جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۵:۵۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 29 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۹    
صرافی های تهران امروز دلار آمریکا را با قیمت 3894 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با قیمت یک میلیون و 238 هزار تومان می فروشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۴:۳۵    
تصویری از یک کارگر در حال تمیز کردن شیشه های طبقه 124 برج خلیفه در دبی.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۵    
دکتر صادق نیت، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ممنوعیت فروش 20 قلم خوراکی در بوفه های مدارس از اول مهرماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۵    
شبکه های سیما همراه با تمامی آزادگان جهان لباس عزا برتن کرده و ویژه برنامه هایی متناسب با سوگواری سالار شهیدان روی آنتن می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۵    
قرارداد ساخت یک نیروگاه خورشیدی 600 مگاواتی بین شرکت کرکوس بریتانیا و وزارت نیروی ایران امروز در لندن امضا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۵    
مأموران دریابانی شهرستان پارسیان پنج بهله دلیجه را در طبیعت روستای میلکی شهرستان پارسیان رها کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از توقف چاپ و انتشار اسکناس 500 تومانی از ابتدای سال 97 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۰    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اظهارات رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد ایران متناقض و غیرمنطقی و ناشی از آشفتگی در ذهن، استراتژی و سیاست است، گفت: سخنان ترامپ ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۵    
در پایان معاملات دیروز بازارهای جهانی، در حال و هوای نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا و نطق آتشین ترامپ در سازمان ملل، قیمت طلا متلاطم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تصویب شد مجلس خبرگان رهبری با هیات دولت و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسه و رایزنی داشته باشد تا مسائل و مشکلات حوزه های انتخاباتی منعکس شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس جمهور ظهر امروز به وقت نیویورک در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سخنرانی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۰    
علاوه بر در اختیار داشتن قابلیت های یک مسلسل واقعی، می تواند به کمک کارتریج های کوچک تر مسلح شود و در عین حال با قدرت بیشتری نیز عمل کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۵    
دونالد توسک از همه طرف های معامله کننده با ایران خواست تا برجام را به عنوان توافقی چندجانبه که باعث امنیت بیشتر برای دیگران شده است، حفظ کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۵    
مراسم مزایده بنز قدیمی علی پروین، پیشکسوت فوتبال کشور، که قرار بود با عنوان 'پلاک مهر'، چهارشنبه شب در شاندیز مشهد برگزار شود، به علت آنچه عدم صدور مجوزهای لازم خوانده شد، لغو گردید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۵۵    
صفحه اول روزنامه های پنج شنبه 30 شهریور 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۵۰    
با وجود این که مردم از بیکاری گلایه هایی دارند و شاید بازار کار برای زنان محدودتر هم باشد، اما زمینه های کاری وجود دارند که درصد زیادی از آنها با درآمد بالا در اشغال زنان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۰    
حتما شما نیز برای یک بار هم که شده حالتی را در خواب تجربه کرده اید.بسیاری این پدیده را به علوم ما بعد الطبیعه نسبت می دهند و برخی دیگر هم عواملی چون پرخوری را در آن دخیل می دانند اما میخواهیم در طبیب ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۲۰    
هوا در حال سرد تر شدن است و حالا باید از میوه های شگفت انگیز این فصل استفاده کنیم. سوپرفودهای پاییزی خواص بیشماری برای حفظ سلامت شما در این فصل دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۵    
با تأیید نهایی حکم قصاص و اعدام زنی به جرم کشتن و خیانت به همسر سومش، این جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور گفت: دولت جدید آمریکا با پیمان شکنی و نقض تعهدات بین المللی، فقط اعتبار جهانی خود را می شکند و اعتماد دولت ها و ملت ها را از دست می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۰    
