جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 25 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۵:۴۰    
فصل پاییز لذت های زیادی را با خود به همراه می آورد اما اگر مراقب خودتان نباشید ممکن است مشکلاتی برای سلامتیتان نیز به وجود بیاید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
انتشار اولین مصاحبه مینو اختر زن ایرانی استاندار در سوئد بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد. طی دو روز گذشته اغلب شبکه های اجتماعی تصویر و سوابق اختر را منتشر کرده و از نقش او به عنوان یک رویداد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری 12 عضو باند شرکت هرمی گلدکوئیست در پرند خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۲:۲۷    
محققان تاکید دارند که به تقویت مغز خود توجه ویژه داشته باشید . آنها بهترین زمان برای توجه به تقویت مغز را صبح و پس از بیدار شدن می دانند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۷    
بیوشیمیدان ها اخیرا به بررسی دقیق ترکیباتی در روغن زیتون اقدام کرده تا دریابند چرا این محصول مفید فوایدی مانند کاهش وزن و پیشگیری از دیابت نوع 2 را نیز ارائه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۷    
رکورد جهانی طولانی ترین مژه جهان در سال 2017 عنوان پرطرفداری بود که 500 نفر برای به دست آوردن آن شرکت کردند، اما مژه های هیچکس به Jianxia زن چینی نرسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۳    
ویدئوی منتشر شده قورباغه عجیب و ترسناکی را نشان می دهد که هر حیوانی را پیش روی او می گذارند در یک چشم به هم زدن او را می بلعد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۳    
وزیر کشور با ابلاغ سلام رئیس جمهور به نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ان شاءالله با پشتیبانی و حمایت شما از دوستان در استانداری شاهد پیشرفت بیش از پیش این استان در بخش های مختلف باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۴:۲۴    
محمدجواد لاریجانی طی گفتگویی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در بحث امر به معروف و نهی از منکر گفت: "ما مسئول بردن مردم به بهشت نیستیم" یک شعار "بی مزه" سکولار-لیبرال است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۱:۲۹    
سم افلاتوکسین در میزان های متفاوت اثرات گوناگون دارد بطوریکه در دنیا برای آن حد مجاز تعیین کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۰:۳۹    
تصویری از اموال و دارایی چند متکدی تهرانی در خانه شان را ببینید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۴    
عکس زیر ویترین مغازه ای را نشان می دهد که تی شرت مخصوص سینه زنی می فروشد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۹    
استفراغ نهنگ ماده ای است که برای ماندگاری بو در صنعت عطرسازی استفاده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۴    
شرکت ساعت سازی سوئیسی " آنالوگ " که از حامیان و طرفداران اکوفشن (دوست دارمحیط زیست و مد پایدار) و نیز تولیدکننده ساعت هایی از جنس چوب های بازیافتی است در اقدامی شگفت انگیز تصمیم به طراحی و تولید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۴    
دو بار استیضاح شدم که اصلا برایم مهم نیست، ایستادن در مقابل سوداگرانی که تصمیم می گرفتند کجای شهر چه چیزی بسازند هزینه دارد که باید آن را بپردازیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۴    
نوزاد های دو قلو در یک پتو پیچیده شده و در کنار سطل زباله ر ها شده بودند، دو نوزادی که خواهر و برادر بودند و مورچه ها به صورت آنها هجوم برده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۹    
زمان برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۹    
اولین نتیجه ای که جناح اصولگرا باید بگیرد این است که اصولگرایان باید بر روی آن معدن اصلی که نیروها و رویش های جوان این جریان هستند، سرمایه گذاری وسیع تری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۸    
فرهاد اصلانی که این روزها با بازی در فیلم ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد میزبان مخاطبان سینما است، می گوید: من عقیده ندارم که تکراری بازی می کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۹    
رییس جمهور روابط ایران و بلژیک را دیرینه و دارای پیشینه مثبت توصیف کرد و با بیان اینکه توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف بویژه اقتصادی به نفع دو ملت است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۹    
مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین کارها در حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور آموزش فرمانداران و بخشداران برای عملیاتی کردن سیاستهای دولت در کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۹    
دو جوان که با قصد شوخی پیرمردی را در پارک تاب داده و به زمین پرتاب کرده بودند، با مرگ وی، دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۹    
