جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۳    
طبق یافته های تحقیقاتی محققان دانشکده پزشکی هاروارد کودکان متولدشده از مادران چاق به دلیل سلول های نافی که نشاندهنده تجلی معیوب ژن های تنظیم کننده انرژی و متابولیسم سلولی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۰    
پژوهشگران دانشگاه تهران با مطالعه آنزیم تولیدشده بر روی توالی DNA لارو مگس ها به کلید تشخیص مولکولی برای تفکیک گونه های مختلف این حشرات دست یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۵    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از دولت خواست رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۰    
سید عزت الله ضرغامی: می دانستم رهبری من را برای ریاست صدا و سیما انتخاب می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۵    
رییس دفتر رییس جمهور عنوان کرد: رییس جمهور صبح شنبه و پس از دریافت گزارش حادثه تلخ روز جمعه برای شماری از دانش آموزان هرمزگانی، دستورات لازم را برای رسیدگی سریع و کامل به آسیب دیدگان صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۰    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با استعفای مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۴۰    
زن پنجاه ساله ای که مادر پیر خود را بر دوش خود حمل می کرد، سوژه رسانه ها شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۳۵    
مجوز قضایی برای تحویل نوزاد به شیرخوار گاه معتضدی کرمانشاه صادر شده که فردا انتقال انجام خواهد گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۳۰    
چین تصمیم دارد یک قطار پرنده بسازد که با سرعت 4 هزار کیلومتر برساعت حرکت و از 60 کشور در آسیا، خاورمیانه، اروپا و آفریقا می گذرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۲۵    
نمایی از آسمان دودی تهران که بر اثر آتش سوزی گسترده در انبارهای جنوب تهران ایجاد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۵    
پیکرهای دانش آموزان جان باخته هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس در داراب فارس از گلزار شهدای بندرعباس تشییع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۵    
طب سنتی چینی نقطه ای را روی بدن نشان می دهد که ماساژ آن استرس را کاهش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۵    
ابعاد گسترده آتش سوزی در جنگل های ایالت کالیفرنیا موجب صدرو دستور تخلیه فوری شهر لس آنجلس شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۵    
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمرگفت: 43 نفر از زائران بستری در بیمارستان مکه با کمک نیروهای امدادی این مرکز اعمال مناسک حج خود را انجام دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۰    
آب معدنی 300 میلی لیتری کوهای آلپ فرانسه با بسته بندی به صورت افشانه (اسپری) به قیمت 70 هزار تومان در ایران به فروش می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۰    
باوجود تأکید سازمان دامپزشکی بر جلوگیری از فروش و ذبح غیربهداشتی دام با کمک نیروی انتظامی و شهرداری تهران در روز گذشته شاهد تصاویری ازاین دست بودیم که مخاطرات جدی برای سلامت افراد جامعه به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۰    
وی تصریح کرد: مصرف سرکه در دوران قاعدگی در مزاج های گرم و تر مشکلی ایجاد نمی کند چون به تعدیل مزاج و دفع بهتر و بیشتر مواد زاید بدن کمک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۵    
عاملان شهادت استوار دوم شهید "عباس معصومی" از کارکنان پلیس راه شهرستان جاسک شناسایی ودستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۵    
معاون رفاهی وزارت رفاه از آغاز سرشماری زنان ایرانی دارای همسر افغان خبر داد و گفت: صدور کارت هویت و شناسنامه برای کودکان زنان ایرانی دارای همسر افغان در کمسیون لوایح دولت تصویب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۰    
ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی و وکالت مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، از فردا یکشنبه مورخ دوازدهم شهریور ماه از طریق سایت azmoon.23055.ir آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رویترز در گزارشی با اشاره به احتمال بهبود روابط ایران و عربستان به دلیل حضور حجاج ایرانی در حج امسال نوشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
وزیرر ورزش گفت: خوشبختانه استقلال و پرسپولیس دو مدیر خوب و دلسوز دارند که برای تیم تلاش می کنند و علاوه بر آن ها،هواداران حمایت می کنند و ما هم پشتیبانی می کنیم .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هفته گذشته چند اتفاق همزمان رخ داد که باعث شد به یکباره قیمت جهانی طلا سیر صعودی پیدا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰    
ارتش هند در ادامه کشتار مسلمانان مظلوم کشمیر در ماه میلادی اخیر 37 نفر را به شهادت رسانده و 261 نفر دیگر را زخمی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
غلامحسین کرباسچی با اشاره به اینکه هیچ سندی دال بر وقفی بودن زمین پشت تئاتر شهر وجود نداشته است، تاکید کرد: ساختمانی که الان به عنوان مجتمع فرهنگی مذهبی ساخته شده است، قرار بود پارکینگ طبقاتی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۵    