رییس جمهور گفت: دولت آمریکا باید برای مردم خود توضیح دهد که چرا با صرف صدها میلیارد دلار از دارایی های ملت خود و ملت های منطقه به جای آن که به ثبات و امنیت کمک کند موجب قتل و فقر و ویرانی و رشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۵    
شاید ساماندهی دستفروش ها در اوضاع اقتصادی امروز جامعه بهترین راه حل به نظر برسد، اما به مرحله اجرا رساندن آن سخت تر از حرف هایی است که هر روز می شنویم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۵    
موشک ایرانی حوت یکی از سریع ترین موشک های رادارگریز آبی جهان است که معادل 100 متر در ثانیه سرعت دارد که حدود 3 برابر بیشتر از آن موشکی سرعت دارد که آمریکایی ها از داشتن آن به خود می بالند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۰    
بیش از 90 درصد زعفران در سرزمینی تولید می شود که این روزها درگیر واردات زعفران قلابی است به طوری که این واردات از ابتدای سال تاکنون افزایش قابل توجهی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: جسد کارگر چینی مفقود شده در مسجد سلیمان پیدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۰    
آمریکا کنترل امنیتی بر صدور ویزا برای اتباع خارجی را گسترش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
قاتل آتنا اصلانی به دار مجازات آویخته شد. حکم اعدام و قصاص قاتل آتنا اصلانی دختر معصوم پارس آبادی بامداد امروز در ملاءعام اجرا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۵    
چند روز قبل فیلمی از توریست روسی در فرودگاه امام خمینی (ره) منتشر شد که وی در آن ادعا می کرد مجبور شده در صف های چند ساعته بایستد و در زمان ارائه ویزا نیز مامور ایرانی توانایی تشخیص ویزای شینگن را ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۵    
قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده امروز (چهارشنبه) در مرغداری ها 46 هزار ریال و در خرده فروشی ها 72 هزار ریال اعلام شد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۵    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب بودن سرنشینان هواپیما هنگام تغییر ناگهانی ارتفاع در عملیات پرواز می تواند به شنوایی آن ها آسیب بزند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۵    
نرگس آبیار کارگردان نفس که به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شده است از اینکه به نقش زنان در سینمای ایران بیشتر توجه شده است ابراز خرسندی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان یک باند سارق احشام شناسایی و2عضو آن دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۰    
آنها تاکید می کنند که طبق نامه سازمان نظام مهندسی 258 واحد از ساختمان پلاسکو در حادثه آسیب ندیده است اما تعلل بنیاد مستضعفان موجب شده است که کسب و کار در این ساختمان تعطیل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۰    
خون ما، هر روز، سموم و ضایعات بیشتری تلنبار می کند. این سموم می توانند طبیعی باشند که توسط متابولیسم خود بدن، تولید شده، و یا مواد شیمیایی بیرونی از داروهای گوناگون، غذاها، مواد آرایشی و بهداشتی.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۰    
یک عضو شورای شهر تهران به ماجرای دریافت تبلت و خودروی سواری برای اعضای شورای شهر واکنش نشان داد و تاکید کرد که نظارت بر شورا نباید جناحی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۵    
الهام امین زده در توئیتر خود از معرفی وزیر علوم پس از بازگشت رئیس جمهور از نیویورک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیته امداد با توجه به مردمی بودن این نهاد در این بخشنامه خواستار ایجاد نظام مشترک خیران، مؤسسات دولتی و غیر دولتی و فعالان عرصه اشتغال و کارآفرینی با هدف توسعه ظرفیت های ایجاد اشتغال برای ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰    
تعیین تعرفه های پزشکی سال 96، با حاشیه های زیادی همراه بوده است، به طوری که برخی رشته های پزشکی به نحوه تعیین تعرفه ها معترض شده و خواستار اصلاح آنها هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رییس فراکسیون امید مجلس، سخنرانی ترامپ را به قدری نفرت انگیز دانست که حتی حمایت مردم آمریکا را نیز به دنبال نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۵    
رقیب نهایی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل را سیاه و خطرناک توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۵    
در بازار امروز - چهارشنبه - نرخ سکه تمام با روند افزایشی و قیمت هر گرم طلای 18 عیار و دلار آمریکا با کاهش همراه شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۰    