سوسن حسنی دخت با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: خواهر (خواهَر) از ریشه خواه است یعنی آنکه خواهان خانواده و آسایش آن است. مصداق واقعی خواهرم برای خانواده م
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۴    
رییس جمهور روابط ایران و بلژیک را دیرینه و دارای پیشینه مثبت توصیف کرد و با بیان اینکه توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف بویژه اقتصادی به نفع دو ملت است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس آخرین جزئیات نشست های مشترک وزارت کشور ایران و عراق برای تأمین امنیت مراسم اربعین را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۴    
پدیده خون بازی بعد از گذشت چندسال از شناسایی آن میان دانش آموزان، به فراموشی سپرده شده بود تا این که یک فعال اجتماعی بار دیگر از شیوع بالای این پدیده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۹    
به گزارش ایران خبر ،طی دو روز گذشته عکس های تکاندهنده از یک مادر جوان روهینگیایی در حالی که با جسد نوزاد 40 روزه غرق شده اش وداع می کند جهان را در شوک فروبرده است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه دیدارهای مسئولان دادگستری با علما، با آیت الله مدرسی یزدی از فقهای شورای نگهبان دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۴    
پسر 15 ساله ای در روستای شیرگ شهرستان سربیشه هنگام مسلح کردن سلاح شکاری یکی از همراهانش سهوا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۴    
وزیر کشور با بیان اینکه استانداران باید توسعه گرا باشند گفت: همچنین استانداران باید سیاست ها و برنامه های دولت را قبول داشته و آنها را اجرا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۴    
یک قاضی فدرال آمریکایی با صدور حکمی، یک مهندس پرتغالی را به اتهام کمک به یک شرکت ایرانی برای خرید تجهیزات آمریکایی به 20 ماه زندان محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد که محمدرضا نکونام در دادگاه بدوی به 5 سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
دادگاه کیفری استان فارس مأمور پلیسی را که مرد جوانی را هدف گلوله قرار داده بود، مجرم تشخیص داد و به قصاص محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۴    
سرپرست سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی اعلام کرد: با تأیید سازمان انرژی اتمی نتایج اندازه گیری دوره ای تشعشعات پرتوهای رادیویی در کشور کمتر از حد پرتوگیری مطابق با استاندارد ملی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۹    
فوادیان گفت: صفوی حدود 25 جلسه پرتو درمانی را باید در آلمان پشت سر بگذارد که بیشتر این مراحل انجام شده و به احتمال زیاد هفته آینده به ایران باز می گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۹    
از مجموع 378هزار و 706 نفر پذیرفته شده کنکور 96، 213 هزار و 884 نفر زن و کمتر از 165 هزار نفر، مرد هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۴    
زهرا نعمتی در رقابت های پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان برابر اروگلو نور از ترکیه پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۴    
شامگاه جمعه در ایرانشهر به یک پراید تیراندازی شد که درپی آن چهار نفر مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۴    
با کلید خوردن بررسی افزایش نرخ سوخت در بدنه دولت، شنیده های غیررسمی حاکی از این است که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل های انرژی از ماههای پایانی سال جاری یا ابتدای سال 97 است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۴    
محمد توسلی از سوی اعضای نهضت آزادی ایران به دبیرکلی این تشکل سیاسی منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۹    
اگر قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن را تقریبا حدود 78 تومان در نظر بگیریم با علم به اینکه زوج های تهرانی برای دریافت وام 100 میلیون تومانی مسکن باید 200 برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند باید گفت که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۹    
اخیراً بحث معرفی نماینده سینمای ایران به اسکار داغ شده و گزینه های مختلفی دراین زمینه مطرح شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۹    
امیرحاتمی گفت: اخیرا با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولان انتظامی جلسه ای را برگزار کردیم و مقرر شد یک تیم تشکیل شود تا بتوانند این برنامه های لازم برای تقویت مرزبانی را آماده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۴    
رئیس جمهور ترکیه طی گفت وگوی تلویزیونی درباره مسائل مختلفی از جمله همه پرسی کردستان عراق، مسلمانان روهینگیا و پرونده های مرتبط با تحریم های ایران صحبت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۹    
فرماندار ایرانشهر گفت: علت تیر اندازی که ساعتی پیش در یکی از خیابان های ایرانشهر رخ داده اختلافات خانوادگی بوده است .