمای طراحی شده توسط ژاپنی ها است که به شکل یک عروسک اما "زنده" است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۲    
رییس فراکسیون امید با دفاع از عملکرد این فراکسیون در یکسال گذشته اظهار کرد: بنا داریم در سال دوم آنچه در زمان انتخابات میثاقمان با مردم قرار گرفت را با برنامه در فراکسیون پیگیری کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۷    
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد نسبت به شناسایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۳    
احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز اسامی 10 نماینده ای را که منظم ترین حضور را در جلسات علنی و کمیسیون های تخصصی در سه ماهه اول اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس داشتند را قرائت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه مصوبه شورای استان کرکوک برای مشارکت در همه پرسی جدایی اقلیم کردستان از عراق را اقدامی خطرناک و تحریک آمیز خواند و بر پایبندی همه طرف ها به قانون اساسی و حل اختلافات از طریق ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برنامه های این سازمان در زمینه افزایش گردشگران خارجی در کشور خاطرنشان کرد: در حال مذاکره و همکاری با وزارت خارجه در این زمینه هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رییس جمهور در جلسه هیات دولت با گرامیداشت هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و با اشاره به زندگی سراسر پربار این شهیدان اظهارداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رییس دانشگاه آزاد گفت: هم زمان با تغییرات تشکیلاتی در دانشگاه ازاد با استعفای محسن هاشمی از معاونت عمرانی این دانشگاه موافقت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۳    
به گزارش ایران خبر ،برای چندین دهه مرز عراق و ایران به عنوان یکی از مسیرهای عمده قاچاق کالا به کشور بوده است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
حسن کامران، نماینده اصولگرای مجلس گفت: بعد از حادثه پلاسکو همه جلوی تلویزیون اشک تمساح ریختند و در نهایت مشخص نشد که چه کسی مقصر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع تاخیر در پروازها خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم اعدام و قصاص نفس قاتل آتنا اصلانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۸    
ظریف طرح بولتون برای خروج آمریکا از برجام را شکستی بزرگ برای واشنگتن و منجر به انزوای بیشتر این کشور در صحنه بین المللی خواند و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۸    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس خواستار توجه به وضعیت ساختمان های مشابه پلاسکو در تهران شد و گفت: مقصران این حادثه نیز باید نسبت به بی مسئولیتی خود پاسخگو باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۳    
پارک ملی پابند در جنوب شرق شهرستان های نکاء و بهشهر برای دومین بار در هفته جاری ، روز چهارشنبه دچار آتش سوزی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۸    
به گزارش ایران خبر ،دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه هفتم شهریور وارد ایالت تگزاس شد تا از نزدیک شرایط این ایالت را که در پی توفان سهمگین هاروی به شدت آسیب دیده است ارزیابی کند. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، حفظ سوریه در جبهه مقاومت، استقلال و تمامیت سوریه و حفظ بشار اسد را خطوط قرمز ایران در سوریه دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص برخی ادعاها درباره سرطان زا بودن مواد تراریخته گفت:هیچ جایی از نظر علمی مطرح و ثابت نشده که تراریخته سرطان زاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۸    
مهران مدیری در بخشی از سخنان خود در برنامه ستاره سینما درباره زندگی شخصی خود و فرزندانش سخن گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۸    
مصطفی کواکبیان، نماینده تهران نسبت به قرار نگرفتن موضوع تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در مجلس انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۳    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه روز گذشته رییس مجلس با مسئولان سازمان برنامه و بودجه و ستاد کل نیروهای مسلح به منظور رفع مشکل حقوق نیروهای مسلح خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۸    
فیلیپ جرالدی درخصوص نحوه تصمیم گیری مقامات کنگره درباره ایران و سایر کشورها می گوید نمایندگان کنگره اطلاع کافی از مسائلی که در مورد آن تصمیم می گیرند ندارند و این خلأ را صهیونیست ها جبران می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تکلیف رییس دانشگاه فرهنگیان مهرماه مشخص می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۳    
به گزارش ایران خبر ،انتقال پیکر مرحوم ابراهیم یزدی به تهران. (ایرنا/ امیرحسین بندی) جلسه شورای شهر تهران. (ایسنا/ سعید غلامحسینی) نشست ابتکار با مشاوران وزرا و مدیران کل دفاتر امور زنان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۳    
فحاشی به پدر و مادر شوهر قتل عروس خانواده به دست همسرش را رقم زد.قاتل از هفت سال پیش به دلیل مراجعه نکردن اولیای دم به دادگاه، در زندان بلاتکلیف باقی مانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۸    
نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس با اشاره به قرائت گزارش ساختمان پلاسکو در مجلس گفت که برخی کارگران ساختمان پلاسکو در شهر وان ترکیه اقدام به دستفروشی می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۳    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند؛ ما از تمامی ظرفیت های وزارت دفاع استفاده خواهیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۳    
نارنجی پوش شهر پیش قلعه، شبیه بقیه نارنجی پوش های کشورمان نیست. او تنها زنی است که جارو به دست خیابان ها را تمیز می کند؛ زنی مهربان، صمیمی و سخت کوش که با وجود همه مشکلات ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از کشف یک هزار و 610 کیلو گرم تریاک،20 کیلوگرم شیشه و 100 کیلوگرم حشیش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۳    
رسانه رسمی کره شمالی با تایید آزمایش موشکی که دیروز سه شنبه انجام گرفت؛ اعلام کرد این تازه شروع ماجرا است و قدم بعدی می تواند جزیره گوام باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۸    
رئیس کل دادگستری تهران گفت: متهمان پرونده فوت بنیتا کودک هشت ماهه، در روز 20 شهریور ماه محاکمه می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد خودکشی یک عامل مهم مرگ ومیر در بین زنان باردار و زنانی است که به تازگی این دوران را پشت سر گذاشته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۳    
نماینده مردم تهران درباره حاشیه سازی برخی رسانه در مورد حضور کوتاه مدتش در مراسم تودیع و معارفه وزیر صنعت معدن و تجارت توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۵:۴۸    
زمانی که موز می رسد به این معنی است که نشاسته به قند معمولی تبدیل شده است و راحت تر هضم می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۴    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 8 شهریور 1396 را مشاهده کنید.