در آستانه ماه محرم، افرادی سودجو در فضای مجازی بخصوص شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام اقدام به راه اندازی صفحه هایی برای فروش سلاح سرد کرده اند و در حالی که به برگزاری مراسم محرم و عزای حسینی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان ترامپ در سازمان ملل واکنش نشان داده و آن را نفرت انگیز دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۰    
بانک مرکزی باتوجه به اینکه برخی متقاضیان تعیین شعبه شده تاکنون نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده اند، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را به مدت دو هفته تا تاریخ 15 مهرماه 1396 تمدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
وزیر ارتباطات گفت: ابزاری نداریم که بتوانیم همه بازار را کنترل کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
سخنرانی ترامپ درمجموع خیلی محتاط تر، پخته تر و شاید از برخی جهات، عمیق تر از آن بود که از او انتظار می رفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
با شروع ماه محرم که انواع کالاهای اساسی به طور معمول با تقاضا و مصرف بیشتری روبرو می شوند، در برخی اقلام به ویژه در دهه اول و دوم این ماه ممکن است با نوسان قیمت همراه شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را نمایانگر روحیه جنگ طلبانه، خصمانه و ضد صلح دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۰    
با دستور مستقیم وزیر نفت، یکی از بستگان "درجه یک" یک نماینده مجلس شورای اسلامی جهت مأموریت یک ساله و سپس انتقال دائم به یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی، دکتر حمیدرضا شاه آبادی را به سمت معاون صدای رسانه ملی منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۵    
هدف از تشکیل کمیسیون خاص امور کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها بررسی و هماهنگی مسائل و مشکلات کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۵    
دادستان اردبیل گفت: رسیدگی به پرونده آتنا اصلانی بصورت فوق العاده و در نهایت دقت و سرعت انجام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر اهمیت برجام به عنوان یک توافق بین المللی درخشان ، اعلام کرد که وانگ یی وزیر خارجه این کشور در نشست وزیران خارجه پنج به علاوه یک با ایران در باره توافق ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
یک گروه تحقیقاتی در حال طراحی کیت پروازی خودکاری است که هدایت هلکوپترها را از طریق تبلت و بدون نیاز به دخالت خلبان ممکن می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۵    
فناوری "کریسپر" به دانشمندان اجازه داده تا به درک تازه ای از ژن ها و سیر تکاملی موجودات دست یابند و کشف کنند که چگونه ژن های خاص بر روی تغییرات الگوی بال پروانه ها تاثیر می گذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۰    
رییس جمهور در دیدار نخست وزیر بلژیک ، روابط دو کشور را دیرینه و در حال توسعه خواند و اظهارداشت که ما از حضور شرکتهای بلژیکی برای سرمایه گذاری و یا فعالیت های مشترک در ایران استقبال می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا به انتقاد شدید از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۵    
در جواب اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر اسرائیل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، نمایندگی ایران سخنان وی را منافقانه و فریبکارانه خواند و ضمن رد اتهامات مذکور، گفت: کافر همه را به کیش خود پندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۵    
جسد مادر و دختری 4 ساله در پاسگاه نعمت آباد در حالی کشف شد که هر دو از ناحیه گلو به شدت مجروح شده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۰    
رییس جمهور تلاش برای افزایش حجم روابط اقتصادی تهران - اسلو را به سطح ظرفیت های موجود مورد تأکید قرار داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۰    
نخست وزیر عراق برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق را مردود دانست و مخالفش با تمام اشکال این همه پرسی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۰    
سحرگاه امروز قاتل آتنا اصلانی در پارس آباد اردبیل به دار مجازات آویخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۸:۵۵    
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله پنج ریشتری صبح امروز حوالی هجدک از توابع شهرستان زرند گفت: این زمین لرزه هیچگونه خسارتی نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۵    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 29 شهریور 1396 را مشاهده کنید.