جمعی از محققان دانشگاه تهران در زمینه کاربردی نشدن خودروهای خورشیدی و توجه هر چه بیشتر صنعت به این حوزه اطلاعیه ای نوشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۵    
گزارش دریافتی حاکی است، درب های بورس تهران به دلیل آنچه که تجمع سهامداران معترض در مقابل تالار معاملات سهام در خیابان حافظ عنوان شده، برای سومین بار متوالی طی 8 ماه اخیر بر روی مردم بسته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۰    
در چهار ماهه نخست سال جاری 449 نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 365 نفر بود 23 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۰    
کلویی بنت بازیگر سریال ماموران شیلد مدعی شده است که برای نقش گرفتن در هالیوود نام خانوادگی اش را از وانگ به بنت تغییر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰    
به گزارش ایران خبر ،نماز عید سعید قربان در روستای بجد خراسان جنوبی. (مهر/ محسن نوفرستی) اختتامیه طرح قرآنی 1451. (بهنام توفیقی) روند خدمات رسانی به دانش آموزان حادثه واژگونی اتوبوس ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۵    
ایالات متحده و کره جنوبی در خصوص بازبینی توافقی مشترک درباره توسعه توان موشکی کره جنوبی با هدف مقابله با تهدیدات موشکی کره شمالی به توافق رسیدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۰    
سازمان هواپیمایی کشوری ایران اعلام کرده مجوز فعالیت 36 دفتر خدمات مسافرت هوایی که به اخطارهای این سازمان بی توجه بوده اند را لغو کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۰    
ایران به غنی سازی اورانیوم در سطح پیش از توافق یا حتی فراتر از آن چنان که تهدید کرده است برخواهد گشت و آزاد از هر گونه تحریم صدها میلیارد دلار دارایی در دسترس خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۵    
فتاح گفت: درسال گذشته در طرح اشتغال در تبصره بودجه هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد که این میزان به دوهزار و صد میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: در حال حاضر تعداد 750 هزار خط تلفن ثابت در استان وجود دارد که از این تعداد خط 612 هزار شماره تلفن فعال و 138 هزار خط تلفن ثابت آزاد نیز آماده واگذاری است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
علوی یادآور شد: اگر کودکان حین بازی احساس دفع داشته باشند به طور ناخودآگاه به روی پاهای خود به وضعیت چمباتمه می نشینند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۵    
از امروز بانک ها و موسسات اعتباری موظف هستند که سود علی الحساب برای سپرده های یکساله را 15 درصد و سود سپرده های روزشمار را حداکثر 10 درصد در نظر بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۰    
گروهی از هکرها اعلام کرده اند که مشغول فروش اطلاعات شخصی 6 میلیون کاربر اینستاگرام در وب سیاه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پیامی اعلام کرد که علل حادثه فوت دانش آموزان هرمزگانی در مجلس رسیدگی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: مسائلی که در رسانه ها درخصوص معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو مطرح می شود، گمانه زنی رسانه ای است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۵    
امیر مکه در یک نشست خبری ایرانیان را برادران دینی عربستانی ها دانست و گفت امیدوارم حجاج ایرانی از ما به نیکی یاد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به خانوادهای جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۰    
جوانی در اردبیل دختر 30 ساله ای را با وعده ازدواج به خلوتگاه خود کشاند و دختر فریب خورده را از پا در آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۵    
گاف های مداوم اطرافیان رئیس جمهوری آمریکا پایان ندارد و این بار هم سخنگوی کاخ سفید گاف تازه ای درباره اسپانیا داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۵    
پس از فروکش کردن طوفان هاروی و بازگشت به کار برخی از پالایشگاه هایی که به علت طوفان تعطیل شده بودند، قیمت نفت در معاملات روز جمعه افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۵    
'اریک ترامپ' پسر رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که پدرش برغم خدمات شایانی که تاکنون به این کشور کرده با چنان انتقادهایی از سوی رسانه ها روبرو بوده است که اگر به آن ها بی اعتنایی نمی کرد ممکن بود اقدام به ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۰    
دو پسر جوان که به اتهام ربودن یک زن و دختر جوان و تجاوز به آنها، محکوم به اعدام شده بودند، پس از نقض حکم در دیوانعالی کشور، برای دومین بار محاکمه شدند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۵    
یکی دیگر از مشاوران رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که قصد کناره گیری دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۵    
اهل چانه زنی است و زندگی اش پرهیاهو؛ هیاهو هایی که فرمان هدایتشان را در دست دارد و از برجسته شدن آنها هم هراسان نمی شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۰:۴۰    
صفحه اول روزنامه های شنبه 11 شهریور 1396 را مشاهده کنید.